Kamala ääni, mutta kaunis nainen?

miehenkuuloinennainen

Mitä miehet ajattelevat puheäänestä? Jos joku ihan OK nainen alkaakin puhumaan ja ääni on hirveää kuunneltavaa tai nainen puhuu ihan miehen äänellä, onko se täysin turn off ja voiko sen takia antaa treffeillä pakit?

13

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0916

      Fysikaallinen tosiasia on että 30 ikävuoden jälkeen ääni madaltuu pari oktaavia. Sitä ennen se on tyttömäisen korkea. Toinen joka madaltaa äänentasoa on puntisali-daamien käyttämät hormooni. Ja sen lisäksi lihaksen kasvun mukanaan tuoma testosteronin nousu.

      Niin että jos ääni on kun "kissi vähähiilarilla" niin kyllä minä ottaisin hetimiten metrin välimatkaa. Ja tarkkailisin hieman kauempaa. En nimittäin halua seuraani sen enempää silikoni- kuin hormoniriippuvaisia.

      Jos ääni johtuu jostain geneettisestä asiasta niin onneksi se on korjattavissa. Ja mikäli muuten on asiast kunnossa, niin korjataan pois.

      • Mies30v

        Nii, ja jos ääni kuin Kissi Vähähiilarilla, on mahdollista että sedästä on tullut täti.Pahinta on tuossa että prosessi ei välttämättä viety loppuun vaan hameen alta löytyykin bokserit pullottavana. :D

        Ei vaan oikeasti, kyllä jos naisen ääni pääsee edes piiruakaan lähelle omaa ääntä tai ääni muistuttaa variksen raakuntaa - turn off.


    • aloittaja000

      Olen 20 vuotias ja minulla on epätavallisen miesmäinen ääni. En käytä hormoneja. En tiedä mistä se johtuu, mutta on todella kiusallista. En oikein edes tiedä miten sitä voi korjata. Sääli etten kelpaa....

    • MöreäMörkö

      ei se maailma siihen kaadu että ääni ei kuulosta sellaiselta ns. "normaalilta". Itse en ainakaan välitä vaikka kaunis nainen kuulostaisi esim Vin Dieseliltä :D

      • sklflksjfsjkfdsk

        Ehkä sitten jos naisen ääni alkaa kuulostaa turbodieseliltä... :P


      • MöreäMörkö

        No sehän vasta lisäis mielenkiintoa tuo tuommoinen


    • Eräkettu

      Ei miehinen eikä myöskään ärsyttävä piipitys..

      Saatanan ärsyttäviä sellaset akat jotka hälyttää kaikki lähi tienoon koiratki.

      Ei yhtään hauskaa.

    • mielenkiinnostakysyn

      Kumpi on viehättävämpi ääni naisella: kimeä, vähän"piipittävä" vai pehmeän matala? Vai ei kumpikaan? Vaiko näiden jonkinlainen "välimuoto"?

      • Eibassokuitenkaan

        Miten joku voi rinnastaa nämä? Piipittävä ääni on karsea kun taas hieman matala ihana.


    • puheäänestä

      Matala naisen ääni on seksikäs. Trendikäs karheankorkea on typerää teeskentelyä. Teeskentelemätön naisen ääni on aina kaunis. Joskus pieni jännitys/ujous äänessä lisää viehätystä.

    • hurhurhurhur

      Minulla on matala ja käheä ääni. Itse pitäisin heleämpää ääntä kauniimpana, mutta miehiltä olen saanut palautetta kehräävän seksikkäästä äänestä. Eli ei kai se sitten matala ääni kaikkia karkoita.

    • Hetsku80

      Matala (=miesmäinen) off, korkeampi (=naiselle luontaisempi) on. Simple as that.

    • Fewfpokpokfdsposfdsfds

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1173
    Aihe