Ihannemies

HuhuuuuT

- Kiltti
- Herkkä
- Älykäs, vähintään korkeakoulutukinto
- Suvaitsevainen, ei rasisti (turn-off)
- Puhuu useita kieliä
- Karhumainen
- Tykkää matkustella
- Harrastaa jotain fyysistä, mutta ei mikään lihaskimppu
- Tukkää halimisesta ja pusuttelusta
- Ei seksuaalisesti kieroutunut
- Ei "panomies"
- Maanläheisellä tavalla neiti

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenkäon

      Hyvä toi viimeinen.

    • Thf

      Oon just kaikkea, mitä luettelit mutta valitettavasti oman kokemuksen mukaan naiset vihaa kilttejä miehiä.
      Kiltin miehen palkka on yksinäisyys.

      • Thf

        Paitsi en oo maanläheisellä tavalla neiti(mitä ikinä se tarkoittaakaan?).


      • APasd

        Minä pidän kilteistä miehistä, en halua ketään idioottia. Ei se komeuskaan auta, jos mies on tyhmä. Halut menee.


      • hehhehehee
        Thf kirjoitti:

        Paitsi en oo maanläheisellä tavalla neiti(mitä ikinä se tarkoittaakaan?).

        Neitikarhu :D
        lol


      • onkoettu

        Kiltit miehet ovat pahimpia idiootteja, hyi stna.


    • hihihii

      Tuossa nyt on ikävä kyllä ainakin 1-2 asiaa, jotka eivät esiinny miehissä, joilla on muut ominaisuudet.

    • MrJuha82outolintu

      Itse en oo käyny kouluja kiusaamisen takia, ku kiusattiin.
      Ammattikoulussa keskiarvoni oli 3.9 kun 5.0 oli ylin keskiarvo, mut jätin sit seuraavana vuonna kesken koko koulun.

      Olen miehenä hieman pehmeä, mut tarpeen tullen suorasanainen.
      Olen myös vahvaluonteinen, mutten kylmätunteinen.

      Naisessa arvostan kauneutta, älykkyyttä ja herkkyyttä(luonteen hyvyyttä yleensäottaen).

      • teitä.on.monta

        Myönnät siis itsekin olevasi luuseri.


      • luuseri.kai.minakin

        Vaikutat mahtavalta, ainakin mielestäni. Vittuako kouluista, ite oon jättänyt monta kesken ja aina ihan hyvin mennyt, ja älykkäänä minua usein pidetään, "varsinkin naiseksi"


    • hehhehh

      En ymmärrä mitä tarkoittaa karhumainen tai maanläheisellä tavalla neiti tai seksuaalisesti kieroutunut. Matkustelun huonoja puolia ovat kalleus ja mm. lentokoneiden aiheuttamat saasteet. Muuten vastaan ihanteita.

    • Hyvin_huvittunut

      Ei korkeakoulututkinnot ja muutkaan ihmeellisyydet älykkyyttä määrittele mutta onnea etsinnälle.

    • 5yu78

      Eivät ehkä. Mutta antavat kyllä osvittaa älykkyydestä. Ja mielenkiinnonkohteista.

      • sfdghsdfhdf

        Mielenkiinnonkohteista kuten raha ja materia, tai egoilu korkealla koulutuksella ja statuksella... Itse ainakin olen valinnut koulutukseni sen mukaan, millaiset työt minua kiinnostavat. Jos olisin hankkinut akateemisen koulutuksen (minkä olisin halutessani voinut kyllä lukion jälkeen tehdä), niin olisin tehnyt sen pelkkää tulotasoa ajatellen. En kuitenkaan ole niin rahanahne ja materialistinen, enkä koe tarvetta mihinkään pröystäilyyn.


      • jepulistas

        Moni korkeakoulutettu pyörii kotona työttömänä persaukisena sämpylänleipojana.


    • Helskutti. Kaikki muu täsmää, mutta mitä tuo sopivalla tavalla "neiti" oikein tarkoittaa? Pitääkö omistaa käsilaukku, Fiat 500 tai kenties käyttää meikkiä? Tämä voi olla se salattu tieto, jonka puute pitää poikamiehenä.

    • Älyn.Eliitti

      Kuulostaa hyvältä! Fiksusti laaditut ominaisuudet!

    • KFeklwmklweffwewef

      - On korkeakoulutettu
      - On yrittäjä
      - Ei palkkaa yritykseensä väkeä tietyistä etnisistä ryhmistä koska tilastolliset faktat
      - Poikkeuksena vain erityisosaaminen jolle ei löydy vastinetta työmarkkioilta muuten kuin hyväksymällä "kulttuuriski".

      Onko tämä laskettavissa koulutuksen ja älykkyyden tuomaksi riskinhallinnaksi vai rasismiksi?

      Vai pitäisikö palkata kahvinkeittoon PR-neekereitä koska nykyaika? (Joka muuten olisi enemmän rasismia koska palkattaisiin tiettyjä etnisiä ryhmiä erittäin vähän vaativiin töihin).

      • että.silleen

        En usko kovin korkeaan älykkyyteen henkilöltä, joka lopettaa joka toisen lauseen sanoihin "koska xxxx".

        Jos ymmärtäisit riskinhallinnan ja tilastot, tietäisit myös, että maahanmuttajista osa on toisaalta niitä kovimpia työntekijöitä. Varmuudeksi sitten vaan et uskalla ottaa riskiä, ja perustelet rasismiasi sitten riskinhallinnalla.


      • FKLjdsklsjkjdfkssdf
        että.silleen kirjoitti:

        En usko kovin korkeaan älykkyyteen henkilöltä, joka lopettaa joka toisen lauseen sanoihin "koska xxxx".

        Jos ymmärtäisit riskinhallinnan ja tilastot, tietäisit myös, että maahanmuttajista osa on toisaalta niitä kovimpia työntekijöitä. Varmuudeksi sitten vaan et uskalla ottaa riskiä, ja perustelet rasismiasi sitten riskinhallinnalla.

        Kerrohan riskinhallinnan superguru miksi ihmeessä palkkaisin yhtäkään mamua joilla ei ole CV kunnossa eikä sellaisita suosittelijaa jolle voin soittaa ja johon voin luottaa?

        Suomen 500000 kotomaisen reaalityöttömän joukosta löytyy ammattilaisia kun niitä tarvitsen. Ei minua kiinnosta jos heistä 300k on rappioalkoholisteja tai muuten vaan elämänsä paskoneita, minua kiinnostavat ne joissa on potentiaalia sille työlle mitä tarvii tehdä. Jos tiedän yrittäjäverkostostani suosittelijan firman (usein tunnen) niin poikkeuketta sinne soittamalla saa tietää millainen jamppa on kyseessä.

        Ja kyllä, mamut tekevät kovasti hommia. Jos en olisi nykyisellä alallani asiantuntijahommissa käyttäisin mamuja surutta orjatyövoimana huonolla palkkauksella paskahommissa joihin pystyvät kaikki. Niinhän tässä maassa toimii monta yritystä jo nytkin.

        Älä nyt vaan sano ettet ole tajunnut että mamut maassamme ovat yhtä kapitalistista tarkoitusta varten tänne haalittu väestönosa: halpatyövoimaa niihin hommiin joita kantaväestö ei suostu tekemään ilman tes:iä.


    • "- Suvaitsevainen, ei rasisti (turn-off)"
      Tämä siksi koska tummaihoinen mies on valkoisen naisen sydäntä ja pillua lähellä.

      • apasd

        Ei se aina ole tuossa mielessä. Rasismi nyt yleisesti ottaen on typerää.


      • apasd kirjoitti:

        Ei se aina ole tuossa mielessä. Rasismi nyt yleisesti ottaen on typerää.

        Niin mutta enemmistö rasismin vastustajista on naisia ja rasisteja ovat useimmiten miehet. Miksi näin?
        Mielestäni koko rasismi valkoisten miesten puolelta perustuu siihen, että he näkevät tummaihoiset miehet seksuaalisina uhkina. Musta mies on ultramaskuliininen alfauros, joka dominoi seksissä ja urheilussa ylivoimaisen fysiikkansa ansiosta. Kaiken lisäksi niillä on niin iso kalutkin ;D
        Jossain tehtiin tutkimus jossa valkoihoiset naiset arvostelivat eri rotuisten miesten kasvoja ja mustien miesten kasvojen piirteet miellyttivät naisia eniten.
        Suomessa esimerkiksi kun musiikkiskenessä pääsee tummaihoinen mies pinnalle niin jo alkaa naiset sosiaalisessa mediassa kuolaamaan sitä ja miehen keikalla lentää pikkuhousuja lavalle.
        Kyllähän tuo alkaa ahdistamaan ja mietityttämään että hitto kun olen väärän värinen.


      • Eräkettu
        164cmM kirjoitti:

        Niin mutta enemmistö rasismin vastustajista on naisia ja rasisteja ovat useimmiten miehet. Miksi näin?
        Mielestäni koko rasismi valkoisten miesten puolelta perustuu siihen, että he näkevät tummaihoiset miehet seksuaalisina uhkina. Musta mies on ultramaskuliininen alfauros, joka dominoi seksissä ja urheilussa ylivoimaisen fysiikkansa ansiosta. Kaiken lisäksi niillä on niin iso kalutkin ;D
        Jossain tehtiin tutkimus jossa valkoihoiset naiset arvostelivat eri rotuisten miesten kasvoja ja mustien miesten kasvojen piirteet miellyttivät naisia eniten.
        Suomessa esimerkiksi kun musiikkiskenessä pääsee tummaihoinen mies pinnalle niin jo alkaa naiset sosiaalisessa mediassa kuolaamaan sitä ja miehen keikalla lentää pikkuhousuja lavalle.
        Kyllähän tuo alkaa ahdistamaan ja mietityttämään että hitto kun olen väärän värinen.

        Huhhuh...


      • enrasisti
        164cmM kirjoitti:

        Niin mutta enemmistö rasismin vastustajista on naisia ja rasisteja ovat useimmiten miehet. Miksi näin?
        Mielestäni koko rasismi valkoisten miesten puolelta perustuu siihen, että he näkevät tummaihoiset miehet seksuaalisina uhkina. Musta mies on ultramaskuliininen alfauros, joka dominoi seksissä ja urheilussa ylivoimaisen fysiikkansa ansiosta. Kaiken lisäksi niillä on niin iso kalutkin ;D
        Jossain tehtiin tutkimus jossa valkoihoiset naiset arvostelivat eri rotuisten miesten kasvoja ja mustien miesten kasvojen piirteet miellyttivät naisia eniten.
        Suomessa esimerkiksi kun musiikkiskenessä pääsee tummaihoinen mies pinnalle niin jo alkaa naiset sosiaalisessa mediassa kuolaamaan sitä ja miehen keikalla lentää pikkuhousuja lavalle.
        Kyllähän tuo alkaa ahdistamaan ja mietityttämään että hitto kun olen väärän värinen.

        Ihan vaan vastineeksi mitäs keskiverto suomiakka on thai tytöistä mieltä.
        Somalit ovat omalukunsa kaikki muut ok.


      • Rasismin_syvin_olemus
        164cmM kirjoitti:

        Niin mutta enemmistö rasismin vastustajista on naisia ja rasisteja ovat useimmiten miehet. Miksi näin?
        Mielestäni koko rasismi valkoisten miesten puolelta perustuu siihen, että he näkevät tummaihoiset miehet seksuaalisina uhkina. Musta mies on ultramaskuliininen alfauros, joka dominoi seksissä ja urheilussa ylivoimaisen fysiikkansa ansiosta. Kaiken lisäksi niillä on niin iso kalutkin ;D
        Jossain tehtiin tutkimus jossa valkoihoiset naiset arvostelivat eri rotuisten miesten kasvoja ja mustien miesten kasvojen piirteet miellyttivät naisia eniten.
        Suomessa esimerkiksi kun musiikkiskenessä pääsee tummaihoinen mies pinnalle niin jo alkaa naiset sosiaalisessa mediassa kuolaamaan sitä ja miehen keikalla lentää pikkuhousuja lavalle.
        Kyllähän tuo alkaa ahdistamaan ja mietityttämään että hitto kun olen väärän värinen.

        Heh, no kato YLE uutisista se pätkä jossa "kantasuomalaiset" vastustaa vastaanottokeskusta komeille iPhone-Syyrialaisille nuorille miehille... kaikki sellaisia kaljupäisiä, kaljamahaisia (ja yksi hoiperteli kännissä) HD-miehiä, siis nauroin ihan kippurassa sille insertille...

        ...ja tajusin, että se juttu on juuri siinä, että jos maahanmuuttoa ei olisi, pitäisi naisten valita niistä kaljamaha-Teroista se omansa kun muuta ei ole, mutta globalisaation myötä markkinat onkin kasvaneet.

        Rasistit on vain sama kuin kotimaiset kivijalkakaupat ulkomaisten verkkokauppojen puristuksessa, kuluttajan valinnanvara pakottaa kilpailemaan mutta rasisti yrittää protektionismilla selättää tämän ettei vaan tarvi kehittää itseään sen sijaan.


    • nauttikaasiitä

      Näillä ominaiksuuksilla varustettu mies saa sitten lyhytjalkaisen, puheissaan töksähtelevän, huumorintajuttoman, runsaasti ylipainoisen ,tyylittömästi pukeutuvan ja määräyshaluisen ja alkoholin turvottaneen "elämän sulostuttajan"

    • Hupahuba

      Tuosta viimeisestä kriteeristä en ymmärtänyt mitä sillä tarkoitetaan. Jos se tarkoittaa kilttiä, muita huomioivaa ja hellää miestä, niin sitten kriteerit napsahti.

      Mutta minulla on parinmuodostuksessa ollut se vika, että olen monen naisen mielestä komea ja annan ehkä ulospäin vaikutelman aavistuksen pahasta pojasta, harrastukseni ja pukeutumisenikin voivat virheellisesti viitata siihen suuntaan. Ja siihen se tökkää, ei naisten löytäminen ole minulle mikään vaikea juttu, mutta niiden pitäminen on.

      Naiset etsivät minusta sitä pahaa poikaa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita ja kun huomaavat, että olenkin tällainen kiltti mies, pettyvät. Paska mäihä, olisipa ulkonäkö yhtä kiltti kuin luonnekin....

      Yleensäkin naisten ihanne paperille kirjoitettuna on ap:n listan mukainen, reaalielämässä renttuus houkuttaa ja kiltteys on tylsyyttä!

    • perhosenajatus

      Niin.. Kuulostaa ihan järkevältä listalta.. Toisin kuin usein täältä saa lukea.. Mutta tuon yläpuolella kirjoittavan ajatuksista en ole ihan samaa mieltä.. Minä en ainakaan pidä renttumaisista ja pahoista miehistä.. Mielummin pysyn kaukana sellaisista..
      Kiltteys on vain hyvä asia minusta.. Kunhan osaa kuitenkin pitää puolensa ja päänsä. ;)

    • TheOtus

      Seksuaalisesti kieroutunut? Tarkoittanee naisen mielestä sitä että mies haluaa seksiä useammin kuin neljästi vuodessa ja joskus jotain muutakin kuin lähetyssaarnaajaa peiton alla pimeässä. (On muuten epäkiihottavaa touhua...) Pitäisi olla karhumainen ja myös hieman neiti? Entä mitä iloa naiselle on siitä että mies puhuu montaa kieltä? Kaiken kukkuraksi vastaavia listoja löytyy naisilta joilla ei omien tarjottaviensa pohjalta luulisi voivan olla mitään kriteerejä.

    • 63972903827

      Muuten ihan samaa mieltä ihannemiehestä, mutta tuota viimeistä kohtaa en oikein ymmärrä. Arvostan miehessä kiltteyttä, mutta ihan "tossukka" ei tarvitse olla.

    • gfkfkuu

      Kukkahattuinen karhuneiti siis kelpaa aloittajalle? No makunsa kullakin. :D

    • kelpaakoneidotsiis

      ylikohtelias kilttimies! en oo en pidä enka pinkkistä, ihorasvoja kyl käytän ja kiroilua öykkäröintiä vältän

    • KannonNokassa

      - Kiltti
      Ehdottomasti ja liiankin
      - Herkkä
      Kyllä. Liiaksi tätäkin.
      - Älykäs, vähintään korkeakoulutukinto
      Älykkyyttä ei todellakaan mitata tutkinnolla. Itsellä ei ole. Mutta muiden mielestä hieman kyllä yhteen toimivia rattaita päässä.
      - Suvaitsevainen, ei rasisti (turn-off)
      Tätäkin monen mielestä olen liikaa.
      - Puhuu useita kieliä
      Ennemmin kirjoittaa, kuin puhuu: Fortran, Cobol, Algol, Pascal, (Visual)Basic, Java, C , Prolog, jne
      - Karhumainen
      Jos pitäis olla iso maha, niin ehkä hieman liian pieni.
      - Tykkää matkustella
      Kyllä. Kotimaassa erityisesti.
      - Harrastaa jotain fyysistä, mutta ei mikään lihaskimppu
      Kestävyysurheilua: juoksua, hiihtoa, ... Joskus vähän metsätöitä.
      - Tukkää halimisesta ja pusuttelusta
      No joo.
      - Ei seksuaalisesti kieroutunut
      On ehdottoman kieroutunut. Paljon fetissejä.
      - Ei "panomies"
      No ei ole. Naiset kiertää kaukaa.
      - Maanläheisellä tavalla neiti
      Ei mikään muotipelle, jos tämä sitä tarkoittaa.

      Eli aika moni meni kohdalleen, van ei kaikki. Mutta kysehän olikin utopistista haaveesta. Niiden täyttymistä kun nainen odottaa, niin vanhapiikuus tulee tutuksi.

    • Anti_suvaitsevainen

      Onko typerämpää termiä nykyään kuin suvaitsevainen? Niin kuin ei täysin naiivin kritiikittömän ja natsi-fasisti-rasistin välillä olisi mitään harmaan sävyjä? Miksi naiset helposti uskovat median suoltamaa viheraivopesua?

      • oikasu

        Suvaitsevainen ei ole kriitikitön ja naivi.


      • Flkejwkwjeew
        oikasu kirjoitti:

        Suvaitsevainen ei ole kriitikitön ja naivi.

        Joo, mut monenko suvakin kritiikki kohdistuu oikeaan kohteeseen oikealla voimakkuudella?

        Olen täälläkin edustanut usein melkolailla totalitaarista kulttuuri-rasismia avoimesti ja harrastan samaa dialogia myös lähipiirin kanssa, ja oikeastaan kenen kanssa tahansa jonka kanssa keskustelen.

        Viimeksi herneen vetäisi nenään puolituttu korkeakoulutettu nuori nainen joka solvasi minua generiseksi rasistiksi (jota todellakaan en ole) ja veti tunteisiin niin huolella että hänen kanssaan keskustelu muuttui täysin hedelmättömäksi ja hän vetäisi selvästikin minut täys-natsi-rasisti kategoriaan.

        Viikko myöhemmin samaisen naisen naamassa oli hyvin hämmentynyt ilme kun kuljin käsi kädessä lasteni uusimman sisaruksen, mokkapintaisen pikkulikan kanssa ja tuo likka suhtautui minuun kuin isäänsä - isään joka kulttuurillisena monivammaisena häipyi kuviosta kun perhesysteemit suominaisen kanssa eivät olleetkaan se juttu mitä hän etnokulttuurisena halusi elämältään - saati sitten konkreettinen vanhemmuudenvastuun kantaminen. Sensijaan itse todellisen sivistyneen kulttuurin edustajana koen empatiaa hylättyä lasta kohtaan, etenkin koska hän on omien lasteni sisarus ja siten väistämättä kuuluu perhekompleksiin - joten ei minulla kulttuurirasistina ole mitään älyllistä perustetta pitää tuota isänsä hylkäämää lasta "vääränlaisena" - vaan päinvastoin, hänelle tarjoutuu kauttani mahdollisuus ja tilaisuus saavuttaa sellainen kulttuuriperimä joka tekee henkisesti terveitä ja vastuunsa kantavia yksilöitä.

        Tätä en koskaan päässyt tuolle nuorelle korkeakoulutetulle naiselle selittämään koska hän harppoi ohitseni tervehtimättä. Kulttuurirasistina voisin todeta että korkeakoulutettujen sosiaalisessa kulttuurissa on kyllä jotain pielessä sielläkin kun ei voi omia virheitään tarkastella tai tulla tarkastelemaan omien käsitystensä lähtökohtia. Tieteellinen mielihän olisi välittömästi kiinnostunut siitä miksi todisteet sotivat vasten esitettyä teoriaa "kokonaisrasismistani", joten eiköhän tuonkin nuoren naisen koulutus ole paperista ulkokultaisuutta loppujen lopuksi.


    • tuntemattomalleterkkui

      Toivottavasti löydät kaltaiseni :) Korkeakoulututkintoa ei tosin löydy :(

    • jahajaha

      Mukava posti, kun kiltteys ja neitimäisyys on välillä nekin hakusessa. :)
      Muut löytyis, mutta tuo karhumaisuus ja fyysisyys uupuu. Reenaava nalle kuvaisi allekirjoittanutta paremmin.
      Tsemppiä etsintään!

    • valittamatta

      Ihannemiehen kriteerit varmaan vaihtelevat suuresti naisen iän ja kokemuksen mukaan. Itse olen edelleen onnellisesti naimisissa ja olen saanut todella ihannemiehen. Olenkin joskus miettinyt. Jos kävisi niin huono tuuri että jäisin yksin. Kun on jo saanut elää pitkän elämän ihanan miehen kanssa niin ne kriteerit on nouseet tosi korkealle. En jaksa uskoa että tulisi toista miestä joka pystyisi ne täyttämään tai ylittämään. Uskon, että eläisin sen jälkeen ilman vakituista suhdetta.
      Sillä en tyytyisi huonompaankaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe