ekat kännit

äiditjatyttäret

Okei alotetaas viestiketju siit et minkä ikäsinä joitte ittenne känniin. Ja voitte sitte halutessanne kertoo tarinan. Itellä se meni näin: (olin silloin 13v) oli tosi lämmin kesäpäivä ja mä olin matkannu vantaalle mun kummin luokse mun äidin ja sisarusten kanssa (mun kummi on äidin serkku((kia))(nimi muutettu)). Ja sit perinteisesti äiti ja kia otti siiderit kun oli nii lämmin. Noh mä kysyin äidiltä et saanks mäki nii sit se sano et käy vaan ottamassa jääkaapista sidukkaa tai lonkeroo ku oot jo tossa iässä. Mä kävin hakee lonkeroo ja menin parvekkeelle kian ja äidin kaa. Sit ku mä olin ottanu jo pari lonkeroo nii päässä rupes vispaa:D kaaduin portaissa ja nahkat meni rullalle vasemmasta jalasta:,D sitte mentiin uima-altaaseen ja mä olin vähällä sammuu sinne:,D ku kello oli jo 11 nii sitten päätettiin porukalla rueta paistaa lettuja:D tehtiin siinä taikina ja kaikki meni hyvin kunnes sitte alko se karmee taikinasota:,D sitä taikinaa oli joka paikassa ja meillä meni koko seuraava päivä siivotessa. Muuten ilta meni ihan mainiosti lukuunottamatta housuun kusemisia, kaatumisia, huutoja ja kikattelua:,D saan kyllä kiittää Jumalaa maailman parhaasta äidistä<3:*

18

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FinlandiaSuomi98

      Viime vappuna näin 17 vuoden iässä... Puoli puolloa Vodka of Finlandiaa... Oli hauskaa :3

    • texme

      Taisin 14 olla, ihan liian aikaisessa taas. Siitä se putki sitten alkoi. :D Huonolla viinapäällä oltiin jo 3 leguanasta jonkinlaisessa humalassa.

    • Oon 13 ja viime keväällä (2015) oltiin mun ystävän kaa niil ketään ei ollu kotona. No päätettiin sit maistella eri alkoholeja joita oli viinikaapissa. No vähän ajan kuluttua mentiin sen huoneeseen ystävä meni istumaa lattialle kunnes kaatu ja sammu. Minä istuin siin sängyl ja vähän kännissä huutelin hänen nimeään ja jotai paskaa :D Ja sitte tän saman ystävän kans meil otettii siiderit ja sit löydettii vanha taskumatti jos oli jotai väkevämpää. No sitte kännissä ruvettii kuuntelemaa korea poppia ja jotain :DDD

    • Kaljaonhyvää

      12pack sandelsin kaljaa tottakai ja yks viinapullo.ja mitä vittua siiderist kännii:D amaröörit

    • kikkailkaamua

      Olin ehk 23 vuotias, join puol kuppia 4,5% olutta. Tuli vähä känni :D No otin lisäks viinapullon ja haistelin sitä korkki auki. Sammuin ja heräsin seuraavana päivänä ihan kännis. Oli kaljaa ja bissee joka paikas piti siivota ennen ku vanhemmat herää :DD

    • tylsätkännit

      13v vappuna menin keittiöön 12 aikaan yöllä kahtlin kaappeihi että onko täällä mitään hyvää ja löysin melkein täyden viini pullon otin sen ja menin omaan huoneeseen katsomaan elokuvaa ja juomaan sitä oli kyl aika helvein tylsää

    • poejkapohjosesta

      Jööh 14v, 6 kaljast ei menny enempää sisää vaa tuli ulos enemmä ja sit tokal reissul meni 4 0,5l karhu kolmost ja olis menny viel lisää

    • Olin 13-vuotias, kun uutena vuotena isosiskon ja sen poikakaverin kanssa juotiin meillä kotona kotibileissä. Join varmaan 4-5 siideriä ja seuraavana aamuna oli hirvee krapula.

    • Juu kiljua tehtiin ekan kerran 12 vuotiaina (mun idea)
      Kyllä se päähän nous mut ripulipaskahan siitä tuli kun suurin osa hiivoista oli juoman seassa :D

    • nolikset11

      Nolo todennäkösesti te kakarat ette oo juonu kuin korkeintaan ES

      • Totuus_on_Kielitieteissä

        Täysin samaa mieltä.


      • oijumalautateijänkanssa

        samaa mieltä :D


      • SpämmiBotti

        Täysin eri mieltä :DD


    • join pari pulloo kunnon venäläistä vodkaa cuka bliat putin huusin ja olin silloin 8!

    • Eikrapulaa

      17v vuos sit, 4dl vodkaa eikä oo muuten ikinä tullu pienintäkään krapulaa

    • Likdkdkekndodod

      Join tos viime vappuna ekan kerran (oon 15v.) En tuntenu mitään en tiiä mis vika join 10 karhuu jos puolikkaat lasketaan, muuten 6 ja sitte pari senttii kossupullosta. Lisään että tämä ei ole trolli ja olen oikeasti tosissani.

    • sfsf

      Ekat rännitkin vedin jo nelosluokalla....

    • wwergwerg

      Oisinko helmikuussa 2006 Karhua maistanu eka kerran eli n 22,5 vuotiaana. Puolentoista vuoden ajan sen jälkeen harrastin oluide ja siidereitten ostelua, testailua ja maistelua. Varmaan 200-350 pulloa/tölkkiä tuli ostettua sinä aikana. Pidin aika pitkään kirjaa kaikista ostoksistani. Kännissä en tiannu olla koskaan, vähän kivassa pöhnässä vain muutaman kerran. Viimeisen vajaan 9:n vuoden aikana en oo kovin montaa olutta ostanut, varmaan parisenkymmentä enintään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe