Mikseivät Oulun poliisit puutu hakkereiden toimiin

Oulunhakkerit

Oulu,Jalohaukantie 5 B ..no en kaiketi tarkemmin uskalla vieläkään tietomurtorikollisen asunnon osoitetta kirjoittaa. Miksi Suomen poliisi ei toimi näitä ihmisiä vastaan? Mistä johtuu sekin, että nykyinen hallitus vain sormi perseessä miettii maahanmuuttoa, sen sijaan että antaisivat Poliiselille enemmän lupia toimia internetrikollisuutta vastaan?

Katson kansalaisvelvollisuudekseni kertoa kaikille, että kyseistä pariskuntaa tulee varoa sillä heidän asunnostaan on murtauduttu muiden ihmisten tietokoneille Oulussa. Mikäli tahdotte tietää heidän sukunimet niin olen valmis kertomaan kyllä nekin. On meidän kaikkien velvollisuus saattaa tietomurtorikolliset oikeuden eteen kuten Kaukovainion, Jalohaukantiellä asuvan hakkerin. Ennen kuin Oulun Poliisi on edes ehtinyt tehdä mitään, olen jo saanut tältä rikolliselta taholta uhkailuja. Antaako Poliisi todella periksi rikollisille noin? Eikö poliisista ole enää muuhun kuin vain kaduilla virka-asuissaan seisomaan?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutos2020

      Eikös Samuli, tämä helvetin valopää varastanut ensin yksinkertaiselta ravimieheltä 2000- euron voittokupongin ja nerona tämä saasta sitten meni DanskeBankiin nostamaan tämä summan kun ensin oli huutanut Wanhassa mestarissa jotain "kattokaa kaikki mua kun mää oon nytte voittanut 2000 euroa"... Ei helvetti eikö poliisi jo voisi pistää noita ihmisten häiriköitä kuriin? Ja jos kerran ei, niin ehkäpä meidän pitää vaihtaa hallitus sellaiseen ryhmään jotka osaavat poistaa nuo varkaat häiritsemästä elämäämme?

    • tietäjä-

      onko poliisille kerrottu...tuskinpa

    • hakkerin_uhri

      No eikös nettivinkki ole poliisille kertomista? kaikki olen poliiseille sanonut joten odotellaan. Ainakin ennen Suomessa oli lakipykälä joka meni tyyliin :" Mikäli suomen kansalainen havaitsee laittomuuksia ja on tietoinen näistä laittomuuksista, tulee hänen viipymättä ilmoittaa asiasta lakia turvaavalle viranomaiselle"... tms, mutta pointti siis on että jos havaitsee rikollista silloin
      toimintaa edes joutumatta uhriksi niin poliiseille pitäisi asia ilmoittaa. Minä tein nyt niin nettivinkin kautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe