Eläkeläiset HÄVETKÄÄ!

Täysi_hoito

22

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ENHÄPEE

      En häpee mitään.

      • Älä_sitten

        kitise kun etujasi leikataan!


      • enkitisekään
        Älä_sitten kirjoitti:

        kitise kun etujasi leikataan!

        En myöskään mitään kitise, minulta ei leikata mitään, paitsi huomenna menen hiustenleikkuuseen


    • porpotipoppoppoo

      paskat ne mitään leikkaa ja jos leikkaavat niin päitä pölkylle, saatana.

    • 48vduunari

      Päläpälä taas, nämä eläkeläiset on ollu huonolla palkalla koko ikänsä, maksaneet valittavien kakaroiden opiskelukustannukset ja kasvatuksen, alkavat olla jo reilusti elämänsä ehtoopuolella, mitä helvettiä te penikat rutisette, olisitte kiitollisia että nämä ihmiset on rakentaneet teille helpon elämän. Ei nää seitenkymppiset ole saaneet opintotukia ja ilmasia asuntoja niinkuin te saatte, eikö niillä muka olisi oikeus pitää edes se 1000 ekun eläke?!! Teidän kakaroiden tässä pitää hävetä, saakelin idiootit!

      • Ai_helpon

        elämän vai?

        Työttömyyaste kohta 15%, korkeastikoulutettujen työttömyys ennätyskorkealla. Nuorisotyöttömyys 25%. Jokaiseen työpaikkaan satoja hakijoita. Kun korkeakoulusta valmistut on 50/50 todennäköisyys että saat töitä.

        Että mietippä hetki uudelleen sanojasi ja HÄPEÄ!


      • olisitvalinnuttoisin
        Ai_helpon kirjoitti:

        elämän vai?

        Työttömyyaste kohta 15%, korkeastikoulutettujen työttömyys ennätyskorkealla. Nuorisotyöttömyys 25%. Jokaiseen työpaikkaan satoja hakijoita. Kun korkeakoulusta valmistut on 50/50 todennäköisyys että saat töitä.

        Että mietippä hetki uudelleen sanojasi ja HÄPEÄ!

        Ite olet alasi valinnut, mitäs opiskelet työttömäksi, häpee ite.
        Eikä tämä työttömyys ole duunarien vika, vika on nykyisessä ja edellisissä hallituksissa.


      • Tilanne_on
        olisitvalinnuttoisin kirjoitti:

        Ite olet alasi valinnut, mitäs opiskelet työttömäksi, häpee ite.
        Eikä tämä työttömyys ole duunarien vika, vika on nykyisessä ja edellisissä hallituksissa.

        sama lähes kaikilla aloilla, että työttömäksi opiskelusyytös on perusteeton.

        Mitä työttömyyteen itseensä tulee, niin olet oikeassa se ei ole (pelkästään duunarien) vika. Vaan KOKO edellisen KAHDEN SUKUPOLVEN vika.

        He ovat tälläisen suomen rakentaneen ja nyt uusi sukopolvi kärsii seuraukset koko SUKUPOLVEN tyhmyydestä.

        Tämän TOTUUDEN vuoksi olen täysin oikeutettu käskemään edelliset sukupolvet HÄPEÄMÄÄN TEKOJAAN!


      • matemajatikka

        Osannet varmaankin hahmottaa että noihin mainittuun kahteen sukupolveen eivät kuulu vanhuuseläkeläiset.

        Sotainvalideja muita iäkkäämpiä ihmisiä ei tule rangaista siitä että heidän lapsenlapsensa ja ikäluokat siitä eteenpäin sössivät asioita.


      • Et_ilmeisesti
        matemajatikka kirjoitti:

        Osannet varmaankin hahmottaa että noihin mainittuun kahteen sukupolveen eivät kuulu vanhuuseläkeläiset.

        Sotainvalideja muita iäkkäämpiä ihmisiä ei tule rangaista siitä että heidän lapsenlapsensa ja ikäluokat siitä eteenpäin sössivät asioita.

        itse osaa matematiikkaa?

        Kirjoittaja vaikuttaa olevat 20-30 vuotias. Tuolloin 2 sukupolvea aikaisemmat ovat jo hetken aikaa nauttineet eläkkeestään.


      • matemajatikka
        Et_ilmeisesti kirjoitti:

        itse osaa matematiikkaa?

        Kirjoittaja vaikuttaa olevat 20-30 vuotias. Tuolloin 2 sukupolvea aikaisemmat ovat jo hetken aikaa nauttineet eläkkeestään.

        Jos kirjoittaja on parikymppinen, silloin häntä vanhemmat kaksi sukupolvea ovat 40 ja 60 ikäisiä, ja näihin ei kuulu sotainvalideja.


      • teinvikanlapsen38v
        matemajatikka kirjoitti:

        Jos kirjoittaja on parikymppinen, silloin häntä vanhemmat kaksi sukupolvea ovat 40 ja 60 ikäisiä, ja näihin ei kuulu sotainvalideja.

        Lisää matematiikkaa, minun poikani on nyt 23 ja minä täytän 61v ja isäni on 91v ja on sotaveteraani.


      • hedelmällinen50v
        teinvikanlapsen38v kirjoitti:

        Lisää matematiikkaa, minun poikani on nyt 23 ja minä täytän 61v ja isäni on 91v ja on sotaveteraani.

        Juu ei monikaan ala tehdä lapsia 20 vuotiaana, jo pitemmän aikaan eka mukula tehään siinä 30-35 vuotiaana ja miehet voi tekasta lapsia vaikka 80 vuotiaina.


      • matemajatikka
        teinvikanlapsen38v kirjoitti:

        Lisää matematiikkaa, minun poikani on nyt 23 ja minä täytän 61v ja isäni on 91v ja on sotaveteraani.

        Juu varmaan, mutta ei niitä sukupolvia mietiskellä teidän perhettä esimerkkinä käyttäen.

        Itse ajattelen että yksi sukupolvi vaihtuu toiseen kun on se vähimmäismäärä vuosia koossa joka tarvitaan että voi olla äiti tahi isä seuraavalle polvelle. Ihmiselle se on 20 v.

        Täten sukupolvia voisi olla vaikkapa näin: 0 v, 20 v, 40 v, 60 v, 80 v ja 100 v.

        Viralliseen sukupolvimääritteeseen en toki ole tutustunut. Mutta tuntuuhan tuo näkemys tässä ketjussa vaihtelevan, joten sama kai tuo.


    • Eiksvaan

      Kyllä hävettää,että kaikenlaisia sukupolvia,ja ulkolaisten perseennuolijoita sekä EU,n
      liittovaltion ihailioita Suomi onkin kasvattanut ,siksi olemme nyt tässä jamassa kaikkien
      mutiaisten tallattavana, kokomuksen ja hyysäreiden orjamarkkinoilla.

      • lottasvärdd

        Totta, sotaveteraanit aikoinaan tämän maan meille tappelivat, pian se on Afrikkalaisten ja muslimien maa ja valtauskonto on islam ja täällä islamilaiset lait, tuskin kukaan noista edes töitä tekee, Suomi taantuu, kyllä on häpeemisen aihe.


      • töitäkö
        lottasvärdd kirjoitti:

        Totta, sotaveteraanit aikoinaan tämän maan meille tappelivat, pian se on Afrikkalaisten ja muslimien maa ja valtauskonto on islam ja täällä islamilaiset lait, tuskin kukaan noista edes töitä tekee, Suomi taantuu, kyllä on häpeemisen aihe.

        Olen samaa mieltä, Suomi on mamutettu lähes piloille. Kaikenlaisia vetelehtijoitä koko pääkaupunkiseutu pullollaan. Ja vielä kansan verorahoilla. Eivät työllisty, ainoastaan bisnesmiehet, mamujen vastaanottokeskuksia pyörittämällä rikastuvat. Vuokrataloyhtiöt saavat mamuista luotetavia vuokranmaksajia kun sossu maksaa asumisen. Elikä veronmaksajat kustantavat koko mamutuksen.


    • Ihan noin yleisesti: ei ole häpeä olla eläkkeellä, ei ole häpeä saada rehellisesti, vailla vilppiä ja kaikkia lakeja noudattaen niitä tukia mitä valtio pienituloisille suo. Mutta! On iso häpeä huijata rahaa sosiaaltoimistolta (ja mitä enemmän huijataan niin sitä vaikeampi on niitä avustuksia saada) tai KELA:ta. Minusta on vastenmielistä lukea että "kyllä rahaa riittää" mutta kun vielä tuon tuen saan [huijattua] niin on vielä enemmän rahaa...Hyi hitto!

      Ihmiset jotka joutuvat turvautumaan yhteiskunnan apuun rehellisesti saavat kärsiä epärehellisten ihmisten teoista. Olin itse hetkellisesti avun tarpeessa pahimman laman aikana, ja täytyy sanoa että sain todella hyvää ja ystävällistä palvelua niin sosiaalitoimstolta kun KELA:lta. Kyllä, jouduin tuomaan jokaisen kuitin jne. mitä oli, mutta kun ei ollut peiteltävää niin ei ollut haittaakaan siihen.

      Oli toki aika jolloin "sossusta sai rahaa kaatamalla" vaikka pihalla seisoi uusi mersu, mutta se loppui jo aikoja sitten. Ajat muuttuvat, ei aina parempaan, myönnän, mutta minua säälittää ne jotka leipäjonossa seisovat, ei se ole oikein. Ja tällä hetkellä näyttää siltä että jonot ei lyhene. Kuka sitten on siihen syyllinen on aihe josta voi debatoida, mutta syyllisen löytyminen ei juuri nyt auta, nyt pitää vaan toivoa että hallitus ymmärtäisi että moni joutuu entistä ahtaamalle näillä leikkauksilla mitä suunnitellaan, ja toivottavasti ennen kun ihmisiä alkaa kuolemaan nälkään ja tarvittavien lääkkeiden jne. puutteessa. Olen kuitenkin toiveikas siihen että maan johto tämän ymmärtää.

    • Tässäkaikille

      Ihan järjetön keskusteluketju tuo oli. Eiköhän kymmenet vuodet maata rakentaneet ole eläkkeensä ansainneet, erityisesti kun puhutaan kovan työn tekijöistä, jotka saavat liian vähän.

      Ne, joille rahaa ei tule jakaa ovat näitä miespakolaisia, sosiaaliturvapakolaisia. He eivät ole ansainneet suomen verokertymästä mutään, ei mitään.

      Ja ne muiden kansojen rikolliset pitää potkia tylyllä tavalla ulos maasta !

    • suvakithirteen

      Mä en ainakaan häpeä mitään.
      olen tehnyt työtä ikäni ja kun on käsketty olen äänestänyt, niitä puolueita, joita on ehdolla ollut.
      Jos tekevät toisin kuin mitä ennen vaaleja lupasivat, moite kuuluu poliitikoille, ei äänestäjille.
      Nykyhallituksessa on vain yksi puolue joka yrittää muuttaa kuviota, mutta media rääpii senkin piloille, kun toimittajat pelkäävät että viroissainsa on heillä väärän puolueen jäsenkirja jatkon kannalta.

      Tämä koko härdelli on rajojen aukinaisuuden ja EU.n syytä.

      Onneksi EU kaatuu omaan mahdottomuuteensa hyvin, hyvin pian.
      kiitos Herralle siitä !

    • erobnsgdg

      Trollausta taas. Terveisiä aloittajalle Pietariin!

    • Eläkeläisiä.petetään

      Mitä jos häpeäisit itse? Tämän ajan eläkeläiset ovat tehneet työtä ikänsä mikä mitäkin, raskasta työtä pienillä palkoilla. Tekisittekö itse?
      Nyt eläkerahastot ovat rahaa täynnä, sinne on kertyneet juuri näiden raatajien ansiosta eläkerahoja jotka on sijoitettu ja kehtaatte sanoa, että tämän ajan nuoret joutuu maksamaan eläkeläisten eläkkeet. Ei pidä kaikkia valheita ja puolitotuuksia uskoa.
      Eläkerahastot pimittää nyt eläkeläisten rahoja ulkomailla, leikkasi indeksit ja jättävät maksamatta eläkkeitä monia vuosia niiltä jotka teki työtä aikanaan 18-vuotiaasta asti. Pieneläkeläisten eurot huutaa noissa rahastoissa oikeaa omistajaansa, eli juuri niitä pieneläkeläisiä.
      Valtion politiikot valehtelee että ei ole jakovaraa vaikka juuri nuo ovat eläkeläisten rahoja. Mitä muuta tämä on kuin pelkkää rosvoamista muuhun tarkoitukseen?
      Heillä on kyllä tietoa näistä rahoista jotka eläkerahastoissa makaa korkoa kasvamassa ja myös tavat millä ne voi eläkeläisille palauttaa. Edes pääomaan ei tarvitsisi koskea, koroilla voitaisiin maksaa tämän ajan eläkeläisille kuuluva osuus.
      Jos tämän ajan nuorilla maksatetaan tulevia eläkkeitä on syy pelkästään näiden rahastojen vartijoiden ja herrojen rahakasojen päällä istumisessa. On sanottu että eläkerahastoissa on niin paljon rahaa että ja jo pelkillä rahastojen koroilla hoidettaisiin nuo pieneläkeläisiltä varastetut eläkkeet.
      Suomen valtion herrat voi asialle kyllä paljon tehdä, jos halua olisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe