en jaksa keksiä otsikkoo :/

elämäänkyllästynyttyttö

Yritän tottakai laihduttaa ja joka kerta ku syön mä aattelen että lihon. Joskus ostan jotain hyvää koska oksennan sen jälkeen mutta mä vihaan sitä yli kaiken. nyttenkin söin niin paljon että tuntuu ku mun maha repeis ja ajatuksena oli että oksenna kaiken pois ja on okei syödä. Mutta en pystyny oksentaa ku pari yökkäystä ja nyt tiiän että tää kaikki ruoka mikä on mun sisällä lihottaa mua. Mä en halua että mun suhde ruokaan on tällanen. Haluan syödä normaalisti mutta se tuntuu kaukaselta ajatukselta. Voisin totta kai pyytää apua vaikka opettajalta tai joltain muulta mutta aattelen et mun ongelmat on liian pieniä. ( mä olen liian lihava että mulla vois olla tällästa...) Mua ei kiinnosta enään mikään ja en jaksa välittää mistään. Oon miettiny myös et soittasin jollekkin ja kertosin mun asiat puhelimen kautta mut en oikeen tiiä et mitä mun pitäs sanoo. onko teillä kokemuksia tollasista puhelimien välityksillä olevista avun pyynnöistä??

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Podet siis bulimiaa... oletko kokeillut "harhauttaa" mielesi joillakin muilla jutuilla niin ettet ajattele ruokaa ollenkaan?

      • elämäänkyllästynyttyttö

        no en kyllä menis sanomaan että mulla bulimia on mutta mä oon yrittäny tehä muuta esim. menen ulos tai piirrän tai teen jotain mutta sitten aina tulee se hetki ku ruoka tulee mieleen ja ajattelen sitä sen jälkeen koko ajan. Jos syön jotain jatkan syömistä niin kauan että oksettaa ja yleensä sen jälkeenkin... yleensä jätän juuri sen takia syömättä koska syön sit lisää. Yleensä toi ruoka tulee mieleen yöllä ja sillon ei voi oksentaa koska tässä talossa on muitakin ihmisiä ja ja koska yöllä en oikein jaksa tehä mitään nii aattelen sitä syömistä jopa monta tuntia-.-


    • Parantunut

      Mene lääkäriin hakemaan apua sinun sairauteen syömishäiriöön. Ei ole normaalia oksennella ruokaa, tiedät sen varmaan itsekkin.

      • elämäänkyllästynyttyttö

        Oksennan koska haluan ja voisin lopettaa ihan koska vaan mutta en halua sitä. Tiedän mitä vaivoja siitä voi tulla mutta jatkan silti. Tiedän kyllä ettei se ole normaalia mutta en myöskään miellä itseäni syömishäiriöiseksi. Ehkä on joitakin oireita mutta oon kyllä ihan terve. ( ainakin puoliksi jos en täysin) :))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe