Onko ihan sairasta?

nuoritypykkä

Annoin koiran nuolla kerran alapäätäni ja nyt pelkään voiko siitä tulla joku tulehdus.

23

6872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenTyhäm

      En usko.

    • hfiooqqp

      Voi koska koirat syö toisten koirien paskaa.

    • nina012

      No tuskimpa sulle, mutta toivottavasti se koira ei saanut mitään bakteeria...:(

    • eipaha8989

      Tuota harrastetaan itse asiassa enemmän kuin luullaan. Taitaa olla jopa yleisempää kuin insesti. Monet naiset harrastaa seksiä koiran kanssa, sillä se on helppoa, ja koirilla on paljon suurempi penis. Lisäksi et voi tulla raskaaksi, ja tautien saaminen on myös hyvin epätodennäköistä. Ja koirien saaminen tähän hommaan on helppoa, sillä ne haistavat naisen feromonit ja ovat valmiita seksiin. Koiria ei siis tarvi pakottaa, vaan tekevät tämän vapaa-ehtoisesti.

      Usko vaan, monet menee tuosta vielä pidemmälle, nuoleminen ei ole mitään. Ja yhdyntä koiran kanssa voi kestää lähes tunnin, sillä koiran peniksessä on "solmu", jonka avulla se pysyy naisen sisällä. Saattaa olla vaan aika sotkuista hommaa, koira nimittäin laukeaa useita kertoja, ja paljon.

      • allunen

        Joo oon samaa mieltä asian yleisyydestä, katselin kerran salaa kun Äitini antoi susikoirallemme takaapäin.


      • xjllkgf

        Koiran peniksessä on solmu joka tarttuu NAARASKOIRAN emättimeen. Ei naisen.


      • eipaha8989
        xjllkgf kirjoitti:

        Koiran peniksessä on solmu joka tarttuu NAARASKOIRAN emättimeen. Ei naisen.

        Kyllä se yhtä hyvin tarttuu myös naisen emättimeen. Tätä ei tosin aina tapahdu, mutta joskus tapahtuu.


      • Jäinsyöttiin4757532

        Et ole tainnut ikinä koiran penistä nähdä. Ei ole isompi.


    • notah0mo

      koira nuoli mun peenistä kerran

    • hauhauwuhwuhmiauu

      Suomessa on laillista eläimiin sekaantuminen

      • Koiranhyväilijäpoika

        Joo, toistaiseksi. Kriminalisointi on kyllä suunnitteilla, koska jotkut s-nan mätämunat vahingoittaa eläimiä.

        Mä olen joskus runkkaillut meidän noutajapoikaa. Se näkyy tykkäävän siitä, enkä mä ole huomannut että siitä olisi sille mitään haittaa. Eipähän nylkyttele ihmisten jalkoja, kun silloin tällöin saa purkaa paineitaan! Me otettiin koira kun mä olin herkässä iässä eli 11-vuotias, ja sit vuoden päästä kun koira aikuistui, niin mä aloin ihan uteliaisuudesta vertailemaan sen kalua omaani ja varovasti runkkaamaan sitä, ja mä olen jatkanut tätä nyt sellaiset 7 vuotta. En mä varmasti ole ainoa.

        Ja vastapalvelukseksi koira saa tietysti nuoolla mua ja se lipoo mun mahlat tosi mielellään. Tippaakaan ei pääse valumaan matolle!


    • Trollolloo

      Oot sairas eläinten hyväksikäyttäjä

      • splopotopoo

        Kuule, koirat tykkää siitä.


      • eipaha8989

        Ei muuten ole hyväksikäyttöä, jos koira tekee sen vapaa-ehtoisesti.


      • Gktogojöäy
        eipaha8989 kirjoitti:

        Ei muuten ole hyväksikäyttöä, jos koira tekee sen vapaa-ehtoisesti.

        Toisaalta voidaan vedota koiran tietämättömyyteen


    • YötyönTauolla

      Sen verran yleistä tuo on ettei ainakaan kokeileminen mahdu 'sairas'-käsitteen raameihin.

    • ghkkhhkk

      Kysymys oli että voiko tulla tulehdus. Koiran suu on kai yleensä aika steriili. Mutta miksei se mahdollista ole. Seksitaudit yleensä tarttuu vaan ihmisestä.

    • orvotin

      Tuskimpa siitä mitään tulehdusta tulee, oo ihan rauhassa.

    • Ei siitä kai mitään haittaa jos ei hyötyäkään.

    • Anonyymi

      ite aina panen mun koiraa

    • Anonyymi

      😭😭😭

    • Anonyymi

      Eläimiin sekaantuminen on sairasta, laittaisin sellaiset ihmiset sairaalaan.

    • Anonyymi

      kyllä minun labris koirani on ampunut lastin minun sisään jo monta kertaa,joka kerta ihanalta tuntuu paula 53v

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe