Minkä kokoset rintsikat?

kivakiitos

En oo vielä löytäny sopivan kokosia rintsikoita. Tän hetkiset on 80A, mutta mun mielestä kuulostaa jotenki siltä että oisin läski kun ympärys on 80.

Oon siis miettiny kokeilla rinnakkais kokoja ja taulukoiden mukaan joku 75C vois olla hyvä, mutta mistä näkee paljonko niissä on ympärys mitta?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olentyhmä

      Oon 13v enkä tiiä mitään rinnanympärys koosta. oon sekasin kun äitikin nukkuu kaiket päivät. Nii mitkä on 80A??o.O

      • Synnysunny

        80 cm on ympärys rintojen alta
        Ja A (ja muut kirjaimet siitä ylöspäi) kertoo kuinka suuri on rintojen ja rinnanympäryksen erotus.
        11 cm erotus on AA
        13 cm A
        15 cm B
        jne.


    • Sunnysunny

      Ja alottajalle antasin neuvoks mitata tarkkaa se ympäryys, ja vähentää siitä noin 5 cm. (että se on tarpeeks tiukka) eli ellei sun ympäryys oo ~85 cm nii on se varmaan liian iso sulle se 80.

    • 15v

      http://www.lindex.com/Archive/Flash/braguide_fi/v1/sizes.html

      Tässäpä teille jotka eivät googlea, eivätkä mittanauhaa osaa oikein käyttää niin oikein hyvä linkki! :) Itse ton mukaan tulee 75b/c, mutta mulle on sopinut parhaiten 70c. Kannattaa ottaa sit sovitukseen mukaan samasta liivimallista eri kokoisia nii sit tietää mitkä on parhaita. Kunnon liivit maksaa sit sen lähemmäs pari kymppiä jollei enemmänkin. Nyt vaan mittanauha käteen ja mittailee. Katsokaa et se menee sit suoraan selästä kans eikä roiku alempana!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe