Mieheni vahtii tekemisiäni

Lauhalehdokki

Ollaan oltu 15 v naimisissa,mieheni haluaa seksiä jokatoinen päivä ja minulle riittäisi kerran viikossa .mieheni rajoittaa tekemisiäni,koska hänen logiikkansa mukaan,jos hän ei saa nautintoa elämässä riittävän usein en minäkään saa nauttia elämästäni,joten en saa käydä harrastuksissa enkä tavata ystäviäni.Kuulostaako tämä teistä järkevältä.Eli jos suostun seksiin aina kun hän haluaa,saatan päästä ehkä istumaan iltaa ystäväni kanssa ilman riitaa,toki seksissä täytyy olla innolla mukana,eikä saa olla yhtään passiivinen,vaihtelua ja monipuolista toimintaa.Aloite on myös tehtävä,vaikka ei yhtään huvittaisi. Onneksi pääsen arkisin edes töihin,mutta viikonloput on ahdistavia.Tuntuu ettei mulla ole enää omaa elämää,ja elämänhalukin katoaa vähitellen.Onko kellään samankaltaisia kokemuksia.

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reima_Ratkaisija

      Ratkaisin ongelman hankkimalla salarakkaan ja lopettamalla vonkaamisen. Sopu löytyi jälleen.

      • lähde-pois

        Samoilla linjoilla olen. Hieman samanlaisessa liitossa aikoinaan olin, paheni vuosi vuodelta. Elämäni paras päätös oli lähteä.


    • Been-there---

      Lauhalehdokki, ota ero miehestäsi, niin se on suuri helpotus. Ei kukaan voi olla onnellinen toisen jatkuvassa painostuksessa ja vahtaamisessa. Parisuhteenne ei ole terve, eikä tule koskaan olemaankaan. Tulet kokemaan onnen jo siinä, kun saat vapauden itsellesi, vaikka miehen "menetätkin".

    • jalkarättikö

      Rajoittaa miten? Lyö jos lähdet? Lukitsee sisälle? Vai onko ainoa lukko omien korviesi välissä eli et halua lähteä koska hän loukkaantuisi?

      • lähde-pois

        En tiedä aloittajasta mutta aikanaan mies rajoitti tekemisisäni mm. menemällä oven eteen seisomaan eikä päästänyt minua siitä. Piilottamalla vaatteitani/kenkiäni. Sammutti television jos halusin sitä katsoa, ei antanut minun nukkua, jos jotakin tein mitä hän ei hyväksynyt niin tuli esim. työpaikalle minua haukkumaan tai rikkoi pyörästä kumin. Uhkasi tehdä itselleen ja kenties jollekulle mulle jotakin jos lähden. Seurasi minua. Näitä esimerkkejä löytyy satoja...


      • wpokokwow
        lähde-pois kirjoitti:

        En tiedä aloittajasta mutta aikanaan mies rajoitti tekemisisäni mm. menemällä oven eteen seisomaan eikä päästänyt minua siitä. Piilottamalla vaatteitani/kenkiäni. Sammutti television jos halusin sitä katsoa, ei antanut minun nukkua, jos jotakin tein mitä hän ei hyväksynyt niin tuli esim. työpaikalle minua haukkumaan tai rikkoi pyörästä kumin. Uhkasi tehdä itselleen ja kenties jollekulle mulle jotakin jos lähden. Seurasi minua. Näitä esimerkkejä löytyy satoja...

        Jep, minäkään en tiedä aloittajasta. Omasta exästäni sen verran, että hänen keinojaan rajoittaa olivat kostaa puhuen ikävästi lapsille, häiritä elämääni (esimerkiksi soitti töihini 15min välein ja jos en vastannut, haukkui huoraksi yms.), herätti keskellä yötä joka yö että en saisi nukkua (hän itse kun nukkui aamupäivät ja minä hoidin lapsia), hän uhkasi kertoa valheita (omasta mielestään totuuksia) minusta eri ihmisille (esimerkiksi kertoi vanhemmilleni että olen pettänyt miestä, vaikka en ollut pettänyt yms.), mies uhkasi tappaa itsensä (uhkasi jopa ase kädessään) yms. Ja sitten tietysti mykkäkoulua, suuttumista, haukkumista, loukkaantumista, elämän tekemistä painostavaksi esimerkiksi olemalla vastaamatta kysymyksiin (vaikka edes kysymyksiin että mitä haluat syödä. Jos sitten päätin yksin kun mies ei vastannut, sain haukut.)

        Aloittaja: miehesi harrastaa henkistä väkivaltaa. Älä anna hänen hallita elämääsi. Ala elää kuten haluat. Jos mies ei siihen sopeudu, jätä mies.


      • Lauhalehdokki

        Päiväkausien painostavaa tylyä käytöstä,mykkäkoulua,ei vastaa puheluihin,vastaa kysymyksiin jos sattuu huvittamaan.Painostava tunnelma.Ahdistavaa kun lapset(2) selvästi vaistoaa tilanteen.Yritän lasten vuoksi näyttää positiivista ilmettä ja olla tavallisesti vaikka toinen tekee olosta raskaan.


    • EläköönSeksi

      En nyt tiedä onko aloittajan puoliso niin väärässä. Parisuhde on kompromiseessa. Jos halua ettäö toisella on hyvä olla, niin mksi pitäisi toisellakaan olla. Aloittajan tapauksessa mies haluaa seksiä ja nainen kavereita, joten jos mies saa seksiä, nainen saa kavereita. Miksi vaion toisen tarvitsis joustaa?

      • Seksiseksinä

        Seksi on seksiä, joten älä sotke siihen muita tekijöitä. Kompromissien teko kaikissa ihmissuhteissa on sitä, että kummatkin tulevat toisiaan suunnilleen puolitiehen vastaan eikä vain toinen osapuoli. Nainen haluaa seksiä kerran viikossa ja mies joka toinen päivä eli kompromissi on niiden välimaastossa. Miksi vain naisella olisi velvollisuus joustaa ja miehellä oikeus vaatia? Miehen kavereista ja harrastuksista ei puhuta mitään, joten niihin liittyviin kompromisseihin on vähän vaikea ottaa kantaa...tosin ei tarvitsekaan, kun ne eivät liity seksiin mitenkään. Seksi on tasa-arvoisessa parisuhteessa molemminpuolista antamista ja saamista, muttei kummankaan osapuolen painostamista.


    • Uskon, että kaikkein toimivimmat parisuhteet lähtee seksisuhteista liikkeelle, eli kun näkee jo vakipanon kanssa, että libidot ja kaikki seksuaaliset mieltymykset käy yksiin, niin siitä on hyvä jatkaa, mikäli on muutakin yhteistä..
      Annas olla kun ensin rakastut, muutat yhteen ja toteat, että libidot ja halut on molemmilla päin vittua toisiinsa nähden, niin miten se muka voisi toimia pidemmän päälle?

      • NePihtarit

        Niin totta. Toisen haluttomuus tai libidon selkeä laslu saa kyllä pään sekaisin.


      • kokokokokok

        No tämä selittää miksi meillä miehen kanssa on niin toimiva liitto! =D Oltiin vuosi ihan puhtaasti kavereita etuuksilla, eli seksisuhteessa. Deittailtiinkin ihan muita treffimielessä. Lopulta sitten sattumalta huomattiin, kun seksin lomassa vähän tutustuttiin, että itseasiassa onkin ihan paras paketti ihan käsissä... Vasta sen jälkeen paremmin tutustuttiin, sitten rakastuttiin.

        Nyt jo vuosia yhdessä. Seksi on muuten edelleen herkullisen hyvää... ;) Ja sitä on meille molemmille sopiva määrä. Ei liikaa, eikä liian vähän.


      • kokokokokok kirjoitti:

        No tämä selittää miksi meillä miehen kanssa on niin toimiva liitto! =D Oltiin vuosi ihan puhtaasti kavereita etuuksilla, eli seksisuhteessa. Deittailtiinkin ihan muita treffimielessä. Lopulta sitten sattumalta huomattiin, kun seksin lomassa vähän tutustuttiin, että itseasiassa onkin ihan paras paketti ihan käsissä... Vasta sen jälkeen paremmin tutustuttiin, sitten rakastuttiin.

        Nyt jo vuosia yhdessä. Seksi on muuten edelleen herkullisen hyvää... ;) Ja sitä on meille molemmille sopiva määrä. Ei liikaa, eikä liian vähän.

        No hyvä sulle, mut ite haen panokaveria kokemattomasta naisesta. Se vain, että näillä tahtoo olla ensimmäisenä mielessä se parisuhde ja lupaus siitä on saatava jo etukäteen. Tyyliin seksiä vasta papin aamenen jälkeen. Mikä riemu se olisi saada naida paljaalla menemään vailla huolta taudeista, mut nää ei ilmeisesti vaan tajua näitä hyötyjä mitä mulla on tarjota heille.


      • pdorpoijktope
        rebelfly83 kirjoitti:

        No hyvä sulle, mut ite haen panokaveria kokemattomasta naisesta. Se vain, että näillä tahtoo olla ensimmäisenä mielessä se parisuhde ja lupaus siitä on saatava jo etukäteen. Tyyliin seksiä vasta papin aamenen jälkeen. Mikä riemu se olisi saada naida paljaalla menemään vailla huolta taudeista, mut nää ei ilmeisesti vaan tajua näitä hyötyjä mitä mulla on tarjota heille.

        Vailla huolta taudeista, mutta mahdollisesta raskaudesta et välittäisi? Ja sekään ei haittaa, että kokematon olisi luultavimmin myös aika huono petipuuhissa?

        Hanki kokenut rakastajatar, joka on testannut tautinsa. Ja joka käyttää vähintäänkin pillereitä.


      • pdorpoijktope kirjoitti:

        Vailla huolta taudeista, mutta mahdollisesta raskaudesta et välittäisi? Ja sekään ei haittaa, että kokematon olisi luultavimmin myös aika huono petipuuhissa?

        Hanki kokenut rakastajatar, joka on testannut tautinsa. Ja joka käyttää vähintäänkin pillereitä.

        Aina takerrutaan tuohon raskausasiaan..Tottakait se pitää puhua ja löytää vaihtoehdot.
        Ei haittaisi yhtään, vaikka olisi huono sängyssä. Yhdessä tullaan paremmaksi.
        On tuo kokeneempikin yksi vaihtoehto, jos hällä on näyttää mulle mustaa valkosella, mut sitten pitää hyväksyä myös se minun kokemattomuuteni.


    • Elämisenarvoinenelämä

      Miehesi on sairaalloisesti mustasukkainen luonne, ja sen vuoksi rajoittaa tekemisiäsi. Kun olet tänne kirjoittanut, niin varmaan tilanne ahdistaa ja siihen ei auta muu kuin ero, mutta silleen viisaasti, että hankit toisen asunnon ja muutat sekä vasta sen jälkeen ilmoitat erosta. Hae apua asiaan paikkakuntasi terveyspalveluista, jos saisit jonkun tukihenkilön tueksesi tähän erotilanteeseen.

    • Marga-Reeta

      Liittoonne on tullut kaupankäynnin maku, josta on rakkaus kaukana. Lisäksi tähän kaupankäyntiin mies on liittänyt kiristyksen.
      Tilanteesi on ahdistava ja onneton.
      Suivaantunut, sarkastinen nainen askartelisi piruuksissaan kuponkeja miehelle, jolla tämä voisi ostaa seksipalvelun ja saadulla kupongilla nainen voi lunastaa sosiaalista kanssakäymistä ystävien kanssa.
      Tätähän käytännössä mies tavallaan ehdottaa.

      Eroottisesti taitamaton mies joutuu tekemään näin, koska hänen rakkauden viettelytaitonsa on puutteellinen ja ontuva. Hän ei osaa houkuttaa naistaan. Menköön mies ottamaan oppia lintujen soidinmenoista, uroslintunen tietää tasan tarkkaan viisaasti, että naaraaseen kuuluu tehdä hurmaava vaikutus.
      Kukkokin keikistelee aikansa ennen kuin pöllyttelee kanansa, mutta monilla luonnossa elävillä uroslinnuilla on todella kauniit kosiskelumenot.

      Intimiteetti-elämysten ja nautintojen antaminen kun on yhteispeliä eikä sitä, että toinen vaatimalla pakottaa.
      Useimmat kömpelöt, narsistiset, luonnevikaiset miehet, joilta puuttuvat aidot ihmissuhdetaidot ajautuvat erootiikassa konfliktiin.
      He kun eivät tajua omaa vastuullisuuttaan intiiminautiskelussa.

      Ei se mene niin, että kiristämällä ja kaupankäynnillä voisi ostaa aitoja erootikan tunteita.
      Epäaitoja esityksiä voi ostaa. Niitä saa myös seksipalveluja tarjoavilta naisilta.
      Tämätapainen tilanne tulee, jos mies alkaa käyttäytymään liitossaan omaa vaimoaan kohtaan kuin tämä olisi seksipalveluyrittäjä.
      Yrittäjä on hinnoitellut kaikki palvelunsa eikä tee minuuttiakaan ylitöitä eikä mitään erikoisuuksia ilmaiseksi.

      Olettaako mies, että vaimo alkaisi hinnoittelemaan samoin? Sarkastinen vaimo voisi kokeilla, paljonko saa omaa vapaata aikaa tarjoamalla sitä ja sitä erikoispalvelua. Paljonko saa ostettua ystäväaikaa yhden tunnin rakkaussessiolla?
      Liittonne on pahasti vinksallaan muutenkin ja asetelma on rakkaudettoman epätasa-arvoinen.

      • lapset_ensin

        Lapset ovat ahdistuneen oloisia ja sinä ajattelet korjaavasi asian näyttelemällä pirteää?
        Ei se eropaperin jättäminen niin vaikeaa ole, mutta ehkä sinun plus lapsien pitää vielä kasata ahdistusta vuori lisää, ja sitten oivallat. Esim. kun päivähoidosta tai koulusta ilmoitellaan lasten pahoinvoinnista?
        Miehesi ei tähän mennessä ole ollut väkivaltainen, mutta varmuuden vuoksi sovi minne voit lähteä lasten kanssa turvaan kun eroilmoitus miehelle tulee. Turvallisinta olisi kertoa uutinen julkisella paikalla kaupungilla.
        Voi kun et olisi tuollainen orjailija. Mieti voisitko sanoa (harjoittele tai jätä paperilapulla hänelle) että ET HALUA enää seksiä hänen kanssaan lainkaan ja että hän löytää varmaan paremman viihdyttäjän muualta eron jälkeen. Plus! Seksihanat kiinni, sitten lakkaat antamasta tyystin ja ennen kuin huomaatkaan olet päässyt miehestä eroon (hän häipyy). Toivottavasti tässä ei ole takana se, että olet taloudellisista syistä suostunut maksetun naisen rooliin. Kyllä yhteiskunta auttaa jos olet varaton ja lasten kanssa kolmistaan.


      • mies.on.väkivaltainen
        lapset_ensin kirjoitti:

        Lapset ovat ahdistuneen oloisia ja sinä ajattelet korjaavasi asian näyttelemällä pirteää?
        Ei se eropaperin jättäminen niin vaikeaa ole, mutta ehkä sinun plus lapsien pitää vielä kasata ahdistusta vuori lisää, ja sitten oivallat. Esim. kun päivähoidosta tai koulusta ilmoitellaan lasten pahoinvoinnista?
        Miehesi ei tähän mennessä ole ollut väkivaltainen, mutta varmuuden vuoksi sovi minne voit lähteä lasten kanssa turvaan kun eroilmoitus miehelle tulee. Turvallisinta olisi kertoa uutinen julkisella paikalla kaupungilla.
        Voi kun et olisi tuollainen orjailija. Mieti voisitko sanoa (harjoittele tai jätä paperilapulla hänelle) että ET HALUA enää seksiä hänen kanssaan lainkaan ja että hän löytää varmaan paremman viihdyttäjän muualta eron jälkeen. Plus! Seksihanat kiinni, sitten lakkaat antamasta tyystin ja ennen kuin huomaatkaan olet päässyt miehestä eroon (hän häipyy). Toivottavasti tässä ei ole takana se, että olet taloudellisista syistä suostunut maksetun naisen rooliin. Kyllä yhteiskunta auttaa jos olet varaton ja lasten kanssa kolmistaan.

        Henkinen väkivalta ON väkivaltaa, pahemmasta päästä.


    • Helmiorvokkikin

      Ratkaisu: Annat sitä seksiä joka toinen päivä ja saat mennä menojas kavereittes kanssa. Miksi sitä pitää pantata?

      • AnnaPalaa

        Juuri näin. Mikä tässä voi olla niin vaikeaa? Parisuhteessa joustetaan puolin ja toisin.


      • Stellaria

        Yksi pieni juttu: aikuinen ihminen saa itse määrätä kehostaan ja menemisistään. Aivan naurettavaa, että kurjuuskin pitäisi jakaa tasan.


      • itsenäinen

        Oletko aivan typerä ämmä?Sun elämäsi taitaa olla tosi kurjaa


      • lauhalehdokki

        Siis kirjoitin sttä saatan päästä johonkin ilman riitaa,tosiasiassa ilman mykkäkoulua en kyllä mihinkään hauskanpitoon pääse,vaikka naisporukassa oltaisiin


      • Helmiorvokkikin
        Stellaria kirjoitti:

        Yksi pieni juttu: aikuinen ihminen saa itse määrätä kehostaan ja menemisistään. Aivan naurettavaa, että kurjuuskin pitäisi jakaa tasan.

        Kurjuuskin pitäisi jakaa tasan? :D
        No jos sen seksin noin mieltää niin sitten tietysti.
        Ainoa kompromissi on, jos halut eivät mene tasan, että toinen vonkaa vähemmän ja toinen taas antaa useammin.
        Miksi sen joka haluaa useammin pitäisi olla se joka pelkästään joustaa?


      • Helmiorvokkikin
        itsenäinen kirjoitti:

        Oletko aivan typerä ämmä?Sun elämäsi taitaa olla tosi kurjaa

        Minäkö?
        Ei kuule, meillä seksiä on päivittäin.
        Parisuhde kestänyt 10 vuotta ja elämä ja avioliitto hymyilee edelleen. :)


    • Suhteenne on sairas. Lähde siitä.

      • itsenäinen

        Ap sun miehes täys paska narsisti.Ota ja lähde niin äkkiä kun vaan voit lasten kanssa.Säilytä omanarvontuntosi ja arvokkuutesi.Tsemppitä.Terv:Samankokenut, henkistä väkivaltaa pahimmasta päästä


    • sinkkumies39

      Miksi olet vankina jonkun narsisti jännämiehen kanssa. Lähe menee äläkä katso taaksesi.

      • fghiokjhghjk

        Ei ole niin helppo lähteä kun uhkaillaan tappamisella, jopa lasten jos lähtee. Sivusta on helppo sanoa tee sitä ja tätä.


      • itsenäinen

        Se on totta.Ota ap yhteyttä esim auttaviin tahoihin kuten naisten linja tai turvakodin kriisipuhelin.Sieltä todella saa apua.Itse juuri olen lähtenyt henkisestä väkivallasta.Olen todella ahdistunut ja peloissani mutta tuolta olen saanut tukea.Tulet onnistumaan, usko itseesi nainen


    • voimiasinne

      On turvakoteja, nimen ja osoitteen voi vaihtaa ja laittaa salaiseksi. Se pelkääminen ja jääminen tappaa sinut varmasti

      • vaikeaa.oli

        Aikanaan olin nuori ja tuollaisessa suhteessa, en minä tiennyt mitään turvakoteja olevaksi, saatikka nimenvaihtamisesta. Mies oli kodin ulkopuolella enkeli. Kun yritin saada apua ja kerroin hänestä minua ei uskottu, osa ei usko vieläkään.


    • Kilttis

      Voit erota jo tänään, huomenna voi olla myöhäistä. Etsi uusi asunto, sosku auttaa. Itse otat ekan askeleen. Muuta nyt ainakin pois sen narsistin luota ekana.

      • 18201820

        Höpöhöpö, sosku ei todellakaan auta eikä sen kuulu auttaa jokaista asunnontarvitsijaa. JOS aloittaja on köyhä tai muuten kyvytön hoitamaan asioitaan niin sitten auttaa, mutta jos on työssäkäyvä ihminen niin kyllä se asunto on ihan itse hommattava.


      • niinseon--
        18201820 kirjoitti:

        Höpöhöpö, sosku ei todellakaan auta eikä sen kuulu auttaa jokaista asunnontarvitsijaa. JOS aloittaja on köyhä tai muuten kyvytön hoitamaan asioitaan niin sitten auttaa, mutta jos on työssäkäyvä ihminen niin kyllä se asunto on ihan itse hommattava.

        ap on avuton ja kyvytön koska kysyy täältä neuvoja eikä osaa kuitenkaan tehdä mitään.


      • itsenäinen

        Minkähän vuoksi teitä tylyttäjiä on joka saitti pullollaan haukkumassa hädässä olevaa ihmistä.Ei varmasti ole ap avuton vaan erittäin ahdistunut ja peloissaan.Kun saa lähdön päätettyä niin se on siinä.Voimaa aj rohkeutta niissä naisissa riittää jotka tollasesta ovat irrottautuneet.Minä olen yksi heistä, ei nimittäin ole helpommasta päästä


    • JätäSeSika

      Erotkaa. Tai menkää ainakin johonkin pariterapiaan.

      Niille, jotka säälivät miehen "puutteessa oloa": kerran viikossa seksiä on aivan hyvin, erityisesti lapsiperheessä, vanhassa suhteessa ja keski-iässä. Jos luulee sinkkuna saavansa enemmän, niin sen kun rupeaa sinkuksi sitten. Mies voi mainiosti pari kertaa viikossa vatkata itsensä, ja toivoa isänpäiväpakettiin fleshlightin. Käsittäisin valituksen, jos seksiä olisi neljästi vuodessa, ja siihenkään tuskin auttaisi mitään rankaiseminen ystävien tapaamista rajoittamalla. Mutta silloin kyllä ymmärtäisin eroamisen tai rakastajatteren.

    • PizzaBolognese

      Jos naiset osais valita miehiä oikein, muun kuin ulkonäön perusteella niin ei tuollaisia suhteita olisi. Ilmeisesti aloittaja eiole eroamassa edes joten miksi edes kysyy mitään. Apuakin saa mutta kai täytyy olla niin avuton että ei hae apua.

    • tätiLiila

      Ja ap siirtää tuon mallin perheestä lapsilleen... kertoo, että tilanne ahdistaa myös lapsia mutta jatkaa silti "esittämällä pirteää"?
      Vaikka et itseäsi arvostaisikaan riittävästi etkä osaa vaatia arvostavaa kohtelua, niin yritä antaa se lapsillesi. Turvallinen ja hyväksyvä lapsuus. Äitinä sinulla on velvollisuus tehdä muutos tilanteeseen ja katkaista "hymistelyn" ja väkivallan kierre.
      Mikäli ette pysty kompromissiin; seksiä 2-3 krt / vko ilman vallankäyttöä ja väkivaltaa, on syytä erota. Lasten takia.

    • KummallekiOmansa

      Jos tulkitsin aloitusta oikein, niin
      - mies toivoo aktiivista seksielämää
      - aloittaja toivoo itsenäistä aikaa ystävien ja harrastusten parissa
      - kun mies kokee naisen rakkauden fyysisesti, nainen saa puuhailla rauhassa omiaan

      -> Mikä on ongelma? Molemilla on omia toiveita ja ne on mahdollista toteutta. Paitsi, jos nainen ei halua seskiä eikä nauti niitä, niin homma ei toimi. Haluttoman kanssa suhde on tuhoon tuomittu.

      • JätäSeSika

        Ai mies ei toivo mitään harrastuksia eikä omaa aikaa? Just...
        Kerran viikossa seksin haluaminen ei ole haluttomuutta.
        Nainen ei nauti seksistä painostavan miehen kanssa, ja se ainakin on ongelma.


    • hamsutin

      Miksi ystävien tapaaminen on miehen luvan takana? Sinähän olet täysijärkinen vapaa ihminen.
      . Mies on kertakaikkiaan nitistänyt sinut. Tuo systeemi jossa olet elänyt on tehonnut sinuun mutta olet varmaan nyt ruvennut epäilemään onko oikein.
      Miehesi on tehnyt sinusta ilotyttönsä. Sinulla on varmaan käytetty ja halpa olo. Tuollainen kaupankäynti ei kuulu mihinkään ihmissuhteeseen. Avioliitossa ei tarvitse suostua seksiin jos sitä ei halua.
      Mene siis harrastuksiisi ja tapaamaan ystäviäsi silloin kun haluat. Olet vapaa ihminen jolla on täydet ihmisoikeudet. Avioliitto ei näitä asioita mitätöi.

    • hankkikaaelämä

      LOL. Olet siis seksiorja. Eikö sulla ole työtä ja sitä kautta rahaa lähteä omillesi, elättämään itsesi. Mies elättää sinut ja saa seksiä kun haluaa. Vieläkö tämmöistä tapahtuu hyvinvointivaltiossa Suomi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe