Rovaniemen poliisin käytös

henkilöx

28.7. n. klo 15.30 oli jalkakäytävälle pysäköity kaksi isohkoa poliisiautoa ja poliisit 4-6 kapppaletta puhutteli nuorisoa ja riisutti näitä ja tutkivat näiden tavaroita. Siinä satuin minäkin muiden tavoin vapaana kansalaisena ja turistina ulkopaikkakuntalaisena kulkemaan tuota jalkakäytävää joka Rovakatu. Kun oli aikeissa ohittaa tuon paikan tuli minua kohti paksu ja lihava naispoliisi joka oli silminnähden kiihtyneessä mielentilassa. Alkoi kovaäänisesti vaatia minua poistumaan, koska näiden puhuteltavien poliisin työnkohteena olevien poikien intimiteetti vaarantuu. Ihmettelin ääneen että eihän se kait minun kulkemisesta vaarannu, vaan heidän omista toimistaan kun tekevät poliisin töitä jalkakäytävällä kaiken kansan nähden. Tästäkö tämä paksu naispoliisi otti nokkiinsa ja viittä vaille, että eikä jo tarttunut vaatteisiini ja pelkoni oli että ei heittänyt minua tuon juoppoauton takaovista sivälle. Enhän minä syytön ja kunnon kansalainen, vanha kohta 70 v .ukko ala juosta jonkun luonnenvikaisen poliisin vaatimuksista kun olin omilla asioilla enkä kelleeen mitään pahaa tehnyt. Minulta ainakin katosi viimeinenki kunnioituksen kipinä poliisia kohtaan ja ihmettelen kuinka tuon kaltainen henkilö on ylipäätään päässyt poliisiksi ja kuinka voi toimia poliisina, eikös poliisilta vaadita muuta kuin osaa meiskata kansalaisille. Ihmettelen kuinka poliisi ei voi tehdä töitään autossa tai poliisilaitoksella missä on työtilat. Nyt työtilat oli heidän heidän itsensä järjestäminä keskellä katua kulkuväylällä jalkakäytävällä kaiken kansan tiellä ja vapaa kulku estyi. Aluetta ei oltu eristetty eikä liikennemerkillä tai muuten osoitettu suljetuksi. Olis esimiesportaalla aihetta kouluttaa kyseistä paksua naispoliisia jolta taisi puuttua myös henkilöllisyyttä osoittava nimikilpi rinnuksesta

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollo_Poliisi

      Näin samoin käyttäytyviä poliiseja on kyllä muuallakin kuin
      Rovaniemellä. Törmäsin Sodankylässä samantyyppiseen tolloon poliisiin
      joka ei millään uskonut alkometrin näyttöä

      • samakokemus

        Samoin minulla on paljon samoja kokemuksia kuin aloittajalla, mutta koko Suomen alueelta. Minullakin useimmat tapaukset liittyvät alkometrin nollatulokseen.


    • Sanmaamieltä

      Poliisissa on esmiehistä alkaen paha jälki joka muodostuu paskan valuessa alaspäin ja nuo luonne häiriöiset mellastavat paitsi kansalisten kukkaroilla myöskin pilaten heidän uskonsa virka valtaan joka on kääntynyt voimakkaaasti mielivaltaan ja komisaariot on se pahan alku ja juuri jotka hetimiten tulee vaihtaan ..jotta tuolaiset tapaukset loppuisi.onhan selvää jos esimies ei salli sota-toimi aluetta alaisilleen niin loppuuhan se..mutta..muutosta ei tapahdu..resurssit menee mamu b isneksen harjoittamiseen ja eikös huume bisneskin vaadi voima varjoa anteeksi vero varjoa..mitäs siitä jos suomi elekeläinen kokee vääryyttä ja kunnioituksen puutetta...politiikkaa ja bisnestä..ja koirat hoitaa..kansalaiset...diktatuurisssa...

    • paljonnähnyt

      taitaa olla sylttytehdas siirtynyt entisestä lapin lääninhallituksen poliisitoimistosta tuonne Kallion sylttytehtaalle , sieltä ne jätteet ja jäänteet löytyy

    • Sivistystäkö

      Mä eilen lähdin aamulla viereiseen kauppaan klo 7.00 jälkeen. Mun perässä oli heti 2 narkkaria vaatimassa omia huumesääntöjänsä. Myöhemmin lähdin muille asioilleni bussilla. Jo ulos mennessä mua seurasi poliisit noiden hullujen pillin mukaan. Mä en ollut tehnyt mitään väärää. Poliisit mitätöi ihan tyystin kunnollisen ihmisen elämän ja antaa noiden sekopäiden määräillä 24/7. Mitä sairasta poliisi noista hulluista hyötyy? Kun niiden elämästä ei näytä löytyvän mitään vikaa. Narkkarikämpän vuokrasopimus on sanottu irti. Mä löysin sen vuokrausilmoituksen oikotien sivulta. Siitä olis pitänyt lähteä jo kuukausi sitten. Poliisi antaa niiden jatkaa riehumista päivästä toiseen ja kyttää ihan syytöntä ihmistä. Jotkut niistä poliiseista on varmasti yhtä sekaisin ja asennevammaisia kuin päihdeongelmaiset.

    • jumalastaseuraavat

      jos oli lasipää näkyis läpi kuinka ku.i lainehtii ja pas.a tekee patoa. Mutta ilmeisesti ollaan menossa amerikan malliin, että kansalainen syytön tai syyllinen tai vain epäilty komennnetaaan polvilleen, monelta suunnalta tähdätään kovat piipussa ja laseren sähkölamautin ojennettuna ja huudetaan ja käskytetään kansalaista kovin komennoin mahalleen makaamaan ja rautoja ranteisiin ja jalkoihin ja sitten muuta väkivaltaa. Nämä opit on nähtävissä telkkarista päivittäin ja tähän tähtää myös suomalainen poliisikoulutus ja halukkaita narsisteja riittää, tämä jono on loputon ja pitkä, se on ehtymätön luonnevikaisten suuri lauma joiden haaveena on päästä toteuttamaan omaa itseään ja paras paikka on poliisin työ.

    • Kansalaisaloitetta

      Edeliset kirjoitukset (kaikki) kuvastaa nykypäivää ja poliisin asennetta toimiinsa ja ihmeellisintähän kaikessa on nimenomaan se,että syyttömiin kohdentaan rajuakin väkivaltaa/mielivaltaa,jotka avuttomina komenetaan maahan murjottavaksi ja samaan aikaan hyysätään mamuja narkkareita jota jälikimäsistä ei kukaan enää ihmettele, onhan poliisin pomo mies linnassa tietenkin syyttömänä poliisin mielestä huume rikoksistaan..no jokainen ymmärtää mistä noissa narskujen tohuissa on kysymys..muutosta tarvitaan ja sen puolesta jokainen antaa seuraavissa vaaleissa oman valtakirjansa edustajille, jotka sitovissa lupauksissaan näin tekevät asian tilan pikaiseksi korjaamiseksi kaikensa...

      • proKansalaisaloite

    • pyll-yy

      Eipä ukkoraasulla ole harmaata aavistustakaan poliisin työstä ja oikeuksista. Poliisilla on oikeus eristää alue ja siten kieltää muita siihen tulemasta ja kuuntelemasta, mitä puhutaan, tai mistä on kyse. Niskoittelijaa voidaan sakottaa.
      Kieltämättä poliisin on noudatettava monenlaisia periaatteita, mutta kyllä esim. konnat on pyrittävä seulomaan jo puhutteluvaiheessa, jottei syyttömiä lähdetä kuljettamaan poliisiasemalle.
      Kyllä tämäkin ukkoraasu olisi äläkän nostanut, jos hänet olisi maijaan laitettu, syytön ihminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe