22€ pizza 12€

H.FF.Tamminen

Ensimmäiseksi haluan todeta että itse en ole mikään pikaruoan ystävä. Olen pyörittänyt useita ruokapaikkoja, sekä ruokaa tarjoavia matkailumaatiloja ympäri Suomen. On tultu syötyä niin Karjalassa karjalanpaistit, kuin pääkaupungissa Macdonaldsit. Kokemusta on ja tiedän ruoan.

Sain kuulla kaverilta mahtavasta tarjouksesta pizzapaikkaan, mikä yleensä ollut tosi kallis. Nyt 22€ 12€ pizza x6. Käytin ensimmäisen ja aion käyttää loputkin. Kaveri oli täältä löytänyt alunperin, mutta kommentointi ei onnistunut. http://keskustelu.suomi24.fi/t/8824269/22e-pizza-12e

14

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AkiLeimu

      Ainakin täällä Tampereen seudulla jaettiin ilmaisjakelun mukana noita 6x12x22norm. kuponkeja. Kerrassaan loistava tarjous.. Itse tuli jo testattua paikallisessa pizzeriassa kuponkia ja nälkäisenä ei tarvinnut kotiin lähteä. Kaikki on totta!

    • sitrouen

      KupongillA otin perhepizzan ja ei kuulu kuulemma tuohon,, miksei lue ulkon ä ettei kuulu!!! Onko tosi missä roti!

      • helppi

        Aina sama juttu näiden tarjousten kanssa. Suomalaiset toppahousut juoksee ilmaisten ämpärien perässä ja sitten täällä itketään kun tarjous ei ole voimassa. Menisitte itseenne kaikki!


      • Paspe

        Syö pääs helppi!! Jos tollanen pizza tarjous on noilla pizza täytteillä niin totta kai kuuluu saada se!! Mikä järki jakaa noita tarjous kuponkeja pizzan syöjil ja sit ei hyväksytä. Äly vapaata toimintaa!


    • Timo.T.A.Lyyti

      Voisiko joku selventää mitä tuo tarjous tarkoittaa käytännössä? Onko tämä siis kuuden täytteen pizza, joka normaalisti maksaa 22e, mutta nyt kupongilla 12?

      • Rauvola

        Kyseessä ei ole kuuden täytteen pizza, vaan siis aivan 6/12/22 nyrkkisääntö. Samaa sääntöä käytetään mm. partureissa ja katukaupassa


      • ChiqiLi

        Thaimaassa myös yleinen sääntö katukaupassa. Turistit ei vaan tiedä tuosta säännöstä ja maksavat ylihinta!


    • Pekutaksi

      Olen jo monta kertaa hyödyntänyt tarjouksen. Sain vielä asiakkaaltani yhden tarjouslipukkeen ja jaffan. Ajan siis taksia omalla autolla. Tänään käyn taas. Mukava että ottavat huomioon myös heikkokuuloiset näissä pizzerioissa. Eiväthän he itsekään hyvin kuule tai ymmärrä suomenkieltä.

    • Pizzapekkarinen

      Huomenna maanantaina taas tarjous voimassa!! Kaikki lounasaikaan syömään!

    • Chekkonen
    • rgeyq

      Ilmeisesti nuo tarjoukset ovat Suomessa vain Tampereella? nääs.

    • Anonyymi

      Tarjous 6/12/22 on jälleen voimassa. Näin koronan aikaan täytyy olla tarkkana että kupongin repii itse nipustaan, eikä ojenna koko nippua tiskillä revittäväksi. Olen itse entinen jääkiekkoilija, jopa muutamina vuosina kapteenina toiminut ilman sen kummempia näyttöjä ja nykyään olen joutunut taas opiskelijaksi koska urheilu-ura ei taannutkaan eläkeansioita. Opiskelijana nämä tarjoukset todellakin hellivät lompakkoa ja taskussa pullottaakin kukkaron sijaan lähinnä Odenssin purkki. Kannattaa siis kuoria kermat pois hoodien päältä ja suunnata syömään.

    • Anonyymi

      Ei 12€ ole halpa hinta, monessa työssä joutuu tekemään tunnin töitä hankkiakseen pizzan hinnan, ei ainakaan itseä kiinnosta. 22€ on aivan järjetön muille kuin toisten työllä loisiville.

      • Anonyymi

        Tai verollisena lähemmäksi kaksi tuntia, ei kyllä niin kovaa pizzan himoa ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe