Poikani opettaja

paholainenkoulussa

Austistinen poikani aloitti juuri 6 luokan erityiskoulussa. Hän ei osaa puhua vaan kommunikoi ainoastaan piirtämällä. Järkytyin kun ensimmäisten kouluviikkojen aikana hän on piirtänyt pelkkiä erektiossa olevia peniksiä.

Epäilen, että poikani uusi luokanopettaja on pedofiili. Kerran kun pesin poikani takapuolta siellä oli kuivunutta siemennestettä. Hän on ollut myös hyvin masentunut ja herännyt joka yö itkuisiin painajaisiin.

Kertokaa mitä tehdä olen täysin avuton ja paniikissa, koska pelkään että pidetäänkö minua vainoharhaisena jos otan yhteyttä kouluun

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E-päiliä

      Epäilen opettajaa

    • hjkvhjk

      Mee hoitoon.

      • Ei_PIA_RASKIA

        enää mikään hoito auta. Se on menetetty tapaus ja valmis minkinrehuksi.


    • Poliisi_tulee

      Ei edes ollut hauska trolli.

    • Mene sairaalaan ensiapuun pojan kanssa.

    • Ellunkanala

      Provo.

    • paholainenkoulussa

      On totta valitettavsti. Piirtää edelleen vain erektiossa olevia peniksiä.

    • paholainenkoulussa

      Eikö ketään kiinnosta trageniani?? Onko kaikki pedofiilien suojelijoita?? HÄH???

    • Austinmini

      Kun osisit edes kirjoittaa sanat oikein...

      • paholainenkoulussa

        No voi vois kielipoliisi mulla on pahempiakin huolia kuin joku saatanan oikenkirjoitus.

        Eikö kukaan voi auttaa?


      • Elluuuuuu
        paholainenkoulussa kirjoitti:

        No voi vois kielipoliisi mulla on pahempiakin huolia kuin joku saatanan oikenkirjoitus.

        Eikö kukaan voi auttaa?

        Jas on tosiaan totta, ota koulun terveydenhoitajaan yhteyttä. Siitä se apu lähtee eteenpäin.


      • Nappihuuleen
        paholainenkoulussa kirjoitti:

        No voi vois kielipoliisi mulla on pahempiakin huolia kuin joku saatanan oikenkirjoitus.

        Eikö kukaan voi auttaa?

        Kyllä sinun tarvitsisi todellakin saada apua. Itsellesi.
        Onko joku kohdellut sinua kaltoin ?


    • fhdvvv

      Väärä paikka kysellä apua.

    • Eitosiaankaankunnossa

      Kannattaa ehdottomasti ottaa yhteys kouluu ja tiedustella muiden lasten vanhempien käsitystä luokasta ja opettajasta. Itsekin olen joutunut lapsena parhaan ystäväni seksuaalisesta hyväksikäyttämäksi. Se hyväksikäyttö sai minussa aikaan syrjäytymisen, masennuksen, varhaispsykoosin ja minua pilkattiin aivan hirveästi. En voi vieläkään sietää noita ilkeitä ihmisiä. Arvaten tuon kaiken kokemani jälkeen minun on ollut todella vaikea luottaa toiseen tai solmia ystävyyssuhteita. Ajoittain olen toivonut että heitä pilkkaajiani, joku käyttäisi seksuaalisesta hyväksi ja vielä pilkattaisiin sen jälkeen melkein hengiltä. Kaiken huippuna tuosta hyväksikäyttäjästäni tuli homo. Ketään poikaa tuo tyyppi hyväksi käyttää tai on hyväksi käyttänyt?
      Kaiken surkeuteni kruunaa se, että minua on käytetty kerran aikuisiällä hyväksi ja tyyppi oli lapseni isä. Nyt ei onneksi tarvitse nähdä häntä, kun muutti pysyvästi ulkomaille. En luultavasti koskaan pysty parisuhteeseen.

    • noeipäkiinnosta

      Ette kai te oikeesti usko tän paskanjauhajan juttuja? Millon on pedarit sen lapsen kimpussa ja milloin taas homoveke tapetilla.
      Puhdas paskanjauhaja ja sairas provoilija tämä kaveri.
      Aina sama virsi "eikö ketään kiinnosta"

      Kirjoitusasu paljastaa yhdeksi ja samaksi vaki provoilijaksi.

    • Lopetatyperys

      Aloittajan tarkoitus on vain aiheuttaa vaikeuksia jollekin henkilölle ja saada aikaan sekaannuksia.
      Totuutta ei tuossa ole minkäänlaista.
      Jos asia olisi aito, et täällä sitä valittelisi ja ihmettelisi miksi muita ei kiinnosta aloittamasi juttu.

    • paholainenkoulussa

      On tämä totta olette kylmäsydämisiä empatiakyvyttömiä pedofiilien puolustajia, tai jopa itse heitä, HÄVETKÄÄ!!!

    • paholainenkotona

      Koska et itse uskalla olla yhteydessä kouluun, soitan huomenna ko. koululle ja kerron asiasta. Täällähän ei ole kuin yksi koulu, missä on 6 luokka autistisille oppilaille. Luokalla ei ole monta oppilasta eikä koulussa monta miesopettajaa, joten poikasi saa kyllä apua ja syyllinen saadaan varmaan nopeasti selville. Koulu ottaa sitten sinuun yhteyttä.

      • SAVONLINNANHULLUMIES

        Mistä tiedät, että asun Mikkelissä? En kyllä puhu tässä tapauksessa Mikkeliläisestä koulusta. Kirjoitan tälle palstalle, koska asun Savonlinnassa ja nimeni on PIA RASK.


      • hullulukkojentaa

        No just tiedossahan se olikin!


      • OikeaPiaRask

        Ei se en ole minä Pia Rask, vaan Savonlinnan hullu mies.


    • pedothirteen

      Hyi saatana mihin tämä maailma on mennyt.... Pedoilta munat valtiolle ja kuolemantuomio!!

    • terveetensin

      en usko, että on totta. mutta off topiccina voin sanoa että mitä autistiset keharit tekee koulussa? niiden pitäisi olla laitoksessa lukkojen takana.....

    • Enmiäossookirjottoo

      Akustinen ??????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe