Lesbokynnet

1410

Mulle ei koskaan ole selvinnyt "lesbokynsien" pituus. Omat suht pitkät kynteni eivät raavi tai satuta, jos sormetan itseäni, joten onko koko lesbokynsiasia todellisuudessa myytti? Omat kynteni vastaavat siis ainakin omien havaintojen perusteella keskivertonaisen kynsiä. Jos keskivertonaisella kynnet on sopivat työnnettäväksi toisen sisään, kynsiä tarkkailemalla voi lähinnä varmistua 10%:n (joilla kaikista pisimmät kynnet) olevan heteroita (tai biseksuaaleja, jotka ovat miehen kanssa), eikä kynsiä katsomalla lopulta saa juuri osviittaa toisen seksuaalisesta suuntautumisesta. Miten asia on?

39

1209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fault

      ainoa millä tunnistaa seksuaalisen suuntautumisen on tosiaan kynnet ja etusormen pituus. Kaikki muu on hölynpölyä. Kynnet kuntoon siis niin aletaan tunnistelemaan.

    • SHortcut

      Ei ole myytti.
      https://www.pinterest.com/pin/546131892289260783/ Kuvassa etusermen kynsi on liian pitkä.
      Teräville kulmille kynsien reunassa tehdään pyöristys.

      Täällä 1700 naisen vastaukset kynsijuttuun.

      http://www.afterellen.com/people/213234-the-results-of-the-great-ae-nail-poll-lesbians-dgaf

      Eli 48% vastanneista suosi lyhyitä kynsiä.

      Se on ihan eriasia tekeekö toiselle vai itselleen.
      Terävät kynnet voi tehdä todella pahaa jälkeä, Ja se kontrolli tuppaa katoamaan, kun ihmiset innostuu. Siellä on paljon tunnottomia alueita.

      Tietty tyynyprinsessat, jokka ei tee toiselle mitään, voivat pitää kyntensä ja aseksuaalit.

      Sivun viimeisestä kuvasta voi ottaa ajatusmallin. http://www.wood-carving-tools.com/about.htm
      Kukapa sitä rakastaan vahingoittaa haluaa.

      • shortnailsbestnails

        Olen samaa mieltä, yhtään pidemmät kynnet satuttavat helposti, koska toisen jokaista liikettä ei voi ennakoida.
        Ja olen ulkoisesti hyvin huoliteltu ja feminiininen vaikka pidän kynnet viilattuna ihan minimiin.
        Iso peukku siis lyhyille kynsille! :)


      • ennakkoluulojataas
        shortnailsbestnails kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, yhtään pidemmät kynnet satuttavat helposti, koska toisen jokaista liikettä ei voi ennakoida.
        Ja olen ulkoisesti hyvin huoliteltu ja feminiininen vaikka pidän kynnet viilattuna ihan minimiin.
        Iso peukku siis lyhyille kynsille! :)

        "Ja se kontrolli tuppaa katoamaan, kun ihmiset innostuu."

        Jotkut osaavat pitää sen kontrollin loppuun asti, toiset ei. Ei pidä liikaa aliarvioida toisen ihmisen kykyjä=)

        "Olen samaa mieltä, yhtään pidemmät kynnet satuttavat helposti, koska toisen jokaista liikettä ei voi ennakoida."

        Jos olet luotettavan, taitavan ja sinut huomioonottavan naisen käsissä, ei sinuun satu. Sattua voi monellakin tavalla ilman pitkiäkin kynsiä tai sitten esim. seksi tuntuu täysin mitäänsanomattomalta. Pyritkö siis sängyssä ennakoimaan toisen ihmisen liikkeitä jatkuvasti? Ei ehkä pitäisi, jos haluaa nauttia siitä seksistä täysin rinnoin. Silloin ei kannata keskittyä siihen ennakoimiseen vaan antaa tunteen ja halujen viedä.


      • shortnailsbestnails

        Nyt kun kysyit, niin ei, en pyri ennakoimaan. :) Pidän kynnet lyhyinä juuri siksi, ettei tarvitse huolehtia satuttavansa toista.
        Jokainen saa pitää tietysti sellaisia kynsiä kuin haluaa, mutta en oman kokemukseni perusteella pitäisi "lesbokynsiä" myyttinä.


      • hyihitto___
        shortnailsbestnails kirjoitti:

        Nyt kun kysyit, niin ei, en pyri ennakoimaan. :) Pidän kynnet lyhyinä juuri siksi, ettei tarvitse huolehtia satuttavansa toista.
        Jokainen saa pitää tietysti sellaisia kynsiä kuin haluaa, mutta en oman kokemukseni perusteella pitäisi "lesbokynsiä" myyttinä.

        Hyi hitto, itse en ainakaan haluaisi olla sterotyyppinen lesbo millään tasolla:

        - lyhyet, epäsiistit, rumat kynnet, ei kynsilakkaa, useimmiten ammattiala vielä sellainen, jossa tehdään käsillä paljon kaikkea, ei aivoilla
        - lyhyet, siilimäiset hiukset (useimmiten tummat) tai kynitty a la kana
        - ei meikkiä, iho epäsiisti, ihosta ei ole pidetty huolta kun ei millään viitsi
        - reisitaskuhousut, hyi hitto
        - ei rintoja tai sitten jos on, yritetty peittää mahdollisimman löysiin paitoihin
        - matalat kengät, lenkkarit tai sitten miesten kengät, koska niin laiska kävelemään muilla kengillä
        - luonne vitun laiska, kaikesta pitää luistaa sieltä mistä aita matalin
        - mahdollisimman miesmäinen habitus, useimmiten testosteroneja uhkuva
        - mahdollisesti kävelee ja istuu haarat levällään ja kuvittelee haarojensa välissä olevan muna
        - lävistyksiä, hirveästi tatuointeja
        - älykkyysosamäärä tosi matala
        - todella suppea elämänkokemus, uskoo kaikkiin kaavoihin kangistuneisiin sterotypiohin ja käyttäytyy sen mukaan
        - laumasielu, ei ajattele omilla aivoillaa vaan menee joukon mukana
        - auto on peniksen jatke
        - miesmäinen ammatti, hyi hitto
        - ramppaa kaikissa Setan bileissä ja tapahtumissa, kuuluttaa kovaan ääneen kaikille olevansa lesbo, tuttu, kulunut naama
        - käynyt kaikki "piirien" naiset läpi ja se näkyy naamasta
        - pettää, valehtee sen kuin ehtii, pitää monta naista yhtäaikaa
        - asennevammainen, uppiniskainen, hemmetin tyhmä ja ennakkoluuloinen
        - yrittää aina olla miehen roolissa, sovinistinen


      • yrmyolet
        hyihitto___ kirjoitti:

        Hyi hitto, itse en ainakaan haluaisi olla sterotyyppinen lesbo millään tasolla:

        - lyhyet, epäsiistit, rumat kynnet, ei kynsilakkaa, useimmiten ammattiala vielä sellainen, jossa tehdään käsillä paljon kaikkea, ei aivoilla
        - lyhyet, siilimäiset hiukset (useimmiten tummat) tai kynitty a la kana
        - ei meikkiä, iho epäsiisti, ihosta ei ole pidetty huolta kun ei millään viitsi
        - reisitaskuhousut, hyi hitto
        - ei rintoja tai sitten jos on, yritetty peittää mahdollisimman löysiin paitoihin
        - matalat kengät, lenkkarit tai sitten miesten kengät, koska niin laiska kävelemään muilla kengillä
        - luonne vitun laiska, kaikesta pitää luistaa sieltä mistä aita matalin
        - mahdollisimman miesmäinen habitus, useimmiten testosteroneja uhkuva
        - mahdollisesti kävelee ja istuu haarat levällään ja kuvittelee haarojensa välissä olevan muna
        - lävistyksiä, hirveästi tatuointeja
        - älykkyysosamäärä tosi matala
        - todella suppea elämänkokemus, uskoo kaikkiin kaavoihin kangistuneisiin sterotypiohin ja käyttäytyy sen mukaan
        - laumasielu, ei ajattele omilla aivoillaa vaan menee joukon mukana
        - auto on peniksen jatke
        - miesmäinen ammatti, hyi hitto
        - ramppaa kaikissa Setan bileissä ja tapahtumissa, kuuluttaa kovaan ääneen kaikille olevansa lesbo, tuttu, kulunut naama
        - käynyt kaikki "piirien" naiset läpi ja se näkyy naamasta
        - pettää, valehtee sen kuin ehtii, pitää monta naista yhtäaikaa
        - asennevammainen, uppiniskainen, hemmetin tyhmä ja ennakkoluuloinen
        - yrittää aina olla miehen roolissa, sovinistinen

        Kukin taaplaa tyylillään.
        Mitkä kohdat itse täytät?
        Luonteenpiirteesi kävivätkin jo ilmi vuodartuksestasi.


      • hyihitto___
        yrmyolet kirjoitti:

        Kukin taaplaa tyylillään.
        Mitkä kohdat itse täytät?
        Luonteenpiirteesi kävivätkin jo ilmi vuodartuksestasi.

        Tais osua sinuun eniten kuvailut?

        En yksinkertaisesti voi ymmärtää, miksi ihmiset palvovat ennakkoluuloja ja sterotypioita varsinkin niitä mahdollisimman huonoja ja jotka ovat mahdollisimman huonoja esikuvia?

        Eikö gay-kansan pitäisi pyrkiä eroon ennakkoluuloista ja stereotypioista eikä suinkaan vahvistaa niitä? Pukeutumalla ja käyttäytymällä mahdollisimman "lesbosti" vahvistatte itsekin niitä luutuneitä, stereotyyppisiä käsityksiä lesboista!

        Homoseksuaalisuus ei välttämättä näy ulospäin, koittakaa jo tajuta se! Mitä järkeä on muutenkaan pitää esikuvana jotain rumia ja tyhmiä naisia, jotka haluavat olla mahdollisimman miehiä? Lesbo tykkää naisista, ei miehistä tai transmiehistä.

        On niin monen muuta keinoa millään voi osoittaa olevansa kiinnostunut naisista tai tietystä naisesta kuin luutuneiden stereotypioiden matkiminen ja niiden vahvistaminen! Hymy, silmiin pitkään katsominen ja flirttailu on huomattavasti tehokkaampaa kuin tyyliin laittaa peukalosormus tai jotain sateenkaarikrääsää.


      • FemGem

        Kaikella kunnioituksella, mikään muu aiemman listauksesi stereotypioista ei osunut kohdalleen, kuin lyhyet kynnet. Olen feminiinen, pukeudun hyvin, opiskelen haastavaa alaa yliopistossa ja silti olen lesbo.

        Ihmettelen, miksi koet noin suurta vastenmielisyyttä "stereotyyppisiä" lesboja kohtaan? Pidän myös peukalosormusta, koska se on helpohko tapa tuoda hienovaraisesti esiin suuntautumistani. Muuten en kuuluta olevani lesbo ja vaikka kuuluttaisinkin, ketä se haittaisi?

        Lyhyet kynnet nyt vaan ovat kätevät, eikä juuri ole pelkoa kumppanin satuttamisesta vällyjen välissä. Jos olen kiinnostunut jostakin naisesta, niin hän varmaan voi sen päätellä ihan muusta kuin lyhyistä kynsistä.. :)


      • fault
        hyihitto___ kirjoitti:

        Hyi hitto, itse en ainakaan haluaisi olla sterotyyppinen lesbo millään tasolla:

        - lyhyet, epäsiistit, rumat kynnet, ei kynsilakkaa, useimmiten ammattiala vielä sellainen, jossa tehdään käsillä paljon kaikkea, ei aivoilla
        - lyhyet, siilimäiset hiukset (useimmiten tummat) tai kynitty a la kana
        - ei meikkiä, iho epäsiisti, ihosta ei ole pidetty huolta kun ei millään viitsi
        - reisitaskuhousut, hyi hitto
        - ei rintoja tai sitten jos on, yritetty peittää mahdollisimman löysiin paitoihin
        - matalat kengät, lenkkarit tai sitten miesten kengät, koska niin laiska kävelemään muilla kengillä
        - luonne vitun laiska, kaikesta pitää luistaa sieltä mistä aita matalin
        - mahdollisimman miesmäinen habitus, useimmiten testosteroneja uhkuva
        - mahdollisesti kävelee ja istuu haarat levällään ja kuvittelee haarojensa välissä olevan muna
        - lävistyksiä, hirveästi tatuointeja
        - älykkyysosamäärä tosi matala
        - todella suppea elämänkokemus, uskoo kaikkiin kaavoihin kangistuneisiin sterotypiohin ja käyttäytyy sen mukaan
        - laumasielu, ei ajattele omilla aivoillaa vaan menee joukon mukana
        - auto on peniksen jatke
        - miesmäinen ammatti, hyi hitto
        - ramppaa kaikissa Setan bileissä ja tapahtumissa, kuuluttaa kovaan ääneen kaikille olevansa lesbo, tuttu, kulunut naama
        - käynyt kaikki "piirien" naiset läpi ja se näkyy naamasta
        - pettää, valehtee sen kuin ehtii, pitää monta naista yhtäaikaa
        - asennevammainen, uppiniskainen, hemmetin tyhmä ja ennakkoluuloinen
        - yrittää aina olla miehen roolissa, sovinistinen

        ehkä kannattaa miettiä onko meistä kukaan sanomaan toiselle miten hänen pitäisi pukeutua, millaista tyyliä edustaa ja mitä työtä tekee. Jokaisella on sydän, tunteet ja arvonsa. Mielipiteet on hyvä asia, mutta jos sinä siis näet maskuliinisen lesbon sinä ajattelet että hän on tietynlainen ihminen ja hyi:n arvoinen?
        Ja sitten se että pitäisi olla jonkun kaavan mukaan ja mielellään ei kaavan mukaan. Jos ihminen rakentaa omaa identiteettiään ja siihen kuuluu tietynlainen habitus niin kuka siihen kuolee?
        Myös itse toivoisin että luokitukset menettäisivät merkityksen. Heterot, lesbot, homot jne. Koska elämä on ihan liian isoa, ihan liian arvaamatonta siihen että kukaan voi sanoa että lesbo ei rakastu muuhun kuin naiseen tai hetero ei ikinä voisi rakastua samaa sukupuolta olevaan.
        Elämä on kaunista kun ei tarvitse pelätä rikkovansa luokituksia, muiden odotuksia itsestään.
        Tässä elämässä on haasteita joihin tarttuminen on joskus vaikeaa. Onko joku ulkonäkö sitten hyi:n arvoinen, onko jonkun duuni haukkumisen arvoinen.
        Gay kansan ei tarvitse pyrkiä mihinkään mihin yksilö ei halua pyrkiä. Me ollaan yksilöitä ja meille jokaiselle on omat tärkeät asiat.
        Mä en lähtis miettimään tuollaista hyi-listaa. En varmaan edes kykenisi siihen.
        Minulla on hyvin lyhyt lista mistä en pidä.
        - tyhmyys


      • hyihitto___
        FemGem kirjoitti:

        Kaikella kunnioituksella, mikään muu aiemman listauksesi stereotypioista ei osunut kohdalleen, kuin lyhyet kynnet. Olen feminiinen, pukeudun hyvin, opiskelen haastavaa alaa yliopistossa ja silti olen lesbo.

        Ihmettelen, miksi koet noin suurta vastenmielisyyttä "stereotyyppisiä" lesboja kohtaan? Pidän myös peukalosormusta, koska se on helpohko tapa tuoda hienovaraisesti esiin suuntautumistani. Muuten en kuuluta olevani lesbo ja vaikka kuuluttaisinkin, ketä se haittaisi?

        Lyhyet kynnet nyt vaan ovat kätevät, eikä juuri ole pelkoa kumppanin satuttamisesta vällyjen välissä. Jos olen kiinnostunut jostakin naisesta, niin hän varmaan voi sen päätellä ihan muusta kuin lyhyistä kynsistä.. :)

        Voi Luoja.

        Kuten aloittaja kirjoitti, ne kynnet ei välttämättä satu, ei itseä eikä sitä kumppania, jos osaa niitä sormiansa oikein käyttää. Ja juu kaikki eivät todellakaan ole aivottomia bimboja, jotka unohtavat "kyntensä" tai paneskelevat neljä tunta putkeen rajusti kynsiensä kanssa.

        Opiskelen minäkin erittäin haastavaa alaa yliopistossa, takana myös useampi tutkinto ja naiseni sekä minä molemmat olemme pitkäkyntisiä ja muuten ei satu tippaakaan, ei minua eikä häntä.

        Se, että jos sinua sattuu tai naistasi sattuu, ei tarkoita sitä, että kaikkia maailman naisia sattuu.


      • hyihitto___
        fault kirjoitti:

        ehkä kannattaa miettiä onko meistä kukaan sanomaan toiselle miten hänen pitäisi pukeutua, millaista tyyliä edustaa ja mitä työtä tekee. Jokaisella on sydän, tunteet ja arvonsa. Mielipiteet on hyvä asia, mutta jos sinä siis näet maskuliinisen lesbon sinä ajattelet että hän on tietynlainen ihminen ja hyi:n arvoinen?
        Ja sitten se että pitäisi olla jonkun kaavan mukaan ja mielellään ei kaavan mukaan. Jos ihminen rakentaa omaa identiteettiään ja siihen kuuluu tietynlainen habitus niin kuka siihen kuolee?
        Myös itse toivoisin että luokitukset menettäisivät merkityksen. Heterot, lesbot, homot jne. Koska elämä on ihan liian isoa, ihan liian arvaamatonta siihen että kukaan voi sanoa että lesbo ei rakastu muuhun kuin naiseen tai hetero ei ikinä voisi rakastua samaa sukupuolta olevaan.
        Elämä on kaunista kun ei tarvitse pelätä rikkovansa luokituksia, muiden odotuksia itsestään.
        Tässä elämässä on haasteita joihin tarttuminen on joskus vaikeaa. Onko joku ulkonäkö sitten hyi:n arvoinen, onko jonkun duuni haukkumisen arvoinen.
        Gay kansan ei tarvitse pyrkiä mihinkään mihin yksilö ei halua pyrkiä. Me ollaan yksilöitä ja meille jokaiselle on omat tärkeät asiat.
        Mä en lähtis miettimään tuollaista hyi-listaa. En varmaan edes kykenisi siihen.
        Minulla on hyvin lyhyt lista mistä en pidä.
        - tyhmyys

        "Koska elämä on ihan liian isoa, ihan liian arvaamatonta siihen että kukaan voi sanoa että lesbo ei rakastu muuhun kuin naiseen tai hetero ei ikinä voisi rakastua samaa sukupuolta olevaan."

        Itse olen ollut pienestä pitäen lesbo ja muuten tasan tarkkaan tiedän, että en koskaan rakastu mieheen, en menneysyydessä, en nyt enkä tulevaisuudessa. KOSKA, tunnen itseni sen verran hyvin, että tiedän kuka olen, mistä minä pidän ja mistä en pidä ja muuten tasan tarkkaan tunnen itseni huomattavasti enemmän kuin sinä, tuntematon palstakirjoittaja minut. Täten voin todellakin väittää, että olen täysin varma, että en ikinä maailmassa rakastu mieheen. Tiedätkö, on olemassa itsevarmoja, henkisesti vahvoja ihmisiä, jotka tuntevat hyvin itsensä,tietävät mitä haluavat ja mitä eivät. Kaikki eivät ole tasapainottomia aivottomia bimboja.

        Jos sinä olet epävarma itsestäsi, se ei todellakaan tarkoita, että kaikki muutkin olisivat epävarmoja itsestään. Kuten itsekin kirjoitit, olemme yksilöitä. Koska olemme yksilöitä, et voi yleistää sitä mikä sinussa on kaikkiin muihin naisiin. Minä en ole sinä, etkä sinä minä. Jos tiedät, että olet tarpeeksi epävarma sanomaan, että etkö voisi joskus rakastua miehiin, niin minä olen erilainen kuin sinä. Minä voin häpeilemättä sanoa, että olen sen verran lesbo, että en ikinä rakastu miehiin, koska minä olen yksilö ja erilainen kuin sinä. Jos joku lesbo rakastuu mieheen, so what (itse asiassa hän ei enää siinä vaiheessa kylläkään ole lesbo vaan bi), ei se minulta mitenkään ole pois, mutta ei se myöskään tarkoita, että minä olisin niin häilyvä ja tasapainoton, että minä rakastuisin miehiin. Nimittäin olen lesbo, enkä rakastu miehiin. Ikinä.


      • fault
        hyihitto___ kirjoitti:

        "Koska elämä on ihan liian isoa, ihan liian arvaamatonta siihen että kukaan voi sanoa että lesbo ei rakastu muuhun kuin naiseen tai hetero ei ikinä voisi rakastua samaa sukupuolta olevaan."

        Itse olen ollut pienestä pitäen lesbo ja muuten tasan tarkkaan tiedän, että en koskaan rakastu mieheen, en menneysyydessä, en nyt enkä tulevaisuudessa. KOSKA, tunnen itseni sen verran hyvin, että tiedän kuka olen, mistä minä pidän ja mistä en pidä ja muuten tasan tarkkaan tunnen itseni huomattavasti enemmän kuin sinä, tuntematon palstakirjoittaja minut. Täten voin todellakin väittää, että olen täysin varma, että en ikinä maailmassa rakastu mieheen. Tiedätkö, on olemassa itsevarmoja, henkisesti vahvoja ihmisiä, jotka tuntevat hyvin itsensä,tietävät mitä haluavat ja mitä eivät. Kaikki eivät ole tasapainottomia aivottomia bimboja.

        Jos sinä olet epävarma itsestäsi, se ei todellakaan tarkoita, että kaikki muutkin olisivat epävarmoja itsestään. Kuten itsekin kirjoitit, olemme yksilöitä. Koska olemme yksilöitä, et voi yleistää sitä mikä sinussa on kaikkiin muihin naisiin. Minä en ole sinä, etkä sinä minä. Jos tiedät, että olet tarpeeksi epävarma sanomaan, että etkö voisi joskus rakastua miehiin, niin minä olen erilainen kuin sinä. Minä voin häpeilemättä sanoa, että olen sen verran lesbo, että en ikinä rakastu miehiin, koska minä olen yksilö ja erilainen kuin sinä. Jos joku lesbo rakastuu mieheen, so what (itse asiassa hän ei enää siinä vaiheessa kylläkään ole lesbo vaan bi), ei se minulta mitenkään ole pois, mutta ei se myöskään tarkoita, että minä olisin niin häilyvä ja tasapainoton, että minä rakastuisin miehiin. Nimittäin olen lesbo, enkä rakastu miehiin. Ikinä.

        epävarmuudestako se kertoo? Mitä jos olisit elämäsi rakkautesi kanssa, olisit elänyt sanotaan nyt vaikka 15 vuotta hänen kanssaan. Sitten hän sanoisi että hän ei ole onnellinen tällaisena, vaan haluaa korjata sukupuolensa.
        Sanoisitko ihan siltä istumalta että tämä oli sitten tässä, kiitos ja hyvästi?
        Sanon vain että elämä on ihan liian isoa sanoa ehdottomia asioita mitä tulee rakkauteen, seksuaalisuuteen, itseensä.
        Ei se ole epävarmuutta tai huonoa itsetuntemusta olla ehdoton.
        Jotenkin tuntuu melkein että kun hakkaa kiveen sen mitä on, se on enemmän sitä epävarmuutta.
        Luokitukset on vain sanoja, tunteet, elämä, se on ihan eri juttu.
        Sähän kuulostat melkein yhdeltä sun listassa olevilta. Lesbouttaan korostavalta lyhytkynneltä, ei kai sulla ole vain autonmekaanikon ammattikin?
        Hy hyi.


      • hyihitto___
        fault kirjoitti:

        epävarmuudestako se kertoo? Mitä jos olisit elämäsi rakkautesi kanssa, olisit elänyt sanotaan nyt vaikka 15 vuotta hänen kanssaan. Sitten hän sanoisi että hän ei ole onnellinen tällaisena, vaan haluaa korjata sukupuolensa.
        Sanoisitko ihan siltä istumalta että tämä oli sitten tässä, kiitos ja hyvästi?
        Sanon vain että elämä on ihan liian isoa sanoa ehdottomia asioita mitä tulee rakkauteen, seksuaalisuuteen, itseensä.
        Ei se ole epävarmuutta tai huonoa itsetuntemusta olla ehdoton.
        Jotenkin tuntuu melkein että kun hakkaa kiveen sen mitä on, se on enemmän sitä epävarmuutta.
        Luokitukset on vain sanoja, tunteet, elämä, se on ihan eri juttu.
        Sähän kuulostat melkein yhdeltä sun listassa olevilta. Lesbouttaan korostavalta lyhytkynneltä, ei kai sulla ole vain autonmekaanikon ammattikin?
        Hy hyi.

        Sori vaan, mutta meitä lesboja on olemassa, joita ei kiinnosta miehet eikä transmiehet. Tiedän lesboja, joiden pitkäaikaiset kumppanit ovat halunneet muuttua naiseksi mieheksi ja käytänssä seksuaalinen sekä romanttinen kiinnostus on lopahtanut siihen, samoin seksielämä. Jos ovat pysytelleet yhdessä, niin ainakin toinen heistä on on alkanut juoksemaan vieraissa, koska kotoa ei joko saa seksiä tai sitten se seksi ei kiinnosta transmiehen kanssa. Joten käytännössä se suhde olisi vain platoninen kaverisuhde sen jälkeen. Jos ajatellaan, että teoriassa olisin naisen kanssa, joka 15 vuoden jälkeen haluaisi ryhtyä mieheksi, niin kiitos, se olisi minun puolelta siinä. Kavereina voitaisiin jatkaa, mutta se olisi siinä.

        KATSOS KUN TODELLAKIN MEITÄ LESBOJA on olemassa. TÄMÄ ON LESBOPALSTA ei bi. TURHAAN YRITÄT AIVOPESTÄ BISSEKSI. Ei onnistu.

        Haista sinä kukkanen kuule! Ilmeisesti et ole koskaan tuntenut terveen itsevarmaa naista, joka tietää mitä haluaa ja tietää mitä ei halua. Minä tiedän, minä en ole bi, en muutu biiksi, enkä koskaan ole ollut bi. Olen lesbo. Yhtäkään miestä en huoli, en transmiestä enkä transnaista/transvestiittiä. Minua ei voi aivopestä biiksi eikä hyväksikäyttää seksuaalisesti!

        Tiedätkö, minulle aina transnaiset, transvestiitit sekä transmiehet tulevat tyrkyttämään itseään. Ei kiinnosta. Minä en ole kiinnostunut. En ole kiinnostunut piste! Ei vaan mene perille, en ole kiinnostunut! En tosiaan ole kiinnostunut. Toki hyväksyn heidät ihmisinä, yksilöinä, ilmiönä jne, mutta en ole heistä kiinnostunut romanttisesti enkä seksuaalisesti. Ei vaan mene perille. Aina jankkaavat tuota samaa asiaa tai sitten haluavat jotain naista "opastamaan" heitä naisiksi. Katsos kun meitä naisia on myös sellaisia, joita ei kiinnosta ryhtyä kenenkään transnaisen/transmiehen opastajiksi. KATSOS KUN EI MILLÄÄN MENE PERILLE, ETTÄ FEMME VOI OLLA LESBO, HENKISESTI VAHVA JA TASAPAINOINEN, JOKA TIETÄÄ MITÄ HALUAA JA MITÄ EI.


      • fault
        hyihitto___ kirjoitti:

        Sori vaan, mutta meitä lesboja on olemassa, joita ei kiinnosta miehet eikä transmiehet. Tiedän lesboja, joiden pitkäaikaiset kumppanit ovat halunneet muuttua naiseksi mieheksi ja käytänssä seksuaalinen sekä romanttinen kiinnostus on lopahtanut siihen, samoin seksielämä. Jos ovat pysytelleet yhdessä, niin ainakin toinen heistä on on alkanut juoksemaan vieraissa, koska kotoa ei joko saa seksiä tai sitten se seksi ei kiinnosta transmiehen kanssa. Joten käytännössä se suhde olisi vain platoninen kaverisuhde sen jälkeen. Jos ajatellaan, että teoriassa olisin naisen kanssa, joka 15 vuoden jälkeen haluaisi ryhtyä mieheksi, niin kiitos, se olisi minun puolelta siinä. Kavereina voitaisiin jatkaa, mutta se olisi siinä.

        KATSOS KUN TODELLAKIN MEITÄ LESBOJA on olemassa. TÄMÄ ON LESBOPALSTA ei bi. TURHAAN YRITÄT AIVOPESTÄ BISSEKSI. Ei onnistu.

        Haista sinä kukkanen kuule! Ilmeisesti et ole koskaan tuntenut terveen itsevarmaa naista, joka tietää mitä haluaa ja tietää mitä ei halua. Minä tiedän, minä en ole bi, en muutu biiksi, enkä koskaan ole ollut bi. Olen lesbo. Yhtäkään miestä en huoli, en transmiestä enkä transnaista/transvestiittiä. Minua ei voi aivopestä biiksi eikä hyväksikäyttää seksuaalisesti!

        Tiedätkö, minulle aina transnaiset, transvestiitit sekä transmiehet tulevat tyrkyttämään itseään. Ei kiinnosta. Minä en ole kiinnostunut. En ole kiinnostunut piste! Ei vaan mene perille, en ole kiinnostunut! En tosiaan ole kiinnostunut. Toki hyväksyn heidät ihmisinä, yksilöinä, ilmiönä jne, mutta en ole heistä kiinnostunut romanttisesti enkä seksuaalisesti. Ei vaan mene perille. Aina jankkaavat tuota samaa asiaa tai sitten haluavat jotain naista "opastamaan" heitä naisiksi. Katsos kun meitä naisia on myös sellaisia, joita ei kiinnosta ryhtyä kenenkään transnaisen/transmiehen opastajiksi. KATSOS KUN EI MILLÄÄN MENE PERILLE, ETTÄ FEMME VOI OLLA LESBO, HENKISESTI VAHVA JA TASAPAINOINEN, JOKA TIETÄÄ MITÄ HALUAA JA MITÄ EI.

        sähän alat kuulostamaan ihan omalta listaltasi. Lesbolta joka on niin epävarma itsestään että korostaa lesbouttaan vimmatusti.
        Kyllä minäkin tiedän pareja joissa on sukupuolta korjattu ja eihän se nyt ole maailman helpoin asia. Mutta rakkaus on joskus vahvempi kuin sukupuoli. Siksi mä en sanoisi ehdottomaksi etteikö lesbo voisi rakastua mieheen.
        Eihän tässä ole muusta kyse kuin siitä, onko lesbo ehdotommasti nainen joka ei koskaan voi rakastua mieheenkin. Sinä sanot ettei, koska sana lesbo määrittelee sen ettei. Minä sanon että ihmisiä kun määritellään seksuaalisen suuntautumisen vuoksi, alkaa ongelmat.
        Henkisesti vahva ja tasapainoisen ihmisen ei tarvi huutaa että lesbo ei ikinä voi rakastua mieheen. Koska henkisesti vahva ja tasapainoinen ihminen ei tarvitse määritelmiä sille mitä tuntee ja hänen ei tarvi elää joidenkin sanojen vankina vaan uskaltaa ottaa elämän vastaan sellaisena kuin se hänelle tarjoillaan.
        Pelko. Sitä on syytä välttää. Silloin elämä sujuu paremmin.


      • fault
        fault kirjoitti:

        sähän alat kuulostamaan ihan omalta listaltasi. Lesbolta joka on niin epävarma itsestään että korostaa lesbouttaan vimmatusti.
        Kyllä minäkin tiedän pareja joissa on sukupuolta korjattu ja eihän se nyt ole maailman helpoin asia. Mutta rakkaus on joskus vahvempi kuin sukupuoli. Siksi mä en sanoisi ehdottomaksi etteikö lesbo voisi rakastua mieheen.
        Eihän tässä ole muusta kyse kuin siitä, onko lesbo ehdotommasti nainen joka ei koskaan voi rakastua mieheenkin. Sinä sanot ettei, koska sana lesbo määrittelee sen ettei. Minä sanon että ihmisiä kun määritellään seksuaalisen suuntautumisen vuoksi, alkaa ongelmat.
        Henkisesti vahva ja tasapainoisen ihmisen ei tarvi huutaa että lesbo ei ikinä voi rakastua mieheen. Koska henkisesti vahva ja tasapainoinen ihminen ei tarvitse määritelmiä sille mitä tuntee ja hänen ei tarvi elää joidenkin sanojen vankina vaan uskaltaa ottaa elämän vastaan sellaisena kuin se hänelle tarjoillaan.
        Pelko. Sitä on syytä välttää. Silloin elämä sujuu paremmin.

        ja muuten, sinä siis hyväksyt trans ihmiset ihmisinä ja ilmiöinä? Oletpa jalomielinen. Terveen ja tasapainoisen ihmisen kommentti puhtaimmillaan.


      • calmdownpeople

        Hukkasin kyllä valitettavasti kirjoituksesi punaisen langan hyihitto_. Mutta en vaan nyt ymmärrä, mikä ongelma muiden(!) lyhyissä kynsissä on.
        Henkilö voi myös olla lesbo, ilman mitään halua tulla transmieheksi tai pukeutua reisitaskuhousuihin. Ja ne ,jotka kokevat em. "stereotypiat" omikseen, saavat minun puolestani pitää takapihallaan vaikka kuinka monta rekkaa. :D
        Jos ihminen on oikeasti sinut itsensä kanssa, hänellä ei yleensä ole tarvetta vältellä stereotypioita ja hän uskaltaa tehdä asiota, jotka kokee omikseen.
        Jos sinä koet, että lyhyet kynnet on "ehdoton ei" niin olkoon niin. Joku muu taas ajattelee toisin. :)


      • yrmyolet
        hyihitto___ kirjoitti:

        Tais osua sinuun eniten kuvailut?

        En yksinkertaisesti voi ymmärtää, miksi ihmiset palvovat ennakkoluuloja ja sterotypioita varsinkin niitä mahdollisimman huonoja ja jotka ovat mahdollisimman huonoja esikuvia?

        Eikö gay-kansan pitäisi pyrkiä eroon ennakkoluuloista ja stereotypioista eikä suinkaan vahvistaa niitä? Pukeutumalla ja käyttäytymällä mahdollisimman "lesbosti" vahvistatte itsekin niitä luutuneitä, stereotyyppisiä käsityksiä lesboista!

        Homoseksuaalisuus ei välttämättä näy ulospäin, koittakaa jo tajuta se! Mitä järkeä on muutenkaan pitää esikuvana jotain rumia ja tyhmiä naisia, jotka haluavat olla mahdollisimman miehiä? Lesbo tykkää naisista, ei miehistä tai transmiehistä.

        On niin monen muuta keinoa millään voi osoittaa olevansa kiinnostunut naisista tai tietystä naisesta kuin luutuneiden stereotypioiden matkiminen ja niiden vahvistaminen! Hymy, silmiin pitkään katsominen ja flirttailu on huomattavasti tehokkaampaa kuin tyyliin laittaa peukalosormus tai jotain sateenkaarikrääsää.

        Lenkkari ja ei meikkiä kohdat osuivat.

        Tunnen paljon naisia joita listasi loukkaa. He ovat kaikki suurisydämisiä ja ajattelevaisia, enkä voisi kuvitella yhdenkään heistä kykenevän kirjoittamaan femmeistä, tai muistakaan naisista noin rumasti, ilkeästi ja ala-arvoisesti.
        Listasi kuvastaa arvomaailmaasi, eikä se anna sinusta kovin mairittelevaa kuvaa. Pinnallisuutesi ja muiden käsityskyvyn aliarvioiminen kertoo luonteesi puutteista melkoisesti.

        Sinä jankutat, käytät capslockia kuten lapset ja teinit, vaikutat muutenkin hyvin epäkypsältä.
        Heitä ennakkoluulosi ja listasi mäkeen, mene sitten nurkkaan muutamaksi toviksi miettimään syntyjä syviä.
        Joku varmaan mielellään askartelee sinne sinulle osaavilla käsillään, tietenkin lyhyin kynsin, hassun hatun :)


      • hyihitto___
        yrmyolet kirjoitti:

        Lenkkari ja ei meikkiä kohdat osuivat.

        Tunnen paljon naisia joita listasi loukkaa. He ovat kaikki suurisydämisiä ja ajattelevaisia, enkä voisi kuvitella yhdenkään heistä kykenevän kirjoittamaan femmeistä, tai muistakaan naisista noin rumasti, ilkeästi ja ala-arvoisesti.
        Listasi kuvastaa arvomaailmaasi, eikä se anna sinusta kovin mairittelevaa kuvaa. Pinnallisuutesi ja muiden käsityskyvyn aliarvioiminen kertoo luonteesi puutteista melkoisesti.

        Sinä jankutat, käytät capslockia kuten lapset ja teinit, vaikutat muutenkin hyvin epäkypsältä.
        Heitä ennakkoluulosi ja listasi mäkeen, mene sitten nurkkaan muutamaksi toviksi miettimään syntyjä syviä.
        Joku varmaan mielellään askartelee sinne sinulle osaavilla käsillään, tietenkin lyhyin kynsin, hassun hatun :)

        "Tunnen paljon naisia joita listasi loukkaa."

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Jokaisella on oikeus tykätä myös siitä mistä haluaa. Jokaisella on oikeus olla myös pesunkestävä lesbo. Jos se, että kirjoitan, että en ole bi vaan lesbo, enkä voisi kuvitella ikinä seurustelevani miehekkään naisen kanssa loukkaa jotakuta, niin hyvää päivää vaan! Silloin kyllä pitää omaa itsetuntoa kehittää hieman paksummaksi jos loukkaantuu siitä, että joku ei olekaan bisse tai jollekin ei kelpaakaan miehekäs nainen. Nimittäin niitä lesboja, joille ei kelpaa miehekäs nainen on paljon!

        Kun tälläkin palstalla ollaan niin kovin hehkuttamassa ja kyselemässä mistä tunnistaa lesbon ja miten voisi esim. pukeutua, että tunnistetaan lesboksi, niin on itsestään selvää, että kyse on stereotypioista. Jokainen meistä tietää, että lesbostereotypio on miehekäs, lyhythiuksinen jne.

        "Heitä ennakkoluulosi ja listasi mäkeen.."

        Ennakkoluuloni? Teillä muillahan tässä on ennakkoluuloja. Teidän mielestä lesbot ovat vain ja ainoastaan stereotypian mukaisia, kaikki lesbot inhoavat kuulema pitkiä kynsiä, kaikkien lesbojen mielestä pitkät kynnet satuttavat, kaikki lesbot kuulema eivät voi olla varmoja siitä pitävätkö tulevaisuudessa miehistä, kaikki lesbot sitä ja tätä.

        Minä nimenomaan kirjoitin, että miksi hitossa pitää lesbojen itsekin vahvistaa niitä sterotypioita? Pyritte lesboina näyttämään stereotyyppiseltä lesboilta lyhyine kynsineen. Miten hitossa gay-kansa vähentää ennakkoluuloja homoseksuaaleja kohtaan jos itse homot vahvistavat näitä (negatiivisia) ennakkoluuloja? Miten esimerkiksi Setan ajama tasa-arvo on linjassa sen kanssa, että stereotypioiden mukaan lesbosuhteessa aina toinen on mies, toinen nainen, toinen sovinisti, toinen feministi, toinen hallitseva, toinen alistuva tai lesbojen aina pitäisi olla "lesbojen" näköisiä tai muuten eivät ole lesboja tai että kaikki lesbot olisivat samasta muotista samoine mielipiteineen kynsien pituudesta lähtien?


      • hyihitto__
        fault kirjoitti:

        ja muuten, sinä siis hyväksyt trans ihmiset ihmisinä ja ilmiöinä? Oletpa jalomielinen. Terveen ja tasapainoisen ihmisen kommentti puhtaimmillaan.

        Tämä on vähän sama kommentti, että jos joku tummaihoinen mies tulee iskemään sinua ja sanot ei kiitos, niin heti olet rasisti. Jos taas joku trans/transvestiitti tulee sinua iskemään ja sanot kiitos, mutta ei kiitos, niin sitten ollaan suvaitsemattomia jne.

        Jokaisella on oma maku. Sen huomaa treffipalstoillakin. Se vaan ottaa joillakin niin kovasti itsetunnon päälle jos ei kelpaakaan kaikille (esim. transseksuaalina). Pointti on, että ei pidäkään kelvata. Et voi miellyttää jokaista ihmistä eikä tarvitsekaan.


      • hyihitto___
        fault kirjoitti:

        sähän alat kuulostamaan ihan omalta listaltasi. Lesbolta joka on niin epävarma itsestään että korostaa lesbouttaan vimmatusti.
        Kyllä minäkin tiedän pareja joissa on sukupuolta korjattu ja eihän se nyt ole maailman helpoin asia. Mutta rakkaus on joskus vahvempi kuin sukupuoli. Siksi mä en sanoisi ehdottomaksi etteikö lesbo voisi rakastua mieheen.
        Eihän tässä ole muusta kyse kuin siitä, onko lesbo ehdotommasti nainen joka ei koskaan voi rakastua mieheenkin. Sinä sanot ettei, koska sana lesbo määrittelee sen ettei. Minä sanon että ihmisiä kun määritellään seksuaalisen suuntautumisen vuoksi, alkaa ongelmat.
        Henkisesti vahva ja tasapainoisen ihmisen ei tarvi huutaa että lesbo ei ikinä voi rakastua mieheen. Koska henkisesti vahva ja tasapainoinen ihminen ei tarvitse määritelmiä sille mitä tuntee ja hänen ei tarvi elää joidenkin sanojen vankina vaan uskaltaa ottaa elämän vastaan sellaisena kuin se hänelle tarjoillaan.
        Pelko. Sitä on syytä välttää. Silloin elämä sujuu paremmin.

        En pelkää. En ole epävarma.

        Senpä takia se niin ottaa eräitä kirjoittajia päähän kun joku onkin itsestään ja identiteetistään varma eikä ole manipuloitavissa.

        Tämä on lesbopalsta. Olen lesbo. Minulla on oikeus olla lesbo. Minulla on oikeus pitää vain naisista myös tulevaisuudessakin. Se vaan ottaa hirveästi itsetunnolle etenkin sellaisia, jotka ovat itse epävarmoja itsestään ja haluavat miellyttää jokaista ihmistä. Se myös ottaa hirveästi näköjään eräiden hauraalle itsetunnolle kun sanoo, että ei pidäkään miehistä tai ei voisi kuvitella seurustelevansa transmiehen/transnaisen/transvestiitin kanssa.

        Kuulkaas. Elämä on. Et voi miellyttää jokaista vastaantulevaa. Aina löytyy joku, jolle et kelpaa tai joku, joka ei halua seurustella kanssasi. Näin se vaan menee.

        Jos joku on lesbo, niin antakaa sen rauhassa olla lesbo älkääkä ruvetko manipuloimaan ja aivopesemään sitä bisseksi. Se on hyväksikäyttöä se. Jos joku tietää mitä haluaa ja mitä ei, antakaa olla. Jos joku ei halua olla kanssasi, väkisin et voi ottaa.

        Jokaisella on oikeus tykätä siitä mistä haluaa ja oikeus sanoa ja kirjoittaa se.


      • outofcontrol
        ennakkoluulojataas kirjoitti:

        "Ja se kontrolli tuppaa katoamaan, kun ihmiset innostuu."

        Jotkut osaavat pitää sen kontrollin loppuun asti, toiset ei. Ei pidä liikaa aliarvioida toisen ihmisen kykyjä=)

        "Olen samaa mieltä, yhtään pidemmät kynnet satuttavat helposti, koska toisen jokaista liikettä ei voi ennakoida."

        Jos olet luotettavan, taitavan ja sinut huomioonottavan naisen käsissä, ei sinuun satu. Sattua voi monellakin tavalla ilman pitkiäkin kynsiä tai sitten esim. seksi tuntuu täysin mitäänsanomattomalta. Pyritkö siis sängyssä ennakoimaan toisen ihmisen liikkeitä jatkuvasti? Ei ehkä pitäisi, jos haluaa nauttia siitä seksistä täysin rinnoin. Silloin ei kannata keskittyä siihen ennakoimiseen vaan antaa tunteen ja halujen viedä.

        Aika helvetin tylsää ois olla sängyssä sellasen kaa, joka on koko ajan kontrollissa :D Mun määritelmä hyvälle seksille kun on juurikin se, että antaa mennä, ei kontrolloi vaan on, nauttii estoitta ja unohtaa kaiken muun..


      • meit.o.monee.junaa
        hyihitto___ kirjoitti:

        Hyi hitto, itse en ainakaan haluaisi olla sterotyyppinen lesbo millään tasolla:

        - lyhyet, epäsiistit, rumat kynnet, ei kynsilakkaa, useimmiten ammattiala vielä sellainen, jossa tehdään käsillä paljon kaikkea, ei aivoilla
        - lyhyet, siilimäiset hiukset (useimmiten tummat) tai kynitty a la kana
        - ei meikkiä, iho epäsiisti, ihosta ei ole pidetty huolta kun ei millään viitsi
        - reisitaskuhousut, hyi hitto
        - ei rintoja tai sitten jos on, yritetty peittää mahdollisimman löysiin paitoihin
        - matalat kengät, lenkkarit tai sitten miesten kengät, koska niin laiska kävelemään muilla kengillä
        - luonne vitun laiska, kaikesta pitää luistaa sieltä mistä aita matalin
        - mahdollisimman miesmäinen habitus, useimmiten testosteroneja uhkuva
        - mahdollisesti kävelee ja istuu haarat levällään ja kuvittelee haarojensa välissä olevan muna
        - lävistyksiä, hirveästi tatuointeja
        - älykkyysosamäärä tosi matala
        - todella suppea elämänkokemus, uskoo kaikkiin kaavoihin kangistuneisiin sterotypiohin ja käyttäytyy sen mukaan
        - laumasielu, ei ajattele omilla aivoillaa vaan menee joukon mukana
        - auto on peniksen jatke
        - miesmäinen ammatti, hyi hitto
        - ramppaa kaikissa Setan bileissä ja tapahtumissa, kuuluttaa kovaan ääneen kaikille olevansa lesbo, tuttu, kulunut naama
        - käynyt kaikki "piirien" naiset läpi ja se näkyy naamasta
        - pettää, valehtee sen kuin ehtii, pitää monta naista yhtäaikaa
        - asennevammainen, uppiniskainen, hemmetin tyhmä ja ennakkoluuloinen
        - yrittää aina olla miehen roolissa, sovinistinen

        Mä luulen, että tuo kertoo enemmän sun omasta viiteryhmästäsi, eli seurasta jossa liikut ja kuulut. Mun laajan (lesbo)tuttavapiirin edustajat kun ovat enimmäkseen korkeasti koulutettuja, hyvin laajan kirjon ammateissa, eikä suurimmasta osasta osaa edes arvata lesboutta päälle päin, jollei itse osaa katsoa "sillä silmällä". Kyllä mä toki tiedän kuvailemasi kaltaisia lesboja, mutta mä luulen että tuollaisia oli enemmän menneinä aikoina, ei niinkään enää.. ovat vain pieni vähemmistö mielestäni.

        Itse olen sosiaalialalla, naisystäväni terveydenhuoltoalalla ja lähimmät ystävämme myös sos. ja terv.alalla, hoitsuja ja lääkäreitä muutama. Sit on kampaajaa, tarhantätiä, opettajaa, pappia, valokuvaajaa, ad:tä (mainosala), näyttelijää, sihteeriä jne.

        Ulkonäöltä laidasta laitaan. Hyvin kauniista ja urheilullisesta siilitukkaisesta androgyynistä maskuliiniseen sekä hyvin naiselliseen.


      • meit.o.monee.junaa
        fault kirjoitti:

        epävarmuudestako se kertoo? Mitä jos olisit elämäsi rakkautesi kanssa, olisit elänyt sanotaan nyt vaikka 15 vuotta hänen kanssaan. Sitten hän sanoisi että hän ei ole onnellinen tällaisena, vaan haluaa korjata sukupuolensa.
        Sanoisitko ihan siltä istumalta että tämä oli sitten tässä, kiitos ja hyvästi?
        Sanon vain että elämä on ihan liian isoa sanoa ehdottomia asioita mitä tulee rakkauteen, seksuaalisuuteen, itseensä.
        Ei se ole epävarmuutta tai huonoa itsetuntemusta olla ehdoton.
        Jotenkin tuntuu melkein että kun hakkaa kiveen sen mitä on, se on enemmän sitä epävarmuutta.
        Luokitukset on vain sanoja, tunteet, elämä, se on ihan eri juttu.
        Sähän kuulostat melkein yhdeltä sun listassa olevilta. Lesbouttaan korostavalta lyhytkynneltä, ei kai sulla ole vain autonmekaanikon ammattikin?
        Hy hyi.

        Ajattelin aivan samaa :) Lähipiirissä on käynyt juuri näin, naispari oli yhdessä pitkään, mutta toinen heistä lopulta päätyi korjaamaan sukupuolensa. Rakkaus kesti sen ja ovat edelleen yhdessä, vaikka toinen nyt onkin virallisesti mies.

        Elämä on ihmeellistä ja ihanaa, eikä koskaan pitäis vannoa ja sanoa ei koskaan. Kun ei kertakaikkiaan voi tietää, mitä elämä eteen tuo.


      • meit.o.monee.junaa
        hyihitto___ kirjoitti:

        En pelkää. En ole epävarma.

        Senpä takia se niin ottaa eräitä kirjoittajia päähän kun joku onkin itsestään ja identiteetistään varma eikä ole manipuloitavissa.

        Tämä on lesbopalsta. Olen lesbo. Minulla on oikeus olla lesbo. Minulla on oikeus pitää vain naisista myös tulevaisuudessakin. Se vaan ottaa hirveästi itsetunnolle etenkin sellaisia, jotka ovat itse epävarmoja itsestään ja haluavat miellyttää jokaista ihmistä. Se myös ottaa hirveästi näköjään eräiden hauraalle itsetunnolle kun sanoo, että ei pidäkään miehistä tai ei voisi kuvitella seurustelevansa transmiehen/transnaisen/transvestiitin kanssa.

        Kuulkaas. Elämä on. Et voi miellyttää jokaista vastaantulevaa. Aina löytyy joku, jolle et kelpaa tai joku, joka ei halua seurustella kanssasi. Näin se vaan menee.

        Jos joku on lesbo, niin antakaa sen rauhassa olla lesbo älkääkä ruvetko manipuloimaan ja aivopesemään sitä bisseksi. Se on hyväksikäyttöä se. Jos joku tietää mitä haluaa ja mitä ei, antakaa olla. Jos joku ei halua olla kanssasi, väkisin et voi ottaa.

        Jokaisella on oikeus tykätä siitä mistä haluaa ja oikeus sanoa ja kirjoittaa se.

        Mä luulen, että tässä on nyt vähän sekaisin ne kuuluisat aidat ja aidanseipäät.. Sä hyihitto_ puhut omasta lesboudestasi ja puolustat kiivaasti oikeuttasi olla sellainen kuin olet. Ole toki, ihan millainen ihana oma itsesi haluat olla :) Ei sun tarvi muuksi muuttua tai olla kuin muut tai sellainen kuin kuvittelet muiden olevan tai haluavan sun olla. Nämä asiat ovat mielipiteitä ja makuasioita, niistä voi vain kiistellä, mutta jokaisella on oikeus omaansa :)

        Me muut puhumme tässä ehkä hieman enemmällä elämänkokemuksella ja -näkemyksellä siitä, miten rakkaus voi olla suurta ja hyväksyvää, ilman takertumisia sellaisiin pikkuasioihin kuin sukupuoleen tai ulkoiseen olemukseen tai stereotypiaa sivuavaa ulkonäköä tai muita valintoja ja piirteitä. Minäkin olen ns. hetero, mutta silti olen rakastanut elämäni naista jo 20 vuotta.


      • oletkosokea
        meit.o.monee.junaa kirjoitti:

        Mä luulen, että tässä on nyt vähän sekaisin ne kuuluisat aidat ja aidanseipäät.. Sä hyihitto_ puhut omasta lesboudestasi ja puolustat kiivaasti oikeuttasi olla sellainen kuin olet. Ole toki, ihan millainen ihana oma itsesi haluat olla :) Ei sun tarvi muuksi muuttua tai olla kuin muut tai sellainen kuin kuvittelet muiden olevan tai haluavan sun olla. Nämä asiat ovat mielipiteitä ja makuasioita, niistä voi vain kiistellä, mutta jokaisella on oikeus omaansa :)

        Me muut puhumme tässä ehkä hieman enemmällä elämänkokemuksella ja -näkemyksellä siitä, miten rakkaus voi olla suurta ja hyväksyvää, ilman takertumisia sellaisiin pikkuasioihin kuin sukupuoleen tai ulkoiseen olemukseen tai stereotypiaa sivuavaa ulkonäköä tai muita valintoja ja piirteitä. Minäkin olen ns. hetero, mutta silti olen rakastanut elämäni naista jo 20 vuotta.

        Tiedätkö on olemassa lesboja, niitä, jotka pitävät vain naisista koko elämänsä ajan lapsesta hautaan asti. Tämä on lesbopalsta.

        Se, että on bi, ei tarkoita sitä, että olisi muita enemmän elämänkokemusta. Ei tosiaankaan. Toisinaan biseksuaalit eivät millään voi ymmärtää ja hyväksyä sitä tosiasiaa, että lesbot tykkäävät vain ja ainoastaan naisista. Koko elämänsä ajan. Toisilla se seksuaalisuus ei muutu koskaan, vaan se on täysin vakaa lapsesta hautaan asti.

        Enemmänkin se tarkoittaa sitä, että omaa niin suppean ajatusmaailman ja suppean tuttavapiirin, että ei ole koskaan nähnyt tai kuullut lesboa, joka pitää vain ja ainoastaan naisista. Tuttavapiiri koostuu lähinnä pelkistä bisseistä ja transsuista.


      • Meit.o.monee.junaa
        oletkosokea kirjoitti:

        Tiedätkö on olemassa lesboja, niitä, jotka pitävät vain naisista koko elämänsä ajan lapsesta hautaan asti. Tämä on lesbopalsta.

        Se, että on bi, ei tarkoita sitä, että olisi muita enemmän elämänkokemusta. Ei tosiaankaan. Toisinaan biseksuaalit eivät millään voi ymmärtää ja hyväksyä sitä tosiasiaa, että lesbot tykkäävät vain ja ainoastaan naisista. Koko elämänsä ajan. Toisilla se seksuaalisuus ei muutu koskaan, vaan se on täysin vakaa lapsesta hautaan asti.

        Enemmänkin se tarkoittaa sitä, että omaa niin suppean ajatusmaailman ja suppean tuttavapiirin, että ei ole koskaan nähnyt tai kuullut lesboa, joka pitää vain ja ainoastaan naisista. Tuttavapiiri koostuu lähinnä pelkistä bisseistä ja transsuista.

        Juu.. no tämä on viimeinen kerta ku yritän selittää. Ymmärrän toki, mutta voisitko sä myös yrittää ymmärtää? Seksuaalisuus ja rakkaus ovat aivan eri asia. Kun rakastuu aidosti ja oikeasti, niin rakastuu ihmiseen itseensä, hänen persoonaan, luonteeseen, ajatuksiin jne. Jos rakas vaikka vammautuu, eikä pysty enää harrastamaan seksiä, ei aito rakkaus kuole siihen. Jos rakas kokee elävänsä väärän sukupuolen kehossa, ei aoto rakkaus kuole siihen. Rakastaminen ja haluaminen ovat eri asioita. Seksi on vaan bonusta, joka usein tulee parisuhteen mukana, mutta rakkaus ei edellytä sitä.

        Lesbon määritelmä on se, että haluaa yksinomaan naisia ja jos haluaa miehiäkin, on bi, siitä ei kukaan ole eri mieltä.

        Kysymys on vaan siitä, että maailma ei ole niin yksinkertainen ja mustavalkoinen. Elämänkokemuksella tarkoitan sitä, että on ehntinyt nähdä niinmonenlaista elämäntarinaa ja tuntea niin monenlaista ihmisyä, että on oppinut meitä olevan todella moneksi ja että ehdottomuus on pahasta.

        Ajatteletko tosiaan niin, että jos se ketä rakastaa, ei voi olla oma itsensä naisen kehossa ja korjaa sukupuolensa, lakkaa olemasta se ihminen joka oli ennen korjausta?

        Tottapuhuen mä luulen, että sä trollaat :)


    • Lkoo

      Kyllä mä ainakin pidän kynteni kokoajan lyhyinä, justiin sen takia että muut "samassa joukkueessa pelaavat" tunnistaa :) tota sormen pituus juttua en oo kyllä ikinä tajunnu :D

      • justjust__

        Just. Minä taas pidän kynteni pitkinä, koska työssäni täytyy olla huoliteltu eikä minulla ole mitään tarvetta tulla erityisesti tunnistetuksi kynsien perusteella tai ylipäätään muutenkaan. Olen erittäin femme ja silti ne ihmiset, joiden haluan tunnistavan minut lesboksi, tunnistavat sen varmasti pitkistä katseista yms. Muilla ihmisillä ei ole niin väliä eikä ole muutenkaan minulla mitään tarvetta julistaa kaiken aikaa kenellekään olevani erityisesti lesbo.

        Muutenkin inhoan yli kaiken kaikenlaisia ennakkoluuloja ja stereotypioita. Kirjoitus on varmasti tarkoitettu provoksi kun täällä muutenkin on niin hiljaista, mutta inhottaa yli kaiken kaavoihin kangistuneet ennakkoluulot.


      • Shortcut
        justjust__ kirjoitti:

        Just. Minä taas pidän kynteni pitkinä, koska työssäni täytyy olla huoliteltu eikä minulla ole mitään tarvetta tulla erityisesti tunnistetuksi kynsien perusteella tai ylipäätään muutenkaan. Olen erittäin femme ja silti ne ihmiset, joiden haluan tunnistavan minut lesboksi, tunnistavat sen varmasti pitkistä katseista yms. Muilla ihmisillä ei ole niin väliä eikä ole muutenkaan minulla mitään tarvetta julistaa kaiken aikaa kenellekään olevani erityisesti lesbo.

        Muutenkin inhoan yli kaiken kaikenlaisia ennakkoluuloja ja stereotypioita. Kirjoitus on varmasti tarkoitettu provoksi kun täällä muutenkin on niin hiljaista, mutta inhottaa yli kaiken kaavoihin kangistuneet ennakkoluulot.

        Kirurgit, hammaslääkärit ym. En usko, että niillä rakennekynsiä on. Vaikka en olisi
        lesbo, pitäisin silti kynnet lyhyinä.

        Mikään provo ei toikaan ole. Eikä sterotypia.
        Se on kyllä ihan käytännönjuttu. Olen pistänyt tyttöystäviä käsienpesulle ja kynsien leikkkuukseen. Suurinosa kyllä ihan itsekkin on tajunnut.
        Sitten kun sulla on ollu viikon, pari kipenää paikat, niin varmaan itsekkin ajattelet asiaa.

        Tietysti asia kovasti riippuu siitä, kuinka kiihkeetä on ja mitä siellä peitonalla tehdään.Pääsääntöisesti se kontrolli on kadonnut viimeistään 4 tunnin jälkeen ja sitten kun on leikit leikitty, niin hyvä kun tietää nimensä ja viikonpäivän.


    • Rankkaripotku

      Ensin nauratti ja sit alon miettiin tulevaisuutta.

      Toivottavasti poikkeus vahvistaa säännön.

      Ja joku vielä ihmettelee, miks ketään ei erikoisemmin huvita kirjotella tänne?!

      • fault

        jotenkin säälittää että joku, nimiä mainitsematta, määrittelee häilyväksi ja tasapainottomaksi ihmiset jotka rakastuu. Jos ne ei ole sitä sukupuolta kuin wikipediassa määritelmässä sanotaan.
        Tulevaisuus on aina auki, se on siinä kaunista ja jännittävää. Menneisyys on jo kirjoitettu, huominen on aina arvoitus.


      • hyihitto___
        fault kirjoitti:

        jotenkin säälittää että joku, nimiä mainitsematta, määrittelee häilyväksi ja tasapainottomaksi ihmiset jotka rakastuu. Jos ne ei ole sitä sukupuolta kuin wikipediassa määritelmässä sanotaan.
        Tulevaisuus on aina auki, se on siinä kaunista ja jännittävää. Menneisyys on jo kirjoitettu, huominen on aina arvoitus.

        Vääntelet sanojani tarkoituksella.

        Häilyvä ja tasapainoton on ihminen, joka on epävarma itsestään, ei tiedä mitä haluaa, toisena päivänä haluaa toista ja toisena toista. Häilyvä ja tasapainoton sekä epävarma on sellainen ihminen, joka ei tiedä tykkääkö miehistä vai naisista vai sekä että. Epävarma ihminen itsestään sanoo, että ei ole varma tykkääkö tulevaisuudessa vain naisista vai naisista ja miehistä. Itsevarma ihminen tietää sen jo ilman epäilyksiäkin. Itsevarma ihminen tietää mistä tykkää olkoon ne sitten vain naiset tai naiset ja miehet. Itse tiedän, että pidän vain naisista.

        Ei ole mitään väärää rakastuuko naisiin vai naisiin ja miehiin, mutta se, että niputtaa kaikki lesbot samaan muottiin, että kukaan lesbo ei muka voisi olla varma, että rakastuuko joskus myös miehiin. Kyllä minä ainakin olen tasan 100 % varma, mistä pidän ja mistä en pidä. Minulla on myös oikeus pitää vain ja ainoastaan naisista tulevaisuudessakin, ei kukaan voi puolestani päättää, että pidänkin yhtäkkiä miehistä, sillä en todellakaa ikinä pidä. Kuule, niitä lesboja on myös olemassa, jotka tietävät, että eivät ikinä voisi rakastua miehiin. Se on itsetuntemusta se.

        On aika typerää myöskin tehdä jotain tulevaisuuden päätöksiä jonkun höpö höpö Suomi24 palstan perusteella.


      • Meit.o.jne
        hyihitto___ kirjoitti:

        Vääntelet sanojani tarkoituksella.

        Häilyvä ja tasapainoton on ihminen, joka on epävarma itsestään, ei tiedä mitä haluaa, toisena päivänä haluaa toista ja toisena toista. Häilyvä ja tasapainoton sekä epävarma on sellainen ihminen, joka ei tiedä tykkääkö miehistä vai naisista vai sekä että. Epävarma ihminen itsestään sanoo, että ei ole varma tykkääkö tulevaisuudessa vain naisista vai naisista ja miehistä. Itsevarma ihminen tietää sen jo ilman epäilyksiäkin. Itsevarma ihminen tietää mistä tykkää olkoon ne sitten vain naiset tai naiset ja miehet. Itse tiedän, että pidän vain naisista.

        Ei ole mitään väärää rakastuuko naisiin vai naisiin ja miehiin, mutta se, että niputtaa kaikki lesbot samaan muottiin, että kukaan lesbo ei muka voisi olla varma, että rakastuuko joskus myös miehiin. Kyllä minä ainakin olen tasan 100 % varma, mistä pidän ja mistä en pidä. Minulla on myös oikeus pitää vain ja ainoastaan naisista tulevaisuudessakin, ei kukaan voi puolestani päättää, että pidänkin yhtäkkiä miehistä, sillä en todellakaa ikinä pidä. Kuule, niitä lesboja on myös olemassa, jotka tietävät, että eivät ikinä voisi rakastua miehiin. Se on itsetuntemusta se.

        On aika typerää myöskin tehdä jotain tulevaisuuden päätöksiä jonkun höpö höpö Suomi24 palstan perusteella.

        Ja toisekseen.. ihmisen seksuaalisuus muuttuu elämän varrella. Kenenkään seksuaalisuus ei pysy täysin samanlaisena läpi elämän. Suuntautuneisuus saattaa pysyä samana, mutta kiihokkeet, aktiivisuus, halukkuus jne saattavat vaihdella paljonkin.


    • 2ja16

      Sinulle hyihitto: Elämä ei ole niin mustavalkoista, kun kirjoitat ja elämässä voi tapahtua odottamattomia asioita. Olet aika ehdoton minäminä -ihminen, jotka kierrän kaukaa. Olisiko aika tulla sieltä "täydellisestä" kuplasta katsomaan meitä ihan tavallisia, aitoja naisia. Aika paljon suvaitsevuutta ja avarakatseisuutta tarvitset.
      Kaikkea hyvää elämääsi kuitenkin.

    • HiuspantaSolki

      En pidä pitkistä kynsistä koska se on minusta ihan hygieniakysymys.

      Tyttöystävä kyllä pitää jos minulla olisi pitkät kynnet.

      Tosin seksin kannalta sillä ei ole meille merkitystä mitenkään koska emme kumpikaan pidä sormileikeistä.

    • kertokaanyt

      Millä tavalla lesbot tyydyttää toisensa seksuaalisesti? Luulen, että kyllä he muutakin harastaa kuin sormileikkiä.

      • oletkosokea

        Ei kun näiden kirjoittajien mukaan kaikki lesbot tyydyttää toisiansa vain ja ainoastaan sormilla. Kaikki lesbot käyttäytyvät samalla tavoin heidän mukaansa. Seksin pitää olla kontrolloitavissa ja ennakoitavissa. Pitää keskittyä enemmän siihen, että ei satu tai siihen, että mikä on seuraava liike eikä suinkaan siihen, että nauttii täysin rinnoin ja heittäytyy tunteen mukaan. Tärkeintä siis on kontrollointi ja pelko siitä, että sattuu, ei tunne. Heidän mukaansa kaikki lesbot ovat bissejä, ei ole olemassa lesboja, joilla on seksuaalisuus vakaa lapsesta hautaan asti. Heidän mukaansa seksuaalisuus muuntuu jokaisella, ei ole olemassa vakaata seksuaalisuutta. Heidän mukaansa kaikki lesbot ovat pohjimmiltaan bissejä, ei ole olemassa lesboja.


      • joopajooniinpäniin
        oletkosokea kirjoitti:

        Ei kun näiden kirjoittajien mukaan kaikki lesbot tyydyttää toisiansa vain ja ainoastaan sormilla. Kaikki lesbot käyttäytyvät samalla tavoin heidän mukaansa. Seksin pitää olla kontrolloitavissa ja ennakoitavissa. Pitää keskittyä enemmän siihen, että ei satu tai siihen, että mikä on seuraava liike eikä suinkaan siihen, että nauttii täysin rinnoin ja heittäytyy tunteen mukaan. Tärkeintä siis on kontrollointi ja pelko siitä, että sattuu, ei tunne. Heidän mukaansa kaikki lesbot ovat bissejä, ei ole olemassa lesboja, joilla on seksuaalisuus vakaa lapsesta hautaan asti. Heidän mukaansa seksuaalisuus muuntuu jokaisella, ei ole olemassa vakaata seksuaalisuutta. Heidän mukaansa kaikki lesbot ovat pohjimmiltaan bissejä, ei ole olemassa lesboja.

        Luet ilmeisesti ämpäri päässäsi näitä juttuja, sen verran eriskummallisia ovat tulkintasi.
        Pitkillä kynsillä tai lyhyillä, se ja sama, kunhan toisen osaa tyydyttää satuttamatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe