Olen rikas perijä! Muutan pian pois Suomesta.

Maaseudunkasvatti

Tännehän jäätte, tampiot! Minäpä se elän seuraavat 50 vuotta ulkomailla yltäkylläisyydessä, kevyesti juopotellen ja kovaa naiden.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei-vaan-hei-näkemiin

      Älä tukehdu sinne mummonmökin peräkamariin, olet liian kiihdyksissä. Se, että tulet perimään sen räjäytystä vailla olevan ulko-Huussin, se tuskin lentää kovin kauaksi, vaikka istut reiällä samaan aikaan kun ampu tulee.

    • maalaistollomääkin

      Hyvä, että jollakin menee hyvin. En kadehdi, vaan olen iloinen sun puolesta.

    • öoiäoä

      Kun oot perintöverot maksanu, et lennä yhtään minneen.
      Hah hah haa

    • YESsss

      Hyvä idea! Olen iloinen puolestasi, pidä hauskaa meidän muidenkin puolesta.

    • rauhoitu.nyt.vaan

      Vaikka nyt 40-vuotispäivänä saitkin ensimmäisen kerran pillua, äidiltäsi, ei se silti tarkoita että äitisi sinulle perittävää jättäisi.

      • Maaseudunkasvatti

        Juuri äitini jätti minulle perinnön. Ja perintöverotkin on jo maksettu. Olen 22-vuotias, komea, isokyrpäinen, RIKAS ja VAPAA!

        Hehheh! Kylläpä nyt vasemmistolaisia ja muita kokoomuslaisia VITUTTAA kympillä.

        Naukkailen jatkossa Rymy-Marttia ja parittelen VAIN kauniiden naisten kanssa. Entäpä sinä, RUNKKARI?


      • Pers-Erkki
        Maaseudunkasvatti kirjoitti:

        Juuri äitini jätti minulle perinnön. Ja perintöverotkin on jo maksettu. Olen 22-vuotias, komea, isokyrpäinen, RIKAS ja VAPAA!

        Hehheh! Kylläpä nyt vasemmistolaisia ja muita kokoomuslaisia VITUTTAA kympillä.

        Naukkailen jatkossa Rymy-Marttia ja parittelen VAIN kauniiden naisten kanssa. Entäpä sinä, RUNKKARI?

        Minäkin näen joskus vallan villejä unia.


      • Maaseudunkasvatti
        Pers-Erkki kirjoitti:

        Minäkin näen joskus vallan villejä unia.

        Homo hiljaa. Älä mainosta ruokottomia haaveitasi.


      • Pers-Erkki
        Maaseudunkasvatti kirjoitti:

        Homo hiljaa. Älä mainosta ruokottomia haaveitasi.

        Ymmymmym ja plätäplätä äidin pikku mummummussukka!


      • pikkupilipali
        Maaseudunkasvatti kirjoitti:

        Juuri äitini jätti minulle perinnön. Ja perintöverotkin on jo maksettu. Olen 22-vuotias, komea, isokyrpäinen, RIKAS ja VAPAA!

        Hehheh! Kylläpä nyt vasemmistolaisia ja muita kokoomuslaisia VITUTTAA kympillä.

        Naukkailen jatkossa Rymy-Marttia ja parittelen VAIN kauniiden naisten kanssa. Entäpä sinä, RUNKKARI?

        Äitisi mielestä olet 7-kymppinen ja pienikullinen mutta säälistä sait.


    • HahPerkele

      Rikkaasti olet perinyt perinnöllisen mielisairauden joka on esiintynyt suvussasi kautta aikain. Sitä on todellakin yltäkylläisesti ja seuraavat 50 vuotta tulet elämään pehmustetussa kopissa kovassa lääkityksessä hirvittävästi runkaten.
      Se on tyhjänpäiväisen paskapussin osa.

    • 67578

      Itse tulen tänne takaisin kesällä, jos keli on hyvä. Ratkaisusi on hyvä.

    • eipä_tässä_muuta

      Etpä ole ainoa suomalainen joka asuu ulkomailla. Minä olen asunut jo kauan, mutta itse tienatuilla rahoilla. Minun muuttoni takia ei kenenkään tarvinnut kuolla. Vanhemmat jättävät perinnön sitten kun jättävät, mutta en minä sitä tarvitse, kun on jo muutenkin tarpeeksi.
      En voi sanoa olevani vapaakaan, kun noita naisia on vähän liiankin kanssa, mutta en minä naimisissakaan ole, eli seurustelu on toistaiseksi vapaamuotoista. Enempää en rinkiin ota, koska en ole mikään supermies, kuIIikin alta 20 senttiä, enkä jaksa kuin kolme, neljä kertaa päivässä ja niihin haaskaantuu aikaa tunti per kerta.

      Tulin juuri Suomeen katsastamaan mitä tänä kesänä lavoilla on tarjolla ja onhan sitä vaikka mitä.
      Viinaa en juo ollenkaan, enkä polta mitään, koska naiset eivät tykkää haisevista juopoista. En itsekään hyväksy tupakoivaa saati juoppoa naista. Kahvi ja minttukrokanttisuklaa kelpaa kunnon naisille. Itse otan sillivoileivän, että saan siitä esimakua tulevaan.
      Rakastunut nainen on aina kaunis, ei naisen tarvitse olla mikään meikkipelle kukkakeppi. Luonne on tärkein ja näitä mukavia pörrää ympärillä tosiaan kiitettävästi.

      Kun vähän ikäännyt ja viisastut, niin tulet varmaan samaan johtopäätökseen, ellet ole ihan tyhmä.

      • Ettäsilleen

        Pelkkä luuseri sinäkin vain olet ja naista et saa kuin unelmissasi.


    • caymanman

      Iltaa vain täältä Caymansaariltakin! Heräsin juuri iltapäivätorkuilta lähden illalliselle rantabaariin. Mitähän sitä söisi, hummeria vai kalaa? Taidan päätyä kalaan höyrytetyillä kasviksilla ja juomaksi pullo hyvää viiniä.
      Seuralaista minulla ei ole, siis vakituista, mutta kyllä täällä sen verran turisteja käy, että pimpassa pysyy. Tulevat risteilylaivoilla päiväksi ja minä "opastan" mielelläni rikkaita neitosia "pulassa". Saavat paljon paremman palvelun kuin virallisen oppaan kanssa, joka vie jonnekin tylsälle kilpikonnafarmille ja stingray sukellukselle.
      Noita näkee kyllä minun huvilallanikin, jos kiinnostaa, mutta yleensä minä olen se sirkuksen apina jonka kimpussa naiset hyörivät.
      Lähdön päälle näytän heille Helvetin. Täällä on sille oma postitoimistokin jonka leimassa lukee tietysti "Hell". Helvetistä he saavat mukavat tuliaiset, kun kaikessa lukee se helvetti. Nimensä paikka on saanut mustasta terävästä kivikosta, jota sitäkin on minun tontillani.

      • slaagi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe