Kysymys miehille

MuutenVain

Olen useamman kerran törmännyt miesten kanssa jutellessa, että heistä thaimaalaiset naiset ovat hyvin puoleensavetäviä. Monet ovat sanoneet heitä kauniimmiksi kuin suomalaiset naiset. Kysynkin nyt, että mikä Thaimaalaisissa naisissa viehättää miehiä ?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisekauneus

      vaan niiden nöyryys. Mielummin sitä ottaa alistuvan jalkavaimon, kuin komentelevan justiinan. Yleensä ne miehet ottavat thainaisen, jotka eivät saa suomalaista naista.

      • kuvitelmaaa

        Ei ne oo sen nöyrempiä. Jos tulee ummikkona uuteen maahan, se kyllä tekee nöyräksi alussa, pakosta.


      • Entäpäsnäin

        Ottaakohan thaimaalainen nainen suomalaisen miehen rahasta ?


      • mamuteivät

        ainakaan nöyristele ketään, vaikka ummikkona tulevatkin tänne. Kaikki tänne ja heti asenne on heti päällä ja kävelevät suomalaisten yli joka paikassa. En ole yhdenkään mamun huomannut hymyilevän suomalaiselle.


      • eihyväeihyvä

        Olen nähnyt useamman tuollaisen tapauksen, kaukana nöyryydestä täytyy sanoa. Aikansa kun ovat olleet täällä niin johan on komento ja vahtiminen alkanut, jopa sairasta stalkkausta miehen perään. Hyi hitto!


    • luulevatettä

      Erilaisuus. Sen lisäksi luullaan että ovat jotenkin positiivisella tavalla erilaisia, vaikka ei se aina niin mee. Ihmiset on yksilöitä vaikka mistä maasta olisi. Suomalaiset on kyllä itsekin vähän aasialaisen piirteitä omaavia, vaikka vaaleaihoisia ollaan, kasvonpiirteissä näkyy.

    • Libyalainen

      Ketään ei jaksa kiinostaa ylipainoinen suomalainen feminazi. Eri asia sitten itsestään huolehtivien ja järkevien suomalaisten naisten kanssa.

      • Aloittajalta

        Tämä aloitus/ kysymys heräsi mieleeni käydessäni päivällä kaupassa. Näin siellä suomalaisen miehen ja thaimaalaisen naisen. Mies oli n 60 vuotias. Iso vatsainen. verkkarit jalassa. Miten sen nyt sanoisin. Aika sellaisen näköinen ettei mikään komistus. luonne tietenkin voi tietenkin olla hänellä hyvä ( En lähde häntä aliarvioimaan kuitenkaan ) Nainen taas näytti n, 20v nuoremmalta. Kaunis ja hyvä vartaloinen. Hymyilevän ja iloisen näköinen. Mielestäni todella kaunis. heräsi siinä ajatus, että miten mies on saanut tuon naisen. Mietin myös sitä vaihtoehtoa, että mieshän voi olla luonteeltaan kaikin puolin sopiva ja ihana, että jos tämä nainen on ihastunut miehessä luonteeseen. Sitten tuli myös mieleen, että kauneushan on katsojan silmissä. Jos tämä mies näyttää hyvältä naisen silmissä. Sitten tuli mieleen myös sekin, että hyvä luonne kaunistaa koko ihmisen eli miehen. Ei ole siis pelkästään ulkonäköön tuijottaminen. Mutta ihminen kun olen, en voinut olla hieman mielenkiinnoolla tarkastelematta näitä kahta paria. Minusta se oli ihanaa, että he nauroivat yhdessä paljon. Ihanaa katsoa sivusta yhdessä viihtyviä ja toisistaan onnellisia ihmisiä :) En muista koskaan nähneeni, että perus suomalaisella keski-ikäisellä miehellä olisi yhtä kaunista ja nuorta suomalaista naista. Useinmiten naiset ovat ulkomaalaisia.


      • eivoitietää
        Aloittajalta kirjoitti:

        Tämä aloitus/ kysymys heräsi mieleeni käydessäni päivällä kaupassa. Näin siellä suomalaisen miehen ja thaimaalaisen naisen. Mies oli n 60 vuotias. Iso vatsainen. verkkarit jalassa. Miten sen nyt sanoisin. Aika sellaisen näköinen ettei mikään komistus. luonne tietenkin voi tietenkin olla hänellä hyvä ( En lähde häntä aliarvioimaan kuitenkaan ) Nainen taas näytti n, 20v nuoremmalta. Kaunis ja hyvä vartaloinen. Hymyilevän ja iloisen näköinen. Mielestäni todella kaunis. heräsi siinä ajatus, että miten mies on saanut tuon naisen. Mietin myös sitä vaihtoehtoa, että mieshän voi olla luonteeltaan kaikin puolin sopiva ja ihana, että jos tämä nainen on ihastunut miehessä luonteeseen. Sitten tuli myös mieleen, että kauneushan on katsojan silmissä. Jos tämä mies näyttää hyvältä naisen silmissä. Sitten tuli mieleen myös sekin, että hyvä luonne kaunistaa koko ihmisen eli miehen. Ei ole siis pelkästään ulkonäköön tuijottaminen. Mutta ihminen kun olen, en voinut olla hieman mielenkiinnoolla tarkastelematta näitä kahta paria. Minusta se oli ihanaa, että he nauroivat yhdessä paljon. Ihanaa katsoa sivusta yhdessä viihtyviä ja toisistaan onnellisia ihmisiä :) En muista koskaan nähneeni, että perus suomalaisella keski-ikäisellä miehellä olisi yhtä kaunista ja nuorta suomalaista naista. Useinmiten naiset ovat ulkomaalaisia.

        Jos olivat pari, jos nainen onkin miehen pojan vaimo, sekin mahdollista, tai muuten tuttu.


      • Aloittajlta
        eivoitietää kirjoitti:

        Jos olivat pari, jos nainen onkin miehen pojan vaimo, sekin mahdollista, tai muuten tuttu.

        Toivottavasti ei, sillä pussasivat toisiaan suulle autosta ylös noustessaan. Ajoivat parkkipaikalla autoni viereen ja kävelin heidän perässään kauppaan. Hyvin kaunis nainen. Ihastelin itsekkin, vaikka täysin hetero olen. Mutta kommenttisi voisi olla tottakin.


      • eivoitietää
        Aloittajlta kirjoitti:

        Toivottavasti ei, sillä pussasivat toisiaan suulle autosta ylös noustessaan. Ajoivat parkkipaikalla autoni viereen ja kävelin heidän perässään kauppaan. Hyvin kaunis nainen. Ihastelin itsekkin, vaikka täysin hetero olen. Mutta kommenttisi voisi olla tottakin.

        Jos pussanneet, niin se tietty muuttaa asian.


    • LapinKultaIII

      On ne ihania, suomalaiset naiset ovat liian karvaisia, yäk. Käyn joka vuosi Thaimaassa naimassa.

      • karvoista

        Menisit kuule Turkkiin tai Italiaan, Kreikkaan. ;) Suomalaisilla vähiten euroopassa.


      • HassuOOT

        Ei pidä paikkaansa :D Vai karvaisia....


    • turuus

      Ei voi yleistää. Olen tavannut niin taikkuja kuin suomalaisia naisia, jotka saa touhutipan liikkeelle puol päivää ennakkoon. Tännää viimeksi leipomon kassajonossa musta hame ja täydellinen tyttö sisäpuolella....AAAAAAAAAAAh!

      • Mitätarkotitit

        Mitä ei voi yleistää? Touhutippa :D


      • Aloittajalta

        Niin tarkoitin, että en ole nähnyt noin "tavallisen" suomalaisen miehen kanssa koskaan noin nuorta ja viehättävää suomalaista naista. Mitenhän suomalaiset viehättävät nuoret naiset eivät ole vanhemman hyvin tavallisen keski-ikäisen miehen kanssa....Eivät huoli todennäköisesti.


      • siitäjohtuu
        Aloittajalta kirjoitti:

        Niin tarkoitin, että en ole nähnyt noin "tavallisen" suomalaisen miehen kanssa koskaan noin nuorta ja viehättävää suomalaista naista. Mitenhän suomalaiset viehättävät nuoret naiset eivät ole vanhemman hyvin tavallisen keski-ikäisen miehen kanssa....Eivät huoli todennäköisesti.

        Et vaan kiinnitä heihin huomiota.


      • KysyjäMyös
        siitäjohtuu kirjoitti:

        Et vaan kiinnitä heihin huomiota.

        ootko aivan varma kommentistasi?


    • Jostainsyystä

      Thaimaalaiset naiset eivät kiinnosta yhtään. Enemmän silmääni miellyttävät slaavilaista syntyperää olevat naiset. Eikä suomalaisissakaan mitään vikaa ole.

    • bhanJaCo

      Mun kohil se on taivaallinen ylkonäkö, kiree reikä ja ihana ajatus, ettei jatkossa tarvitse pelkkiin Suomi-ympyröihin tyytyä, mä pääsen kumppaninikin kotimaasta nauttimaan, paistatteleen sukunsa silmissä. Kun eurooppalainen on aina kuitenki Jotain sikäläisten silmissä. Mä oon se rahamies, macho, upee yksilö, jota kehutaan, ettei leipä lopu. Thaikkunauset on palvelijoita vailla Suomi-akkojen ongelmankehitystaitoja. Se kyllä vähän hiertää, että tajuan ettei thaikkunaiseni mua rakasta, eikä eteskään pyyteettömästi, mut se ei mua häiritse. Tärkeempääki mulle on ;)

    • Rahan.valtaa

      Pitäs se ny jokaisen tietää että raha thaimaalaisia houkuttelee. Ei miehen iällä väliä kunhan on vain rahaa. Aikansa nöyristelee mutta pian käy komento ja sukunsa vaatii lähettämään "rikasta" suomalaista antamaan rahaa. Se on sen maan kulttuuria, he ovat köyhiä ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe