Kotikuntoilu

Kotikuntoilija

Minulle kuntosalilla käyminen on aina ollut vastenmielinen ajatus. Joskus olen yrittänyt, mutta kuntosalien tunnelma ei ole vedonnut minuun. Toki kuntosalejakin on monenlaisia, mutta en vain ole oppinut niissä käymään. Tietenkin vois vaan todeta, että lihaskuntoilu ei oo mun juttu ja keskittyä lenkkeilyyn, mutta kuitenkin hyvä lihaskunto on niin tärkeä yleisen jaksamisen kannalta, että jotakin haluttais tehä sen eteen. Onko täällä muita kohtalotovereita?

Olen koittanut myös joitakin kotikuntoiluvälineitä, kuten gymstickiä, mutta niissäkin innostus on lopahtanut melko nopeaa. Mielestäni paras laite olisi semmonen monipuolinen kotikuntokeskus- tyyppinen laite, mutta ne on niin isoja, etten ole halunnut semmoistakaan kotiin viemään muutenkin vähäistä huonetilaa. Minkälaisia kotikuntolaitteita te muut käytätte tai miten treenaatte?

Oon tässä sitten vuosien aikana haudutellut ajatusta minulle sopivasta kotikuntoilulaitteesta ja yrittänyt semmoista kehitellä. Haluaisin selvittää onko täällä muita minun kaltaisiani vai oonko ainutlaatuinen tapaus kuntosali vastustajana :) Jos muitakin löytyy niin aattelin ruveta kehittämään ajatustani pitemmälle, ihan tuotteeksi asti. Jos kehtaat vastata alla olevaan kyselyyn kotikuntoilua koskien, niin olisin kiitollinen. Se ei vie aikaa kuin minuutin verran. https://docs.google.com/forms/d/1ADCR8yFHQ6vGW_AQikPQeieoD8juU8RW9Yr-GhRDahU/viewform?usp=send_form

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 210

      Jos asut kaupungissa kerrostalossa niin kuntosali on yleensä helpoin ratkaisu. Jos asut maaseudulla ok-talossa niin sitten kotiratkaisu saattaa olla järkevää. Kotiin jos hommaat kestävän lattian, kyykkytelineen, levytangon, painoja siihen ja leuanvetotangon niin silläkin pääsee jo pitkälle. Niillä voit tehdä kyykkyä, askelkyykkyä, etukyykkyä, maastavetoa, kulmasoutua, pystypunnerrusta, yms. Niin ja leuanvetotangolla tietenkin leuanvetovariaatioita.

    • kotibodari

      Älyttömän pitkälle pääset kotona jo varustuksella tanko painot, käsipainot ja leuanvetotanko. Lisäksi jos mökistä löytyy selkäreppu, voit siihen latoa levypainoja ja vedellä se selässä vähän raskaampia leukoja. Melkeinpä voisi sanoa että näiden lisäksi et muuta voimaharjoitteluun tartteekkaan.

      terveisin nimim. kotibodari jo toistakymmentä vuotta

    • Kotikuntoilukunniaan

      Täytyy kyl myöntää et oon itte iha samanlainen. Mut ostin iha piruuttain ny itteleni verkkokurssin, jossa kuntoilu perustuu kotioloissa tapahtuvaan kuntoiluun. Oon ostanu muitaki mut niis on aina ärsyttäny ku ne "mallinuket" on jotai timmejä 20 jannuja ja ne tekee iha älyttömii liikkeitä, joihin ite en ainakaa pysty ja motivaatio lopahtaa samantien.

      Tää kurssi vaikutti sen sijaan tosi hyvältä täs on valmentajana ammattivalmentaja joka on itekki pudottanu painoo 20kg iha kotikonstein ja täs on hyvä ku mallinukkeina on näyttelijä Tapio Liinoja ja Veksi Salmen poika Topi Salmi. Täytyy kyl sanoo et noihin poikiin samaistumine on helppoo ku ne on viel huonommassa kunnossa ku meikä :D

      Mut suosittelen kyl tätä kurssia ainaki alun perusteel ja jos kurssi ei miellytä ni rahat saa näköjää takas. Itte ainaki innostuin

      Tos linkki jos haluut kattoo kurssii tarkemmin:

      https://www.campwire.com/buy/63194dc8-8046-4306-985c-4892ace2eff5

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe