Haluttavin varattu?

varamieheksi

Kuka on Kuopion haluttavin varattu nainen?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yggjgty

      Hetti

    • rehtori-

      Mars aloittaja takaisin tunnille!

    • järjestyksessä

      Äitisi.

      Seuraavaksi haluttavin on Minna Canth.

      • kiopo

        jutta


    • varamiehenvaramies

      Kuka on Kuopion halavin varattu naenen?

    • HätäSuurimmillaan

      En tiedä, mutta sain nenäkarvan poistajan. Kertokaapa tyhmälle miten siihen laitetaan paristot?

      klas ohlssonista ostettu.

      • perskarvan_leikkurj

        etkö muka suanna käättöohjeeta siihen mukkaan? Tai jos siinä eijoo pattereita ollenkaan vuan se pitäs latata uuäspee laturilla tai intuktiivisella niinkun sähköhammasharja?


      • hätätilanteen.varalle

        Mikäli virta loppuu kesken ajon ja leikkuri jää kiinni nenäkarvoihin, soita 112. Palokunnalla on välineet leikkurin irroitamiseen kivuttomasti.


      • eitahokestee

        En tiiä vuan mistä sais tarpeeks kestävän timanttilaikan kulmahiomakoneeseen että sais varpaankynnet leikattua? Viimeks kipinät sytytti talon palamaan kun yritin varpaankynsiä leikata.


      • ne_riittää

        Mulla on onnistunna varpaankynsiin leikkuu peltisaksilla.


    • Epätietoinen12

      Käypikö se rimmeri sisäänpäin kasvaneiden perskarvojen ajeluun. Sinällään virheettömässä aunuksessani on tuon ongelma. Kiusallinen on se. Jos patterien loppuessa jää rimmeri kiinni, mikä hyvinvointiyhteiskunnan lääkinnällinen yksikkö hälytetään apuun?

    • djjdbd

      Haluttavin sinkku on Marja-Sisko Aalto

    • ootrekolonki

      Meijän mummi

    • lskngikswbn

      Minäähän se olisin, mutta en ole kovin haluttava enkä yhtään varattu ja olen vielä mieskin. Läheltä liippasi kuitenkin. Seuraava kysymys!

      • jyväskylän-homo

        Kyllä sä mulle kelpaat.


    • kutittitkotikit

      Ootteko ollut sillai Marja-Liian Aalloilla?

    • MrKonjak

      Torin yli Sokkarille käveli kesällä 1988, heinäkuun 6 päivänä puolenpäivän aikaan, tosi upea nainen. Huomasin että oli sormus , varattu. Vieläkin kaivertaa etten mennyt jutustamaan. Ei ole sen jälkeen näkynyt: Missäköhän asuu ja kuka lienee, muistaako kukaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe