Saari (uusintaa pukkaa)

Sarjadiggari

Kai olette huomanneet, että kreikkalainen sarja Saari alkoi Teemalla uusintana (arkisin klo. 19). Taidan katsoa toisenkin kerran.

http://areena.yle.fi/1-2076893

http://keskustelu.suomi24.fi/t/12051832

9

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikaikkeakerkeä

      Minä taidan jättää väliin tälläkin kerta :).

      • Sarjadiggari

        Äläs nyt, ei ton katsomiseen mene kuin n. 26 tuntia.


      • eikaikkeakerkeä

        26h = 3 x 8h työpäivä 2h

        Liikaa vie aikaa :).


      • Hislop

        Tervetuloa Facebookin Kreikkaryhmään! Löytyy nimellä Kreikka'


    • 1018

      Tässä on yksi syy sille, miksi maksan kitisemättä YLE-veroa. Laatusarja, joka antaa uusintanakin enemmän kuin mainoskanavien vuosituotanto yhteensä.

    • BLOODisLIFE

      Hyvä sarja, mä katoin sitä ja jos se olis tullu muutamia vuosia sitten niin mäkin olisin luullu että mullakin on lepra! Mutta tuskin mulla mitään lepraa oli vaan joku ihotauti tai vaikka pellagra

    • kreikkalainen_mutalogia

      Kreikkalainen opetusohjelmasarja, kuinka eletään herroiksi ja maksatetaan se muilla.

    • Saariretki

      Sarja on todella hyvä. En ole aikaisemmin katsonut. Minulla välillä tulee pisara silmään katsellessani murheita ja suruja. Miksi jäin koukkuun oli
      Että olen käynyt saarella. Kävin siellä noin 30 vuotta sitten ja silloinkin minulla oli itku kurkussa. Tuli niin paha olo siellä etten käynyt katsomassa saarta tarkkaan. Olin lähellä rantaa. On sillä saarella ollut paljon surua.
      Valitettavasti (tietysti) opas oli englantilainen, joten kaikkea en ymmärtänyt kertomuksista.

    • Annan-velat-anteeksi

      Kiitän kirjailijaa, kreikkalaisia ja YLE:ä, että sain kokea tämän. Tarina oli huikea, näyttelijät kautta linjan loistavia ja kameraotokset välillä kuin liikkuvia taideteoksia. Pari viimeistä jaksoa oli liian harppovaa kerrontaa ja joidenkin henkilöiden kohtalot jäivät harmillisesti pimentoon kehyskertomuksen joutavanpäiväisen loppulässähdyksen taakse, mutta sekään ei vähennä sarjan arvoa. Olen vaikuttunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe