Kaverini kyrpä von erittäin valtava

Psykoottinen

Eli oli vuosi 1985, oli juhannus ja oltiin mökillä. Kello oli jotain 11 illalla, ja minä, kaverini ja hänen ystävänsä Tiia oltiin juomassa mökin sisällä aivan tajuttomiksi.

No, kuitenkin sitten päätettiin mennä saunaan kun sauna oli valmis. Mentiin siis saunaan, peseydyttiin jne. Yhtäkkiä kaverini tuijotti Tilaa niin pelottavasti. Hänen kyrpänsä koko kasvoi ainakin puoleen metriin. Menin heti ulos, mutta Tiia ja kaverini jäivät saunaan.

Seuraavana päivänä Tiia oli lähtenyt pois mökiltä. Istuimme terassilla ja kysyin ystävältäni eilisestä. Hän sanoi että ei muistanut yhtään mitään. Kerroin kaverilleni tämän mutta hän ei uskonut.

Eli voiko siis muna kasvaa puoleen metriin asti? Onko se normaalia vai oltiin me vain humalassa?

8

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psykoottinen

      Tämä on aiheuttanut minulle masennusta jo 30 vuotta. Auttakaa!!

      • lksdjlaks

        Et sitten kokeillut? Jos tyyppi on vielä elossa, niin kokeile viimeistään nyt, kohta sillä ei enää seiso ollenkaan.


      • Psykoottinen
        lksdjlaks kirjoitti:

        Et sitten kokeillut? Jos tyyppi on vielä elossa, niin kokeile viimeistään nyt, kohta sillä ei enää seiso ollenkaan.

        Se muutti pois aikoja sitten.


    • Kookkaita_löytyy

      Kyllä vaikka aloitus vaikuttaa fantasialta ja on siten fiktiivinen miehen oman halun ja kiinnostuksen ja täyttymättömien toiveiden tynnyrissä - eli kaapissa. Voi miehen kyrpä todellakin suotuissa oloissa kuten saunan kuumuudessa laajentua huomattavasti ja kuitenkaan ei ole kysymys seisottamisesta eli erektiosta!
      Tämän olen itse nähnyt ja siksi asian kerron tässäkin.
      Pari kertaa jotka olen nähnyt eri henkilöitä siis, ovat hoikkia pitkiä varttuneempaa ikää miehiä joilla on luonnostaan normaalia kookkaampi kyllä, ja senkin siis huomaa ns. normaali tilanteessa helposti.
      Mutta jostain syystä ja ilmeisemmin ilman mitään eroottista tms. kiihottumista miesten kyrvät olivat aivan tajuttoman kookkaita ja paisuneessa tilassa ja roikkuivat puolessa sääressä ainakin n. 30-35 cm ei siis pystyssä ja seisottaen!
      Molemmilla ja varsinkin toisella ja toisessa tilanteessa saunatiloissa kuitenkin vielä varsin paksun oloinen kuin kokonainen fileen omainen olisi roikkunut haaroissaan! No tämä mies tietenkään ei sitä esitellyt vaan oli myös häpeissään jollain tapaa saunasta tullessaan..
      Myöhemmin saunasta pukuhuonetilassa näin esim. toisen miehen kohdalla ja kyrpä oli taas ns. normalisoitunut - se pitkänä roikkuva mutta ei niin enää punakka ja turvonnut ollenkaan kuin saunassa.
      Toisen miehen näen melko usein samoissa tiloissa ja on muutenkin miehenä kiinnostavan sharmantti mies, saatan vaan ihmetellä ei se ns. normaalioloissa suihkussa jne. ole kuin se kookas ja näyttävä paksu muuten kyllä ja jättää aina arvaamisen paikkaa.. sillä on runsas terskan peittävä nahka peniksessään joka siis mahdollistaa sen laajentumisen varmaan myös toisinaan kuten kerroin.
      Mies ei kulliaan esittele pikemminkin peittelee ja menee suihkuunkin ettei muut sitä sivulta aina näe... ;) :O
      Joten kyllä niitä on ja paljon muitakin ja nämä suomalaisia miehiä, jos ei ihan 50cm asti yllä mutta huomiota herättäviä ja siis mahtavia!

      • Häsky

        Asko kertoo sinulle kohta, että olet nähnyt mahtavan kokoisia 14-senttisiä peniksiä. Saattapa hän valaista seksuaalista suuntautuneisuuttasikin.
        Näin hän tekee kaikille, jotka kuvittelevat, että keskikokoa isompia peniksiä voisi olla :D


      • Salaraka

        Mulla on salarakas 24v itse olen 59v ja ollaan mökillä usein viikottain. Kun otettiin viiniä liikaaniin annoin sille viekran vaikka sillä muutenkin seisoo(28cm). Sitten seiso 4-5 tuntia. Välillä poltelttiin ja juotiin niin oli muna pystyssä. Sit jatkettiin. Oikein maratoni kun isoo sai.


      • sala-kakkonen
        Salaraka kirjoitti:

        Mulla on salarakas 24v itse olen 59v ja ollaan mökillä usein viikottain. Kun otettiin viiniä liikaaniin annoin sille viekran vaikka sillä muutenkin seisoo(28cm). Sitten seiso 4-5 tuntia. Välillä poltelttiin ja juotiin niin oli muna pystyssä. Sit jatkettiin. Oikein maratoni kun isoo sai.

        Jaa eikö se mittaus onnistunut jos olitte viinissä ja munasta alkoi se seisottaminen ja siis myös mittaus? Kyllä mittaa on kaikilla jos munat eli kivekset lasketaan mukaan!
        Olin muuten mukana joten tiedän virhe tapahtui alkuunsa jo enne viakraa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe