Jos olisin köyhä yksinhuoltaja nainen

Ainaoksassa

Jos olisin köyhä yksinhuoltaja nainen niin kyllä hävettäis kaikki huonot valinnat mitä olen tehnyt elämässä ja kun uutta mahdollisuutta ei saa niin nauttikaa.
Ps olisi kannattanu ajatella ensin ja sitten vasta tehdä.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vjoikjamala

      No ihunaaa mei on toi yhteishuolto. Ei tarvi hävetä sinun moraalimaailmasi mukaan mitään.
      Vedät varmaan tähän maksukortin. no etä maksaa 52 ja risat kelalle ja mä sille matkakulut tapaamisista 88. Jee, ainiin kelahan maksaa mulle 152. Hui, ko etää on nyt tää valtio riistänyt ja paljon, pitää sillä tehä pimeetä työtä ja pakoilla ulosottoo. Kun mää vedän pelkkää 1900 nettona ja syön poijan kans muutakin, kuin puuroo.

      Eiks oo kamalaa, kauheaa ja hirveetä, jos lapsi saa. Muutakin suuhinsa, kuin puuroo.

      Oikees elämässä, meidän lapset toivoo puuroa, jopa iltapalaks.
      Mä osaan laittaa, osaaks sä????

    • eihoo

      Entäs jos on yh sen takia että törmäsi johonkin narsistityyppiin ja tästä oli pakko lopulta erota ennen kuin menee lopullisesti henkinen tai fyysinen terveys? Narsisti saattaa olla ensialkuun erittäin hyvä näyttelemään normaalia ja rakastettavaa ihmistä, ja saattaa saada uunotettua ihmisiä ympärillään.

      Miten voi varmistaa sen että takuulla osuu yksiin 100 % luotettavan ihmisen kanssa, eikä tee lapsia jonkun arveluttavan luonteen kanssa? Ei mitenkään. Tervepäisemmistäkin ihmisistä voi paljastua yllättäviä piirteitä jos elämään tulee yllättäviä käänteitä, esim. työttömyys, vakava sairaus, läheisen kuolema tms.

      Vaatimukset että yksinhuoltajaksi päätyvän olisi pitänyt tietää kaikesta kaikki ja olla täydellinen ovat NAURETTAVIA.

      Itse en ole yh enkä edes muukaan hoo, mutta ei jaksa enää tätä loputonta yy hoiden sättimistä.

    • näiji

      Minua puolestaan hävettäisi olla mies, joka jätti perheensä köyhyyteen.

    • KöyhyysPeriytyy

      Yksinhuoltajuutta glorifioidaan mediassa ja tehdään ongelmia, joissa alle 18-vuotiaita kehotetaan teiniäitiyteen. Köyhyys kuitenkin periytyy ja näistä lapsista tulee epäonnistujia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe