piiskattuna

mamma72

Oih miten ihanaa, kun mieheni tässä viikko sitten ja otti polvelleen ja veti housut kinttuun joista otti vyön ja alkoi piiskata pakaroitani. Välillä tukisti ja jatkoi armotonta remmin käyttöä. Kastuin ihan märäksi remmin läsähdellessä pakaroilleni. Kivun ja nautinnon raja häilyi mutta olin kyllä selkääni ansainnutkin, kun kiukuttelin turhasta. Sitten hän otti vyön ja sitoi sillä jalkani,kun hieman potkin siinä, jonka jälkeen herran kämmen läsähti kunnolla pakaroihini, pitkään ja hartaasti ja kipeästi. Oih nyt odottelen milloin saisin seuraavan rangaistuksen. Hmm taidan kiukutella automatkalla, jos poikettaisi metsään ja saisin kunnolla koivuniemen herrasta. Itse tietenkin joutuisin sen hakemaan ja lehdet riipimään.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sadomasokisti

      Mieheni on myös sitonut minut jalat levällään sänkyyn ja työntänyt anaaliin sähködildon ja pilluuni sähködildon molemmat värisee ,portaaton säätö,säädettävä seksikaupan sähkölaite sitten voltteja molempiin reikiin, ja samaam aikaan läpsii ruoskalla vuoron perään pillua ,peppua ja rintoja.tekee taivaallista.yhtä aikaineb pieni kipu ja nautinto.välillä orgasmien pyörteessä tuntuu kuin pilluni poksahtaisi.

    • masomies

      Tiedän tunteen. Tyttöystävä käski riisua alasti ja nojata kirjoitus pöytään. Sen jälkeen ruoska viuhui ja pyllyssä tuntui vielä seuraavana aamunakin kun istuin kahvipöytään.

    • Cyrussvance

      Sairasta!

      • VaadinTervettä

        Älä hyvä ihminen sekaannu sairaaseen, siitä voit saada tartunnan!


      • masoukko

        Niin, mutta kun se tuntuu niin hyvältä. Pylly ja sielu kaipaavat piiskaa. On ikävää kärvistellä puutteessa. Dommelta/masterilta rakkaansa piiskaus on osoitus miten paljon välittää.


    • Namia--

      Namia!

    • masokistimies

      Jos täällä on joku nainen joka halua kurittaa minua,alistaa ja nöyryttää minua,annaa piiskaa ja panna sähkövibradildo reiässä olen kiitollinen ja otan vastan kaikki mitä sinä haluat!

      • elise2799

      • masokistimies

      • Kutsuni_
        masokistimies kirjoitti:

        Olen nyt kirjoittanut sinulle [email protected]

        Hih, mahtoi hämmästyä.
        Itsepä antoi osoitteensa vapaasti käytettäväksi.


      • masokistimies

        Mitä sinä tarkoitat?Minun e-postiosoite on maso,[email protected] jos joku täällä halua annaa minulle piiskaa?


      • pirho7
        elise2799 kirjoitti:

        Kirjoita heti!
        [email protected]

        ota yhteyttä 38v sub mieheen saat täysin vapaat kädet


    • vierailija89

      Niinpä, hyvä kun nautit, millaisia jälkiä pyllyyn jäi? oletko saanut joskus koivupiiskasta?

      • masokistimies

        Kenelle sinä kysyt?Minä olen saanut paljo piiskaa!Joskus niin kovaa että jäljet näkynyt kolme viikkoa!Mutta minä haluan sellaista piiskaa että saan katsoa raidat peilissä monta viikkoa ja olla kiimainen!


    • Kunnon-piiskaus
      • masokistimies

        Tuo oli hyvää!Minä haluan saada samalla tavalla mutta nuo värit olivat feikki,ei ne tulevat nuo väri,kyllä ne ovat punaiset,lihapunaiset!


      • SetäMax

        Tuo on liian kovaa, en tiiä kuka tuosta nautii


      • masokistimies

        Masokisti nauttii!


    • Miespiiska

      Meillä on oven yläpuolella koivusta tehty vitsa ja vaimo saa aina silloin tällöin maistaa miltä tuntuu kun minä käsken hänen ottamaan pikkarit pois ja annan hänelle kunnon piiskauksen. Usein hän pyytä että ottaisin hänet, mutta pakotan hänet sormettamaan orgasmin itselleen. Sen jälkeen hänen on vielä annettava minulle suuseksiä.

      • wgerg

        Nainen voisi taas nöyryyttää miestään piiskattuaan tätä ja miehen ollessa kulli kovana kiimassa käskemällä tämän edellään makkariin. Siellä olisikin sitten sängyllä pumpattava barbara. Nainen sängyn viereen tuolilla katsomaan ja mies joutuis panemaan kuminukkea. Sitten kun mies olisi lauennut runkatan kuminukkea joutuisi (saisi) nuolla naiselleen orgasmin. Voisi olla kun olisi muutaman kerran runkannut barbaraan että oikea pillu tuntuisi taas paremmalta kuin aikoihin.


    • Itse sain eilen remmistä . On vielläkin ihanaa kihelmöintiä pakaroilla.
      kyllä kunnon selkäsauna piristää kummasti!

      • masokistimies

        Se tuntuu hyvältä jälkeen päin!Niin kuin on saanut anteeksi sitten tuhmuuksistani!Eli niin kuin olisi käynyt ja saanut synnyntunnustus!


      • SetäMax

        Mua se kans tosi paljo kiihottaa, antaa piiskaa tuhmalle tytölle, paljaalle pepulle.
        Kyllä se piiska auttaa tottelemaan.


      • Tuhmatyttö20
        SetäMax kirjoitti:

        Mua se kans tosi paljo kiihottaa, antaa piiskaa tuhmalle tytölle, paljaalle pepulle.
        Kyllä se piiska auttaa tottelemaan.

        Voit antaa mulle piiskaa. Mä tarvisin ankaran sedän joka nostaa polvien päälle poikittain ja antaisi avokämmenellä läimäytyksiä paljaalle pepulleni. Oon ollu aika tuhma viimeaikoina..


    • Selkäsaunantarpeessa

      Kyllä kunnon selkäsauna on välillä tarpeen.
      itsekin tykkään kun mies nappaa polvenpäälle ja läiskii pakaroita kämmenellä ja sen jälkeen remmiä kunnolla.

    • piajaska

      pappa se sielä hourii

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe