Minne kannattaisi muuttaa Suomesta?

tuleva_maastamuuttaja

Tämä nykyinen Suomi on niin syvältä että teksi mieli muuttaa vittuun täältä. Mitä maata suosittelisitte?

35

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdjgfds

      EU:n ulkopuolelle ainakin.

      • EUSeisoo

        Jep, juuri näin ja se muutto kannattaa suunnitella piakoin, koska olen varma, että monella muullakin on samat suunnitelmat. Saattaapi siellä vastaanottavassa maassa olla myös nuivia, jotka eivät ota enempää kuin tarvitaan. Mitään suurta tarvetta ei ole missään päin maailmaa.

        En usko, että kun tämä tulijavirta vielä kauempaa jatkuu, että kukaan halua jäädä ihmettelemään, että mitäs tässä tehtäis. Sama koskee toki taloutta, joka sekin näyttää jämähtäneen paikoilleen. Koko helvatan EU seisoo.


    • bnjhugyj22ko

      Itte ajattelin pysyä Suomessa ja muutan johonkin korpeen ilman Yleä ja muuta propagandaa

      • Uutisheitto

        Miksi korpeen? Saa ne maksukanavat, joissa siis itse maksetaan mokutus- ja homopropagandasta agitaattoreille, pois päältä.

        Telkkarin voi heittää narikkatorille, ja voi katsoa vaikkapa Charlie Chaplin -elokuvia netistä?

        Charlie muuten pilkkasi teknokratiaa:

        https://www.youtube.com/watch?v=_jLHVT0-GgM

        "MODERN TIMES"


    • Kohtajärjestelyttehty

      Tyynenvaltameren saaret on aina ollut ainakin mun sydäntä lähellä,töitä tarvii thedä vain ruokansa eteen ja se on halpaa niillä saarilla missä se kasvatetaan itse ja bambumaja riittää asumukseksi,kanootti kulkuneuvoksi.Eikä siellä seurasta ole puutetta.

    • Skotlantiin. Sinne mä lähtisin jos voisin!

    • Quebec
    • jossinnepitäääpäästä

      Itään, mutta muussa tapauksessa länteen.

    • hfjfmvmvvmnggccccbm

      fjhf

    • kanadaaa

      kanada

    • Quebec
    • VaItiotieteiIijä

      Sveitsi ja Kanada vakaimmat ja järkevimmät maat. Norja voidaan oikeastaan jo jättää kyseisestä listasta mokuilun vuoksi.

      • iceland

        Entäs Islanti? Fiksu kansakunta ja upea luonto ilman paskamamuja..


      • VaItiotieteiIijä
        iceland kirjoitti:

        Entäs Islanti? Fiksu kansakunta ja upea luonto ilman paskamamuja..

        Ei Islantikaan huono ole.


      • Tuhkakasa

        Ainoa uhka islannissa tuhka eli tulivuoret. Ne kun paukkuu niin ilma on sen jälkeen tuhkaa täynnä.


    • YksiParhaimmistaMaista

      Australia, sinne on ennenkin suomalaiset menneet ja siellä on apinasuodattimet seulana rajoilla kaikenmaailman loiseläjien maahantunkeutuvien laumojen varalta.
      Sinne kun ei ihan tosta vaan mitään kyselemättä ja tuskaa tuntematta integroiduta kuten Suomessa.

    • Mene-mamuttamaan

      Ruotsiin. Hyvät tuet.

      • mistä_tykkää_sopii

        Iällä, koulutuksella, perhesuhteilla ja omilla rahoilla on ratkaiseva merkitys. Ja sitten miettimään, mistä reaalisista vaihtoehdoista tykkää eniten. Ja tykkääkö kuumasta vai ei.
        Mulla on ajatuksissa vilkkunut pidempään Manner-Espanja, siis Costa Blanca tai Costa del Sol. Blancaa en tunne ollenkaan, Solilla olen ollut pidempiäkin aikoja muutama vuosi sitten.
        Syksyllä on tarkoitus mennä tutkailemaan onko muuttunut paljon, ja katsoa myös Blancaa. Yksineläjänä ne tuntuvat turvallisilta (vielä)?
        Muussa tapauksessa lähtisin tosiaan kauemmaksi toiselle mantereelle, luultavimmin länsi-lounas tai Etelä-Afrikka, ei niinkään Thaimaa.


    • Valko-Venäjälle

      Hieno maa, ei mamuja, ihana kansa.

    • Pois.ja.heti

      Vaikea sanoa, mutta lähtökohtaisesti lähes mikä tahansa maa on parempi kuin tämä Euroopan Pohjois-Korea. Itse pidän Pohjoismaista, kuten Islanti ja Irlanti, mutta jos eteläisemmät maat kiinnostaa, olen kuullut hyviä juttuja Espanjaan muuttaneilta suomalaisilta.

      Mutta jos vain on vara muuttaa pois, tee niin. Välittömästi. Suomeen jää vapaaehtoisesti vain idiootti tai masokisti.

      • MoluParatiisia

        Ja tänne jäisi mokuttava valtionjohto mokutusvaltamedian ja mokuttajien ja jihadmokujen kanssa keskenään. Olisi se mukava korppikotkana lennellä taivaalla kaikkien tervejärkisten yhteiskuntaa rakentaneiden ja rahoittajien poistutduttua mokuttajien tappaessa ja syödessa ateriana toisiaan ja minä korppikotkana vain laskeutuisin valmiiseen ruokapöytään syömään tuoretta mokulihaa.


    • Saikkaaja

      Pohjois-Ruotsi on hyvä paikka, suurin osa osaa suomea( meänkieltä ) ja talot on naurettavan halapoja.....niin autot tietenkin.

    • poispois

      Mihin vaan, missä ei ole joka kulmalla pakolaisia. Itävalta oli vielä viime vuonna ihana, 2 viikkoa ilman ainoankaan somalin näkemistä. Nythän se on hukkunut jo muslimeihin sekin.
      Ikinä en ole itäeurooppaa ajatellut, mutta kohta alkaa jopa sinne olla ikävä.

    • sinnevaan

      Nythän olisi hyvästi tilaa ja väljät oltavat esim. Syyriassa, Irakissa ja Afganistanissa.

    • Sinnesiiiis

      Oon miettiny et siirrän firman viroon ja toimitan tavarat suomeen samoille asiakkaille halvemmalla. Mutta toisaalta jos myisin firman voisin lähteä kanadaan. Vastaus on kanada.

    • 87987980

      Koko Eurooppa on uhattuna. Pitkällä tähtäimellä paras olisi muuttaa pois Euroopasta, ei niin väliä minne.

      EI: Suomi, Ruotsi, Saksa
      Paras välttää pitkällä tähtäimellä: Kaikki Afrikasta purkautuvan kansainvaelluksen reitillä olevat valtiot, sekä sellaiset valtiot joissa on suuri muslimiväestö
      Euroopassa ehkä pääosin turvallisia maita: Islanti, Irlanti, Sveitsi, Portugali

      Uskoisin, että suuret kaupungit kuten Berliini, Lontoo ja Pariisi pystyvät parhaiten vastustamaan invaasiota, koska niissä on vakiintunut elämäntapa, paljon ihmisiä puolustamassa ja paljon myös sopeutuneita maltillisia muslimeita. Helsinki on kysymysmerkki tässä suhteessa.

    • Lähtisin

      rikkaaseenNorjaan. Tosin sielläkin on jonkin verran pakolaisia.

    • lopputaisitulla

      Kohta nämä sukupolvet jotka on nähneet terveen hyvinvoivan Suomen ja vahvan talouden ym. jälleenrakennetun huippuinfran, kohta ne polveet menee pois. Lapsille ja lasten lapsille jää käteen poltettu maa. Itse suomalaiset on tuhonneet upean isiensä ja äitiensä työn. Ne kunnian polvet, jotka jo suureksi osaksi mullissa makaa, tekeivättämän maan, ja pari viherpiiperorappio-olmisesonkia pervoilukokoomuksineen riittää tekemään kaikesta tuhkaa. Tekee kyllä pahaa, kun omin voimin koko ajan reaaliajassa tuhotana isänmaata vieresäs ja jalkojen alta. Ja mitään ei voi tehdä. Järkyttävää. Hirvittävä ihmisoikeusrikos ja vapauden, hyvinvoinnin, demokratian, omaisuuden, turvallisuuden jne. tuhoaminen, omien kansalaisten silmien edessä. Tilalle ilma sakeanaan mokutusravoja ja sateenkaarta. Näillä mennään.

    • kyömynökäyrgybly

      uusi-seelanti kaunis ja puhdas maa ja on ainakin tarpeeksi kaukana.

    • ihan_spede_aloitus

      Aloittaja tullee ajan myötä havahtumaan siihen ongelmaan, että maat, jotka eivät suostu vastaanottamaan pakolaisia, eivät suostu vastaanottamaan häntäkään. Silloin ei auta muu, kuin soveltaa Groucho Marxin asennetta: en voisi kuvitellakaan asettuvani maahan, joka suostuisi ottamaan minun kaltaiseni ihmisen kansalaisekseen.

    • q3u7e5

      Eläkeläisten kannattaa muuttaa Portugaliin. Silloin Suomi ei verota eikä Portugali. Suomessa kyllä puhuvat että alkavat verottaa Portugaliin muuttaneiden eläkkeitä, mutta siinä menee muutama vuosi vatuloimiseen annenkuin saavat nuijittua lain valmiiksi. Sen jälkeen voi katsella jotain muuta maata jos ei ole ehtinyt juurtua Portugaliin.

    • minnekkämään

      En itään en länteen lähdekään
      ja kun siivetönnä en voi lentääkään,
      niin tänne mä jään,
      syksyyn, kylmään ja ikävään.

    • Unkariin

      Unkariin

    • MaastaMuutto

      Köyhiä, kielitaidottomia, ammattitaidottomia ja työttömiä suomalaisia ei huolita mihinkään maahan EU:n ulkopuolella.

      EU:ssa muuttaminen onnistuu ilman ongelmia jos on työtä tai opiskelupaikka mutta sosiaalipakolaisia ei haluta minnekään.

      Suomesta pois muuttaminen on oikeasti unelma joka harvalla toteutuu vaikka toki matkustaminen on helppoa.

      Yli viisikymmentävuotiaita mikään maa ei halua siirtolaiseksi kun mahdollinen jakso työeämässä jää lyhyeksi ja sitten koituu vain kuluja elättämisestä.

      Jos on mahdollista lähteä ja ei ole esteitä niin nyt voi olla hyvä aika vaihtaa kotimaata kun Suomen talous on edelleen syöksykierteessä.

      Jos ruotsinkieltä taitaa niin suosittelen Norjaa kohdemaaksi. Amerikka, Kanada tai Australia ovat myös hyviä siirtomaita mutta näihin ei taida olla kovin helppo muuttaa ilman hyvä koulutusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe