Mitäpähän tänne?

j.s.46

Vuodet vierii ja aika jättää yhden jos toisenkin. Viidentoista vuoden aikana ei oleellista muutosta näkynyt kirjoittelussa. Ylläpito teknisillä rajoitteellaan saanut kirjoittelijat harkitsemaan kirjoitteluaan palstalle yleensä. Kumminkin, -minulle yllätyksenä on huomata, että sitkeimmät kirjoittajat pysyvät kelkassa mukana. Hyvä näin.

Toisaalta on ikävä huomata, että kirjottaessaan tänne palstalle et enää "näe" aiempia kirjoituksia tai kirjoitteluja joita pystyit ennemmin seuraamaan. Mutta nou hätä.
Näillä mennään huomista kohti ja kirjoittelemme mitä meillä on sillähetkellä kirjoitettavaa.
Ja parasta kaikessa tietenkin on, että entinen vakihörhö ei pääse kusemaan kintuille.
Hallelujaa.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perspoimu

      Ylläpito niin uskon EI ole syy kirjoittajakatoon, suurimmat syylliset löytyy joukostamme.
      Onhan teillä paremmin tilla voitte kehuskella toinen toisianne.

    • Onko joku toinenkin häiriköinyt, kuin tuo "tuhatnikki"? Hän kyllä edelleen palstalla pyörii milloin´minkin kahvikutsun tai tanssin merkeissä.

      • rakentavaako

        Eipä ole rakentava kirjoitus tuolta kristiinalta 23, taitaa olla tuo 23 osoittamassa että niin mones nikki sinulla jo. Kyllä täällä on tilaa muillekkin kahvikutsuille kuin pirtille. Ja mitäs vikaa tanssissa, hyvä ja mukava liikuntamuoto ja tapa seurustella.


      • rakentavaako kirjoitti:

        Eipä ole rakentava kirjoitus tuolta kristiinalta 23, taitaa olla tuo 23 osoittamassa että niin mones nikki sinulla jo. Kyllä täällä on tilaa muillekkin kahvikutsuille kuin pirtille. Ja mitäs vikaa tanssissa, hyvä ja mukava liikuntamuoto ja tapa seurustella.

        En todellakaan tarkoittanut Kahvipirttiä ainoana vaihtoehtona, koska siellä on sopuisa porukka ja kirjoittelen sinne itsekkin, vaikka harvoin. Toki toisetkin saa kirjoitella kahvikutsuistaan, kuten tansseista, mutta ei ne minun liikuntaa lisää ja en tosin sitä odotakaan.

        Minä en vain ymmärtänyt tuota "entinen vakihörhö" ja yhdistin sen ilmeisesti väärin erääseen toiseen.

        Jokunen nikin vaihto on minullakin ollut, johtuen omista mokistani/virheistäni. Ekaksi poistin yhden s-postin, tajuamatta, että sinne meni huisnevadaan tärkeitäkin tietoja minulle, kuten silloinen nikkini. Sitten tilttasi kone ja jotain olin tehnyt, koska uudessa koneessa ei ollut mitään entistä tietoa, joten kaikki kuvanikin hävisi samalla.

        Olen pahoillani, jos pahoitin mielesi kirjoituksellani. Tämä menee nyt liiaksi selittelyn puolelle, mutta mitään erimielisyyttä ei ollut kirjoitukseni taka-ajatuksena.


      • Kristiina23 kirjoitti:

        En todellakaan tarkoittanut Kahvipirttiä ainoana vaihtoehtona, koska siellä on sopuisa porukka ja kirjoittelen sinne itsekkin, vaikka harvoin. Toki toisetkin saa kirjoitella kahvikutsuistaan, kuten tansseista, mutta ei ne minun liikuntaa lisää ja en tosin sitä odotakaan.

        Minä en vain ymmärtänyt tuota "entinen vakihörhö" ja yhdistin sen ilmeisesti väärin erääseen toiseen.

        Jokunen nikin vaihto on minullakin ollut, johtuen omista mokistani/virheistäni. Ekaksi poistin yhden s-postin, tajuamatta, että sinne meni huisnevadaan tärkeitäkin tietoja minulle, kuten silloinen nikkini. Sitten tilttasi kone ja jotain olin tehnyt, koska uudessa koneessa ei ollut mitään entistä tietoa, joten kaikki kuvanikin hävisi samalla.

        Olen pahoillani, jos pahoitin mielesi kirjoituksellani. Tämä menee nyt liiaksi selittelyn puolelle, mutta mitään erimielisyyttä ei ollut kirjoitukseni taka-ajatuksena.

        Et yhdistänyt väärään henkilöön. Osuit aivan aivan nappiin.
        Tietty eihän tuo vaikea ollut osia, kun melkein sormella osoitettiin. Juu


    • jussitääl

      Sama virsi sama sävel, eihän siinä muuta kuin ota askel eteen ja kävell.. Wellwell sano hotakainen. se oli paljon sillon jo tittekii, iha iteksii ko taakse kattelee nii oliha se! - ihan hitomoinen juttu ko ripille päästii. pappise kuivas suu sil läpyslällää ja sitte myö ryypättii. -No ei se selkeet ollu sittekää. myö mäntii ihan omas porukas mehtää ja poltettii kerppuu ja ryypättii kiljuu. jotta semmottii. Meil on juttuu viel toisilkii jakka jos jaksaa kuunnel ja höpäjehtii.

    • Olihan tuo kin mahtava juttu. Asia ja kerronta seurasi juonessa yhtälailla. . Olis mullakin kerrottavaa Tanpereelta. Olis; Sillon elettiin vuotta seittemenkymmentä ja sen loppua. Mentiin ostaan, asuttiin Orivedellä. Pimeetä viinaa. Taksilla kymmenkunta kilometriä ja sitten kotiin( siihen missä juopoteltiin.) tultiinta viinaa eteiseen, ja kuinka ollakkaan niin jallupullo karkasi käsistä ja särky eteisen lattialle. - Nou hätä. Otettiin rikkalapio ja kerättiin kaikki neste laattialta. A`vot^. Laitettiin aktiivihiilisuodattimen läpi koko neste. Saatiin kirkasta viinaa 40cl. jo se hyvitti sen...

    • -Jo vain, näin se homma etenee ja pitää omansa. Kukas muu se pitelee kulkusiaan kuin kulkija iän ikuinen. -Maatessa nekin lataa syöksynsä ja ladatun aseensa antaa puhua...

    • mehtäläinenminäkin

      Tästä puuttuu enää tuon moninikin kirjoittelu. ( ajomies, .) En viitsi kirjoitella niitä...
      - Kun se tulee, niin se alkaa keskustella ittensä kanssa ja riiidellä. Omissa aloituksissaan aina tekee niin. Joissakin tapauksissa pyytänyt ylläpitoa selvittämään ittensa kanssa riitelyä.. jestas mikä tyyppi...

    • mehtäläinenmiekii

      Mitteepä tänne. Suomen suvi ja kaanis päevä. Elämä loikottoo ihminen siinä matkoo ja lötköttellöö sen kanssa. Mitäpähän tässä. Ollaan jo matkoo tehhään. Ihan liukkaasti. Myö ihan iteksii kahen.

    • kätyrin

      No ei mitään kiehtovaa. Eilen meni tunto oikean puoleisesta jalasta. Tänään pistelee. Nyt voi sitten arvailla lopputulosta, tai sen sen alkua. Mihin se ajallaan johtaa. No minä tiedän! Tammiarkkuun ja poltettavaksi. Ei kummenpia. Näillä mennään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe