Kankaanpään kuvacenter

Mistä-näitä-sikiää

Oletteko käyny? Kävin ekaa kertaa elämässäni pari viikkoo sitten ja pakko todeta että harvassa kankaanpääläisessä paikassa saa noin paskaa palvelua! Siis niiin törkeesti puhuu tämä vaalee nuorehko nainen! Melkeinpä huusi/raivostui kun toinen asiakas pyysi jotain ihan pientä asiaa, nimittäin passikuvaa! Ja todella tyrkyttävä myyjä! Inhottavaa asiakaspalvelua!!! Ei tarvitse mua odottaa sinne enää ikinä

26

2543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinmielin

      Kävin juur eilen passikuvassa ja sain Erittäin hyvää ja ystävällistä palvelua ..!

    • banaanipläjäys

      Aivan todella ylihinnoiteltuja valokuvia todella ala-arvoisella palvelulla. Olemme käyneet siellä ensimmäisen ja viimeisen kerran, menemme jatkossa torin toiselle puolle, jossa nuori uusi omistaja todella pitää työstään ja asiakkaistaan.

    • ffff99

      jaaa

    • voivoiMitenkäy

      Kyllä, niin ylihintaista että huhhuh! Ja asiakaspalvelu mitä kamalampaa! Todella nokkava neiti "palvelemassa"

    • Kuvallinen

      Eipä ole kokemusta ko liikkeestä, mutta toisella puolen toria olen saanut aina erittäin mallikasta palvelua.

      • Ujopiimäätoopillinen

        Täytyy ihan uteliaisuuttta poiketa huomenna typyä moikkaamaan


    • spiraali

      todellakin ylihintaiset passikuvat ja tyrkyttävät myyjät

    • enkäy

      Tuossa firmassahan ylimielinen ja röyhkeys on ollut enemmänkin sääntö kuin poikkeus aina.

    • kankaanpäänhirmu

      paljonko ne passikuvat maksaa?

    • Kyyppsäå

      Maksaa , mitä maksaa,,,en asioi:( torin toisella puolella asiallista asiantuntevaa palvelua:):)

    • si001

      Joo kyllä SIILIN välikössä siinnä toiviva valok. liik , NUORI YRITTÄJÄ toimii ja palvelee asiakasta niin kuin pitääkin ! ! ! ( JA hinnatkin halvenmmat kuin KUVACENTTERISÄ ) , , ,

    • HyväFirma

      Minä olen kyllä saanut Kuvacenterissä aina hyvää ja ammattitaitoista palvelua!
      Aion jatkossakin käyttää ko. yritystä.

    • LaatuEnnenKaikkea

      Nimim si001, ilmeisesti kyseinen NUORI YRITTÄJÄ? :) Valitettavasti tämän avauksen jälkeen en edes mene siilin välikköön katsomaan vaan jatkan Kuva-Centerin asiakkaana.

      • Eienääo

        Tälläset idiootit pitäisi saada pois maailmasta. KC on syvältä


      • Kpäänpaskinfirma

        Siä on ollu aina samaa shaissee koko palvelu tai oikeestaan palvelemattomuus et ihmetellä pitää jos joku on nii elämäänsä kyllästyny et ainne menee nolattavaks ja tyrkytettäväks.


    • fuller123

      Taitaa sama henkilö kirjoitella, eri nimimerkillä vain. Teksti on samantyylistä.

      Itse olen ollut tyytyväinen kuvacenterin palveluihin ja asiakaspalveluun. Mutta käyn toki myös Siilin välikön liikkeessä asioimassa.

    • Entyytyväinen

      En tykännyt. Jos kuvavedoksista esim. Menee mainitsemaan jotain negatiivista palautetta, tulee kauheet selitykset; yritetään vain omaksi eduksi selitellä; että juu näin kuuluukin olla" vaikka itse et kuviin olisi tyytyväinen. Itse En kannata , enää.

      • Anonyymi

        Ja vitut


    • ElisabethMaria

      En voi suositella. Kerran hain teetettyä kuvaa ja en ole koskaan niin tympeää palvelua saanut. Silloin oli vaalea nainen tiskillä. Toisen kerran jouduin mukaan kuvauksiin sinne ja kuvaaja välillä tiuski kiukkuisesti, kun lapset ei ollu toivotulla tavalla kuvaustilanteessa. Vaalea nainen silloinkin..

    • Naurettavaaa

      Ihan varmasti sama henkilö kirjoittelee eri nimimerkeillä! Naurettavaa käytöstä. Taitaa olla kankaanpään valokuvaamon henkilöstöä?

      Siilin välikössä olen enimmäkseen käynyt mutta taidan siirtyä kuva centerin asiakkaaksi. Sain siellä nimittäin erittäin hyvää palvelua! Soitin 45min ennen aikaa, että kuvattava poika oli kaatunut eikä päästä kuviin. Myyjä puhelimessa oli oikein ymmärtäväinen ja kehui että totta kai pitää siirtää aikaa koska lapsen pitää olla hyväntuulinen kuvissa, eikä kipeä tai väsynyt. Enkä ole edes "maksava asiakas" koska lahjakortti löytyy!

      • Eisavuailman

        No eihän tuo nyt joka kerta tylyä voi olla missään, mutta palveluammatissa pienellä paikkakunnalla luulisi kerrankin olevan liikaa. Olen kuullut epäedullisista kokemuksista niin asiakkaan kuin ammatillisen yhteyden kautta ko. paikan kanssa tekemisissä olleelta henkilöltä.
        Itse olen muistaakseni saanut ok. palvelua.


    • Parasvalokuvaamo

      En voi kuin suositella kyseistä paikkaa! Kukaan ei ikinä ole saanut yhtä hyvää kuvaa mustista koirista kuin Seppälä.

    • Naurettavaaa

      No jos NÄIN PALJON on negstiivisia kommentteja niin eiköhän se huobo asiakaspalvelu näkyisi jo jokaisen asiakkaan kohdall?? :D

    • Anonyymi

      En mene,,,

    • Anonyymi

      Erittäin hyvää palvelua sain. Passikuvat ammattitaidolla otettiin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe