Islam pelastaa maailmaa

lailahalaiha

Islam on paljon parempi uskonto kuin kristinusko. Islamistit saavat kuoltuaan paratiisillisen neitsyitä, mutta kristityt ne joutuvat istumaan kultaisen kaupunkinsa kylmillä kultaisilla penkeillä harppua soittelemassa. Kaikkihan osaavat käyttää neitsyitä hyväkseen, mutta harva osaa soittaa harppua. Kyllä viimeksi mainitun täytyy olla tylsää ja kauhean kuuloista. Hyvä, että monikulttuurisuus tuo oikean pelastuksen tien viimeinkin myös Suomeen.

62

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm41

      Ai ! sitäkö se monikulttuuri tarkoittaakin ????
      Ei ihme, että Immonen ainoana järkevänä pistää kampoihin.
      Mihinkähän ne "korkatut" neitsyet käytönjälkeen joutuvat ?
      Vai onko taivaassa ompeluosasto kursimassa paikat takaisin umpeen ?
      Vai olisiko kyseessä miesneitsyet ?

      • lailahalaiha

        Allahille ei ole mikään mahdotonta. Hän pystyy luomaan ikineitsyitä. Islam ei suvaitse homoutta.


      • KalleKustaaKorkki

        Kuka on sanonut, että ne neitsyet voi korkata?


    • mitämepienistä

      Onko niistä neitsyistä mitään iloa, kun ruumis on mätänemässä mullan alla?

      • lailahalaiha

        Taivaasssa neitsyet ovat sitten kuitenkin niin eloisia että.


      • Allahmullah
        lailahalaiha kirjoitti:

        Taivaasssa neitsyet ovat sitten kuitenkin niin eloisia että.

        Luulisi niitä muslimivaimoja vähän korpeavan, kun mies vaan ilakoi eloisien neitsyiden kanssa. No, eihän niiltä muslimivaimoilta mitään kysytä, muutenkaan. Lähinnä kotieläinten asemassa. Ja mullan alla mullah allah.


      • lailahalaiha
        Allahmullah kirjoitti:

        Luulisi niitä muslimivaimoja vähän korpeavan, kun mies vaan ilakoi eloisien neitsyiden kanssa. No, eihän niiltä muslimivaimoilta mitään kysytä, muutenkaan. Lähinnä kotieläinten asemassa. Ja mullan alla mullah allah.

        Muslimivaimot ovat iloissaan. He sanovat: "Kyllä mulla on sitten hyvä mies, kun se muillekin kelpaa!"


    • TotuusKoraanista

      Islamilaisuus on kusetusta, sen huomaa VIIMEISTÄÄN silloin kun lukee koraanin alusta loppuun tai sieltä täältä.
      Koraani on saatanallista tekstiä.

      • fda

        Sama juttu siis kuin Raamatun kanssa.


      • TotuusKoraanista
        fda kirjoitti:

        Sama juttu siis kuin Raamatun kanssa.

        Jumala on rakkaus
        Tahdotko olla tämän Jumalan rakkauden kohde.
        Koraani tekee Jumalasta sadistin


      • perkeleen-palvojat

        Raamattu on saatanallista tekstiä, koska siellä väitetään Saatanaa olevaiseksi olennoksi. Minä en palvo Saatanaa.


      • oiuytrfgh
        perkeleen-palvojat kirjoitti:

        Raamattu on saatanallista tekstiä, koska siellä väitetään Saatanaa olevaiseksi olennoksi. Minä en palvo Saatanaa.

        Tunnustit juuri palvovasi saatanaa


      • perkeleen-palvojat
        oiuytrfgh kirjoitti:

        Tunnustit juuri palvovasi saatanaa

        Sanoin, etten palvo Saatanaa, niin jumalauta vittu se tarkoittaa, etten palvo Saatanaa, saatanan tollo!


      • UskonKauneus
        TotuusKoraanista kirjoitti:

        Jumala on rakkaus
        Tahdotko olla tämän Jumalan rakkauden kohde.
        Koraani tekee Jumalasta sadistin

        Ja se raamatun jumalako ei ole sadisti? Siis se joka käski tappamaan kaikki naiset ja lapset viimeiseen henkeen? Se raamatun jumala joka käski tappaa jokaisen vastaantulijan, vaikka tama olisi oma veli tai ystävä? Se raamatun jumala joka käski seivästää paaluihin jokaisen päämiehen?

        Ja Herra sanoi: "Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vasten aurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois"

        "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen." Leevin heimon miehet tekivät Mooseksen käskyn mukaisesti, ja kansasta sai sinä päivänä surmansa noin kolmetuhatta miestä. Mooses sanoi: "Teidät on tänään vihitty palvelemaan Herraa. Te olette käyneet jopa poikianne ja veljiänne vastaan, ja siksi te saatte tänään siunauksen.

        Raamatun jumala ei siis pelkästään käskenyt tappaa omia poikia ja omia veljiä, vaan lisäksi tästä omaistensa tappamisesta sai vielä oikein siunauksen. Miten kaunista ja rakastavaa, eikä siis ollenkaan sadistista. Miten nyt käsky tappaa omat poikansa ja veljensä voisi mitenkään olla sadistinen?


      • jhghgytrew
        perkeleen-palvojat kirjoitti:

        Sanoin, etten palvo Saatanaa, niin jumalauta vittu se tarkoittaa, etten palvo Saatanaa, saatanan tollo!

        Älä sitten enää kirjoittele sellaista mitä saatana suosii


      • hgfgyuioiuytqqaaq
        UskonKauneus kirjoitti:

        Ja se raamatun jumalako ei ole sadisti? Siis se joka käski tappamaan kaikki naiset ja lapset viimeiseen henkeen? Se raamatun jumala joka käski tappaa jokaisen vastaantulijan, vaikka tama olisi oma veli tai ystävä? Se raamatun jumala joka käski seivästää paaluihin jokaisen päämiehen?

        Ja Herra sanoi: "Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vasten aurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois"

        "Näin sanoo Herra, Israelin Jumala: sitokaa miekka vyöllenne, kulkekaa edestakaisin leirin halki portilta portille ja tappakaa jokainen, jonka kohtaatte, olkoonpa vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen." Leevin heimon miehet tekivät Mooseksen käskyn mukaisesti, ja kansasta sai sinä päivänä surmansa noin kolmetuhatta miestä. Mooses sanoi: "Teidät on tänään vihitty palvelemaan Herraa. Te olette käyneet jopa poikianne ja veljiänne vastaan, ja siksi te saatte tänään siunauksen.

        Raamatun jumala ei siis pelkästään käskenyt tappaa omia poikia ja omia veljiä, vaan lisäksi tästä omaistensa tappamisesta sai vielä oikein siunauksen. Miten kaunista ja rakastavaa, eikä siis ollenkaan sadistista. Miten nyt käsky tappaa omat poikansa ja veljensä voisi mitenkään olla sadistinen?

        Et ymmärrä mitä höliset, ehkä joskus


      • UskonKauneus
        hgfgyuioiuytqqaaq kirjoitti:

        Et ymmärrä mitä höliset, ehkä joskus

        Se että raamatun jumala on käskenyt tappamaan naiset ja lapset viimeiseen henkeen, käskenyt seivästää päämiehet paaluihin ja käskenyt tappamaan omat pojat ja veljet, ei ole millään tavalla kiinni minun ymmärryksestäsi. Se kaikki kun löytyy raamatusta, mustaa valkoisella.

        Siinähän epätoivoisesti selittelet, mutta ei kansanmurha eikä joukkomurha millään selittelyllä miksikään muuksi muutu. Eikä myöskään julmaakin julmenpi sadismi, kuten käsky tappaa omat sukulaisensa tai ihmisten seivästäminen.


      • perkeleen-palvojat
        jhghgytrew kirjoitti:

        Älä sitten enää kirjoittele sellaista mitä saatana suosii

        Mistä sinä voisit tietää, mitä kuviteltu Saatana suosii?


      • fda
        TotuusKoraanista kirjoitti:

        Jumala on rakkaus
        Tahdotko olla tämän Jumalan rakkauden kohde.
        Koraani tekee Jumalasta sadistin

        Samanlaista se markkinointi on. Helvetillä pelottelua ja taivaalla kosiskelua. Kummastakaan ei ole sen enempää todisteita kuin teidän yksijumalaisista kolminaisuuksistanne.


    • kerty

      Viimeisellätuomiolla Jeesus kuitenkin sanomassa viimeisen sanan! Ja tuomion muoto on ilmoitettuna etukäteen Mateuksen Evankeliumin 25. luvussa. Ja kristittyille pahaa tehneet ovat silloin saamassa tuomionsa, ja tuomiossa tuo on ratkaisevaa!
      "Joka uskoo Jeesukseen pelastuu!"UT
      "Joka ei usko Jeesuksen Kristuksen olevan Jumalan Poika on Antikristus!" 3.Joh.kirje

      • oiuytyhgfgtyui

        OLET OIKEASSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • usko-tämä

        "Joka uskoo Jeesukseen pelastuu!"

        Miltä sinäkin pelastut? Kuolet kuollessasi niin että mätkähtää. Siinä teikäläinen sitten on. Yksi lahoava läskikasa.


      • ytytytytytytytytyt
        usko-tämä kirjoitti:

        "Joka uskoo Jeesukseen pelastuu!"

        Miltä sinäkin pelastut? Kuolet kuollessasi niin että mätkähtää. Siinä teikäläinen sitten on. Yksi lahoava läskikasa.

        Saatana hallitsee 100% sinun läskejäsi


      • usko-tämä
        ytytytytytytytytyt kirjoitti:

        Saatana hallitsee 100% sinun läskejäsi

        Saatana hallitsee sataprosenttisesti sinun läskipäätäsi.


      • ytytytyytytytyyt
        usko-tämä kirjoitti:

        Saatana hallitsee sataprosenttisesti sinun läskipäätäsi.

        Palvot tietämättäsi saatanaa 24 h vrk........missä vika?


      • usko-tämä
        ytytytyytytytyyt kirjoitti:

        Palvot tietämättäsi saatanaa 24 h vrk........missä vika?

        Palvot tietämättäsi olematonta 24/7. Missä vika?


    • kerty

      Jeesus lupaa seuraajilleen, jotka hänen nimensä vuoksi ovat jättäneet vaimon pitämisen, yli sata vaimoa sitten tulevassa maailmassa!

    • raidia-ei-tarvita

      Mamu tappaa Jeesuksen tapaan talossa ja puutarhassa.

      • ytytytytytyqwe

        Ääriliikkeet hoitelee ateistit ja sinutkin turpeeseen......mukavaa tulevaisuuden jatkoa.


      • raidia-ei-tarvita
        ytytytytytyqwe kirjoitti:

        Ääriliikkeet hoitelee ateistit ja sinutkin turpeeseen......mukavaa tulevaisuuden jatkoa.

        Kiitos samoin, tollo.


    • atteboi

      Muistakaa pöljät !!!
      Saatanan (pirun) mukaan pääsee ilmaiseksi, sekä turhia pyytelemättä, sekä kumartelematta.

      • ApuLöytyy

        Todellakin ilmaiseksi ja parhaimmassa tapauksessa tietämättään.
        Muistakaa se AINA, saatana on meitä jokaista moni verroin älykkäämpi.
        Apu löytyy vain Jumalan kautta, että selviää saatanan metkuista.


      • lailahalaiha
        ApuLöytyy kirjoitti:

        Todellakin ilmaiseksi ja parhaimmassa tapauksessa tietämättään.
        Muistakaa se AINA, saatana on meitä jokaista moni verroin älykkäämpi.
        Apu löytyy vain Jumalan kautta, että selviää saatanan metkuista.

        Saatana ja Jumala ovat todella juonia. Ne ovat salajuonia ihmisten hoopottamiseksi. Ja kyllä siihen halpaan menee valitettavan paljon herkkäuskoisia.


      • ApuLöytyy
        lailahalaiha kirjoitti:

        Saatana ja Jumala ovat todella juonia. Ne ovat salajuonia ihmisten hoopottamiseksi. Ja kyllä siihen halpaan menee valitettavan paljon herkkäuskoisia.

        Saatana on ateistien pomo


      • kenen_pomo
        ApuLöytyy kirjoitti:

        Saatana on ateistien pomo

        Mutta kyseinen satuhahmohan esiintyy siellä sinun raamatussa.


      • ApuLöytyy
        kenen_pomo kirjoitti:

        Mutta kyseinen satuhahmohan esiintyy siellä sinun raamatussa.

        Kyllä vaan ja etsii edelleen 4000 v. jälkeenki lisää Jumalan kieltäjiä laumaansa......ateistit ja vääräuskoiset ovat pääasiallista "riistaa", että siinä mielessä sinun asiasi on siltä osin "hyvin".


      • no-etsi-apua
        ApuLöytyy kirjoitti:

        Kyllä vaan ja etsii edelleen 4000 v. jälkeenki lisää Jumalan kieltäjiä laumaansa......ateistit ja vääräuskoiset ovat pääasiallista "riistaa", että siinä mielessä sinun asiasi on siltä osin "hyvin".

        Vain sinä olet Saatanan riistaa, koska mokomaan hörhöön uskotkin. Kovasti tunnut myös palvovan häntä, saatananpalvoja. Onneksi minun ei tarvitse.


    • eipahalle

      Vaikeaa on kerskata uskonnon paremmuudella kun Raamattu kieltää kerskaamisen.
      Ihminen ei ole kilpailussa muiden kuin itsensä kanssa hyvyydestä.

      • ApuLöytyy

        Jos rakastat totuutta ja vanhurskautta, niin sinä myös vihaat ja vältät KAIKKEA, mikä on väärää ja mikä ei MIELLYTÄ Jumalaa. Täten voit saada SUOJAN sekä nyt että silloin, kun Jumalan tuomio toimeenpannaan lähitulevaisuudessa hänen tahtonsa halveksiville.


      • fda

        Todisteena sinulla on se, että sinut on aivopesty yhteen pieneen lahkoon lähi-idän uskonnosta. Ja tietysti se moneenkertaan muokattu Raamattu väärennöksineen ja kaikkineen tulkittuna sinun lahkosi näkemysten mukaan. Eipä vakuuta.


      • ApuLöytyy
        fda kirjoitti:

        Todisteena sinulla on se, että sinut on aivopesty yhteen pieneen lahkoon lähi-idän uskonnosta. Ja tietysti se moneenkertaan muokattu Raamattu väärennöksineen ja kaikkineen tulkittuna sinun lahkosi näkemysten mukaan. Eipä vakuuta.

        Uskossa koetaan Raamatun sana todeksi 100%


      • arpajaiset-arpajaiset
        ApuLöytyy kirjoitti:

        Uskossa koetaan Raamatun sana todeksi 100%

        Uskossa väärään jumalaan hoopotetaan itsensä helvettiin. Usko sinäkin Vesihiiteen, jotta pelastut hukkumiselta. Vesihiisi ei ole rukousautomaatti eli saatat olla hukkumatta tai sitten et. Samaan tapaan siis kuin Jumalankin kanssa.


      • fda
        ApuLöytyy kirjoitti:

        Uskossa koetaan Raamatun sana todeksi 100%

        Tottakai koetaan, sellaista se uskonhypnoosi teettää kun ristiriitaiset asiat voivat olla tosia.


      • ApuLöytyy
        fda kirjoitti:

        Tottakai koetaan, sellaista se uskonhypnoosi teettää kun ristiriitaiset asiat voivat olla tosia.

        Hypnoosilla tai tms. ei ole mitään tekemistä uskon kokemuksen kanssa.
        Se kokemus tulee Jumalalta, joka huomaa, että uskossa elävä on tosissaan.
        Vain ateisti tai vääräuskoinen voi kokea hypnoottisen kaltaisia kokemuksia.


      • lailahalaiha
        ApuLöytyy kirjoitti:

        Hypnoosilla tai tms. ei ole mitään tekemistä uskon kokemuksen kanssa.
        Se kokemus tulee Jumalalta, joka huomaa, että uskossa elävä on tosissaan.
        Vain ateisti tai vääräuskoinen voi kokea hypnoottisen kaltaisia kokemuksia.

        Vain Allah pelastaa. Usko oikein, jotta pelastut.


      • fda
        ApuLöytyy kirjoitti:

        Hypnoosilla tai tms. ei ole mitään tekemistä uskon kokemuksen kanssa.
        Se kokemus tulee Jumalalta, joka huomaa, että uskossa elävä on tosissaan.
        Vain ateisti tai vääräuskoinen voi kokea hypnoottisen kaltaisia kokemuksia.

        Todellisuudessa kuka tahansa on hypnotisoitavissa.

        Tarpeeksi kiinnostava kirja herättää "mitä jos tämä onkin totta" ajatuksen lukijassaan, tämä tekee taikauskoisen eleen esim. rukoilee ja pam! uskonhypnoosi on päällä ja seuraa mielenkiintoiselta vaikuttava kokemus, esim. omituinen tunne nousee sisältä, nähdään valoa tms mikä sitten tulkitaan yliluonnollisen läsnäoloksi. Yhtäkkiä todellisuus tuntuu jotenkin erilaiselta, tunnut että katselet asioita uusilla silmillä. Kirjan sanat alkavat saamaan uutta merkitystä mielessäsi, ihan kuin kirja puhuisi!

        Mutta sinun täytyy hakea vahvistusta... ja hakea sitä usein, lukemalla lisää kirjaa, toisia kirjoja jotka tukevat kirjaa, tavata muita joilla on kokemus... mutta pettymykseksesi se kokemus ei ole aivan täysin samanlainen! Pohditte miksi kokemus on niin erilainen, eikä tule mieleen että se on kaikki tuotettu teidän itsenne sisällä.

        Sama tulee missä tahansa uskonnossa älä siitä ole huolissasi että sinun olisi ainoa...


    • llikaa

      Muhametti oli poliittinen sikojen nussija ja lasten raiskaaja. Semmone paskaläjä se todistetusti oli. Mutta eniten muhametti nautti kun sai leikata ihmisiltä kurut auki. Tolasta sikaa muslut nyt palvovat. Se on sairasta ja tulee johtamaan vielä totaaliseen sotaan. Silloin kaikki muslut tapetaan armotta. Muta järkevää tekoa ei sitten ole kuin muslujen hävitys.

      • uskonnot-tappuuttavat

        Mikään muu ei ole järkevää kuin uskontojen hävitys. Kyllä sen jälkeen on rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.


      • ApuLöytyy
        uskonnot-tappuuttavat kirjoitti:

        Mikään muu ei ole järkevää kuin uskontojen hävitys. Kyllä sen jälkeen on rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.

        VAIN kristinuskon kautta saavutetaan maailman laajuinen rauha....se on tulevaisuutta, jota 50-luvulla syntyneet eivät ehkä ehdi näkemään.


      • faktaa-kehiin
        ApuLöytyy kirjoitti:

        VAIN kristinuskon kautta saavutetaan maailman laajuinen rauha....se on tulevaisuutta, jota 50-luvulla syntyneet eivät ehkä ehdi näkemään.

        Kristinuskolla ei ole ikinä muuhun pystytty kuin sotimiseen. Kristittyjen "lähimmäisrakkaus" kun on sellaista sorttia.


      • ApuLöytyy
        faktaa-kehiin kirjoitti:

        Kristinuskolla ei ole ikinä muuhun pystytty kuin sotimiseen. Kristittyjen "lähimmäisrakkaus" kun on sellaista sorttia.

        Ihmiset ovat sortuneet vääräuskoisten takia Raamatunvastaisuuteen mm. sotimalla.
        Siitä huolimatta Raamattu on todella Jumalan sana, mikään ihmisvoima ei voi tuhota sitä. Tämä tosiasia on pitänyt paikkansa aina tälle 2000-lulle saakka.


      • lailahalaiha
        ApuLöytyy kirjoitti:

        Ihmiset ovat sortuneet vääräuskoisten takia Raamatunvastaisuuteen mm. sotimalla.
        Siitä huolimatta Raamattu on todella Jumalan sana, mikään ihmisvoima ei voi tuhota sitä. Tämä tosiasia on pitänyt paikkansa aina tälle 2000-lulle saakka.

        Jumala lakkaa olemasta, jos siihen ei uskota. Niin on heikko tappaus. Joten kutpait.


      • EiOoEiTuu
        ApuLöytyy kirjoitti:

        Ihmiset ovat sortuneet vääräuskoisten takia Raamatunvastaisuuteen mm. sotimalla.
        Siitä huolimatta Raamattu on todella Jumalan sana, mikään ihmisvoima ei voi tuhota sitä. Tämä tosiasia on pitänyt paikkansa aina tälle 2000-lulle saakka.

        Jeesus ei tullut pian eikä tule koskaan pian. Tämä tosiasia on pitänyt paikkansa aina tälle 2000-luvulle saakka.


    • isis_on_ihanasyödäi

      juu se on ihan okei. Sinulle islam ja naisia alistavat jihadistit ovat mahtiasia. Olkaa toisillenne vaikka siellä fiktiivisessä paratiisissannekin ne kaikki 7 neitsyttä. YKSI EHTO VAIN: Jättäkää Suomi, Saksa, Japani, sekä auroopastakin muut maat rauhaan teidän houreiltanne. Sitten voitte vaikka kehitysmaissa leikkiä sitä isis-pelleilyänne. :)
      AI NIIN MUUTEN ON TODISTEITA, ETTÄ PROFEETTA MUHAMMED OLI PEDOFIILI JA ELÄIMIINSEKAANTUJA. SE NUSUTTELI KUULEMMA AASIA AINA VÄLILLÄ KUN AASIN PITI JUODA. =) Joko isis tappaa mut?=) Ai joo, eihän isisistä ole kuin naisten ja lasten kimppuun käymään. Vitun pellet.

      • lailahalaiha

        Minä perustan äitis-järjestön. Se voittaa sun isis.


    • erttkkl

      Kelvannevatkohan Viimeisellä Tuomiolla!?
      "31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
      41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
      46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." Matteuksen Evankeliumin 25. luvun mukaan.

      • niin_se_on

        "Kelvannevatkohan Viimeisellä Tuomiolla!?"

        Viimeinen tuomiosi on vain uskomus. Ei muuta.
        Kuoltuasi olet kuollut kuin kivi.


      • JHGFDRTYUIO

        VÄÄRIN.


    • Itämailla on perinteisesti itketty ja voivoteltu kun perheeseen syntyykin tyttö eikä poikaa. Niin että mistähän niitä taivaallisia neitsyitä oikein sikiää, kun normaali sukupuolijakauma on kumminkin se n. 50% ja 50%?

    • 976856543

      Joo, voivat saada neitsyitä, mutta kukaan ei kerro niille minkä ikäisiä ja kumpaa sukupuolta ne neitsyet ovat...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe