Muutamia tulevan HR-V:n epävarmoja kohtia, maavara henkilöautotasoa ja miten esim. lämmityslaitteen/ilmastoinnin säätimet toimivat talvioloissa. Tuntuu että ajaessa on hankala löytää oikeaa "namikkaa" ja tietysti hanska pitää olla kosketusnäytyöön sopiva, käytännössä avokämmenellä. Ei hyvä.
Tästä huolimatta aion käydä koeajamassa cvt-bensamallin.
HR-V:n kosketusnäyttösäätimet talvella
4
<50
Vastaukset
- Rahastuksenmakua
Noi nykyautojen kosketusnäytöt voi tulevaisuudessa olla aikasmoinen murheenkryyni takuun loputtua varsinkin kylmien olosuhteiden marginaalisilla periferiamarkkinoilla eli kuten esimerkiksi täällä Suomessa...
Lisää vaan tota turhaa hifistelypaskaa autoihin niin kohta kukaan ei osta näitä käytettyinä riesakseen ja rahareijäkseen.
Jos käytettyjen arvot tippuvat olemattomiin sen takia, että autoista tehdään tarkoituksella "kertakäyttötuotteita", koska takuun loputtua ylläpitokustannukset nousevat pilviin näiden kaikenmaailman turhakkeiden takia niin kenen etu se sitten loppujenlopuksi edes on?- dsg-tsi
Periaatteessa se kosketusnäyttöpaneli on varmasti halvempi valmistaa ja korvata kuin mekaaninen vastaava. Luultavasti myös kestävämpi. Vertaa esim. kännykän näyttöön.
Toinen juttu on sen käytettävyys "sokkona". Löytääkö nopeasti oikean säätimen.
Samoinhan tuo mittaripaneelikin on toteutettu digitaalinäyttönä. Sinänsä ihan järkevää kun antureiltahan se info tulee. Kokonaisuutena kehitys on ihan oikeaan suuntaan menossa, mutta just tuo käytettävyys, lämmityslaitteen/ilmastoinnin ohjaus jne. Puheohjaus?
- eioota
No, mahdetaanko me noita HR-V:itä saadakaan kun esim. Australiasta ne ovat 'loppuneet kesken' (100-200 ostajaa kuukaudessa saa 'ei oota') ja USAssa meni pikku-SUV:ien myyntikärkeen lähes ilman mainoskampanjaa.
HR-V:n maavara on muistaakseni sama 18 tai 18.5 cm kuin vaikka uudessa Suzuki Vitarassa eli sellaiset 4 cm korkeampi kuin tyypillisessä henkilöautossa. - seeveetee
Outo juttu muuten: kanadalainen autotoimittaja ihastui ikihyviksi tuohon HR-V:n CVT-vaihteistoon ja kehui että se on selvästi parempi kuin ZF:n uusi 9-portainen automaatti. Mitä ihmettä? CVT:itähän kuuluu haukkua? Noissa uusissa CVT:issä on kiihdytyksessä seitsemän 'valepykälää', jotta kiihdytys tuntuisi oikeanlaiselta. Moottorijarrutuskin onnistuu ratin 'läpyköillä'. Itse en ole ikinä edes kokeillut CVT:tä, mutta mieli tekisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mielessäni vieläkin T
Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän371515Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61311- 81247
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.11245Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p411228Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,31225Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis01204Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin11180Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä21160Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta11136