Mitä nainen ajattelee

kilttimies_

jos mies ostaa hänelle lahjaksi jättidildon? :)

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis.ajatus.minusta

      Kaverin exä oli ainakin vetänyt herneen nenään.

      • dildorunoilija

        Joku myymäläpuolen ammattilainen kertoi joskus, että kannattaa ostaa numeroa pienempi dildo mitä on ajatellut. Liekkö asiakkaiden palautteiden perusteella päätynyt siihen.

        Parisuhteessa ehkä kannattaa ostaa noin puolison peniksen kokoinen, riippuen, tuntuuko partnerin penis isolta vai pieneltä


    • dildorunoilija

      "Haluuko mies, että tungen tämän dildon hänen perseensä?"

    • tätäajattelee

      Että miehellä on itsellään naiselle liian pieni.

      • Niinjanäin

        no ei ehkä kuitenkaan. entisellä miehelläni oli todella isokokoinen ja itse olin taas pienikokoinen. hän osti minulle kerran oman kokoisensa, joka oli aivan loistava ja käytin sitä suhteen päättymisen jälkeenkin :) hän hankki minulle myös suhteettoman suuren, josta tosin en koskaan liiemmin välittänyt tai pitänyt. itse ajattelin lähinnä, että mies on kokeilunhaluinen ja avoin seksin suhteen.


      • ffsfsasf

        sulla on löysä pillu, löysä lortikka, sutii tyhjää, ei tunnu missään


    • Huomio1

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13534209

    • itsenäinen

      Ei kiitos...kyllä on typeriä kyssäreitä

    • tapaninen88

      Ööö jättimäistä en edes käyttäisi. Miksi käyttää jätti dildoa joka sattuu eikä tuo edes nautintoa? Kokemusta jo liian isosta p*****stä ja piti lopettaa kesken, koska sattui. Eli sanoisin miehelleni "ole hyvä ja palauta tai osta normaalin kokoinen"! :)

    • Säikähtäisikö

      Mieheni osti aikanaan minulle lahjaksi dildon. Loukkaannuin syvästi, koska mielsin että hän pitää minua nymfomaanina, mielestäni olin ihan sopivin väliajoin seksiä haluava. Ajattelin, ettei hän itse minua halua, mutta antaa dildon, etten mene muualle. Siitä tuli helvetinmoinen ongelma, kun en osannut käsitellä asiaa, lienen tollo ollut. Se johti siihen, että mieheni runkkasi, ettei tarvitse rakastella minua. Hän rupesi inhoamaan haluani. Eroon se johti aika pitkän suhteen jälkeen. Löysi sitten lapsettoman, ruman ikisinkun, jonka kanssa nyt näyttää onnelliselta.
      Nyt on uusi mies menettänyt kykynsä sairauden takia. Olen ajatellut hänelle ehdottaa, että käyttäisimme dildoa, mutta en ole uskaltanut. Ostin itse sopivankokoisen, käytän sitä yksin, mutta ei ole ihan sama kun tämä läheinen ihminen ei ole siinä lähellä. Hänen kanssaan kuitenkin halua elää.

    • ettäskehtaat

      Työntäisin kyllä sen putkilon miehen perseeseen. En tarvii sellaista!

      • leikkinsä.kullakin

        ootkos varma, ettei yllättävä tarve iske vielä.


    • monenlaistatolloa

      Loukkaantuisin, koska tulkitsisin sen vihjeeksi isosta p*llusta. Vitsinä ostetut lahjat taas on ylipäätään jotenkin typeriä. Avaat innoissasi ja sit semmonen typerä olo, kun paketissa on jotain outoa. Alkaa miettiä onko piruilua vai mitä.
      Yhdessä käytettävät lelut on ehkä hyvä ostaa yhdessä. Omaan käyttöön ostaa jokainen sitten itse. Ellei erikseen ole sovittu ja tietää mitä toinen haluaa.

    • wepoiwe

      Jos joku muu joskus aikoinaan olisi ostanut, niin olisin ollut hämilläni, tai kenties jopa vähän loukkaantunut. Jotenkin ajatellut, että "olenko muka noin löysä", eikä siinä tunteessa olisi järki riittänyt sanomaan, että no tiedän itse, että en ole löysä.

      Mutta jos nyt aviomieheni ostaisi sellaisen, niin tietäisin että se on kokeilunhalua. Se olisi vähän läppä, jonka kanssa voisimme yhdessä kokeilla leikkiä, että onnistuuko vai meneekö ihan höpöksi.=D

    • niinbfxczbfdbxc

      että emättimeni on löysä

    • dildo1

      Kyllä minä luulisin että mies on alkanut jo epäillä omaa kiinnostavuuttaan ja haluaa vielä yrittää vaikka ostamalla dildon tai jotain muuta. En ajattelis että mulla on "löysä mikään".

    • Mämmiämmiä

      Ajattelisin, että mies yrittää kompensoida omia puutteitaan... Mutta kokeilisin silti käyttää.

      • gdsgsdgdsgsd

        mies ajattelee, että sinulla on löysä. t. mies, joka ei ole koskaan (ainakaan vielä) joutunut ostamaan naiselleen jättidildoa


    • HenkilönLogiikalla

      Varmaan aika samaa kuin sinä, jos nainen antaa sinulle jättidildon.

      • ryeyerreyrey

        en usko. nyrkkipylly?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe