olisipa mukava olla yksi päivä mies

Ymmärtäisin teitä paremmin. Mitä miehelle tapahtuu kun hän näkee kauniin naisen? Esim. Värähtää housussa?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhmm. tota siis.
      "osaakohan tuo tehdä hyvää ruokaa"
      ;)

    • Kertokaapas :)

      • Minä arvioin pelkästään älykkyyttä ja huumorintajua.
        En minä edes pysty sanomaan kuka on kaunis, sillä kaikki ovat kauniita ja rumia samaan aikaan ja se on aivan siitä kiinni millä tavalla katsoo.


      • buddy-love kirjoitti:

        Minä arvioin pelkästään älykkyyttä ja huumorintajua.
        En minä edes pysty sanomaan kuka on kaunis, sillä kaikki ovat kauniita ja rumia samaan aikaan ja se on aivan siitä kiinni millä tavalla katsoo.

        Tämä ketju on näköjään aikuisille, joten menepäs sinä katselemaan niitä piirrettyjä videoitasi.



    • Ei se auttaisi, mikäli olisi naisen aivot. Yhtä hyvin riittäisi, jos naisen päähän asennettaisiin miehen aivot

      Miehiä on erilaisia ja ikäisiä. Toisilla viisari heilahtaa toisilla ei ja lisäksi on homoja

    • boikotoin_tinderiä

      "Mitä miehelle tapahtuu kun hän näkee kauniin naisen?"

      Vs: hän ei ole minusta kiinnostunut, vuosien (elämän)kokemus on sen minulle opettanut.

      • Niin mutta värähtää?


    • määmy

      Olla mies päivän, et tietäis milt tuntuu ku lemmentikku nytkähtää eteen? O siin haave, sori vaa.
      Kauniit henkilöit o nii monii. Oletan, et haet "Mitä miehelle tapahtuu, ku näkee seksuaalisen mimmin?" Olettaisin, et köli keulii.

      • piaxxxx

        Kaikillako heteromiehillä?


      • määmy
        piaxxxx kirjoitti:

        Kaikillako heteromiehillä?

        Äläs ny yleistä. Toi silmä ku o jokaisel iha omalaisensa. Muksut o tabula rasa* & siihe rasaa skrivautuu erillaisii juttui elämän eri vaiheis & ny ollaan sitä, mitä rasaan o skrivattu piirretty.

        * tyhjä taulu

        https://www.youtube.com/watch?v=fObcVpqvjbk


    • Enkä tarkoita seksuaalista, pelkästään kaunista. Tapahtuuko keulimista silloinki jos saa seksiä niin paljon kun haluaa.

      • 15165

        Ainakaan omakohtaisesti ei. Jos seksiä saa niin paljon kuin haluaa (mikä on monien naisten mielestä jatkuvaa ...) niin kauniin naisen näkeminen saa hymyn huulille ja hyvän olon tunteen. Viisari ei värähdä.

        Toisaalta, ei se värähdä nykytilassakaan, vaan lähinnä miettii että "tässä on päivän kaunein nainen". Hymy nousee huulille ja tulee hyvänolon tunne.

        Minusta kaunista naisessa on myös se kun tuuli heiluttaa pitkän hameen helmoja. Mikä lie hame-fetissi.

        Tästä vastauksesta voikin jo todeta, että vastauksia ei ole vain yhtä. Riippuu ihan siitä kenen aivoihin haluat päiväksi. Mutta sen voi vahvistaa, että miehillä on seksi aina mielessä... tai ainakin useamman kerran päivässä.


      • "saa seksiä niin paljon kun haluaa". Sitä odotellessa:D En voi puhua kuin omasta puolestani, jos näin kävisi kun haluat asian esittää , niin ainakin minulta lähtisi moposta tulppa irti, ennen kuin alkaisi keulimaan. Vielä tuohon kauneuteen haluan lisätä sen, että kyllä kaipaan siihen rinnalle edes hitusen älliä. Ja sen vielä, että seksi on hyvä korvike vauhdille, vaarallisille tilanteille, viinille ja ehkä kovalle nikotiinin tuskalle.


      • määmy

      • määmy kirjoitti:

        Toho voi vastaa joku mään. No, mä leikin miest. Joo, seksiaddikteil melko varmaa

        Junnu o hauska
        https://www.youtube.com/watch?v=arFlewW2J3E

        Älä tuu pilaamaan jokaista aloitusta...eikö sulla ole mitään itsekritiikkiä sen suhteen mikä koskettaa sinua ja mikä ei! ÄLÄ VASTAA!


      • määmy
        modelli kirjoitti:

        Älä tuu pilaamaan jokaista aloitusta...eikö sulla ole mitään itsekritiikkiä sen suhteen mikä koskettaa sinua ja mikä ei! ÄLÄ VASTAA!

        E oo & pian o viikonlopun neljäs keikka ees. Oon siis iha koht hiljaa
        & hei, määki ilahutan mun miest seksikkääst :)


    • Silloin, kun oloin nuori. Ei ne kauniitkaan saanut lisäliikettä punttiin.
      Kauniin naisen kohdalla silmä lepää, kuten joillakin hyvän taulun edessä

    • jockepappa

      Ei värähdä viisari enää :)

      .

      t. jockepappa

    • Minkä ikäinen Jockepappa on?

      • jockepappa

        Siis kauniin naisen näkemisestä ei viisari värähdä enää. Toisen laista se oli silloin, kun olin nuori mies :)

        .

        t. jockepappa


      • kysymysoli
        jockepappa kirjoitti:

        Siis kauniin naisen näkemisestä ei viisari värähdä enää. Toisen laista se oli silloin, kun olin nuori mies :)

        .

        t. jockepappa

        Mutta minkä ikäisenä lakkasi värähtämästä?


    • tietoa__
      • aadiiidas----

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe