Naisille Näkymätön Mies??

apuvaahhh

Mitä tässä voi enää tehdä?? Oon 27/170/93

Töissä yks nainen kompastui minun jalkoihin, ja nousi vaan siitä ylös ja jatkoi matkaa ihan kuin mitään olis tapahtunutkaan.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuudesaisti1432

      Jos oletkin oikeasti kuollut, mutta et tiedä sitä? :o

    • Kati-94

      No miksi et sitten pyytänyt naiselta anteeksi että olit hänen tielllään?

      • dhfdghdh

        Siis nainenhan tuossa käveli toista päin. Olisi mieluummin kannattanut kampata nainen kun se jatkoi matkaa, että oppii huomioimaan toiset ihmiset.


      • dhfdghdh kirjoitti:

        Siis nainenhan tuossa käveli toista päin. Olisi mieluummin kannattanut kampata nainen kun se jatkoi matkaa, että oppii huomioimaan toiset ihmiset.

        Tyypillinen ätmireaktio: MINÄ olin oikeassa. En kyllä puhu naiselle mitään, kostan korkeintaan, koska minä olin OIKEASSA.

        Sitten ihmetellään, kun kukaan ei kiinnostu.


      • helka kirjoitti:

        Tyypillinen ätmireaktio: MINÄ olin oikeassa. En kyllä puhu naiselle mitään, kostan korkeintaan, koska minä olin OIKEASSA.

        Sitten ihmetellään, kun kukaan ei kiinnostu.

        Tyypillinen feministireaktio: mies oli väärässä!


      • voi.noita.feministejä
        ätmel kirjoitti:

        Tyypillinen feministireaktio: mies oli väärässä!

        Tietenkin! Jos nainen kompastuu, vika on miehen!


    • flora95

      En halua tätä miestä! >:(

      • AnniSofia

        Tosimies olisi potkaissut naisen maahan ja huoritellut vielä lähtiessään.
        Sitä minä arvostan miehessä <3


    • nytperkele

      Passiivinen mies, joka ei pyri naisen iholle, on aina naisille näkymätön. Sinun olisi pitänyt käyttää tilanne hyödyksesi. Mutta koska usein ylianalysoivat ätmit eivät osaa toimia hetkessä, meidän täytyy laatia sinulle etukäteis strategia, jota sitten sovellat oikealla hetkellä.

      Strategiamme lähtee siitä, että laitammekin näkymättömyyttäsi hyötykäyttöön. Näkymättömyys voi johtaa sinut hassuihin kommelluksiin naisten kanssa, joista oikea panomies pääsisi aina panemaan. Panomiehille ei kuitenkaan satu mitään tällaista, koska he eivät olekaan näkymättömiä. Panomies joutuu siis tekemään oikeasti työtä saaliinsa eteen.

      Huomaatko, että näkymättömänä sinulle sattuu ja tapahtuu asioita, jotka oikealle panomiehelle olisivat ilmainen lounas? Sinä et vain osaa tarttua asioihin, vaikka sinulle tyrkyttämällä tyrkytetään onnenpotkua.

      Siispä seuraavalla kerralla pyrit olemaan herrasmies naiselle, joka törmää sinuun. Kysy kuuluvalla äänellä sattuiko naiseen ja auta hänet pystyyn. Samalla pääset koskettamaan naista kädestä. Voit jopa kietoa toisen kätesi hänen ympärilleen, kun nostat häntä maasta.

      Pelimiehet miettivät päänsä puhki, kuinka koskea naista käsivarresta keskustelun yhteydessä ja sinun olisi tarvinnut vain auttaa tämä nainen pystyyn, laskematta kuitenkaan otettasi irti. Olisit voinut vielä rupatella hetkisen naisen kanssa samalla , kun olisit pitänyt kättäsi edelleen hänen ympärillään.

      Sinua sietäisi läpsiä ympäri korvia, että oppisit herrasmieheksi.

      • korvatillikkaparantaisi

        Jatkan edelleen, että kiltteys ei tarkoita herrasmiesmäisyyttä.

        Herrasmies auttaa naisen ylös, koska miehenä se on hänen velvollisuutensa.

        Kilttimies kääntää selkänsä, koska empaattisena ajattelee kaatumisen olevan naiselle niin häpeällistä, että parempi teeskennellä ettei edes huomannut, kuin saattaa toista häpeälliseen tilanteeseen.

        Tämä voi syy, miksi naiset primitiivireaktiona joskus läimäyttävät miestä kasvoihin. Yhdestäkään kiltistä miehistä ei kasva naista huomioivaa herrasmiestä, ellei häntä ensin tirvaista päin naamaa. Tuon naisen olisi pitänyt ylösnoustuaan läimäyttää sinua siitähyvästä, ettet auttanut häntä pystyyn vaan jatkoit omassa näkymättömyysmoodissasi.


    • Mikäännimieikelpaa

      Ehkä se on kömpelö nainen, joka kulkee ajatuksissaan ja kompuroi kaikkeen? Asia on niin arkinen hänelle, ettei enää edes huomaa...

    • Yksi keino on ostaa nahkaliivit, ajaa pääsi kaljuksi ja ottaa muutama tatuointi ja kasvattaa parta.

      Toinen on ehkä laihduttaa.

      • väärävaikutelma

        Mutta pullean ätmin kohdalla se voi antaa vaikutuksen nahkahomosta: "Hienoa, että sinäkin olet uskaltautunut ulos kaapista. Minä tunnenkin yksinäisiä ikämies homoja, jotka mielellään tutustuisivat kaltaiseesi nuoreen ja salskeaan mieheen."


      • väärävaikutelma kirjoitti:

        Mutta pullean ätmin kohdalla se voi antaa vaikutuksen nahkahomosta: "Hienoa, että sinäkin olet uskaltautunut ulos kaapista. Minä tunnenkin yksinäisiä ikämies homoja, jotka mielellään tutustuisivat kaltaiseesi nuoreen ja salskeaan mieheen."

        Kiitos kiitos, ei tässä enää niin nuoria olla, vaikka salskea olenkin. Itse en tunne yhtään ikämieshomoa, mutta hyvä kun olet piireissä.

        Biuta pulleita ätmejähän tuolla on moorrotipyöräkerhot väärällään, eiku...


      • haluan.homon

        Naiset himoitsevat nahkahomoja nykyään. Ja ylipäätään homoja. Minä naisena haluan nimenomaan homomiehen, ja jos en saa sellaista, niin tyydyn heteromieheen.


    • afdfsdfsdff

      Minulle on käynyt mm. niin, että töissä nainen, joka oli pari kk istunut muutaman metrin päässä minusta, ei tiennyt, missä istun. Ei ollut koskaan huomannut minua paikallani, vaikka molemmat olivat varmaan 90% työajasta omilla paikoillaan.

    • atännä

      Mitäs sinä makoilet työajalla ;)

      Nainen oli vain huomaavainen sinua kohtaan, koska pomo oli lähettyvillä eikä halunnut paljastaa laiskotteluasi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe