Hitler ja juutalaiset

vnfigmfhdjgm

Miksi Hitler halusi tuhota kaikki juutalaiset maan päältä? Syynä oli pohjaton viha. Luultavasti se syntyi, kun juutalaiset taidekauppiaat halveksivat Aatun taidetta, vaikka onhan se melko kelpoa. Hitlerin puhetta on nauhoitettu Marskin salonkivaunussa. Siellä Aatu puhui aivan normaalisti. On kai siis todistettu, että Hitler oli täysin hullu ja täysin normaali samaan aikaan. Mielentila saattoi vaihdella jopa sekunnin välein. Minä itse olen täysin hullu, kun kirjoitan tätä testiä.

10

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3plus16

      niin.. on tästä asiasta reipas 70v jauhettu kun eteenpäin ei osata siirtyä mukisematta, eiköhän se kohta kaikille iskostu kaaliin.

    • ajattelija143

      Hitler oli psykopaatti. Käsittääkseni psykopaatti ei voi tuntea vihaa. Syynä oli todennäköisesti se, että muut tunsivat vihaa juutalaisia kohtaan ja Hitler päätteli, että juutalaiset pitää tuhota.

      • JBJBJBJB

        "Käsittääkseni psykopaatti ei voi tuntea vihaa. "

        Juuri nimenomaan psykopaatti tuntee vihaa. Psykopaatti saattaa loukkaantua hyvinkin mitättömästä asiasta, jos on kokenut olevansa itse loukkauksen kohteena. Psykopaatti kostaa keinolla millä hyvänsä ja kosto voi olla täysin epäsuhteessa loukkaukseen.


    • ajattelija143

      Mitä tarkoitat, kun sanot, että olet täysin hullu? Oletko tosissasi vai onko se vitsi?

      • vnfigmfhdjgm

        Olen tosissani. Minulla on Ketipinor-lääkitys 600 mg/vrk. Aiemmin käytin myös olantsapiinia. Virallinen diagnoosi on skitsoaffektiivinen häiriö. Itse olen sitä mieltä, että minulla on voimakas ja harvinaislaatuinen kaksisuuntainen mielialahäiriö. Mielentilani saattaa vaihdella manian ja depression välillä äärimmäisellä tavalla, sekunneissa laskien äärimmäisen tiheästi. En ole löytänyt psykiatria, joka ymmärtäisi perinpohjaisesti häiriötäni. Yksi psykiatri kuitenkin kirjoitti sairauslomatodistukseen diagnoosin "akuutti skitsofrenia".


    • suomalainenminä

      Hengellistetään. Hitler oli okkultismin kannattaja eli henkivallan ,joka on taustalla vihaan Jeesusta eli Jumalaa Luojaa vastaan. Juutalaista sukua vastaan viha, koska sen kautta on tapahtunut ja tulee tapahtumaan vielä Raamatun monet profetiat, joista monet koskevat langennutta enkelihenkivaltaa...

      • jouopplalalammm

        Aina pitää ottaa mukaan uskonto, totta kai. Uskontohan se tekee kaikista asioista selkeää ja yhdenmukaista. Kiitos.


    • kobbels

      -- juutalaisvainojen juridinen puolustus ," liittoutuminen juutalaisen bolsevismin kanssa " - maailmanvallankumousta odotellen saksalaiset pelkäsivät joutuvansa juutalaisen bolsevismin orjiksi ja siksi piti tuhota kaikki juutalaiset myös muualta euroopasta ,ettei missään maassa nousisi juutalaista ylivaltaa alistajaksi.

    • Hyvä kysymys. Mielestäni Hitler vain käytti ruskeapaitaisten kavereidensa juutalaisvihaa hyväkseen.

    • Rikokseen tarvitaan motiivi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe