Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
Olen aina vain
46
816
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Muilla ei ole mitään väliä. Meidän kahdenvälinen juttu.
- AnonyymiUUSI
Se on juuri näin.
- AnonyymiUUSI
Minua ei kiinnosta muut. Haluan vain sinut. En tarvitse ketään muuta. En ole etsimässä tyttöystävää kavereilleni, perheenjäsenilleni tai kellekään muulle. Vain itselleni. Valintani olet sinä rakas ihana nainen. Tahdon sinut.
Minulta mieheltä. Tiedät kyllä!- AnonyymiUUSI
Olet miehiinpäin suutautunut ja olen varattu,en ottais sua,vaikka ketäänmuita ei maailmassa olis! Ollet kiusaaja pahatekijä gubbe!
- AnonyymiUUSI
Aloitus ei ollut minulta. Sanoin, etten kirjoittele kaipausviestejä. Enkä ole valittavissa oleva vaihtoehto.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei ollut minulta. Sanoin, etten kirjoittele kaipausviestejä. Enkä ole valittavissa oleva vaihtoehto.
Haluaisin sinut tänne viereeni nukkumaan. Olemme valinneet toisemme. Olet lähellä mutta niin kaukana. Voi luoja kuinka sinua haluankaan. Tulisipa se päivä jo❤️
- AnonyymiUUSI
Meinaatko että minua kiinnostaa muiden mielipiteet? Jos jollain on ongelma, eikö se ole heidän ongelma? Hänen onni ja meidän onni merkitsee. Piste.
- AnonyymiUUSI
Ole mun puolesta mikä oot.
- AnonyymiUUSI
Ei kai sillä ole väliä mitä muut ajattelee.
- AnonyymiUUSI
Se mitä muut ajattelevat, ei vaikuta siihen kuinka tosissani olen. ❤️
- AnonyymiUUSI
Lisään vielä, että olen myös ihmeissäni, jos se mies todella haluaa minut.
- AnonyymiUUSI
Entä siellä? Herättäisikö se kateutta, luultavasti. Ihmettelyä että miksi halusit minut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä siellä? Herättäisikö se kateutta, luultavasti. Ihmettelyä että miksi halusit minut.
Ei osunut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisit siitä ihmeissäsi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisit siitä ihmeissäsi?
Minusta se on aika ihmeellistä, että niin täydellinen mies odottaisi minua. Etenkin kun olen tällä hetkellä niin huono versio itsestäni. Omituinen kuvio muutenkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä asia
- AnonyymiUUSI
Ihan takuulla oon.. 🤩❤️ ja eipä oo väliä muilla, meidän välinen asia. Läheisten luulisi hyväksyvän, ainakin jossain vaiheessa kun eipä muutakaan voi 🤭😄
- AnonyymiUUSI
En voisi enempää ollakaan rakas ❤️ Muut olisi onnellisia puolestamme kun vain näkisivät miten onnelliseksi toisemme tekisimme, siis he jotka meille jotain merkitsevät 🥰
- AnonyymiUUSI
Tosissani uskon, että susta tulisi hyvä fwb
- AnonyymiUUSI
Kysyt multa tommosta? ....Kulta älä viitti. Tiedät itsekin et mua ei yhtään kiinnostais vaikka koko maailma vihais meitä yhessä. 🥲🥱
- AnonyymiUUSI
Vietän hyvin vähän ajastani pohtien mitä muut ajattelevat minusta tai asioistani.
- AnonyymiUUSI
Olishan se noloa, että miten tuo hottis nyt tuollaisen sitten valitsi ja varmaan olisi spekulaatioita että mies on varmaan todella hyvä sängyssä, se selittäisi! Mutta rakkaani, se ei haittaa. Koulutan sinut ja käytät puvuntakkia ja housuja päivittäin, jopa töissä.
😉- AnonyymiUUSI
Päivän piristys. Kiitos.
🙂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Päivän piristys. Kiitos.
🙂Kuuluu pakettiin 🌞
- AnonyymiUUSI
Spekulaatioita lähinna lompakon paksuudesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Spekulaatioita lähinna lompakon paksuudesta.
Tuskinpa. Raha ei kiinnosta kuin sen verran että täältä pääsee muuttamaan pois.
- AnonyymiUUSI
Koska rakastan sitä miestä … ja ei kiinnosta mitä muut ajattelevat. ❤️
- AnonyymiUUSI
Haha ei oo pelkoa että tulisi edes kaveruutta. En halua naista joka on kuulemma ollut kaikkien kanssa.
- AnonyymiUUSI
Huomaa sanavalinta kuulemma. No taitaa nainen tässä jäädä voitolle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa sanavalinta kuulemma. No taitaa nainen tässä jäädä voitolle
Puheissa on aina totuus, varsinkin jos sanoja tuntee toisen hyvin. Minä tässä jään voitolle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puheissa on aina totuus, varsinkin jos sanoja tuntee toisen hyvin. Minä tässä jään voitolle
Mutta sanoja tuskin tuntee tätä henkilöä josta juoruilee!! ei ainakaan mitenkään hyvin!
- AnonyymiUUSI
Sinä olet liian tyhmä kun uskot kuulopuheisiin. Monenko kanssa itse olet ollut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet liian tyhmä kun uskot kuulopuheisiin. Monenko kanssa itse olet ollut?
On kuulemma autisti myös :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On kuulemma autisti myös :D
Niin arvelinkin hänen olevan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vaan ois niin että sanoja mustistelee jommasta kummasta tai tahtoo itse toisen teistä 🤭
- AnonyymiUUSI
Antaa kanojen kotkottaa, en piittaa.
- AnonyymiUUSI
Olisihan se ollut kiva tutustua vielä paremmin toisiimme. Vanhasta tottumuksesta käyn täällä.
Voi hyvin jos vielä kirjoittelet täällä.
🌾 - AnonyymiUUSI
Huomenna saunaan kun herää. Joulu alkaa. On itsenäisyyspäivää puuroa saa kunnon väki...
- AnonyymiUUSI
Hiljaa mennään liukkaat kelit tulossa.
- AnonyymiUUSI
Olen ollut hänestä naisesta tosissani jo vuosien ajan. Toki hän on nykyään lähinnä sydäntä lämmittävä muisto, mutta ihminen tarvitsee unelmia jaksaakseen.
- AnonyymiUUSI
Miten kerroit tuosta unelmastasi hänelle?
Oletko se nyhverö joka kirjoitteli täällä?
Kyselee 🌾 Kaisla vuosien takaa. - AnonyymiUUSI
Ikävä jos muistoksi jäänyt ymmärrän kuolema koskettaa monella tapaa ja jäähän usein lämpimät muistot päällimmäiseksi! Otan osaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä jos muistoksi jäänyt ymmärrän kuolema koskettaa monella tapaa ja jäähän usein lämpimät muistot päällimmäiseksi! Otan osaa.
Kiitos.
Hän ei vastannut alkuperäiseen viestiini tutustumisesta. No, se taitaa olla jo menneen talven lumia ja ymmärrän sen hyvin.
Hänellä lienee jo oma elämä ja läheiset.
Levollista hyvää yötä.
🙏🏻
- AnonyymiUUSI
Lisää löylyä pidät siitä
- AnonyymiUUSI
Pidän sinusta.
- AnonyymiUUSI
Ei kuulu kenellekään!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v209576Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh6053620- 881619
Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."
Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi151328Kauhea uhkakuva tv-sarjana - Suomeen hyökkää tuntematon vihollinen juhannuksena
Konflikti on Aku Louhimiehen ohjaama tv-sarja, joka alkaa lauantaina. Tapahtumat käynnistyvät tavalliseksi luultuna juha461077- 791035
Tuntuuko se hyvältä
Kun tiedät, että odotan sinua joka päivä? Se, kun tiedät minun olevan täällä ihan sinua varten ja kiltisti odotan. Jok100924Tänä aamuna
Meidän päivä olisi lähtenyt hyvin käyntiin. Oli hirveä stondis ja olisin halunnut panna sinua pitkään ja kunnolla. Josku76917Olet täysin luotu
Minulle nainen ja minä sinulle. Ei tätä asiaa edes tarvitse miettiä tai jaaritella enää yhtään.41879Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?45812