Mitä mies tarkoitti ensimmäisten treffien jälkeen?

nina90

Moikka,

itseäni jäi hieman häiritsemään miehen viesti ensimmäisten (ja viimeisten) treffien jälkeen niin haluan kysyä teiltä, että miten tämän viestin tulkitsette :)

Olen siis itse 25v ja mies 27v eli jo jonkin verran ihmisiä nähty. Molemmat asumme tällä hetkellä Helsingissä, mutta itse olen alunperin kotoisin tästä 30km päästä Vantaalta ja mies pohjoisesta Oulusta.

Näimme eilen ja kävimme 2h kävelylenkillä. Mielestäni ilta oli erittäin mukava ja niin näytti miehestäkin olevan. Molemmat olimme tosi puheliaita, niin ei ainakaan tylsää tullut. Muutoinkin juttelimme aika paljon myös opiskelustamme, sillä vaikka emme samaa alaa opiskelekaan niin silti molemmilla on yliopistotasoiset opiskelut kesken. Lähdettyämme perinteisesti halasimme toisiamme ja mainitsimme että oli mukava ilta jne.

Kotiin päästyäni laitoin tunnin päästä viestiä, että mulla oli mukava ilta ja mielelläni näkisin uudelleenkin jne :) Mies vastasi tähän hetken kuluttua näin:

"Oli kyllä mukava ilta sun kanssa. Vaikutat kyllä fiksult, ajattelevalta ja aika vahvalta naiselta :)

En oikein tiedä miten tämän nyt ilmaisisin, mutta musta tuntuu, etten mä kuitenkaan osaisi heittäytyä tähän juttuun. Oon vähän liian maalaispoika :)"


Jäin lukemaan tuota vikaa lausetta, että mitä hä :D Itse ymmärrän tuosta niin että olin miehen mielestä liian erilainen, vahva ja puhelias nainen ja hän enempi hiljainen ja ujo maalaispoika, vaikka ei näin kyllä todellakaan mielestäni ollut. Vai voiko tämän ymmärtää jotenkin erilailla?

6

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttimies-se

      Hän kertoi kiltisti ja kohteliaasti, että kivaa oli, mutta ei niin kivaa että haluaisi uudelleen treffata.

    • äläotaitseesi

      Niin sait yksinkertaisesti pakit ja sehän on outoa naiselle kokea se.
      Itse kävin miehenä lukemattomat määrät treffejä läpi ja oli laidasta laitaan ja osa oli kanssa tuohon tyyliin että oli kivat, mukavat ja selkeästi viihdyimmekin toistemme seurassa ja olin yhdenkin kanssa keilaamassa 5h jopa ja kumpaisellakaan ei ollut kiire mihinkään...
      Saat olla tyytyväinen kun edes vastasi sinulle rehellisesti kun itse en saanut monesti edes sitä rehellistä kuuluisaa naisten vastausta....EI KEMIAA....joskus vastattiin ns. eräälaisellahiljaisuudella vaan itse sain pääpunaisena keksiä juttua että jatkoa saisimme mutta jotenkin kiinnostus ei toiselta löytynyt ja itse sain päätellä mutta tätä se oli ja jätin netintreffailut siihen.
      Ja koville ne pakit aina otti kun otin kuitenkin yksilöinä.

    • Jotain.tuollaista

      Sait pakit, mutta harvinaisen asialliset sellaiset. Mies luultavasti ajattelee, ettette olisi sopiva pari toisillenne, vaikka pitikin sinua mukavana tapauksena.

    • Tuossa edellä se jo kerrottiin: mies antoi fiksusti pakit. Tässä vaiheessa korrektia on kiittää häntä viestistä ja toivottaa hyvää loppukesää onnea sen oikean löytämiseen ja sen jälkeen poistaa hänen yhteystietonsa.

    • 0404

      Ei kannata miettiä sitä liikaa. Luet sen niinkuin siinä lukee ja siinä se. Ei sen kummempaa. Ei se lause mitään tarkoita.

    • tohtoritornado

      kaveri siinä kävellessä puhutteli sinua ja kautta rantain sai sinusta selville a, annat kaikille pilluasi ja ei viitsi sekaantua sellaiseen b et anna hänelle niin ei viitsi panostaa ollenkaan pitempään koska hänen mielestä pitää saada pillua melkein ekoillla treffeillä.
      jatkotoimenpiteet: katsele kenelle jakoviivaasi jaat ja muista että kondomi tulee vaatia päälle ennen sisääntyöntöä eikä vasta sitten juuri ennenkuin mälli irtoaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe