Kukas se siellä :)
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1432177000208.html
Suomen täydelliset venäläisnaiset
12
102
Vastaukset
- pahasanoo
Jaa, kuka noista? Jotain venäläisii akkoi veikkaan...
- Salakari33
Valeria Hirvonen näyttäis olevan
- hentturipa
jömppis tuli. ja aikas vahva . lurps :)
- Rakkaudestasuomeen
Vanha neuostoliiton aikainen venakko vosu joka rakastui?vanhempaan suomi mieheen!
- PutininHuorat
Kaikkea vitun paskaa sitä töllöstä suolletaankin!
- eisiiderivalaille
Venäläiset naiset ovat ihania Toista kuin kotimaiset siiderivalaat.
- päääk
Oliskohan siellä joku "siiderivalaskin", jos tarkkaan katsoo...
- Huoma123
Pitääks noille olla oma ohjelmakin? Hiton ryssät! Ja kaiken lisäksi ihan feikkiä; botoxia, silikonia...
- Vittusaikyytii
Heh tuli 80-90 luku mielee kun saman tyylisii naisii naitiin viikonloput leningraatissa sukkahousuilla ja rexsona purkilla 3 päivää hotelli pulkouskajassa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v209556Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh6023597- 881619
Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."
Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi151318Kauhea uhkakuva tv-sarjana - Suomeen hyökkää tuntematon vihollinen juhannuksena
Konflikti on Aku Louhimiehen ohjaama tv-sarja, joka alkaa lauantaina. Tapahtumat käynnistyvät tavalliseksi luultuna juha451063- 791025
Tuntuuko se hyvältä
Kun tiedät, että odotan sinua joka päivä? Se, kun tiedät minun olevan täällä ihan sinua varten ja kiltisti odotan. Jok100914Tänä aamuna
Meidän päivä olisi lähtenyt hyvin käyntiin. Oli hirveä stondis ja olisin halunnut panna sinua pitkään ja kunnolla. Josku76907Olet täysin luotu
Minulle nainen ja minä sinulle. Ei tätä asiaa edes tarvitse miettiä tai jaaritella enää yhtään.41869Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?45792