Liian isot rinnat ja nännit

70E

Mua ärsyttää kun mun rintojen kuppikoko on 70E ja kaikki vaa tuijottaa mun rintoja. ÄRSYTTÄVÄÄ! Mitä mun pitäis tehä? Oon yrittäny käyttää löysiä paitoja ettei rinnat erottuis melkee ollenkaa. Sitten mua myös harmittaa liian isot nännit.. Olen kaiken lisäksi hirveän ujo ja arka, enkä tykkää huomiosta. Haluan eroon mun rinnoista!

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikaaaa

      onksul kik tms?

      • 70E

        Ei ole eikä pojat kiinnosta. Olen ujouteni ja arkuuteni lisäksi lesbo.


    • 70E

      Olen siis 14v

      • 70E

        Minusta tuntuu että rinnat pilaavat elämäni.. Pitäisi varmaan tehdä itsari. En yksinkertaisesti jaksa kavereitteni vinoilua rinnoistani enkä myöskään jaksa kun pojat tuijottavat. Pääsis ainaki pois kärsimyksestä, ku tekis itsarin.


      • pinnallista

        Hyvä ihme sentään tätä nuorisoa. Rintojen takia itsari???? Ööö... Jos rintojen koko tuntuu elämän suurimmalta ongelmalta ja syyltä tehdä itsari, nii pitäs miettii kaks kertaa mikä on oikeasti hirveää, millaiset asiat oikeasti ovat suuria ongelmia. Rintojen koon ei pitäisi olla kenellekään niin merkittävä asia. Joten sanon ja toivon että älä tee mitään, opettele tulemaan rintojen joista useat haaveilevat kanssa toimeen ja että ajan kanssa tuokin ongelma alkaa tuntua pienemmältä aikuistut ja kohtaat elämässäsi suurempiakin ongelmia ja tajuat ettei rinnoilla ole niin väliä. Kyllähän isoissa rinnoissa on huonot puolensa, voi tulla selkäkipuja ja katseet ja rintojen saama huomio voivat ahdistaa mutta syy itsariin ne eivät todellakaan ole. Ja suurin osa voi vain haaveilla isoista rinnoista, huonekin puolineen isot rinnat ovat yhä suurimman osan unelma. Jos nyt vielä aikuisena päästä rintasi tuntuvat ylitse pääsemättömältä ongelmalta niin ainahan voit käydä pienennys leikkauksessa. Toivottavasti ajan kanssa tämä ongelma alkaa tuntua pieneltä.


      • 70E
        pinnallista kirjoitti:

        Hyvä ihme sentään tätä nuorisoa. Rintojen takia itsari???? Ööö... Jos rintojen koko tuntuu elämän suurimmalta ongelmalta ja syyltä tehdä itsari, nii pitäs miettii kaks kertaa mikä on oikeasti hirveää, millaiset asiat oikeasti ovat suuria ongelmia. Rintojen koon ei pitäisi olla kenellekään niin merkittävä asia. Joten sanon ja toivon että älä tee mitään, opettele tulemaan rintojen joista useat haaveilevat kanssa toimeen ja että ajan kanssa tuokin ongelma alkaa tuntua pienemmältä aikuistut ja kohtaat elämässäsi suurempiakin ongelmia ja tajuat ettei rinnoilla ole niin väliä. Kyllähän isoissa rinnoissa on huonot puolensa, voi tulla selkäkipuja ja katseet ja rintojen saama huomio voivat ahdistaa mutta syy itsariin ne eivät todellakaan ole. Ja suurin osa voi vain haaveilla isoista rinnoista, huonekin puolineen isot rinnat ovat yhä suurimman osan unelma. Jos nyt vielä aikuisena päästä rintasi tuntuvat ylitse pääsemättömältä ongelmalta niin ainahan voit käydä pienennys leikkauksessa. Toivottavasti ajan kanssa tämä ongelma alkaa tuntua pieneltä.

        Pilailetko? Minulle on sattunut elämässä kaikkea pahaa, ja nämä ylisuuret rintani ovat viimeinen niitti. Kun olin vasta 3v niin äiti lähti oman käden kautta ja isä on edelleen masentunut. En sanonut että liian isot rinnat olisivat ainoa kamala asia elämässäni. Joten minulla on monta syytä tehdä se itsari.


    • Voit käyttää urheiluliivejä ne litistävät rintoja. Tai sitten keräät itseluottamusta ja oot ylpeä rinnoistasi jotkut saattavat jopa kadehtia niitä.

      • 70E

        Mistä niitä urheiluliivejä voi ostaa?


    • Sepektra

      Urheilukaupoista ;) Esimerkiksi stadiumista, Sportiastaja Intersportista löydät varmasti hyvät urheiluliivit. Ne saattavat maksaa 20-50€ mutta ovat yleensä laadukkaat :)

    • 15v

      - Näkee että on lesbo
      - sulkee selaimen

      t.kiimainen poika 15v

    • xyzoäö

      haistakaa kaikki paska

    • 70E

      Kiitti avusta mä harkitsi uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ja mun elämä on kuitenkin aika hyvin mallillaan! Ku koti on ja nii ni voihan sitä käydä myöhemmin kauneusleikkauksessa

      • 70E

        lopeta esittäminen. Et ole minä. Teen kuitenkin itsemurhan.


    • Kyllä rintojen kanssa oppii elämään. Aika parantaa :). Lesbo kun olet niin kyllä ne muutkin lesbot rinnoista varmaan tykkää. T:15V poika d:

    • 70E

      Huijasi teitä koko ajan. Todellisuudessa olen 13v poika jolla on tylsää

      • 70E

        Lopeta esitys. Olen kyllä tyttö. Miksi olet noin inhottava? En enää katso tätä keskustelua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe