mis oulun runkkupaikat

hot_tis

mis päin Oulua runkkupaikat. ?
oisin kiinnostunut.
kik:hot_tis

40

2962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pygäri

      kiinnostaisi myös

    • halukasmiess

      Olis mukava koitella toisen jäykistyvää kalua ja roikkuvia palleja. Saattaisin ottaa suihinkin.

      • oubi52

        mulle passais myös oon 52v


    • halukasmiess

      Oletko , oulun seudulta, voitaisiin koitella ristiin?28

    • Deivid19029

      Moi. Ouluntullin p-paikalla on yks mesta ainakin. Käyn ite siellä monesti vain runkkailemassa mutta olen saanut myös suihinoton ja runkkauksen ventovieraaltakin. Todella kiihottava mesta, kun istuskelet autossa niin huomaat kyllä mikä on meno ja eikun mukaan vaan. P-paikan viereisessä metsässä siis tapahtuu nämä. Tosin olen nähnyt busseja ja rekkoja paikalla myös useasti ja oonko haaveillu että pääsis sinne sisälle kuskin kanssa touhuamaan.. ;)

    • kiinnostaammm

      onko muita hyviä runkku paikkoja oulussa kuin ouluntulli ,tarkotan lähempänä kaupunkia? oon kuullu pohtosta vieläkö siellä on kävijöitä

    • runkuhimoinen

      kävin tänään nytämässä kaluani ouluntullissa kavari ajoi auton viereeni avatiin auton ovet ja alutiin kumpikin runkkaamaan omaa kalua on kiihotavaa kun toinen katselee kun runkkaan.kavarilla oli komea kalu. näyteltiin tunnin verran kaluja toisille.kalussa tuntui hyvälle .on mahtavaa kun saa näyttää kalua ja samalla runkata.

    • Heteroko

      TÄnään päivällä ketään nuorta tullissa

    • Moi Helvetinpellet. Ei se lopu. Niin kauan kun on ihmisiä niin on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä.
      Tsemppiä vaan sulle...

      • Jannee123

        Mulla on jo löylykauhan varsi peräaukossa, ja olen tosi kiihottuneena ja haluaisin heti tavata sinut dxcggyy, niin voitais heti alkaa runkkailemaan toistemme kaluja, tykkäisit varmaan siitäkin kun ihanasti imisin kalusi tyhjäksi?


    • Nuorikundi1344

      Ketän tullissa nyt?

    • datattaa

      Tullissa, valvoo riistakamera, sielä puissa,, "dadaa"

    • cdfun

      Oikeesti?

    • Tänään tulliin klo 14

    • datattaa

      Kiitos "tullissa" vierailijat! dataa, eli tietoa kuvia tullut kiitettävästi, ristakameraan, etälähettävä, on, eli voidaan seurata "kotisohvalta" mitä siellä tapahtuu... lisää vaan "pökköä" pesään.

    • Ouluntullissa on tullut käytyä samoin nallikarissa edenin takana (kesäisin)

    • seniorigay

      Ouluntullissa oon käynyt ja varmaan tulen käymään jatkossakin! Mutta missä oritkarin puuhapaikka tarkalleen ottaen on?

    • seniorigay

      Missä oritkarissa ne runkkupaikat?

      • Oon kuullu että se ois jossain konttialueella OAK:ta vastapäätä...itse en ole käynyt siellä tutustumassa paikkaan .


    • ndu64

      Eiköhän tullissakin jo tarkenisi pe...

    • mvm68

      No käydään kokeilemassa!

    • muijaliini

      kaipaako kulaan naista sinne?

      • tottakait kaipaa ;)


    • rahtari58

      liminkassa sais tllalla peppua

      • miesbi85

        Missä sitä sais?


    • Mopedipox

      Pääseekö Takukankaan levarille mopollo mitään metsätietä pitkin? Onko kellään tietoa??

    • Hebkkak

      Moi. Haluaisin kokeilla runkata toista miestä, ei lihavaa. Vaikka Ouluntulli tai jossakin muualla. Kik: henkkak74

    • Teletappiiii

      Ouluntulliin nyt. Tuleeko muita

    • Anonyymi

      muita paikkoja kuin ouluntulli

    • Anonyymi

      pohton ranta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisko tänään nakuilijoita menossa Pohton rantaan

      • Anonyymi

        tänään tai huomenna olen menossa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      löytyisikä ideakujalle kalun imijää kaluani saa imuttaa autossa

    • Anonyymi

      Oisko puolen päivän aikaan runkkuseuraa Raksilan uimahalliin. UKM55/185/85/18/5

    • Anonyymi

      Haluisin imeä nuoremman kundin kalua

    • Anonyymi

      Haluan kovettaa kalua tiukoissa farkuissa ja laukaista

      • Anonyymi

        Missä nykyään seisotetaan Oulusssa?


    • Anonyymi

      Pateniemen yläkoulun parkkipaikalla kesäaikaan.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe