Pettäjät/ei pettäjät

yhden_naisen_mies

Ovatko kaikki nykypäivänä niin itsekkäitä, että pettävät rakkaintaan , vai löytyykö vielä ihmisiä jotka ovat uskollisia valitulleen ja onnellisia siitä etteivät petä/halua pettää rakkaintaan?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rouva46

      Tuntuu nykyään olevan joku ihme trendi että petetään vaikka ei olis mitään tarvetta ei pitäis sitoutua toiseen jos ei pysty pitämään näppejään toisista erossa.Typerää ja lapsellista käytöstä puolisoa kohtaan

      • yhden_naisen_mies

        Ja sitten vielä kehdataan väittää, että kyllä mie rakastan kumppaniani se on vain pelkkää seksiä, rakkaus ja seksi ei liity toisiinsa mitenkään... Mitä rakkautta se on jos muitten kans pitää vehdata? Pitäs olla ainaki sen verta miestä/naista, että kertoo toiselle totuuden, eikä anna elää valheessa!!! Katsoo sitten vieläkö rakkaus kestää "pelkän seksin"...


      • sinunko-vuorosi-m
        yhden_naisen_mies kirjoitti:

        Ja sitten vielä kehdataan väittää, että kyllä mie rakastan kumppaniani se on vain pelkkää seksiä, rakkaus ja seksi ei liity toisiinsa mitenkään... Mitä rakkautta se on jos muitten kans pitää vehdata? Pitäs olla ainaki sen verta miestä/naista, että kertoo toiselle totuuden, eikä anna elää valheessa!!! Katsoo sitten vieläkö rakkaus kestää "pelkän seksin"...

        Maalta on helppo antaa neuvoja, kun merellä on hätä.

        Useimmat "pettäjät" ovat entisiä moralisteja, jotka hämmästyksekseen huomaavat, että tässähän sitä ollaan, vaikka on ollut aivan varma ja muillekin neuvoja voinut jakaa, että sivusuhteet ovat vältettävissä.


    • Jeesustelkaahan lisää nykypäivää.....kuvitteletteko että entisinä aikoina ei olisi vierailtu vieraissa sängyissä ollenkaan

      • petturinaine

        Niimpä ja ulkopuoliset ei voi tietää toisen syitä siihen.Toinen ei vaan enää sytytä tai toinen pihtaa. Itse olen pitkän liittoni aikana pettänyt miestäni useita kertoja. Tälläkin hetkellä on reilu puoli vuotta kestänyt salasuhde ja sen voimin jaksan. Ero ei mahdollista ainakan vielä.


      • sinunko-vuorosi-m
        petturinaine kirjoitti:

        Niimpä ja ulkopuoliset ei voi tietää toisen syitä siihen.Toinen ei vaan enää sytytä tai toinen pihtaa. Itse olen pitkän liittoni aikana pettänyt miestäni useita kertoja. Tälläkin hetkellä on reilu puoli vuotta kestänyt salasuhde ja sen voimin jaksan. Ero ei mahdollista ainakan vielä.

        Juuri näin. Ympärillä olevat ihmiset luulevat tietävänsä syyt ja seuraukset. Jos tarvitsee sivusuhdetta, siihen on taatusti syynsä, mutta saada muut ne uskomaan, on mahdotonta.

        Siksi kannattaakin olla asiasta hiljaa ja nauttia ystävän kanssa vapaasti ja rennosti ja unohtaa hetkeksi muut asiat. On ihanaa, jos on ystävä, jonka kanssa voi harrastaa sekä seksiä että kaikkea muuta kivaa. :)


      • yhden_naisen_mies

        Petturinaine eroa äläkä pilaa toisen elämää valheilla, ero on aina mahdollinen, itse erosin vaikka oli pieni lapsi (se ei ole tekosyy) ihastuin toiseen se oli helppoa koska entistä en rakastanut ja olin eroamassa kuitenkin koska en ollut onnellinen, ihastuminen toki teki asian vielä helpommaksi ja kerran aikasemmin olin jo eronnut, mutta en tiennyt silloin vielä mikä on rakkautta palasin takasin kaiketi säälistä... Ennemmin moralisti kuin pelkuri pettäjä. Ja en ole täydellinen minäkään olen pettänyt aikoinaan ensimmäistäni nuoruudessani, mutta sain kerrottua sen hänelle, en pystynyt elämään tiedostaen, että tuhoan toisen elämän ja annan hänen elää valheessa, mutta nyt tiedän ainakin kuinka säälittävän itsekeskeistä puuhaa se on hyi helv...


    • dffghjj

      Kaikki pettäjät saunan taakse ja nirri pois kyllä korppi teidän elimet pistää poskeensa

      • petturinaine

        Voi voi ku ei se elämä ole aina niin yksinkertaista. Niinhän se minäkin luulin etten voisi koskaan pettää, toisin kävi.


    • repikääsiitä

      Miehen kanssa oltu kohta 30.vuotta yhessä eikä ole tullu mieleenkään juosta vieraissa sitä kun muistaa pitää hyvää huolta suhteesta niin seksikin toimii moitteettomasti

    • yhden_naisen_mies

      Elämä on just niin yksinkertaista miten sen haluaa itselleen pedata, mutta omaa on asiasi toivottavasti joskus löydät sen tosirakkauden, kun miehesi ei selvästi sitä ole... :(

      • petturinaine

        Niimpä sitä minäkin toivon. Ja olen kyllä rakastanut miestäni, mut enää ehkä vaan välitän hänestä mutten rakasta.


      • yhden_naisen_mies

        Petturinaine miltä sinusta tuntuu kun petät? Itse en nykyisen kanssa voisi antaa ikinä anteeksi itselleni jos pettäisin, mun elämä ois pilalla. Minusta se on niin hieno tunne, kun tuntee näin, toivottavasti sinä koet tämän tunteen joskus, jos et ole vielä kokenut...


      • yhden_naisen_mies kirjoitti:

        Petturinaine miltä sinusta tuntuu kun petät? Itse en nykyisen kanssa voisi antaa ikinä anteeksi itselleni jos pettäisin, mun elämä ois pilalla. Minusta se on niin hieno tunne, kun tuntee näin, toivottavasti sinä koet tämän tunteen joskus, jos et ole vielä kokenut...

        Sinä et kerta kaikkiaan tunne toisen tilannetta. Luulet, että kaikkeen on yksoikoinen ratkaisu. Mitä älykkäämpiä ihmiset ovat, sitä useammin he ratkovat asiat TAPAUSKOHTAISESTI. Mitä yksinkertaisempia he ovat, sitä taipuvaisempia he ovat käyttämään kaikkiin asioihin jäykkiä KAAVOJA, jotka saattavat olla aivan soveltumattomia.


    • ffggghj

      Sitä saa mitä tilaa kyllä tää pettäjä akka löytää vielä edestään kukaan ei huoli jakorasiaa itelleen yök

      • sinunko-vuorosi-m

        Ymmärrät enemmän syitä, kun on sinun vuorosi olla sivusuhteessa.


      • petturinaine
        sinunko-vuorosi-m kirjoitti:

        Ymmärrät enemmän syitä, kun on sinun vuorosi olla sivusuhteessa.

        Juu enkä ole mikään jakorasia. Mulla seksi kamu, en toki jaa kaikille.Ja pitkässä liitossa olleena muutenkin vähän seksi kumppaneita .


    • IknowIknow

      Ei pettämisessä ole pelkästään kyse huonosta seksistä omassa suhteessa. Pettää voi vaikka oman suhteen seksi olis kuinka taivaallista. Aina on vastakkaista sukupuolta olevia jotka kiinnostaa seksuaalisesti. Työpaikoillahan näitä suhteita usein syntyy. Kipinä syttyy ja leimahtaa, niin siinä käy. Ei monikaan puoliso edes tiedä toisen pettävän. Jos miehillä pettäminen yleistä, niin naisilla nykyään tuntuu olevan yleisempää. Miehet jopa katuu tekoaan ja saattavat tunnustaakin, nainen ei tunnusta vaikka saatas rysänpäältä kiinni.

      • yhden_naisen_mies

        Caapo siihen on yksioikoinen ratkaisua pettää tai ei petä kaksi vaihtoehtoa... Älä sinä ala mistään älykkyydestä sössöttämään, yleensäkin pettäjät ovat vähemmän älykkäitä ihan on tutkittukkin tämmöinen... Se vaan on itsekästä puuhaa, ainahan sitä voi itselle omassa päässä uskotella, ettei siinä ole mitään väärää... Kohtele rakkaintasi niinkuin haluaisit hänen kohtelevan sinua, siinä aivopähkinää niille jotka pitää pettämistä ok hommana, miettikää miltä tuntuisi yllättää esim se oma rakas panemassa jotain toista eikä sinua, se on ihan ok tai niinhän kaikkien pettäjien mielestä on vai mitä?! Jos on ite pettänyt, niin ei ainakaan siitä voi suuttua kuitenkaan eihän?


      • caapo-taas
        yhden_naisen_mies kirjoitti:

        Caapo siihen on yksioikoinen ratkaisua pettää tai ei petä kaksi vaihtoehtoa... Älä sinä ala mistään älykkyydestä sössöttämään, yleensäkin pettäjät ovat vähemmän älykkäitä ihan on tutkittukkin tämmöinen... Se vaan on itsekästä puuhaa, ainahan sitä voi itselle omassa päässä uskotella, ettei siinä ole mitään väärää... Kohtele rakkaintasi niinkuin haluaisit hänen kohtelevan sinua, siinä aivopähkinää niille jotka pitää pettämistä ok hommana, miettikää miltä tuntuisi yllättää esim se oma rakas panemassa jotain toista eikä sinua, se on ihan ok tai niinhän kaikkien pettäjien mielestä on vai mitä?! Jos on ite pettänyt, niin ei ainakaan siitä voi suuttua kuitenkaan eihän?

        Parasta on, kun halu sivusuhteeseen on symmetrinen, vielä parempaa, jos seksiä voi harrastaa yht´aikaa toisen puolison kanssa oman läsnäollessa samassa huoneessa hyvien ystävien kanssa koko loppuelämänsä. Tilanteen mukaan on kuitenkin pakko tyytyä vähempään. Tavoittelee parasta, mutta tyytyy siihen, mitä on.

        Tapauskohtainen valinta vaatii toki enemmän fiksuutta kuin mekaanisen, opitun periaatteen noudattaminen. Hyvinkin yksinkertainen voi omaksua periaatteen, mutta harkitseva joutuu usein miettimään, miten tässä tilanteessa olisi paras toimia.

        Tuskinpa saan sinua toisiin ajatuksiin. Toiset ovat ymmärtävämpiä, toiset lakiuskollisempia. Näin on aina ollut, ja näin tulee aina olemaan. Hyvää kesää sinulle! :)


      • petturibaine
        yhden_naisen_mies kirjoitti:

        Caapo siihen on yksioikoinen ratkaisua pettää tai ei petä kaksi vaihtoehtoa... Älä sinä ala mistään älykkyydestä sössöttämään, yleensäkin pettäjät ovat vähemmän älykkäitä ihan on tutkittukkin tämmöinen... Se vaan on itsekästä puuhaa, ainahan sitä voi itselle omassa päässä uskotella, ettei siinä ole mitään väärää... Kohtele rakkaintasi niinkuin haluaisit hänen kohtelevan sinua, siinä aivopähkinää niille jotka pitää pettämistä ok hommana, miettikää miltä tuntuisi yllättää esim se oma rakas panemassa jotain toista eikä sinua, se on ihan ok tai niinhän kaikkien pettäjien mielestä on vai mitä?! Jos on ite pettänyt, niin ei ainakaan siitä voi suuttua kuitenkaan eihän?

        Juu ei tosiaan ja minä uskon , että myös mieheni on pettänyt minua. Hän tosin ei ole myöntänyt, minä kyllä olen enkä ole varma uskoko edes Että näin. Ja mitä tohon älykkyyteen tulee, niin itsehän sanoit myös aiemmin pettäneesi , oletko sitten mielestäsi vähemmän älykäs.


      • yhden_naisen_mies

        Petturinaine kyllä olin vähemmän älykäs mielestäni, loin itselleni turhia ongelmia sekä annoin toisen ihmisen elää hetken valheessa joka on väärin mielestäni ja caapolle jos mulle onnellisinta seksiä on kahdenkeskeinen seksi avopuolisoni kanssa ja ei ole kyse siitä ettenkö voisi harrastaa seksiä muidenkin kanssa (jopa minä olen sen verta älykäs) vaan on kyse halusta, kun kukaan muu nainen ei kiinnosta minua sexuaalisesti paskanvertaa näin rumasti sanottuna, ei pahalla muita naisia kohtaan... Niin miksi tekisin semmoista mitä en halua, mikä ei kiinnosta ja mikä on muutenkin minusta väärin rakastani kohtaan? En elä kaavojen mukaan, vaikka selvästi niin oletat... Ja hyvää kesää teille molemmille kaikesta huolimatta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe