DORMIX kokemuksia?

TahdonNukkua

Sain dormixia parantamaan unensaantia. Mulla on korkea toleranssi kun joskus nuorena tuli kunnolla sekoiltua lääkkeitten kanssa. :/ Siksi mua epäilyttääkin että onkohan noista mitään hyötyä? Onko kenelläkään korkean toleranssin omaavalla kokemuksia ko lääkkeestä? Mulla menee rivatril 2mg ahdistukseen ja paniikkiin. Nyt elämäntilanteen ajauduttua kriisiin lääkäri määräsi lisäksi dormixia. Onkohan apua? (Stellat, imovanet ja tenoxit olleet käytössä myöskin JOSKUS, ihan lääkärin määräyksellä)
Kiitos teille, jotka vaivaidutte vastaamaan! :)

9

27159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4e3wt

      Mikset kokeile itse?

    • asdfghhj

      Dormix on aika turha. Se on vanha väsyttävä antihistamiini. Itselläni sen vaikutus oli aika lähellä ataraxia. En oikein jaksa uskoa, että auttaa jos ei tenoxit auttanu. Kannattaa pyytää mieluummin resepti vaikka imovaneen.

    • kokeilemallasel

      Sama täällä, vaikuts Ataraxin luokkaa. Ap., kokeile, sitten sen näet

    • ihanomavalintas

      Syöthän ravintolisiä?

      B:eet
      C-vitamiinia 500µg/vrk
      D-vitamiinia 100µg/vrk
      Magnesium (sitraattimuoto) 400µg/vrk
      Omega 3 rasvahappoja (EPA ja DHA)

      mm. Citymarket ja iHerb myy edullisesti vitamiineja.

    • zzyyy

      Otin juuri eilen Dormix 25Mg pillerin unettomuuden hoitoon, ohjeen mukaan ½-tutnia ennen nukkumaan menoa.
      Tunnin päästä vielä valveilla, suurin teho pitäisi tulla 2-3 tunnin kohdalla, nukahtelin pari kertaa noin 10 min ja säpsähdin hereille.
      Alko tuntuu sekavalta ja se uni ei tullut, vaan pyörin puoli neljään asti.
      Kuuntelin äänikirjaa ja musaa, ehkä torkahdin tunniksi mutta kauhea krapulainen olo piti hereillä..
      Ei siis hyviä kokemuksia.
      Takan on jo yli kuukauden kestänyt unen tulo vaikeus.
      Tenox ja Diapam toimii mutta pelkään jääväni niihin kiinni???

      • Jiljkönm

        Joo mitä paremmin ne auttaa niin sitä enemmän jäät niihin kiinni. Opamoxi vois olla noista turvallisin, vaikka olon miellyttävyydessä häviää diapamille.


      • Anonyymi

        Olen kyttänyt joskus. Kokemukseni on, että pitää ottaa pilleri ainakin 2 tuntia ennen nukkumaan menoa. Mitään hyvää unta se ei takaa.


    • psykonautti

      en söis itse enkä suosittele t:farmaseuttii

    • Insomniamies

      Mielummin toki Dormicum mutta jos lääkkeiden väärinkäyttöä takana niin ei. Ite otin tunti sitten ja sellanen luonnollinen iltaväsymys. Aamulla tuli vauhteiltua vielä niin ihmettelen. Hiisaan vielä ja unensaanti taattu. Tääkään ei sovi jatkuvaan käyttöön koska toleranssi. Outoa puhua toleranssista antihistamiinin kohdalla kyllä heh. Tää teksti on jollekin googlaajalle tarkotettu. Peace.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe