47-vuotta tuli täyteen tämän vuoden

maaliskuussa

Ihmeen nopeasti nuo vuodet ovat menneet sitten 30-vuotta täytettyäni. En ole löytänyt elämänkumppania, enkä enää tiedä, kannattaako enää edes etsiä. Ei tämä elämä mitään helppoa ole ollut, mutta on minulla sentään töitä. Sekään ei ole itsestäänselvyys nykyään. Harmittaa miten kärsimättömiä ihmiset ovat ja miten itsekkäitä. Itse olen ollut liian kiltti ja joutunut hyväksikäytetyksi. Pitäisi olla kova ja tunteeton ihminen. Herkille taiteilijasieluille ei ole tilaa tässä maailmassa. Välillä itkettää miten paljosta on jäänyt vaille. Elettyä elämää ymmärtää parhaiten vasta vanhemmiten. Äkkiä tämä elämä on mennyt. Harmi että ikäviä asioita ei saa pois mielestä koskaan. Toivoa kyllä onneksi on muutenhan tässä voisi jo tappaa itsensä, jos ei enää mihinkään uskoisi.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epokki

      Niin kahdeksan vuotta on tullut etsittyä sitä elämänkumppania ja tulos on aika surkea. Ei tarvitse etsiä enää.
      Mutta olen kyllä oppinut ihmisistä aika paljon. Tuskin tulen olemaan enää parisuhteessa ja siihen on vain minun sopeuduttava. Se on kieltämättä pitkä aika olla yksin, mutta olen ollut yksin vaikka suhteessakin olen ollut, joten ei kai se mitään uutta ole. Rakkaussuhdetta olen toivonut enemmän kuin mitään muuta koskaan, mutta paras olisi hylätä se idea sen mahdottomuuden edessä. Ainakin minun kohdalla se tuskin on toimiakseen.
      Niin meille koko ajan tyrkytetään että pitää olla kova ja tunteeton, mutta tunteetonta elämää kauan viettäneenä, ei sovi minulle ollenkaan.
      Mielummin tunteet ja herkkyys kuin kovuus ja tunteettomuus.
      Aina joku on sanomassa millainen ihmisen pitäisi olla että antsaitsisi jotain maailmassa tai pärjäisi siinä. Ja jokaisella on oma ehdotuksensa siihen.
      Jos haluaa olla kova niin olkoon niin.
      Ei se minuun ainakaan tee mitään vaikutusta olla kova.
      Taas jos olet rohkeasti herkkä niin se tekee.
      Kaikilla on omat suojautumiskeinonsa elämässä, toivon mukaan ne on sellaiset jotka palvelee häntä itseään eikä muita.
      Erilaisuudelle on aina halveksintaa, onko se sellainen elämän totuus tai jotain.
      Jos olet taiteilijasielu, niin miksei jotta.
      Miksi neidän pitäisi olla jotain mitä joku muu haluaa meidän olevan.
      Ihminen haluaa kuulua joukkoon, mutta eihän joukon tarvitse olla suuri sen tulemisen toteen.
      Harvoin kenelläkään on viittä ihmistä enempää ympärillään.
      Toisaalta pitäisi osata valita ne ihmiset siihen hyvin.
      Itse olen huomanut että kyllä ne etsiytyy sinun luo kun sen antaa tapahtua.

    • jahnujaakko

      No, ota vaimoksi semmonen vanhan jäte, semmonen, jonka mies on jättänyt kun lähti
      jonkun paremman matkaan. Niillä on lapsetkin omasta takaa. Nöyriä ovatten. Mie
      otin papin tytön, jota ennen minua retuutti eräs 6 ällän ylioppilas, kunnes löysi
      paremman. Nöyrempää vaimoa saa etsiä. Jos alkaa hevostella muistuttelen, että
      maistuiko kuuden ällän aisa paremmalle.

      • oioioioioioi

        Oletko itse jonkun"jäte"? En haluaisi olla sun vaimosi kun puhetyylisi vaimostasi on noin halventavaa ja ällöttävää. Miksi haluat nöyrän vaimon, että voit patsastella kukkona tunkiolla ja luulla olevasti vaimoasi parempi vai ? Jos haluat että vaimosi pysyy kanssasi niin OPETTELE KUNNIOITTAMAAN VAIMOASI JA AJATTELE ENNEN KUIN PUHUT SONTAA !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe