Hirveä ikävä

Surunmurtama

Minulla oli kani se ehti olla minulla vuoden ja äitini Sai sellaisen jutun päähänsä että en hoida sitä hyvin pidin sitä melkein joka päivä huoneessani ja yöksi omaan huoneeseensa kani ei ollut laiha vaan hyvinvoiva hyvin ruokittu ja kaikkea mutta se silti myytiin ja olen siitä lähtien itkenyt aina kun näin jotain joka liittyy vähänkään pupuuni: lehdessä olevaan kaninkuvaan pureskeltu paperi tai johto painajaiset joita olen nähnyt siitä lähtien kun kanini myytiin: toinen koiristamme ottaa sen kiinni ja puree sitä että se kuolee ja olen herännyt kasvot ja tyynyt märkinä kyyneleistä jopa ruoho tai pyyhkeet saavat minut itkemään en tiedä onko se normaalia sureeko ihminen yleensä viikkoja eläimen muuttoon toiselle perheelle itkemällä kun kävelee nurmikon läpi ja ajattelee että tuostakin pupuni olisi voinut syödä. tuntuu kuin se olisi kuollut koska ne painajaiset joita näen tuntuvat niin todelta viimeksi itkin niin paljon unissaan kun näin unta ainoan oikean ystäväni kuolemasta kaikki muut kaverit tuntuvat olevan kavereitani vain siksi että minulla on kaksi ponia. Pupuni saa uudessa kodissaan varmaankin poikasia koska sillä "alalla" omistajat näyttivät olevan voin mennä kulma katsomaan sinne niitä milloin vain

2

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koin myös suuren menetyksen toisen kanini menehdyttyä syöpään😭 mutta olen päässyt niiltä osin siitä yli ettei joka asia itketä:) mutta on ihan ok surra lemmikkiä joka on varmasti ollut rakas tsemmppejä sinne<3

    • Anonyymi

      asioita on monenlaisia. Ja lemmikkeihin kiintyy. Itselläni oli pihalla isossa verkkohäkissä pari kania. 60-luvulla siis. Saatiin kanit keväällä kotiin, Syötettiin niitä voikukilla ja heinillä ja muilla kasviksilla. Kanit kasvoivat ja pulskistuivat.
      Syksy tuli ja sitten kaneille tuli loppu. Söimme höyryävää kanisoppaa keittiössä. Vähän kovalta se tuntui kun oli niihin tullut luotua se oikea tunnesidekin. Sen jälkeen ei kaneja otettu kotiin lemmikeiksi. Näin se ihmiselämä menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe