Miten saada nainen ihastumaan?

Ihastunutnainenolen

Hei vaan. Kertokaas juttuja millä naisen saa ihastumaan? Mitkä on ne jutut jotka juuri sinuun tehoaa?

Olen ihastunut ihanaan naiseen, joka ei ole valmis suhteeseen sillä on vielä kiinni exässään. Itselläni myös hankala tilanne, lasten takia kituutan yhä huonossa liitossa. Ikuisuuksiksi en tähän jää, ja ihastukseni tietää sen. En tokikaan odota enkä vaadi häneltä yhtään mitään oman tilanteeni takia.

Haluaisin vain tutustua häneen ja saada hänet ihastumaan juuri minuun. Kertokaa vinkkejä millä saa naisen ihastumaan. Tuossa tuli edettyä vähän turhan nopeasti omalta puolelta ja nyt haluaisin hitaasti hurmata hänet, ja siten samalla saada elämäni kuntoon, siis huoltajuus ym. jutut.

Olen ihan mukavan näköinen nainen, en mikään rumilus, jos en missikään. Ikäkin lähes sama. Näemme täysin satunnaisesti ehkä joka toinen viikko, ja emme koskaan kaksin.

19

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonoenne

      Exässään roikkujat kannattaa unohtaa saman tien.

      • näinparasta

        Olemalla oma itsesi, älä teeskentele mitään.


      • huonoenne
        näinparasta kirjoitti:

        Olemalla oma itsesi, älä teeskentele mitään.

        Exässään roikkujat ovat kyllä pahinta mitä tiedän. Kuka haluaisi seurustella sellaisen kanssa, joka höpöttää kaiken aikaa exä sitä, exä tätä, täytyy vastata exän puheluun, täytyy lähteä tapaamaan exää... Exä kaiken aikaa mielessä, exä menee kaiken edelle. Kuka oikeasti haluaa näin paskaa kohtelua itselleen? Siinä tuntee todella itsensä halvaksi, alistetuksi, hyljekstityksi, epähalutuksi, huonoksi luuseriksi kun ei kelpaa ja exä vaan on aina maailman paras.


      • LukekaaAloitus

        Onhan kirjoittajakin vielä omassa suhteessaan kiinni, että ei tässä hänen kannaltaan kovin erilainen tilanne ole, joten ei tuo exässä roikkuminen ole edes suurin ongelma.


      • millituulensuojassa

        Miljoona pankkitilillä on varma naisenkaataja. Kaatuu nainen kuin nainen.


      • eitodellakaan

        Ennemmin olisin köyhässä mutta hyvässä suhteessa kuin rikkaassa ja huonossa.


      • Einäin_
        millituulensuojassa kirjoitti:

        Miljoona pankkitilillä on varma naisenkaataja. Kaatuu nainen kuin nainen.

        Minua ei ainakaan kaadeta rahalla. Jos joku niin luulee, niin tyhmä on. Samaa toivon siltä toiselta osapuolelta, että ei kiinnostuisi minusta rahan takia.


    • alkuperrrrrr

      No ero on tuore joten ymmärrän että painaa. Mutta emme me hänestä nyt puhu. Haluan vaan vinkkejä millä nainen hurmataan

    • Riippuutyypistä

      Nainen joko kiinnostaa itsenään tai sitten ei kiinnosta. Ei mua ainakaan hurmata, kiinnostun kenestä kiinnostun. Aitous, iloisuus, avoimuus toimii. Miehiin ehkä hurmausjutut toimii paremmin, mutta naiset kiinnostuu enemmän ihmisestä itsenään jos kiinnostuu, hurmailun läpi niin helppo nähdä.

    • alkuperrrr

      Jaaha että mitään ei siis voi tehdä muutakuin olla vaan ja jutella mukavia joskus. Miten sitä ikinä pareja syntyy?

      • mielikuvitusta

        Juttele, flirttaile, tuoksuttele, hassuttele, halaile, hipaise, koskettele, helli, pidä kädestä kiinni, silittele hiuksia. Paljon hellyyttä, romantiikka, aistikkuutta, erotiikkaa. Mukavat tuoksut, romanttiset illalliset/kahvit, ruusut jne. Ota selvää mistä hän tykkää ja mitä hän tykkää tehdä. Vie hänet vaikkapa meren rannalle, romanttiselle kävelylle, ihan mitä tahansa, mistä tulee mukava, ihana fiilis molemmille. Tee hänen kanssaan hänen lempiasioitaan (tietysti vain niitä, mistä itsekin pidät).


      • lkjöljk

        mites luulet sen Suomessa käyvän ylipäätään? Vedä viinaa nuppi täyteen ja siitä vaan pokaamaan. Niin muutkin tekee. Ja jos et tee, yksin jäät.


      • mielikuvitusta
        lkjöljk kirjoitti:

        mites luulet sen Suomessa käyvän ylipäätään? Vedä viinaa nuppi täyteen ja siitä vaan pokaamaan. Niin muutkin tekee. Ja jos et tee, yksin jäät.

        Tämä on kyllä totta, jos ei tee yhtään mitään, yksin jää.


      • Näinsekylon
        lkjöljk kirjoitti:

        mites luulet sen Suomessa käyvän ylipäätään? Vedä viinaa nuppi täyteen ja siitä vaan pokaamaan. Niin muutkin tekee. Ja jos et tee, yksin jäät.

        Tää on kyllä niin totta :D Ja sitä viinaa on pakko vetää, koska kun naista lähestyy Suomessa homobaarissa, saa usein tylyä kohtelua. Kun on vähän viinaa alla, on pikkaisen helpompaa. Jos et lähesty, yksin jäät.


    • Dadaalia
    • iskekiinni

      Ketään ei voi pakottaa ihastumaan mutta kokeile näitä:
      -Kehu häntä sopivissa tilaisuuksissa, muustakin kuin ulkonäöstä!
      -Ole kohtelias, avaa ovia, tarjoa kahvit ohimennen.. Ole kohtelias myös muille ihmisille, se on puoleensavetävää.
      - Vietä aikaa hänen kanssaan, esim. urheillessa tms harrastuksissa, kehu onnistumisista.
      -Kuuntele aina täydellä sydämmellä mitä hänellä on sanottavaa, osoita välittäväsi kysymällä kuulumisia
      -Anna hänelle aikaa, äläkä heti hyökkää iholle
      -Muista lukea kehonkieltä
      -Jos haluat lämmittää suhdetta lisää, koske häntä ohimennen. Ajan mittaan voit pidentää kosketuksia, jos hän suhtautuu positiivisesti (jos ei, lopeta heti!).
      -Hymyile ja naura paljon (tulee usein luonnostaan) :)

      Jep, siinä on kaikki mitä mieleen. Jos noilla ei homma lähde käyntiin, niin uutta matoa koukkuun vaan :D Heh, tosin itse olen toivottoman ihastunut heteroystävään, että en ole mikään paras puhuja :'D

    • BeenThereDoneThat2

      Ihan samaa mietin. minä en kiinnostu niistä, jotka musta kiinnostuu, jotka on järestään kaikki miehiinsä kyllästyneitä naisia. Tai jotka asuvat toisella puolella Suomea ja jotka ei missään nimessä ole valmiita mitenkään tulemaan lähemmäs, vaikka voisivat ja minulka elämäntilanne se, etten voi. Eli ihan turhaan edes alkaa mitään sen syvällisempää miettimään kuin kaveruutta.
      Ja ne joista kiinnostun, eivät kiinnostu minusta tai vain käyttävät tavalla tai toisella hyväkseen, lässyttävät muutamat ympäripyöreät hevonpaskat ja lähtevät ja yleensä löytävät sen oikean naisen itselleen.
      Ja minä olen aina se, joka jää yksin.
      Vituttaa.

      • ainayksinmyös

        Sama täällä. Vituttaa.

        Minusta kiinnostuvat sellaiset naiset, jotka eivät vedä puoleensa fyysisesti eikä henkisesti minua. Ulkoinen olemus on usein epäsiisti, homssuinen, renttumainen, miehekäs tai butch. Henkisesti eivät ymmärrä minua eivätkä esim. ammattejani, koulutustani, harrastuksiani, ajankäyttöäni jne. Seksi heidän kanssaan on joko tuskaa tai sitten todella mitäänsanomatonta tai liian kovakouraista tai sitten sitä ei ole laisinkaan. Useimmiten en kiihotu heistä ollenkaan vaan ajattelen jotain toista naista mielessäni. Vedän puoleeni magneetin lailla hulluja, kolmatta pyörää hakevia, vieraissa naisissa juoksevia naisia, miehille varattuja (joilla ei edes aikomusta erota koskaan, varsinkin kun ukko elättää heitä) seksinhimoisia naisia, jotka haluavat pelkkää seksiä tai parempaa elintasoa, transnaisia/transvestiittejä sekä heteromiehiä (usein vielä naistenmiehiä ja ukkomiehiä) ja olen kiinnostunut vain naisellisista naisista.

        He, joista kiinnostun, alkavat jossain vaiheessa selittää, että kuinka eivät halua seurustella vakavasti (ja silti kohta ovat iskemässä uutta, menevät sänkyyn ja sitten taas lässyttävät samaa sille uudelle "uhrille"), hokevat, että eivät tiedä mitä haluavat (suomeksi, uusi nainen jo kiikarissa, useimmiten vielä minua rumempi ja huomattavasti vaatimattomampi) tai sitten saattavat vuosikausia pelata todella kiihkeää silmäpeliä ja muuta flirttiä, halailevat, lähtevät treffeille yms. ja antavat ymmärtää, mutta eivät sitten koskaan anna ja yhtäkkiä heistä ei kuulu laisinkaan mitään (eivät vastaa puhelimeen, viesteihin, sähköposteihin vaan tekevät täydellisen katoamistempun) tai sitten näitä egonsa pönkittäjiä, joiden kiinnostus loppuu kuin seinään kun vähänkin itse olen aloitteellinen ja osoitan jotain mielenkiintoa tai teen aloitteen.


      • BeenThereDoneThat2

        Melkein voisi olla mun kynästä tämä. Yhteenaikaan jälkejään minua lähestyi biologiset miehet, jotka selittivät olevansa sisimmässään naisia.
        Kaikella rakkaudella: minä haluan naisen, jolla se kikkeli ei kasva alapäässä ja jolla on rinnat.
        Ja juuri nämä miehille varatut naiset, jotka etsii seksilelua, ymmärtäjää ja mitä lie minusta, mutta miestään eivät ole jättämässä.
        Ja juopot ja muutenkin hullut.... Joita ei vois vähempää kiinnostaa se mikä minua kiinnostaa ja ei tosiaan ole ymmärrystä millekään mikä minulle on tärkeää ja aikaa vie.
        Ja miehet joilla on lesbofetissi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe