Varma keino välttää ulosotto

MaksakaaVelkanne

Maksa velkasi ajoissa kuten olet luvannut.

Mulla toiminut joka kerta!

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenlaista

      Joo, ihan varma konsti. Voi kuitenkin olla niin, ettei tällä palstalla tule ainakaan pilvin pimein muita myönteisiä kommentteja. Pääosa palstalaisista taitaa olla keskittynyt velkavastuun kiertämiseen ja siihen liittyviin toimiin eikä suinkaan velkojensa maksamiseen. Mutta pidä lippu korkealla. Toivoo eräs velkansa sentilleen maksanut (tai oikeasti pennilleen, kun kyse on jo ennen euroaikaa syntyneristä veloista.)

    • tuskinpaniin

      Jos kaikki maksaisi velkansa ei ulosottolaitosta olisi ja sinä poloinen olisit työtön ja joutuisit velkojesi kanssa kuseen.
      Maksaisitko velkasi ulosottoseeffi?

    • Niinpäniiiinpä

      Olisit sanonut tuon mun pitkäaikaselle yhtiökumppanille joka kusetti ja väärensi tilikirjoja ja jätti laskuja maksamatta, joten ei kaikki ulossotossa ole omien mokiensa takia vaan kun ovat luottaneet väärään ihmiseen, tietenkin jonkinlaista tyhmyyttä sekin.........

      • TöihinMee

        Tekosyitä löytyy aina eikö niin?

        Mene töihin


      • Höpöp

        Olen tainut tehdä jo töitä kun sinä viellä taputtelit paskaa tai uiskentelit vielä isäsi pusseissa..........ja olen maksanut veroja enemmän elämäni aikana kun sinä olet edes tienannut.


      • HöpsistäPummi
        Höpöp kirjoitti:

        Olen tainut tehdä jo töitä kun sinä viellä taputtelit paskaa tai uiskentelit vielä isäsi pusseissa..........ja olen maksanut veroja enemmän elämäni aikana kun sinä olet edes tienannut.

        Höpsis pummi

        Olet maksanut veroja korkeintaan sossurahoista.

        Mene nyt sinne töihin!!11


      • persaukinen0000

        Olen tainut tehdä jo töitä kun sinä viellä taputtelit paskaa tai uiskentelit vielä isäsi pusseissa..........ja olen maksanut veroja enemmän elämäni aikana kun sinä olet edes tienannut..


      • MeneTöihin
        persaukinen0000 kirjoitti:

        Olen tainut tehdä jo töitä kun sinä viellä taputtelit paskaa tai uiskentelit vielä isäsi pusseissa..........ja olen maksanut veroja enemmän elämäni aikana kun sinä olet edes tienannut..

        Miksi valehtelet? Rauhotu ja mene sinne töihin.


      • kanis
        MeneTöihin kirjoitti:

        Miksi valehtelet? Rauhotu ja mene sinne töihin.

        Mee sä töihin... mä ryöstän sut.. :-)


    • rikassika

      Olen tainut tehdä jo töitä kun sinä viellä taputtelit paskaa tai uiskentelit vielä isäsi pusseissa..........ja olen maksanut veroja enemmän elämäni aikana kun sinä olet edes tienannut...

      • TöihinMene

        Raivoamisesi ei nyt auta. Menisit töihin!


      • mulletöitä

        Onko sinulla minulle työpaikka tiedossa?
        Kerro heti jos on ja missä ja millä palkalla?
        Millään 700 euron kuukausipalkallahan se ei kannata koska suojaosuuskin on jo sen suuruinen.
        Jos sinulla on tarjolla esim.3000/kk palkkaa meen oitis.Mutta missä?
        Onko nyt niin että aloittajalla itsellään alkaa olla rahat loppu,tuolla vapaamuurarisefulla ja hän itse pelkää että joutuu ulosottoon?


    • Annaolla

      Taidat olla aika yksinkertainen. Elämää on myös putken ulkopuolella.

    • vielärikkaampisika

      Olen tainut tehdä jo töitä kun sinä viellä taputtelit paskaa tai uiskentelit vielä isäsi pusseissa..........ja olen maksanut veroja enemmän elämäni aikana kun sinä olet edes tienannut....

    • en_ole_viranomainen

      miksi antaa ilmaisia neuvoja?

      • vapaamuraripaska

        No,se nyt vielä puuttuisi,että olisit joku viranomainen.
        Turhanpäiväinen suunsoittaja siis vaan,jolla ei ole mitään muuta tekemistä kun jauhata skeidaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe