Nuoria metallinkuuntelijoita

Metallinen12345

Liikkuuko suomi24:ssä nuoria metallimusan ystäviä? Ite oon 14 ja kuuntelen enimmäkseen Metallicaa, Megadethia, Sabbathia, Ozzya, Maidenia, Dioo, Priestiä, Slipknottia, Rammsteinia ja Panteraa. Entäs te muut?

6

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Belyah

      Täällä toinen metallifani. Menee kaikki nuo mainitut, enimmäkseen kuitenkin kuuntelen hieman raskaampaa tavaraa kuten Cannibal corpse, Nile, Bloodbath, Job for a cowboy jne.

    • 16vtyttö

      Joo tääl kans yks kuuntelija!

      Children Of Bodom, Sentenced, Nightwish, The Man Eating Tree, Totalselfhatred, In This Moment,
      Guns 'N Roses, Arch Enemy, Mötley Crüe, KYPCK, AC/DC, Cain's Offering, Nirvana, K.I.S.S,
      Bullet For My Valentine, Poisonblack, Rammstein, Evanescence, To/Die/For, Charon, Sturm Und Drang, Stratovarius, Iron Maiden, Bloodbath, Stam1na..
      Ei tuu mitenkää järjestyksessä. Nää vaihtelee kauheesti ku joskus on sellasia kausia et kuuntelee vähän "kevyempää" musaa, esim Cain's Offering, To/Die/For, Charon ja mitä näit nyt kevyempiä onkaa. :) ja sitte on semmosia et haluaa vaan kuunnella huutomusiikkia.
      Fiilis kun vaihtelee nii radikaalisti... :D

      • Metalhead88

        Osa ei edes metallia, osa täyttä kuraa, mutta onneksi muutama hyväkin eksynyt joukkoon. Itse kuuntelen Metallicaa, Megadethia, Sabbathia, Ozzya, Maidenia, Dioo, Priestiä, eli näitä mitä kerjun aloittajakin Accept ja stamina ja motörhead.


      • 16vtyttö
        Metalhead88 kirjoitti:

        Osa ei edes metallia, osa täyttä kuraa, mutta onneksi muutama hyväkin eksynyt joukkoon. Itse kuuntelen Metallicaa, Megadethia, Sabbathia, Ozzya, Maidenia, Dioo, Priestiä, eli näitä mitä kerjun aloittajakin Accept ja stamina ja motörhead.

        Joo, siis mähän tarkotin tolla mun edellisel kommentil, että kaikki mitä kuuntelen ei edes ole kunnon raskasta metallia., mitä itse saatat tosin kuunnella. Vaan sitä hain tässä takaa, että joukossa on myös rokkia ja perus metalliakin. Huutomusiikkiakin löytyy, mutta todella vähän. Parin bändin verran, koska en niinkään pidä sitä niin hyvänä kuin perus metalli tai kunnon rokahtavat kappaleet, jossa on kunnon kitarariffit, rytmi ja sellanen jännä hevimäinen fiilis, joka myös mielletään yleensä raskaammaksi metalliksi. En tarkota todellakaa mitää popahtavia kappaleita. Niistä on mun mielestä lähteny maku ihan kokonaa. Siis toki on jotai poikkeuksia, mutta tässä ei nyt haettu mitään poppia vaan rokkia, heviä.


    • 16vtyttö

      *Siis metallia.
      Niin ja on tosi oudosti sanottu että: "ei toi mitää heviä ole" no on vähä vaikee snaia mikä on ja mikä ei ole. Metallin alalajeja kun on niin monia että ehkä suurinosa niistä on ihan heviä, ja sitte on niitä vähän kevyempiäkin, kuten esim power-metal.

    • 16vtyttö

      Mutta mun mielestä kyllä power-metallikin menee ihan siihen samaan kastiin. Hevikin kun kuuluu metalliin. Esim death- ja black- metal. Nii ja sori ku nyt pistin monta viestiä :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe