miten saan?

haluaisinaineisiin

olen miettinyt miten saisin kannabista kun ei ole yhteyksii keneenkää niin miten saisin kannabista ostettua

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaisinaineisiinsama

      eili mistä saisin porin alueelta

    • jointti
      • haluaisinaineisiin

        kiitos mutta ei tilaamalla vaan ihan diileriltä kiitos kuitenkin


      • hahaaahahahahaahaha
        haluaisinaineisiin kirjoitti:

        kiitos mutta ei tilaamalla vaan ihan diileriltä kiitos kuitenkin

        ainut oikea tapa hankkia kannabista on kasvattaa se itse itselleen, muu toiminta on amatöörimäistä jonneilua.


      • haluaisinaineisiin

        jos ei pysty kasvattaa sitä itse kun ei ole paikkaa tai taitoa


      • uny8omu
        haluaisinaineisiin kirjoitti:

        jos ei pysty kasvattaa sitä itse kun ei ole paikkaa tai taitoa

        Kyllähän sitä voi kasvattaa vaikka vaatekaapissa parilla esl:llä ja ei se mitään rakettitiedettä ole...


      • haluaisinaineisiinsama
        uny8omu kirjoitti:

        Kyllähän sitä voi kasvattaa vaikka vaatekaapissa parilla esl:llä ja ei se mitään rakettitiedettä ole...

        mutta kun en muutenkaan lähe ite kasvattamaan jokaisella on oma periaate


      • huhhuhuhuhuuhhu
        haluaisinaineisiinsama kirjoitti:

        mutta kun en muutenkaan lähe ite kasvattamaan jokaisella on oma periaate

        no johan on periaatteet. LOL


    • sosiaalibudi

      Sun täytyy tutustua ihmisiin ja yrittää löytää heidän tuttavistaan toinen käyttäjä, jonka kautta voit sitten hommata paukkua.

      • haluaisinaineisiinsama

        kiitos avusta kysyn kuitenkin et tunteeko kukaan porin alueella asuvaa diileriä


    • Findbymatch

      Tunnen.

      • Haluaisinaineisiin

        No missä päin poria ja mikä nimi


      • Haluaisinaineisiin

        Ja miten häneen saa yhteyden


      • haluaisinaineisiin

        tunnetko oikeasti edes kun et vastaa kysymyksiini en kysy muuta kuin tapaa ottaa yhteyttä sinun ei tarvitse muuta tehdäkkään vai mitä?


      • D-plus-EEleri

        otatko suomen sisäistä postia vastaa jos vaik tuntisin jonkun.


      • teehooceePeLuRi
        D-plus-EEleri kirjoitti:

        otatko suomen sisäistä postia vastaa jos vaik tuntisin jonkun.

        joo o pikkusyrel taas ollu hauskaa kirjotel mun nimis, pitää potta ostaa et ei tervi posliinil istuu. JA EI PÄÄSE KETÄÄ NÄPYTTÄÄ MUN NUIMIS... PRKL..


    • dadsad

      voi vitun hyypiöt! luuletteko että kukaa "diileri" tän kautta :)

      • todellakinn

        Joo, moneskohan tuhannes kerta tämäkin on kun joku IDIOOTTI, esittää näitä samoja kysymyksiä?

        Uskomatonta.


    • mä voin kertoo sulle jos todistat olevas täysi ikänen

    • Mä voin kertoo sulle heti ku todistat olevas täysi ikäinen ja tiedät mitä haluut

      • Haluaisinaineisiin

        En ole täysi ikäinen mutta tiedän mitä haluun


      • haloodaiju

        Vitut sinä mistään mitään tiedät.

        Päihteet kun eivät katsos kuulu ala-ikäisille. PISTE.


      • Haluaisinaineisiin

        Jos sinä olet sitä mieltä ja toiset jotain muuta mieltä niin ihan sama olen päättänyt kokeilla niin sillon kokeilen joten jos joku tuntee porin alueella asuvan kukka diilerin niin voisitko kertoa kiitos


      • eihelvettiiiii
        Haluaisinaineisiin kirjoitti:

        Jos sinä olet sitä mieltä ja toiset jotain muuta mieltä niin ihan sama olen päättänyt kokeilla niin sillon kokeilen joten jos joku tuntee porin alueella asuvan kukka diilerin niin voisitko kertoa kiitos

        etkö jonne nyt vieläkään tajua?


      • Haluaisinaineisiin
        eihelvettiiiii kirjoitti:

        etkö jonne nyt vieläkään tajua?

        Ketä vittu sä luulet olemaa mua jonneks haukkumaa


    • xssaq

      aloittaja pysyy ES pärinöissä vaan XD

      • 2121

        olet varmasti ollut aloittelia itse joskus ja muutenkin es ei varsinaisesti anna pärinöitä vaan tunteen mitä tuli vittu tehtyä


    • haluisinaineisiin

      jos joku kerto ja haluu tietää mitä haluun haluan jotain sativan ja indican hybridiä ei rudealis lajiketta ja jos ei löydy niin kelpaa ihan pelkkä sativa tai indica ihan vapaa päätös mutta jos olisi mahdollisuus keskustella ottaisin sen myös mielelläni koska jos mahdollista niin jotain sativaa kun se ei nukuta niin paljon

    • kannabispiikki

      Onnistut jonneileen ittes onioniin ;)

      • Haluisinaineisiin

        Jaa voisitko tarkentaa


      • lopetajo
        Haluisinaineisiin kirjoitti:

        Jaa voisitko tarkentaa

        Sä et vaan edelleenkään ymmärrä.


      • Haluisinaineisiin
        lopetajo kirjoitti:

        Sä et vaan edelleenkään ymmärrä.

        Jos ei kiinnosta voi mennä jolleki muulle palstalle


    • styer

      Amsterdamissa myydään kannabista, eli teet sinne viikonloppureissun ja poltat siellä. Neuvoisin sanomaan tiskillä että kokeilet vasta ja haluat jotain miellyttävää mikä sopii aloittelijalle jotta et nyt vedä itseäsi ihan överikuntoon jolloin supervahvalla kukalla josta jo parit henkoset voi olla sulle liikaa.

      • Haluaisinaineisiin

        En ole täys ikäinen joten voi matkustaa


    • Haluaisinaineisii

      Jos joku kertoo nii vois nyt kertoo koska oon kaupungissa

      • haluaisintietää

        joko löysit, vai vieläkö sun kannattas esittää tänne se sama idioottimainen kysymys kymmenenteen kertaan??


      • haluisinaineisiin
        haluaisintietää kirjoitti:

        joko löysit, vai vieläkö sun kannattas esittää tänne se sama idioottimainen kysymys kymmenenteen kertaan??

        löysin


    • kjnfkwejngmpwekngömw

      Vitun narkit menkään hoitoon

      • haluisinaineisiinsama

        miks sä tuut tän vittuilee kun kun ensinnäkään ei voi olla narkki koska narkki tarkoittaa adiktia ja kannabis ei koukuta yhtä paljon kun joku tupakka ja se on terveellisempää kuin tupakka ja toisek mitä se sun persettä raavituttaa jos mä haluun kokeilla mee mieluummin haukkuu jotain subu narkkei narkeiks kun on koukussa subuun ja mä halusin vaan kokeilla joten ymmärsitkö


      • rrrrrrrrrrrrrrrrrrr
        haluisinaineisiinsama kirjoitti:

        miks sä tuut tän vittuilee kun kun ensinnäkään ei voi olla narkki koska narkki tarkoittaa adiktia ja kannabis ei koukuta yhtä paljon kun joku tupakka ja se on terveellisempää kuin tupakka ja toisek mitä se sun persettä raavituttaa jos mä haluun kokeilla mee mieluummin haukkuu jotain subu narkkei narkeiks kun on koukussa subuun ja mä halusin vaan kokeilla joten ymmärsitkö

        junkie!!! junk(ie)!!!!!


    • noterve

      Ei helvetti

      • hahahahahahaaha

        Just niin, jotenkin kyllä tragikoominen lanka..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe