Ahdistaa kun ei saa seksiä edes kesällä

Mies89_____

Tuntuu siltä että menee koko kesä hukkaan kuten aina ennenkin kun ei edes näillä keleillä pääse paneskelemaan eikä kukaan nainen ole edes sen verran kohtelias että edes kerran vaivautuis auttamaan miestä mäessä. Naiset pitäis laittaa maksamaan siitä että pihtaavat.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies89____

      Ehkä sen vielä joskus teenkin kun olen saanut tarpeekseni naisten ylimielisyydestä.

    • hähähäääää

      Mene kostoksi huoriin.

      • Mies89_____

        Mikäs kosto se muka olis?


    • Munaotus

      Ulos vaan ja baareihin ja juttelee naisille. Itse ainakin löysin naisen baarista ja saisn seksiä. Pitä käydä koko ajan jossain baareissa ja tehdä alotteita, muuten ei saa naisia.

      • kysymysmerkkejä

        Entäs jos lihavat naiset eikä alkoholi ei kiinnosta?


      • Mies89____

        Olen nyt niin pienellä paikkakunnalla että kehtaa mihinkään baariin mennä enkä ole koskaan tehnyt ainuttakaan aloitetta naisille. Jos nainen ei ole senkään vertaa minusta kiinnostunut että tekisi itse aloitteen niin antaa olla. En käy usein baareissa kun en pidä siitä.


      • TilaaNetistä
        Mies89____ kirjoitti:

        Olen nyt niin pienellä paikkakunnalla että kehtaa mihinkään baariin mennä enkä ole koskaan tehnyt ainuttakaan aloitetta naisille. Jos nainen ei ole senkään vertaa minusta kiinnostunut että tekisi itse aloitteen niin antaa olla. En käy usein baareissa kun en pidä siitä.

        Et ole tehnyt koskaan aloitetta, mutta ihmettelet pillunpuutetta?

        Pitäisikö jonkun naisen siis tulla sinulle ehdottelemaan? Missä tämä mahdollisesti tapahtuisi?


      • ArvonsaTuntevaMies
        TilaaNetistä kirjoitti:

        Et ole tehnyt koskaan aloitetta, mutta ihmettelet pillunpuutetta?

        Pitäisikö jonkun naisen siis tulla sinulle ehdottelemaan? Missä tämä mahdollisesti tapahtuisi?

        "Pitäisikö jonkun naisen siis tulla sinulle ehdottelemaan? Missä tämä mahdollisesti tapahtuisi?"

        Vaikka siellä baarissa? Mutta ei kai ne nyt tule miehille aloitteita tekemään kun miehet kilvan ryntäävät tekemään naisille aloitteita. Siitä huolimatta, että aloitteen teko naiselle on epämiehekästä, omasta mielestäni suorastaan heikkouden merkki.


      • Mies89____
        TilaaNetistä kirjoitti:

        Et ole tehnyt koskaan aloitetta, mutta ihmettelet pillunpuutetta?

        Pitäisikö jonkun naisen siis tulla sinulle ehdottelemaan? Missä tämä mahdollisesti tapahtuisi?

        No jos joku nainen tulis tekemään aloitteen kun juon terassilla kaljaa yksin omassa pöydässä. Olisin mielissäni.


      • Mies89__
        TilaaNetistä kirjoitti:

        Et ole tehnyt koskaan aloitetta, mutta ihmettelet pillunpuutetta?

        Pitäisikö jonkun naisen siis tulla sinulle ehdottelemaan? Missä tämä mahdollisesti tapahtuisi?

        No vaikka siellä terassilla kun juon yksin kaljaa omassa pöydässä. Olisin mielissäni.


      • ldna
        Mies89__ kirjoitti:

        No vaikka siellä terassilla kun juon yksin kaljaa omassa pöydässä. Olisin mielissäni.

        No justhan pääsit sanomasta, ettet käy baareissa kuin harvoin jos silloinkaan, ja olet pienellä paikkakunnalla jossa et ainakaan mene baariin.

        Baaria se terassikin on. Jos ei sitten koti/mökkiterassista puhuta.


    • Ex__PUA

      Kesää on vielä aika hyvin jäljellä, joten ei se naisen saaminen siitä ole kiinni.

      Nyt itse asiassa on kaikkein parhain aika, joten jos jotain meinaat tehdä, tee se heti paikalla!

      • Mies89___

        Ei minulla ole mitään pelimiestaitoja joten se siitä sitten että tekisin mitään. Kaikki jatkuu niinkuin ennenkin eli en tule naista enkä seksiä saamaan.


      • Ex__PUA
        Mies89___ kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään pelimiestaitoja joten se siitä sitten että tekisin mitään. Kaikki jatkuu niinkuin ennenkin eli en tule naista enkä seksiä saamaan.

        No pelimiestaidot ovat aika pitkälti urbaania legendaa.

        Se on kokemus (märät kaudet) numeropeli mikä tekee kummia miehelle.


    • ArvonsaTuntevaMies

      Käsittämätöntä, että täällä jotkut miehet oikein neuvovat miehiä tekemään naisille aloitteita (=alentamaan itsensä naisen edessä ja antamaan tälle vallan päättää, tuleeko hyväksytyksi vai ei). Miesten pitää nimenomaan ryhtyä säännöstelemään aloitteita, niin alkaa naisiakin aloitteenteko kiinnostamaan nykyistä enemmän ja tulisi naisiinkin nöyryyttä.

      Eikö suomalainen mies osaa yhtään kunnioittaa itseään??? Sellaisella seksikokemuksella joka on saatu naista nöyristelemällä (jota aloitteenteoksi kutsutaan) ei ole MITÄÄN arvoa.

      • Mies89___

        Juuri noin minäkin asiasta ajattelen. Se on keinotekoista yrittää saada joku nainen väkisin kiinnostumaan itsestä.


      • Olen kanssasi periaatteessa samaa mieltä, mutta suunnitelmassa on se puute, että ulkomaalaiset ja um-taustaiset pääsisivät sitten mellastamaan entistä isommin "markkinoilla".


      • ArvonsaTuntevaMies
        BEM kirjoitti:

        Olen kanssasi periaatteessa samaa mieltä, mutta suunnitelmassa on se puute, että ulkomaalaiset ja um-taustaiset pääsisivät sitten mellastamaan entistä isommin "markkinoilla".

        Siinä ei olisi juuri muutosta nykytilanteeseen, ainakin jos on uskominen tähän hesarin artikkeliin:

        http://www.hs.fi/kotimaa/a1407392425068

        Ja ei niitä ulkomaalaisia ja um-taustaisia miehiä sentään joka naiselle riittäisi. Jos ainoa aktiivinen miesryhmä olisivat ulkkarit, niin kyllä siinä todella moni nainen jäisi näppejään nuolemaan.


      • ksbd
        Mies89___ kirjoitti:

        Juuri noin minäkin asiasta ajattelen. Se on keinotekoista yrittää saada joku nainen väkisin kiinnostumaan itsestä.

        No miksi sitten jonkun naisen pitäisi sinulle tulla aloitteita tekemään?
        Eikö se silloin olisikaan "keinotekoista väkisin yrittämistä"?

        Eikä se aloite ole kummassakaan tapauksessa vielä mikään lupaus mistään. Se on pelkkä aloite, tai voi olla jopa viatonta jutusteluakin ilman sen kummempia päämääriä.


      • ArvonsaTuntevaMies
        ksbd kirjoitti:

        No miksi sitten jonkun naisen pitäisi sinulle tulla aloitteita tekemään?
        Eikö se silloin olisikaan "keinotekoista väkisin yrittämistä"?

        Eikä se aloite ole kummassakaan tapauksessa vielä mikään lupaus mistään. Se on pelkkä aloite, tai voi olla jopa viatonta jutusteluakin ilman sen kummempia päämääriä.

        "No miksi sitten jonkun naisen pitäisi sinulle tulla aloitteita tekemään?"

        Minulta ei kysytty mutta vastaan silti. Aloitteen teko on epämiehekästä. Miehen tehtävä ei ole alentua naiselle aloitteen muodossa. Miehen pitää olla vahva ja turvallinen ja naisten tulee tavoitella vahvaa ja turvallista miestä itselleen turvakseen.

        Biologinen tosiasia. Nykytilanne, jossa aloitteet ovat lähes täysin miesten vastuulla, on vääristymä joka on pohjimmiltaan miesten itsensä aiheuttama, toki siihen on osasyynä myös länsimaisen yhteiskunnan luonne yleensä.


      • Ex__PUA

        Sinulla on tuossa lausunnossa paljon järkeä.

        Onhan se vonkaaminen aina vonkaamista, ei väliä miten sen asian pukee.


    • nainebnnnn

      Auttamaan?
      Seksi kuuluu rakkauteen eikä ole mikään erikseen oleva tuote millä voi tehdä hyväntekeväisyyttä

      Runkkaa runkkaa niin minäkin teen kun mieheni rakastaa mua niin vähän että pihtaa. Ei kyl tekiskään mieli seksiä tässä kuumuudessa missä vaan hikoilee!

      • Mies89___

        Anna seksiä, mun tekee mieli.


    • Mies36

      Yks kaverini on sellanen että juhlii usein ja juo kunnolla. Saa lähes aina naisia ja on seurustellut monien naisten kanssa. Se vaan menee jonkun naisen viereen ja alkaa juttelee ja naiset kiinnostuu vaikka kaverini ei ole mikään komea. Vetää röökiä on ylipainoa 30 kg mutta on sosiaalinen, on paljon nais kavereita. Opetelkaa sosiaalisiksi ja menkää naisille vaan jotain juttua heittämään.

      • Nnnainenjjjj

        Nimeomaan...sosiaaliset miehet saa helposti seksiä. Jos on kans rento eikä mt häiriöinen niin 99% todennäköisyydellä saa


      • hkhkhhkkhkkjjkkk

        Ensin pitäisi löytää jostain nainen, jolle jutella.


      • hkhkhkkhkjjkjhk
        Nnnainenjjjj kirjoitti:

        Nimeomaan...sosiaaliset miehet saa helposti seksiä. Jos on kans rento eikä mt häiriöinen niin 99% todennäköisyydellä saa

        Eli huono mies kelpaa, hyvä ei.


    • Jeah222

      Kesä(loma) on vuoden parasta aikaa. Mulla alkoi loma eilen joten voin rauhassa tissutella seuraavat neljä viikkoa. Jo eilen melkein heti natsasi mutta pusutteluksi jäi.

      Tänään taas baanalle toivottavasti paremmalla tuurilla. Hyvää kesää kaikille!

    • hölmöläinen

      Hei te jotka tiiätte näist asioist jotai. Menkää vastaa jotai semmosee keskusteluu ku "ahdisteleva kaveri" ite en osaa oikee mitään siihe vastata.

    • mies344

      Kävin baarissa perjantainan ja mukaan tarttui 26 v nainen. En tiedä mitä tein mutta seksiä me harrastettiin. Mielestäni en sitä edes yrittänyt iskeä vaan menin samaan pöytään vaan juttelee.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe