Paha henki

Pröötsanoperse

Omenainen tai Ominainen on Paraisilla, entisen Nauvon kunnan alueella keskisellä Saaristomerellä sijaitseva valtion omistama saari. Saareen vietiin aikoinaan Rymättylän ja Nauvon pitäjien vainajia, joita kirkko ei suostunut hautaamaan siunattuun maahan...

Mutta sillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä sen kanssa mitä meinasin kertoa. Nimittäin olen syönyt eilen ehtoolla hernekeittuva ja tuntuu siltä, että paha henki kokoajan pyrkii purkautumaan minusta ulos. Ei siinä muuten mitään, mutta se haisee pahalle vaikka onkin sellainen lämmin tuulahdus.

https://www.youtube.com/watch?v=iwGFalTRHDA

11

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoittajanPuolelllla
    • Holger_Sahlberg

      Vähällä olet päässyt !
      Minä olin Sahlbergien Pöytyän sukukartanon ylävessassa, kun nettikummitus ilmestyi
      paikalle ja päästi pitkän, kaikuvan pierun !
      Jos en heti olisi päässyt ulos raittiiseen ilmaan, en olisi tapausta tässä kertomassa !

      • Efraim_Sahlberg

        Vahvistan Holgerin kertomuksen. Olin kuvatussa tapahtumassa mukana ja voin vakuuttaa, että pelastuminen tukehtumisesta oli sekunneista kiinni !


      • Pröötsanoperse
        Efraim_Sahlberg kirjoitti:

        Vahvistan Holgerin kertomuksen. Olin kuvatussa tapahtumassa mukana ja voin vakuuttaa, että pelastuminen tukehtumisesta oli sekunneista kiinni !

        Jonnejen läppää, eikä edes hauskaa.


      • Horatius_Sahlberg

        Ei todella ole hauskaa Sahlberg-suvun jäsenille, joita nettikummitus vainoaa.
        Jo kolmen vuoden ajan on asiasta palstalla raportoitu !


      • Göran_Sahlberg
        Pröötsanoperse kirjoitti:

        Jonnejen läppää, eikä edes hauskaa.

        Kuuleppas, meille Sahlbergeille eivät nettikummituksen pierut todellakaan ole mitään hauskaa läppää !!


    • pappismees

      Päästä se piruparka ulos. Paha henki mädättää sisuskalut. Ainoa oikea konsti itsemanaukseen on töräyttää paha henki kuuluvasti ulos julkisella paikalla, suullisen kovaäänisen ähkäisyn kera. Tehokkain tällainen itsemanaus on, mikäli paha henki ulostautuu ns. varren kanssa.

      • Kristoffer_Sahlberg

        Hyvä ohje, monet pahat henget ovat mainitulla tavalla poistuneet.
        Vaan nettikummitukseen sekään ei tehoa, kokeiltu on !


    • Pröötsanoperse

      Taisin avata Pandoran lippaan...

    • argind
    • Omenaisia

      Minä söin liikaa omenaisia ja nyt on vatta kuralla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe