Olen aina vain

Anonyymi-ap

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?

46

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Muilla ei ole mitään väliä. Meidän kahdenvälinen juttu.

• Anonyymi
        UUSI

Se on juuri näin.

• Anonyymi
      UUSI

Minua ei kiinnosta muut. Haluan vain sinut. En tarvitse ketään muuta. En ole etsimässä tyttöystävää kavereilleni, perheenjäsenilleni tai kellekään muulle. Vain itselleni. Valintani olet sinä rakas ihana nainen. Tahdon sinut.

Minulta mieheltä. Tiedät kyllä!

• Anonyymi
        UUSI

Olet miehiinpäin suutautunut ja olen varattu,en ottais sua,vaikka ketäänmuita ei maailmassa olis! Ollet kiusaaja pahatekijä gubbe!

• Anonyymi
        UUSI

Aloitus ei ollut minulta. Sanoin, etten kirjoittele kaipausviestejä. Enkä ole valittavissa oleva vaihtoehto.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei ollut minulta. Sanoin, etten kirjoittele kaipausviestejä. Enkä ole valittavissa oleva vaihtoehto.

Haluaisin sinut tänne viereeni nukkumaan. Olemme valinneet toisemme. Olet lähellä mutta niin kaukana. Voi luoja kuinka sinua haluankaan. Tulisipa se päivä jo❤️

• Anonyymi
      UUSI

Meinaatko että minua kiinnostaa muiden mielipiteet? Jos jollain on ongelma, eikö se ole heidän ongelma? Hänen onni ja meidän onni merkitsee. Piste.

• Anonyymi
      UUSI

Ole mun puolesta mikä oot.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kai sillä ole väliä mitä muut ajattelee.

• Anonyymi
      UUSI

Se mitä muut ajattelevat, ei vaikuta siihen kuinka tosissani olen. ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Lisään vielä, että olen myös ihmeissäni, jos se mies todella haluaa minut.

• Anonyymi
        UUSI

Entä siellä? Herättäisikö se kateutta, luultavasti. Ihmettelyä että miksi halusit minut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Entä siellä? Herättäisikö se kateutta, luultavasti. Ihmettelyä että miksi halusit minut.

Ei osunut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olisit siitä ihmeissäsi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olisit siitä ihmeissäsi?

Minusta se on aika ihmeellistä, että niin täydellinen mies odottaisi minua. Etenkin kun olen tällä hetkellä niin huono versio itsestäni. Omituinen kuvio muutenkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä asia

• Anonyymi
      UUSI

Ihan takuulla oon.. 🤩❤️ ja eipä oo väliä muilla, meidän välinen asia. Läheisten luulisi hyväksyvän, ainakin jossain vaiheessa kun eipä muutakaan voi 🤭😄

• Anonyymi
      UUSI

En voisi enempää ollakaan rakas ❤️ Muut olisi onnellisia puolestamme kun vain näkisivät miten onnelliseksi toisemme tekisimme, siis he jotka meille jotain merkitsevät 🥰

• Anonyymi
      UUSI

Tosissani uskon, että susta tulisi hyvä fwb

• Anonyymi
      UUSI

Kysyt multa tommosta? ....Kulta älä viitti. Tiedät itsekin et mua ei yhtään kiinnostais vaikka koko maailma vihais meitä yhessä. 🥲🥱

• Anonyymi
      UUSI

Vietän hyvin vähän ajastani pohtien mitä muut ajattelevat minusta tai asioistani.

• Anonyymi
      UUSI

Olishan se noloa, että miten tuo hottis nyt tuollaisen sitten valitsi ja varmaan olisi spekulaatioita että mies on varmaan todella hyvä sängyssä, se selittäisi! Mutta rakkaani, se ei haittaa. Koulutan sinut ja käytät puvuntakkia ja housuja päivittäin, jopa töissä.

😉

• Anonyymi
        UUSI

Päivän piristys. Kiitos.
        🙂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän piristys. Kiitos.
        🙂

Kuuluu pakettiin 🌞

• Anonyymi
        UUSI

Spekulaatioita lähinna lompakon paksuudesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Spekulaatioita lähinna lompakon paksuudesta.

Tuskinpa. Raha ei kiinnosta kuin sen verran että täältä pääsee muuttamaan pois.

• Anonyymi
      UUSI

Koska rakastan sitä miestä … ja ei kiinnosta mitä muut ajattelevat. ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Haha ei oo pelkoa että tulisi edes kaveruutta. En halua naista joka on kuulemma ollut kaikkien kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Huomaa sanavalinta kuulemma. No taitaa nainen tässä jäädä voitolle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa sanavalinta kuulemma. No taitaa nainen tässä jäädä voitolle

Puheissa on aina totuus, varsinkin jos sanoja tuntee toisen hyvin. Minä tässä jään voitolle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puheissa on aina totuus, varsinkin jos sanoja tuntee toisen hyvin. Minä tässä jään voitolle

Mutta sanoja tuskin tuntee tätä henkilöä josta juoruilee!! ei ainakaan mitenkään hyvin!

• Anonyymi
        UUSI

Sinä olet liian tyhmä kun uskot kuulopuheisiin. Monenko kanssa itse olet ollut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet liian tyhmä kun uskot kuulopuheisiin. Monenko kanssa itse olet ollut?

On kuulemma autisti myös :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On kuulemma autisti myös :D

Niin arvelinkin hänen olevan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei vaan ois niin että sanoja mustistelee jommasta kummasta tai tahtoo itse toisen teistä 🤭

• Anonyymi
      UUSI

Antaa kanojen kotkottaa, en piittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Olisihan se ollut kiva tutustua vielä paremmin toisiimme. Vanhasta tottumuksesta käyn täällä.
      Voi hyvin jos vielä kirjoittelet täällä.

🌾

• Anonyymi
      UUSI

Huomenna saunaan kun herää. Joulu alkaa. On itsenäisyyspäivää puuroa saa kunnon väki...

• Anonyymi
      UUSI

Hiljaa mennään liukkaat kelit tulossa.

• Anonyymi
      UUSI

Olen ollut hänestä naisesta tosissani jo vuosien ajan. Toki hän on nykyään lähinnä sydäntä lämmittävä muisto, mutta ihminen tarvitsee unelmia jaksaakseen.

• Anonyymi
        UUSI

Miten kerroit tuosta unelmastasi hänelle?

Oletko se nyhverö joka kirjoitteli täällä?

Kyselee 🌾 Kaisla vuosien takaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ikävä jos muistoksi jäänyt ymmärrän kuolema koskettaa monella tapaa ja jäähän usein lämpimät muistot päällimmäiseksi! Otan osaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä jos muistoksi jäänyt ymmärrän kuolema koskettaa monella tapaa ja jäähän usein lämpimät muistot päällimmäiseksi! Otan osaa.

Kiitos.
        Hän ei vastannut alkuperäiseen viestiini tutustumisesta. No, se taitaa olla jo menneen talven lumia ja ymmärrän sen hyvin.

Hänellä lienee jo oma elämä ja läheiset.

Levollista hyvää yötä.
        🙏🏻

• Anonyymi
      UUSI

Lisää löylyä pidät siitä

• Anonyymi
      UUSI

Pidän sinusta.

• Anonyymi
      UUSI

Ei kuulu kenellekään!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      20
      9576
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      605
      3620
    3. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      88
      1619
    4. Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."

Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1328
    5. Kauhea uhkakuva tv-sarjana - Suomeen hyökkää tuntematon vihollinen juhannuksena

Konflikti on Aku Louhimiehen ohjaama tv-sarja, joka alkaa lauantaina. Tapahtumat käynnistyvät tavalliseksi luultuna juha
      Maailman menoa
      46
      1077
    6. Onko kaivattusi perään

Moni muukin?
      Ikävä
      79
      1035
    7. Tuntuuko se hyvältä

Kun tiedät, että odotan sinua joka päivä? Se, kun tiedät minun olevan täällä ihan sinua varten ja kiltisti odotan. Jok
      Ikävä
      100
      924
    8. Tänä aamuna

Meidän päivä olisi lähtenyt hyvin käyntiin. Oli hirveä stondis ja olisin halunnut panna sinua pitkään ja kunnolla. Josku
      Ikävä
      76
      917
    9. Olet täysin luotu

Minulle nainen ja minä sinulle. Ei tätä asiaa edes tarvitse miettiä tai jaaritella enää yhtään.
      Ikävä
      41
      879
    10. Olen aina vain

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
      Ikävä
      45
      812
    Aihe