Elatusmaksut yhä vapaaksi jos saa ison perinnön?

PahaIsi

Hei!

Nythän työttömänä saan elatusmaksut vapaaksi kun tulot on 1094,86 euroa. En haluakaan tienata koskaan tämän yli niin saan aina elarit vapaaksi.

Nyt oon saamassa ison perinnön, 150 000€. Siis kun perintövero on jo vähennetty.

Saanko yhä vapautuksen, kun eihän mulla siis ole ansiotuloja ja olen yhä työtön ?

Kelaan en viitti soittaa,kun jos ne ottaa mun numeron ylös ja tai saa vihiä mun perinnöstä.

En haluaisi maksaa elatusmaksuja itse kun Kelallakin ne voi maksattaa..

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eivoipiilottaa

      Älä ainakaan expuolisolle ilmoita että perit jotain. Sinuna maksaisin sen elarin niin ei sanktiota tule jälkeenpäin. Kela saa tietoonsa kaiken , ihan turha piilotella.
      Osta nyt lapsille jotain kivaa kun ne rahatkin saat.
      Eiköhän sulle tuosta summasta korkojakin kasva joten tuskin rahallisesti häviät mitään.
      Ilmoita kelalle että alat maksaa elareita, perinnöstä älä sano mitään.

      • PahaIsi

        Ei ole tarvetta piilotella - saan jatkossakin vapautukset. Ostan lapsille kivaa... :)


    • joonasjomppero

      Älä ilmoita kenellekkään mitään; itseppä on exä ja viranomaiset soppansa keittänyt.
      Ei Kela mitään saa tietää, kun et ilmoittele ja pidät matalaa profiilia:) Huoltajuudet ja
      lapsen asumiset isällä kuntoon; tällöin ei elatusmaksua kuulu suorittaa..Maksakoot
      eksäsi sulle elareita, kun paremmat tulot..

      • PahaIsi

        Äidit hoitavat lapset ihan hyvin - siinä ei ole valittamista.
        Tähän asti en ole - pitäiskö molemmille mammoille ostaa ensi äitienpäivänä ruusut ? Hoitavat sentään pääosin lapsiani. Ja mun ei tarvii maksaa...


    • Rahat.piiloon

      Nosta rahat käteisenä ja kätke ne varmaan paikkaan. Sitten voit jatkaa tuilla elämistä eikä tarvitse elatusmaksuja maksaa. Ne vanhenevat viidessä vuodessa.

      • perintöverot

        Kela ja verottaja ovat yhteydessä toisiinsa.


      • PahaIsi

        Heippa!
        "rahat.piiloon" ja "perintöverot". Kiitos kun huolehditte, mutta ei tarvii nostella rahoja jemmaan. Eikä ole pakko ostaa asunto-osaketta. ihan sääntöjen mukaan elareista saa jatkossakin vaaputuksen jos on työtön ja tulot jo mainitun rajan alle.


    • åpoikpeoikopkdf

      Just... No, omaisuus vaikuttaa myös elareiden määrään. Eli kyllä joudut maksamaan elareita. Jos tuo 150 tuhatta ei ole kiinni missään kiinteässä ja pakollisessa (kuten vaikka oma asunto), niin se katsotaan sinulle mahdollisuudeksi maksaa elareita.

      Olet ihan vätys, kun et huolehdi itse lapsestasi.

      • PahaIsi

        Muttapa laki ja säännöt sanoo toisin - olen oikeutettu vapautukseen.

        Enpä mä viitti noita turhanpäiten maksella - niistä kun saa vapautuksen.


      • paitsiettä
        PahaIsi kirjoitti:

        Muttapa laki ja säännöt sanoo toisin - olen oikeutettu vapautukseen.

        Enpä mä viitti noita turhanpäiten maksella - niistä kun saa vapautuksen.

        Ja lapset ovat oikeutettuja elatukseen molemmilta vanhemmilta.


      • paitsiettä
        paitsiettä kirjoitti:

        Ja lapset ovat oikeutettuja elatukseen molemmilta vanhemmilta.

        Lapset ovat oikeutettuja asumaan molemmilla vanhemmillaan..


      • tähhäh
        paitsiettä kirjoitti:

        Lapset ovat oikeutettuja asumaan molemmilla vanhemmillaan..

        Niin...Entä sitten?


      • koskatapahtuu
        tähhäh kirjoitti:

        Niin...Entä sitten?

        ja lopetetaan lasten, isän vainoaminen viranomaisten toimesta


      • ahatacktack
        koskatapahtuu kirjoitti:

        ja lopetetaan lasten, isän vainoaminen viranomaisten toimesta

        Ei tuo isä sanonut että häntä vainotaan.


      • sinä
        ahatacktack kirjoitti:

        Ei tuo isä sanonut että häntä vainotaan.

        sanoit vainottavan


      • älävalehtele
        sinä kirjoitti:

        sanoit vainottavan

        Missä minä sanoin niin?


    • aikoinaan

      exä ja sossukin kusetti oikeudessa vaatiessa elatusapua; vaikka äidillä ja lapsilla oli yli miljoonan varallisuus eli kukahan se vätys olikaan jättäessään huolehtimatta lapsiista
      mm. lapsen oikeuksista, huollosta ja asumisesta myös isällään:)

      • paitsiettä

        Jos sulla ei ole rahaa maksaa elatusta, niin ei sulla ole rahaa niiden asumiseenkaan.


      • paitsiettä
        paitsiettä kirjoitti:

        Jos sulla ei ole rahaa maksaa elatusta, niin ei sulla ole rahaa niiden asumiseenkaan.

        elatus on eri asia kun lapsen oikeudet ja elatusta ei tarvita lapsen asuessa tasapuolisesti molemmilla vanhempien huolehtiessa tällöin tasapuolisesti lapsen elatuksesta eli seliseli:)


      • paitsiettä
        paitsiettä kirjoitti:

        Jos sulla ei ole rahaa maksaa elatusta, niin ei sulla ole rahaa niiden asumiseenkaan.

        elatus ei liity lapsen huoltoon ja oikeuksiin ja elatusta ei tarvita molempien vanhempien huolehtiessa huoltajana tasapuolisesti lapsen elatuksesta lapsien asuessa tasapuolisesti molemmilla vanhemmillaan eli se siitä ja sen kestävyydestä eli seliseli:)


      • menipätaassullaihanhöpin
        paitsiettä kirjoitti:

        elatus ei liity lapsen huoltoon ja oikeuksiin ja elatusta ei tarvita molempien vanhempien huolehtiessa huoltajana tasapuolisesti lapsen elatuksesta lapsien asuessa tasapuolisesti molemmilla vanhemmillaan eli se siitä ja sen kestävyydestä eli seliseli:)

        Ai luuletko sen olevan äidille ilmaista? Eihän sulla ole varaa elättää lapsia 50/50 systeemillä, jos sulla ei ole varaa elatusmaksuihin. Enemmän sulla rahaa silloin menisi, vai luuletko että äiti ostaisi teille ruoat ja vaatteet ym.


      • eitarvitaäidinrahaa
        menipätaassullaihanhöpin kirjoitti:

        Ai luuletko sen olevan äidille ilmaista? Eihän sulla ole varaa elättää lapsia 50/50 systeemillä, jos sulla ei ole varaa elatusmaksuihin. Enemmän sulla rahaa silloin menisi, vai luuletko että äiti ostaisi teille ruoat ja vaatteet ym.

        ei elatusta ilman huoltajuutta ja lapsen oikeuksia; asumista vanhemmillaan
        ei elatusta ilman vastinetta; maksatko kaupassa saamatta ruokaa, vaatteita ym?


      • einepyhällähengelläelä
        eitarvitaäidinrahaa kirjoitti:

        ei elatusta ilman huoltajuutta ja lapsen oikeuksia; asumista vanhemmillaan
        ei elatusta ilman vastinetta; maksatko kaupassa saamatta ruokaa, vaatteita ym?

        Lapset eivät ole materiaa.


      • eiisäkään
        einepyhällähengelläelä kirjoitti:

        Lapset eivät ole materiaa.

        lapsilla aina ovet auki isälle eikä äidin ja viranomaisten rahoja tarvita;
        äiti tarvitsee rahaa isältä elatusmaksun muodossa, isä ei tarvitse siinä se ero eli kumpi onkaan se parempi huoltaja ja vanhempi lapsillensa ja
        kykenee paremmin huolehtimaan myös lapsen edusta ja oikeuksista
        vanhempaansa, jonka luona lapsi ei asu..yhäriruikkuhan ei siihen pysty:)


      • joopajootaas
        eiisäkään kirjoitti:

        lapsilla aina ovet auki isälle eikä äidin ja viranomaisten rahoja tarvita;
        äiti tarvitsee rahaa isältä elatusmaksun muodossa, isä ei tarvitse siinä se ero eli kumpi onkaan se parempi huoltaja ja vanhempi lapsillensa ja
        kykenee paremmin huolehtimaan myös lapsen edusta ja oikeuksista
        vanhempaansa, jonka luona lapsi ei asu..yhäriruikkuhan ei siihen pysty:)

        Sinä olet niin hyvä huoltaja, ettei lapset tule, vaikka ovi on aina auki...


      • koskaäitijaviranomaiset
        joopajootaas kirjoitti:

        Sinä olet niin hyvä huoltaja, ettei lapset tule, vaikka ovi on aina auki...

        vainoavat, manipuloivat, uhkailevat ja vieraannuttaneet lapset isästään..
        koskas olen saanut huoltajuuden kun niin kerroit; lähettäisitkö päätöksen
        huoltajuudestani..


      • joopatijoooo
        koskaäitijaviranomaiset kirjoitti:

        vainoavat, manipuloivat, uhkailevat ja vieraannuttaneet lapset isästään..
        koskas olen saanut huoltajuuden kun niin kerroit; lähettäisitkö päätöksen
        huoltajuudestani..

        Niin tosiaan ethän sinä kyennyt edes sitä saamaan.


      • äläkiemurtele
        joopatijoooo kirjoitti:

        Niin tosiaan ethän sinä kyennyt edes sitä saamaan.

        lähetä päätös; "Sinä olet niin hyvä huoltaja"..


      • siisniinku-
        äläkiemurtele kirjoitti:

        lähetä päätös; "Sinä olet niin hyvä huoltaja"..

        Eikö sulla itsellä ole omia päätöksiä?


      • eiole
        siisniinku- kirjoitti:

        Eikö sulla itsellä ole omia päätöksiä?

        sulla näyttää olevan..
        lähetä päätös; "Sinä olet niin hyvä huoltaja"..


    • vihaansuavaikkentunne

      Kela tietää omaisuudesta kaiken. Miten ihmeessä sulla on lapsia kun vihaat niitä noin paljon? Eikö vanhempien kuuu elättä omat lapset? Aika sairas olet mieleltäsi, lapsiahan sinä siinä kiusaat et suinkaan sitä ex vaimoa. Äidit maksa aian lapsistaan, he ei koskaan kyseenlalaista ja vihaa heitä. Olet kummallinen.

      Älä odota lastesi hoivaavan sinua kun olet vanha, he unohtavat moisen isän joka lapsena vihais heitä ja syytti heitä olemassa olostaan.

      • PahaIsi

        Mä vihaan sua jo valmiiksi ja sun tyhmyyttäsi. Olet ensimmäinen jolle vastaan. Viime yöllä 3 jälkeen kun olin tullut baarista taksilla ja nautin iltaa itekseni kirjoitin kysymykseni (kello 3.10). Kas kummaa, sinä kateellinen kuoriuduit sieltä haukkumaan minua ja maksamisiani ja syyttämään lasten vihaamisesta.

        Pitäisiköhän sinusta tehdä oikein ilmoitus kunnianloukkauksesta? No älä pelkää, en mä muutaman satasen takia sua kiusaa. Mulle tosiaan tulossa 6-numeroinen luku lisää rahaa - en sun satasillasi mitään tee.

        Niin, mitä kolmen lapseni (kahdelle eri äidille) tulee, niin jokainen saa kyllä huomattavia lahjoja minulta. Älypuhelimet ja tabletit on kaikilla eikä kukaan ole vielä rippikouluiässä. Tapaamiset olen hotanut akrobaattisen hyvin, todella tiukalla aikataululla ja asettanut lasteni tapaamiset etussijalle. Et siinä sulle "vihaansuavaikkentunne" joka tänään 27.5.2015 itkit kello 17.16.

        Kyse on siis ylimääräisistä tuloista ja sitä kautta SAAN JATKOSSAKIN vapautuksen elareista. Laki nyt vaan on niin hullu , että jos ansiotulot alittavat bruttona 1094,86€ kalenterikuukautena ja olet asianmukaisesti kirjoilla TE -toimistolla työttömänä, niin saat kaikista kolmen lapset elatusmaksuista vapautuksen. Olen kaikista neuvotellut minimit, eli sen on säästöä 450€ kuukaudessa.

        Näin se LAKI - halusit tai et sinä "vihaansuavaikkentunne".

        Yliopisto opintojakin lukeneena ymmärrän että väitteisiin tulee olla LÄHDE. Sitä ei moni kouluttamaton 2.asteen tai pelkän lukion käynytkään aina ymmärrä.
        Olkaa hyvä:
        http://www.kela.fi/elatusvelvolliselle_maksuvaikeudet

        Tänään soitin nimettömänä Kelalle kaverin prepaid -liittymästä. Vastaus oli myöntävä, saan vapautukset jatkossa elareista kuhan olen jatkossakin työtön. perinnöt eikä lottovoitot vaikuta asiaan.

        Lakimies tuttuni sanoi että jso vaikuttaisivatkin, ni äkkiäkös ostat asunto-osakkeen perintörahoillas ni sit ainakin saat vapautukset. Tosin mulla on jo yksi osake ja jos toisen ostasin ja laittasin vuokralle, niin nämä vuokratulot sitten vaikuttaisi tähän 1094,86 kertymään €. Tarkkana pitää olla.

        Siksi keikkahommia tehtyäni , olen ollut hyvää pataa palkanlaskijoidenkin kanssa ja hyvin usein palkkanauhaani onkin merkattu maksimissaan 1050€ bruttotulot - vaikak olisin tehny enempi tunteja keikkaa. ne seuraavat tunnit otan sitten seuraavan kuukauden nauhaan, ettei vaan tuo tietty raja koskaan ylity.

        ONNEKSI Kelalla on rahaa budjetoitu maksaman näitä maksuja :)


      • paitsiettä
        PahaIsi kirjoitti:

        Mä vihaan sua jo valmiiksi ja sun tyhmyyttäsi. Olet ensimmäinen jolle vastaan. Viime yöllä 3 jälkeen kun olin tullut baarista taksilla ja nautin iltaa itekseni kirjoitin kysymykseni (kello 3.10). Kas kummaa, sinä kateellinen kuoriuduit sieltä haukkumaan minua ja maksamisiani ja syyttämään lasten vihaamisesta.

        Pitäisiköhän sinusta tehdä oikein ilmoitus kunnianloukkauksesta? No älä pelkää, en mä muutaman satasen takia sua kiusaa. Mulle tosiaan tulossa 6-numeroinen luku lisää rahaa - en sun satasillasi mitään tee.

        Niin, mitä kolmen lapseni (kahdelle eri äidille) tulee, niin jokainen saa kyllä huomattavia lahjoja minulta. Älypuhelimet ja tabletit on kaikilla eikä kukaan ole vielä rippikouluiässä. Tapaamiset olen hotanut akrobaattisen hyvin, todella tiukalla aikataululla ja asettanut lasteni tapaamiset etussijalle. Et siinä sulle "vihaansuavaikkentunne" joka tänään 27.5.2015 itkit kello 17.16.

        Kyse on siis ylimääräisistä tuloista ja sitä kautta SAAN JATKOSSAKIN vapautuksen elareista. Laki nyt vaan on niin hullu , että jos ansiotulot alittavat bruttona 1094,86€ kalenterikuukautena ja olet asianmukaisesti kirjoilla TE -toimistolla työttömänä, niin saat kaikista kolmen lapset elatusmaksuista vapautuksen. Olen kaikista neuvotellut minimit, eli sen on säästöä 450€ kuukaudessa.

        Näin se LAKI - halusit tai et sinä "vihaansuavaikkentunne".

        Yliopisto opintojakin lukeneena ymmärrän että väitteisiin tulee olla LÄHDE. Sitä ei moni kouluttamaton 2.asteen tai pelkän lukion käynytkään aina ymmärrä.
        Olkaa hyvä:
        http://www.kela.fi/elatusvelvolliselle_maksuvaikeudet

        Tänään soitin nimettömänä Kelalle kaverin prepaid -liittymästä. Vastaus oli myöntävä, saan vapautukset jatkossa elareista kuhan olen jatkossakin työtön. perinnöt eikä lottovoitot vaikuta asiaan.

        Lakimies tuttuni sanoi että jso vaikuttaisivatkin, ni äkkiäkös ostat asunto-osakkeen perintörahoillas ni sit ainakin saat vapautukset. Tosin mulla on jo yksi osake ja jos toisen ostasin ja laittasin vuokralle, niin nämä vuokratulot sitten vaikuttaisi tähän 1094,86 kertymään €. Tarkkana pitää olla.

        Siksi keikkahommia tehtyäni , olen ollut hyvää pataa palkanlaskijoidenkin kanssa ja hyvin usein palkkanauhaani onkin merkattu maksimissaan 1050€ bruttotulot - vaikak olisin tehny enempi tunteja keikkaa. ne seuraavat tunnit otan sitten seuraavan kuukauden nauhaan, ettei vaan tuo tietty raja koskaan ylity.

        ONNEKSI Kelalla on rahaa budjetoitu maksaman näitä maksuja :)

        Eli minä elätän lapsesi. Ei se mitään. Minä välitänkin niistä enemmän kuin sinä.


      • PahaIsi

        Hei "paitsiettä" !
        Tuo lauselma on lähempänä totuutta kuin aikasempi hölmö vastauksesi (oletan että sun vastaama). Kyllä se kiertoteitse voi tulla sun maksettavaksi verotuloista kun Kelan pohjattomasta säkistä vähän tulee jeesiä Eroisälle. Jos ei miellytä, ni itke Sipilälle ja muille päättäjille kuinka niitä rahoja jaetaan. Näin se vaan on.

        Välittämisestä en ole samaa mieltä kanssasi. Tuskin sua kiinnostaa vieraiden lasten hyvinvointi, kun ei sua kiinnosta vieraan etäisukinkaan hyvinvointi.

        Voi voi kuinka paljon kivaa me ostellaankaan ja matkustellaan lasten kanssa - vaikkapa niillä säästetyillä elatusmaksuilla; tai kääneteisesti ajateltuna kela maksaa mulle elatusmaksut takaisin jotta olisi kivaa lasten kaa - ethän sä halua estää meidän kivoja hetkiä, ethän ??


      • paitsiettä
        PahaIsi kirjoitti:

        Hei "paitsiettä" !
        Tuo lauselma on lähempänä totuutta kuin aikasempi hölmö vastauksesi (oletan että sun vastaama). Kyllä se kiertoteitse voi tulla sun maksettavaksi verotuloista kun Kelan pohjattomasta säkistä vähän tulee jeesiä Eroisälle. Jos ei miellytä, ni itke Sipilälle ja muille päättäjille kuinka niitä rahoja jaetaan. Näin se vaan on.

        Välittämisestä en ole samaa mieltä kanssasi. Tuskin sua kiinnostaa vieraiden lasten hyvinvointi, kun ei sua kiinnosta vieraan etäisukinkaan hyvinvointi.

        Voi voi kuinka paljon kivaa me ostellaankaan ja matkustellaan lasten kanssa - vaikkapa niillä säästetyillä elatusmaksuilla; tai kääneteisesti ajateltuna kela maksaa mulle elatusmaksut takaisin jotta olisi kivaa lasten kaa - ethän sä halua estää meidän kivoja hetkiä, ethän ??

        Ei mua haittaa maksaa lastesi elatusta. Jonkunhan se on tehtävä, kun huoltajat eivät kykene. Minähän se maksan huostaanotettujen lastenkin kuluja verovaroilla. Jos vanhempaa ei kiinnosta omat lapset, niin pakkohan se jonkun on huolehtia (yhteiskunnan)
        Etäisukki on aikuinen (ainakin pitäisi olla myös henkisesti) Lapset eivät ole, ja he tarvitsevat huolenpitoa. Äitiensä lisäksi sitä tarjoaa yhteiskunta maksamalla luuseri-isän osan elatuksesta.
        Ethän sinä halua estää lastesi oikeutta saada elatusta molemmilta vanhemmilta, ethän.
        Et ole muuten koskaan tainnut tajuta, että lapset nauttivat kaikkein eniten ihan tavallisesta arjesta, ei reissuista.


      • sinähaluat
        paitsiettä kirjoitti:

        Ei mua haittaa maksaa lastesi elatusta. Jonkunhan se on tehtävä, kun huoltajat eivät kykene. Minähän se maksan huostaanotettujen lastenkin kuluja verovaroilla. Jos vanhempaa ei kiinnosta omat lapset, niin pakkohan se jonkun on huolehtia (yhteiskunnan)
        Etäisukki on aikuinen (ainakin pitäisi olla myös henkisesti) Lapset eivät ole, ja he tarvitsevat huolenpitoa. Äitiensä lisäksi sitä tarjoaa yhteiskunta maksamalla luuseri-isän osan elatuksesta.
        Ethän sinä halua estää lastesi oikeutta saada elatusta molemmilta vanhemmilta, ethän.
        Et ole muuten koskaan tainnut tajuta, että lapset nauttivat kaikkein eniten ihan tavallisesta arjesta, ei reissuista.

        estää lapsen oikeudet ja asumisen molemmilla vanhemmilla viranomaisten kanssa..


      • oijsoije
        paitsiettä kirjoitti:

        Eli minä elätän lapsesi. Ei se mitään. Minä välitänkin niistä enemmän kuin sinä.

        Tämä oli hyvin sanottu. Minäkin osallistun mielelläni aloittajan lasten elatukseen, koska heidän isänsä on selvästikin keskenkasvuinen vitipää. Lapset ovat syyttömiä siihen.
        Uskon että aloittajalla ei ole kuitenkaan kovin onnellinen fiilis elämässään, koska käyttää aikansa tällaiseen kenkkuiluun.


    • kukakohanlapsia

      vihaa valehdellessaan lapsen olosuhteet perättömässä lausumassaan; estäessään huollon ja lapsen oikeudet vainoharhaisena, narsistisena viranomaisena ja vanhepana:)

      • näinonsevaan

        Tuo isä.


      • meneee
        näinonsevaan kirjoitti:

        Tuo isä.

        sinä vihaat lapsia sinä ei tuo isä siis sinäsinäsinäsinä!!!


      • seliseliukkelimitätaassö
        meneee kirjoitti:

        sinä vihaat lapsia sinä ei tuo isä siis sinäsinäsinäsinä!!!

        Miten niin?


      • meneee
        seliseliukkelimitätaassö kirjoitti:

        Miten niin?

        vieraannuttaessasi ja manipuloidessaasi lapsia pois isästään


      • mitäukkohourit
        meneee kirjoitti:

        vieraannuttaessasi ja manipuloidessaasi lapsia pois isästään

        En minä edes tunne ap:tä...


    • yguhk

      Taidat olla se joka menee huoriin mieluummin, kuin maksaa elatusmaksuja.

      • PahaIsi

        Mikäs kortti se tuo oli ? Vedettiin Huorakortti esiin ? Onpas alatyylistä ja halventavaa.

        Asia ei mitenkään tähän kuulu, ja hävettää tuollaiset vastaukset, mutta seksielämäni on hyvällä mallilla eikä tarvetta mainitsemaasi harrastukseen. ei myöskään ylenmäärin juopotteluun.

        Mutta sen verran on varaa että voin mennä syömään koska tahansa minne haluan taksilla ja ottaa ruokajuomaksi mitä haluankaan ja juoda miten paljon haluan ruoan kanssa. Ei tarvetta lähteä roudaamaan halpaOlutta jostain Tallinnasta.Enpä muutenkaan olutlaatikoita lähikaupasta kanna, kulutus sen verran pientä. Olen ihan tavallinen mies joka on tarkka rahoistaan.

        Seurustelujuomana alkoholi on hyvä juoma fiksusti käytettynä. Siitä olen myös inhottava etten koskaan tarjoa mitään ilmaiseksi naisille - tosin koskaan en mitään pummikaan naisilta. Auervaaraksi ei minusta olisi ikinä.

        Mutta olipas halventava kommenti sinulta, hyi olkoon, vai että huoriin tuhlaisin, taidat itse olla sen alan ammattilaisia. Tai sitten haaveilet vaan kun ei oo rahaa..


      • seuraavakstulee
        PahaIsi kirjoitti:

        Mikäs kortti se tuo oli ? Vedettiin Huorakortti esiin ? Onpas alatyylistä ja halventavaa.

        Asia ei mitenkään tähän kuulu, ja hävettää tuollaiset vastaukset, mutta seksielämäni on hyvällä mallilla eikä tarvetta mainitsemaasi harrastukseen. ei myöskään ylenmäärin juopotteluun.

        Mutta sen verran on varaa että voin mennä syömään koska tahansa minne haluan taksilla ja ottaa ruokajuomaksi mitä haluankaan ja juoda miten paljon haluan ruoan kanssa. Ei tarvetta lähteä roudaamaan halpaOlutta jostain Tallinnasta.Enpä muutenkaan olutlaatikoita lähikaupasta kanna, kulutus sen verran pientä. Olen ihan tavallinen mies joka on tarkka rahoistaan.

        Seurustelujuomana alkoholi on hyvä juoma fiksusti käytettynä. Siitä olen myös inhottava etten koskaan tarjoa mitään ilmaiseksi naisille - tosin koskaan en mitään pummikaan naisilta. Auervaaraksi ei minusta olisi ikinä.

        Mutta olipas halventava kommenti sinulta, hyi olkoon, vai että huoriin tuhlaisin, taidat itse olla sen alan ammattilaisia. Tai sitten haaveilet vaan kun ei oo rahaa..

        mielenterveysongelmat ja narsismi; eihän yhäriruikut ja viranomaiset muuta osaa kun perusteet lainvastaiselle menettelylle loppuvat jauhaessaan paskaa..


      • ainasinäsekoiletkaikessa
        seuraavakstulee kirjoitti:

        mielenterveysongelmat ja narsismi; eihän yhäriruikut ja viranomaiset muuta osaa kun perusteet lainvastaiselle menettelylle loppuvat jauhaessaan paskaa..

        Mistä sinä taas puhut?


      • kukahansekoili
        ainasinäsekoiletkaikessa kirjoitti:

        Mistä sinä taas puhut?

        valehdellessaan lapsen olosuhteet perättömässä lausumassaan..


      • ymmyrkkä
        PahaIsi kirjoitti:

        Mikäs kortti se tuo oli ? Vedettiin Huorakortti esiin ? Onpas alatyylistä ja halventavaa.

        Asia ei mitenkään tähän kuulu, ja hävettää tuollaiset vastaukset, mutta seksielämäni on hyvällä mallilla eikä tarvetta mainitsemaasi harrastukseen. ei myöskään ylenmäärin juopotteluun.

        Mutta sen verran on varaa että voin mennä syömään koska tahansa minne haluan taksilla ja ottaa ruokajuomaksi mitä haluankaan ja juoda miten paljon haluan ruoan kanssa. Ei tarvetta lähteä roudaamaan halpaOlutta jostain Tallinnasta.Enpä muutenkaan olutlaatikoita lähikaupasta kanna, kulutus sen verran pientä. Olen ihan tavallinen mies joka on tarkka rahoistaan.

        Seurustelujuomana alkoholi on hyvä juoma fiksusti käytettynä. Siitä olen myös inhottava etten koskaan tarjoa mitään ilmaiseksi naisille - tosin koskaan en mitään pummikaan naisilta. Auervaaraksi ei minusta olisi ikinä.

        Mutta olipas halventava kommenti sinulta, hyi olkoon, vai että huoriin tuhlaisin, taidat itse olla sen alan ammattilaisia. Tai sitten haaveilet vaan kun ei oo rahaa..

        Kirjoittaja ilmeisesti epäili sinun olevan saman tyypin, joka aina silloin tällöin kehuskelee täällä, miten tekee töitä niin että aina saa vapautuksen elatusmaksuista jotta voi sitten käydä huorissa ulkkomailla. Joten tästa tuo "Huorakortti".


      • ristijasirppi

        Niin se että EX vaimolle en maksa mitään muuta kuin se mikä on PAKKO mutta lapsille suoraan annan rahaa ostan vaatteita yms ja ihan vain siksi ettei ex saa multa rahaa yhtään ylimääräistä!!! Eikä se kuulu ex puolisolle mihin käytän rahaa ja miten elän !
        Ps. omaisuuteni on minun ja nykyisen vaimoni puoliksi ja testamentillä olen antanut elinikäisen oikeuden hallinta oikeuden siihen ja henkivakuutus on hänelle ja lapsille tasavertaisesti jossa ehto on ettei EX vaimolla ole osuutta olemassa !


    • Perintöä ei lasketa tuloksi ja elarit lasketaan tuloista

      • miehetontörkeitä

        Isänhän ei ole koskaan pakko maksaa omista lapsistaan, niin on päästetty heidät kuin koira veräjästä. Ryhtymällä työttömäksi, voi mies luistaa elareista.

        Omaisuus ei vaikuta vaikka olisi miljonäääri, ei elarit siitä nouse. Hoitaa ei tarvi eikä tavata, ellei mies itse halua.

        Kun lapsilisät loppuu ja elarit, ei isän tarvi maksaa edes opiskeluita, ellei itse tahdo.

        Äidit sen sijaan, ei ole velvoitettu, mutta tekevät sen itsestään selvyyteenä, omille lapsilleen. Lapset asuu äidin luona, syö, asuu... äidit maksaa lasten opiskelut.. auttaa kaikin tavoin.

        Miesten elämä on todella helppoa. Ihmettelen, kuinka kehtaavat sanoa itseään isäksi, kun viis veisaavat mitä heille kuluu? Miten pärjää ym?


      • naisetontörkeitä
        miehetontörkeitä kirjoitti:

        Isänhän ei ole koskaan pakko maksaa omista lapsistaan, niin on päästetty heidät kuin koira veräjästä. Ryhtymällä työttömäksi, voi mies luistaa elareista.

        Omaisuus ei vaikuta vaikka olisi miljonäääri, ei elarit siitä nouse. Hoitaa ei tarvi eikä tavata, ellei mies itse halua.

        Kun lapsilisät loppuu ja elarit, ei isän tarvi maksaa edes opiskeluita, ellei itse tahdo.

        Äidit sen sijaan, ei ole velvoitettu, mutta tekevät sen itsestään selvyyteenä, omille lapsilleen. Lapset asuu äidin luona, syö, asuu... äidit maksaa lasten opiskelut.. auttaa kaikin tavoin.

        Miesten elämä on todella helppoa. Ihmettelen, kuinka kehtaavat sanoa itseään isäksi, kun viis veisaavat mitä heille kuluu? Miten pärjää ym?

        Äidinhän ei ole koskaan pakko huolehtia omista lapsistaan, lapsen oikeuksista, asumisesta ja/ tai tapaamisoikeudesta lapsen isään,
        vanhempaan ja huoltajaan, jonka luona lapsi ei asu; äidin ja viran-omaisten antaessa perättömiä lausumia tuomioistuimelle lapsen olosuhteista, valehdellessaan lapsen toiveet, mielipiteet ja lausun not lapsen asumisesta osittain myös isällään ja mistä lastenvalvo-
        jalla yhdessä sovittiin ennenkuin äiti ja viranomaiset käänsivät
        takkinsa lapsia vastaan. Äidit on päästetty kuin koira veräjästä. Ryhtymällä yhäriruikuksi, voi nainen luistaa ja pilata lapsen elämä.

        Miksi ei anneta miehen huolehtia omista lapsistaan ja pistetä naisia,
        viranomaisia vastuuseen valehtelusta ja pakoilusta; ei kannata kitistä elatusmaksun perään, kun ei haluta oikeasti nähdä lapsen etua ja an-
        neta isän hoitaa ja huolehtia lapsistaan; ensin huoltajuus ja lapsen oikeudet kuntoon..kyllä ne isät huolehtivat elatusvelvollisuudestaan lasten asuessa myös isällään, jolloin elatusapua ei kuulukkaan suorit-
        taa vanhempien huolehtiessa lapsen elatuksesta molemmat omalla
        tahollaan asuessaan lapsen kanssa.

        Omaisuus ei vaikuta vaikka olisi miljonäääri, ei elarit siitä nouse. Hoitaa ei tarvi eikä tavata, ellei nainen itse halua.

        Kun lapsilisät loppuu ja elarit, ei äidin tarvi maksaa edes opiskeluita, ellei itse tahdo.

        Isät sen sijaan, ei ole velvoitettu, mutta tekevät sen itsestään selvyytenä, omille lapsilleen. Lapset asuu isän luona kunhan vain annettaisiin asua, .. isät maksaa lasten opiskelut.. auttaa kaikin tavoin.

        Naisten elämä on todella helppoa. Ihmettelen, kuinka kehtaavat sanoa itseään äidiksi, kun viis veisaavat mitä lapsille kuluu? Miten pärjää ym?
        erottaessaan lapset omasta isästään vieraannuttamalla ja manipuloi malla viranomaisten kanssa katkeruuttaan omat lapset omasta isästään narsismissaan..


      • miehetontörkeitä kirjoitti:

        Isänhän ei ole koskaan pakko maksaa omista lapsistaan, niin on päästetty heidät kuin koira veräjästä. Ryhtymällä työttömäksi, voi mies luistaa elareista.

        Omaisuus ei vaikuta vaikka olisi miljonäääri, ei elarit siitä nouse. Hoitaa ei tarvi eikä tavata, ellei mies itse halua.

        Kun lapsilisät loppuu ja elarit, ei isän tarvi maksaa edes opiskeluita, ellei itse tahdo.

        Äidit sen sijaan, ei ole velvoitettu, mutta tekevät sen itsestään selvyyteenä, omille lapsilleen. Lapset asuu äidin luona, syö, asuu... äidit maksaa lasten opiskelut.. auttaa kaikin tavoin.

        Miesten elämä on todella helppoa. Ihmettelen, kuinka kehtaavat sanoa itseään isäksi, kun viis veisaavat mitä heille kuluu? Miten pärjää ym?

        Niin en ole sanonut ettenkö antaisi lapsille mutta ex vaimolle ei makseta kuin se pakollinen.


    • ajatellaanpa

      Toisaalta kun ajatellaan, sun omaisuutesi kertyy kun kela maksaa elatuksen ja aikanaan lapset saa ne perintönä. Edellyttäen tietysti että et törsäile kaikkia taivaan tuuliin:) Jos nyt kuolet mites sitten suu pannaan kun jos lapset pieniä ja äiti huoltaja. Törsääkö äiti perinnön. Oletko järjestänyt senkin ettei ex pääse välistä vetämään jos delaat.

      • Lapset on pieniä ja saa perinnön käyttöönsä kun täyttävät 21 ja muu omaisuus on vaimon kanssa puoliksi . Jopa henkvakuutus rahat he saavat hallintaansa kun täyttävät21 v.siis 50%:ia vakuutus summasta... ...joten EX ei käytä mun rahoja yhtään ja nykyisellä on hallintaoikeus taloon ja omaisuteen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe