New home in Turkey kiinteistövälitystä varokaa

Kaarisilta

Mahmutlarissa sijaitsevaa kiinteistövälitystä New home in Turkey varokaa. Ihmiset eivät ole saaneet asuntojensa omistuskirjaa eli tapua.

24

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hrhrh

      Varottu jo vuosia niin, että on tiedetty olla ostamatta sieltä. Ei niitä montaa paikkaa ole, joista voi siellä turvallisin mielin ostaa. Ja tämä ei kuulu niihin.

      • Asunto.Alanyan.asiakas

        Pakko tähän on nyt vastata, että Asunto Alanya on rehellinen. Sijaitsee about(=noin) 150m päässä Heikin Baarista ja on Deturin matkatoimiston vieressä. Ostettu on asuntoja kyseiseltä firmalta(omistajat vissiin lähes täysin suomalaisia) ja ei minkäänlaisia ongelmia ole ollut, osaavat ainakin kertoja luotettavia rakentajia ja heidän välitys tapansa on hyvä!
        Sinne hyvät ihmiset!


      • PRjaRR

        Asunto Alanya on oikeasti rehellinen ja luotettava, eivätkä hauku muita välittäjiä, vaan hoitavat oman hommansa hyvin ja ammattimaisesti.


      • ernerho
        PRjaRR kirjoitti:

        Asunto Alanya on oikeasti rehellinen ja luotettava, eivätkä hauku muita välittäjiä, vaan hoitavat oman hommansa hyvin ja ammattimaisesti.

        Turuncien Asunto Alanya on yksi oikeista osoitteista asuntoasioissa. Lähes saman niminen Mehmetin Alanya Asunnot taas on kyseenalainen. Tarkkana saa Turkissa olla myös näistä firmojen nimistä. Siellä ujostelematta otetaan vaan käyttöön toisen nimi tai lähes sama. Firmat on yhtä hyviä tai huonoja, kuin henkilö joka asioitasi hoitaa. Ei kannata jättää asioitaan hoidettavaksi työluvattomille typyköille, lupukoille, lomaromanssihurmioille tai poikasille.


    • ernerho

      Itseään on syyttäminen niillä, jotka ostavat paikoista jonne baarimikot, blockarit, tiskarit, taksikuskit vievät. Kyllä vastuu on ostajalla itsellään, kun kuitenkin kunnollisia välitysliikkeitäkin on saatavana kun vaan vähän viitsii nähdä vaivaa ja kysellä.

    • Tietoakiinteistövälit

      Mutta ei ole aina niin helppoa saada luotettavaa tietoa kiinteistövälittäjästä. Jos ei tiedä mistä tietoa pitää hakea niin pelkästään suomea puhuvalla ostajalla ei ole tarpeeksi tietoa mistä löytyy luotettavat kiinteistövälittäjät. Liikaa rosvoja.

      • ernerho

        Aivan erittäin helppoa. Ensimmäisenä pitää olla sokaistumatta kenenkään baarimikon tai taksisuharin hurmaan. Toisena kysellä kokemuksia useammalta, joka on aiemmin ostanut. Kolmanneksi voikin sitten ottaa mukaan sen saman varovaisuuden ja valppauden, kuin kotimaasta ostettaessakin.


    • suomalaiset_huijaa

      eniten kannattaa varoa noita suomalaisia huijarifirmoja siellä

    • macbeth

      Asuntoja myyty kahteen kertaan. Alkuperäiset asuntojen omistajat eivät ole päässeet sisälle asuntoonsa kun ovat tulleet lomalle. Asioista on tehty jo rikosilmoitukset.

    • tietoalöytyy

      Luotettavia, muun muassa Asunto Alanya, Alanya Interhomes

      • ernerho

        Niin ja unohdin sen neljännen ohjeen. Vältä vähävaraisia välittäjiä, jotka kykenenvät heikosti kantamaan vastuitaan ja mainostavat ilmaiseksi itse itseään tämän tyyppisillä keskustelupalstoilla.


      • tietoalöytyy

        Hei älynväläys ernerho, varmasti mainostin ihan omaa firmaa, ensinnäkin nuo ovat kaksi kilpailevaa yritystä joten jos kyseessä olisi mainos miksi mainitsisin kaksi eri yritystä ja sinulla tuskin on liiemmalti kokemusta Turkin asuntobisneksestä, vaikka muutoin ihan hyviä neuvoja jakeletkin, jos olisin mainostaja niin ehkä lisäisin myös linkkejä ja yhteystietoja, minulla sentään on sieltä asunto ostettuna joten ehkä tiedän hiukan sinua paremmin kyseisten välitysfirmojen vastuunkannosta


      • ernerho
        tietoalöytyy kirjoitti:

        Hei älynväläys ernerho, varmasti mainostin ihan omaa firmaa, ensinnäkin nuo ovat kaksi kilpailevaa yritystä joten jos kyseessä olisi mainos miksi mainitsisin kaksi eri yritystä ja sinulla tuskin on liiemmalti kokemusta Turkin asuntobisneksestä, vaikka muutoin ihan hyviä neuvoja jakeletkin, jos olisin mainostaja niin ehkä lisäisin myös linkkejä ja yhteystietoja, minulla sentään on sieltä asunto ostettuna joten ehkä tiedän hiukan sinua paremmin kyseisten välitysfirmojen vastuunkannosta

        Jokaisella välittäjällä on hyvät hetkensä ja yksittäistapauksensa. Onneksi olkoon siitä. Ja menneisyys ei ole tae tulevasta. Vilpittömin mielin ja suurella innolla kaikki siellä on aloittanut, mutta kun business ei vaan kuljekaan satojen muiden saalistajien joukossa, niin sitten lopulta ajaudutaan epätoivoisiin huijauksiin. Joku sattuu sitten kohdalle. Peli muistuttaa sitä musiikkileikkiä, joissa tuoleja on yksi vähemmän, kuin osallistujia. Musiikin, tässä tapauksessa huuman loppuessa, niin joku jää ilman ostamaansa. Jostakin kumman syystä täällä mainostavat ja mainostettavat vaan on aina sitä sutta ja sekundaa, mitä juuri pitäisi välttää. Miksikö? Kun oikealla asialla olevien ei tarvitse täällä mainostaa itse, eikä edes kätyriensä kautta. Jos olit vilpittömästi liikkeellä, niin parhaimman palveluksen teet olemalla mainostamatta ketään, kun kuitenkin oma kokemuksesi asiasta on varsin suppea, ostamalla yhden säälittävän läävän ei kokokuvasi ole hahmottunut. Se on jäänyt sille hetken hurma tasolle.


      • tietoalöytyy

        Se ei ole mainostamista että kertoo tietoa asioista joista on kokemusta, sinähän sen parhaiten tiedät mikä on säälittävä läävä kun todennäköisesti asut sellaisessa. Se on hienoa että sinulla löytyy noin hienoja omakohtaisia kokemuksia, minun suppeat kokemukset sentään ovat oikeita ja todellisia toisin kuin sinun "kaikkitietävä" arvostelu. Mainostaminen ja omakohtaisten tietojen jakaminen on kaksi aivan täysin eri asiaa, mulle on aivan sama keneltä joku toinen asuntonsa ostaa, ei vaikuta mun elämään pätkääkään.


      • ernerho
        tietoalöytyy kirjoitti:

        Se ei ole mainostamista että kertoo tietoa asioista joista on kokemusta, sinähän sen parhaiten tiedät mikä on säälittävä läävä kun todennäköisesti asut sellaisessa. Se on hienoa että sinulla löytyy noin hienoja omakohtaisia kokemuksia, minun suppeat kokemukset sentään ovat oikeita ja todellisia toisin kuin sinun "kaikkitietävä" arvostelu. Mainostaminen ja omakohtaisten tietojen jakaminen on kaksi aivan täysin eri asiaa, mulle on aivan sama keneltä joku toinen asuntonsa ostaa, ei vaikuta mun elämään pätkääkään.

        Sinun lisäksesi kukaan muu tässä ketjussa ei ole mainostanut ketään. Eipä tuo silloin ollut sinulle sama, jos joku olisi mennyt vaikkapa vastapäiseen liikkeeseen. Tyypillistä alanyauskovaisten vouhkaamista. Kun on yhteen tutustunut ja vieläpä todennäköisesti alakautta, niin alkaa autuuden jakaminen muillekin ja ihan hyvätahtoisesti. Pah. Kyllä jokainen pystyy kokemuksensa hankkimaan ihan ilman pyyteetöntä mainostamistasi ala-arvoisista palveluista. Täällä ei nimittäin muun tasoisia mainosteta ja puolesta saarnata.


      • tietoalöytyy

        Pistäisitköhän vähän faktaa noiden naurettavien väitteittesi pohjalle??

        En ole mainostanut vaan maininnut muutaman joiden tiedän olevan luotettavia, en ole saarnannut niiden puolesta, enkä saarnaa kun ei edelleenkään vaikuta mun elämään mistä kukakin asuntonsa ostaa, mun puolesta ostakoot baarimikoilta tai taksikuskeilta tai ihan mistä vaan vaikka sinulta, tai on ostamatta, ei ole senttiäkkään kiinni toisten kaupoissa.

        Aina näitä huutelijoita löytyy jotka kuvittelevat että he tietävät kaiken ja kukaan muu ei tiedä eikä ymmärrä mitään.

        Etkä taida edes tietää mitä mainostaminen on


      • ernerho
        tietoalöytyy kirjoitti:

        Pistäisitköhän vähän faktaa noiden naurettavien väitteittesi pohjalle??

        En ole mainostanut vaan maininnut muutaman joiden tiedän olevan luotettavia, en ole saarnannut niiden puolesta, enkä saarnaa kun ei edelleenkään vaikuta mun elämään mistä kukakin asuntonsa ostaa, mun puolesta ostakoot baarimikoilta tai taksikuskeilta tai ihan mistä vaan vaikka sinulta, tai on ostamatta, ei ole senttiäkkään kiinni toisten kaupoissa.

        Aina näitä huutelijoita löytyy jotka kuvittelevat että he tietävät kaiken ja kukaan muu ei tiedä eikä ymmärrä mitään.

        Etkä taida edes tietää mitä mainostaminen on

        Olen suunnattoman pahoillani, kun ryhdyin mielipiteiden vaihtoon elämän kaikkien osa-alueiden köyhän kanssa.


      • tietoalöytyy

        Sinä et ole puhunut mielipiteistä mitään, vaan ainoastaan esittänyt väitteitä joilla ei ole pohjaa! Juttusi keskittyy ainoastaan toisten henkilökohtaiseen arvosteluun joka on lähinnä säälittävää


      • ernerho
        tietoalöytyy kirjoitti:

        Sinä et ole puhunut mielipiteistä mitään, vaan ainoastaan esittänyt väitteitä joilla ei ole pohjaa! Juttusi keskittyy ainoastaan toisten henkilökohtaiseen arvosteluun joka on lähinnä säälittävää

        Alla viestini sinulle muistin virkistämiseksi. Luetun ymmärrys on hakusessa. Todennäköisesti myös muiden ympärillä tapahtuvien asioiden ymmärrys on vajaavainen. Jos oikeasti haluaa olla avuksi tuttavalleen, niin ei täällä. Täällä mahdollisesti vilpittömästi annetut kehut pelkästään haittavat tuttavasi liiketoimintaa, koska täällä oikeasti mainostetaan vain sutkeja ja huijareita. Kuten jo mainitsin, niin kaikkien alojen köyhyys paistaa lävitsesi.

        "Niin ja unohdin sen neljännen ohjeen. Vältä vähävaraisia välittäjiä, jotka kykenevät heikosti kantamaan vastuitaan ja mainostavat ilmaiseksi itse itseään tämän tyyppisillä keskustelupalstoilla".


      • tietoalöytyy

        Olet säälittävä, enkä aio enää jatkaa turhaa kommentointia kaltaisesi vähä-älyisen ihmisen kanssa, minulla on parempaakin tekemistä, jatka valitsemallasi tiellä, toivottavasti olet menestyvä ala-arvoisessa toisten arvostelussa myös tulevaisuudessa. Jatkukoon säihkyvä viisautesi ja kaikkien ominaisuuksiesi rikkaus jonka suomi24 palstalla olet itsellesi hankkinut


      • ernerho
        tietoalöytyy kirjoitti:

        Olet säälittävä, enkä aio enää jatkaa turhaa kommentointia kaltaisesi vähä-älyisen ihmisen kanssa, minulla on parempaakin tekemistä, jatka valitsemallasi tiellä, toivottavasti olet menestyvä ala-arvoisessa toisten arvostelussa myös tulevaisuudessa. Jatkukoon säihkyvä viisautesi ja kaikkien ominaisuuksiesi rikkaus jonka suomi24 palstalla olet itsellesi hankkinut

        Tyypillinen alanyauskovainen ja mahdollisesti vielä alsu päälle. Ensin aloittaa ja sitten haluaa vielä päättää milloin lopetetaan. Joka paikassa ollaan kyllä neuvoja ja opastusta jakamassa muille, jotta osaavat oikeasti lomailla Alanyassa, paitsi kun neuvoja todella tarvitaan ja niitä kysytään. Silloin osataan olla hiljaa ja vain myhäillä, että minäpä tiedän, mutta en kerro. Osallistutaan muiden verrannollistensa kanssa kilpailemiseen, kuka osaa parhaiten olla muukalaisena Alanyassa, osata mennä oikeisiin liikkeisiin ja omata turkilaiset tavat :). Voi vittu mitä touhua. Oikeasti köyhää, oikeasti ihmisenäkin pieni.


    • dothemath

      Eikö New Home In Turkey ole jo konkassa? Sellaista kuulin

    • Kaarisilta

      New home in Turkey lähetti vielä 22.7 sähköpostia ostajaehdokkaalle. Kyllä se kohta on konkassa. Ja toivottavasti vankila odottaa välitysliikkeen omistajia.

    • dothemath

      Luulempa että firma on jo konkassa, vielä vaan etsitään lisää huijattavia. Siihen ei firmaa tarvita, riittää kunhan esittää kaiken olevan kunnossa. Varokaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe