ketä julkkista kaipaamasi henkilö muistuttaa??

rapujuhlat

Eli kysymys olisi: ketä julkkista kaipaamasi henkilö muistuttaa?? Entä itse, lähinnä ulkonäöllisesti??

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salaisuusenkäkerrokuka

      Enpäs kerro keiltä hän näyttää sillä minut tunnistettaisiin. Itse en näytä keneltäkään.

    • Fbsenkertoi

      Hän näyttää "Brad Pitiltä" :P

      • eikösjuu

        Ja kaipaa Jenni satiaista


      • Fbsenkertoi
        eikösjuu kirjoitti:

        Ja kaipaa Jenni satiaista

        Ei oikein kolahtanut nyt...?


      • sankarini

        Yhtä komea ja urhoollinen mies on :)


    • Ohitan

      En tunne/tunnista julkkiksia joten en todellakaan tiedä. En seuraa moisia.
      Itse olen liian harmaa julkkikseksi joten tyhjää tämäkin.

    • Matykkään

      En tiedä, mut tykkään Vesku Loirin näkösistä, hän on inhimillisen näköinen ja lempeäsilmäinen mies <3

      • lapinkesä-

        Ihana veskukin :)


    • täydellinenmatch

      Hän on varmaan prinsessa Ruusunen ja minä chewbacca tähtien sodasta..

    • Veskulle

      Taidan muuten iskeä sen Loirin itselleni. Vietettäisiin siellä lapissa hiljaiseloa ja saisin olla ihan sekaisin ( Vesku ei inhoa tötsyttelijöitä ) kuin lapin tuvan seinäkello.
      Ja jos jotain potenssibrobleemaa on ollut sokeritaudista johtuen niin minä kyllä parannan sen sortin vaivat. Olen itse alle nelkyt mutta olen aina rakastanut vanhoja miehiä. Kaikki pehmeä ja rypistynyt ja harmaa saa esiin hellimmät tunteeni.
      Niin koska vanhemmat miehet ovat yleensä niin rakkauden puutteessa että on ilo antaa sitä sellaiselle joka sitä osaa arvostaa....

      • hyi.mikä.lortto

        Ai laitatko sen "pehmeän, rypistyneen ja harmaan" kenkälusikalla toosaasi?

        Mene jakamaan torttua vanhainkoteihin ja kodittomien kahviloihin. Uskon, että löytyy enemmän puutteessa olevia noista paikoista. Eiköhän Loirolla ole naisia jonoksi asti ollut aina.


      • enkestäenää
        hyi.mikä.lortto kirjoitti:

        Ai laitatko sen "pehmeän, rypistyneen ja harmaan" kenkälusikalla toosaasi?

        Mene jakamaan torttua vanhainkoteihin ja kodittomien kahviloihin. Uskon, että löytyy enemmän puutteessa olevia noista paikoista. Eiköhän Loirolla ole naisia jonoksi asti ollut aina.

        Vanhat miehet on herttaisia, muttei ihan seksuaalisesti :DD


    • Samakuäske

      Ja tuon edeltävän viestin kirjoitti Veskulle eräs Veera Kurki Keravalta. Joku Veskun tunteva lähetä terveiseni.... En usko että Vesku Loiri käyttää Facebookkia.

      • IhanaVesku

        Hmph :D


    • BingoMamma

      Kaipuuni kohteessa on jotain samaa kuin Mietaan Jussissa. Sellainen iso ja turvallinen köriläs, jonka syliin tämmönen isompikin mamma mahtuu. <3

      • TakkiAuki

      • fbsentietää

        Sepä se :)
        Kettuillaanko ja vihjaillaanko toisillemme vai saadaanko jotain aikaiseksikin?


    • lasikenkäjäänyt

      Tuhkimo

    • koivunoksahjhghhgh

      Katie holmesia vai johnia ei voi tietää?

    • Aa muistuttaa Merlin


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Olipa piristävä viesti,saman kyseistä hahmosta eli tykkään elämän viisaudesta.

        Ulkonäkö ei ole ystävyydestä valtti


    • myohmy

      Paskakasa se on.

    • pienipyöreejarillit

      Hänessä on jotain samaa kuin Ashton Kutcherissa. Minä puolestani en ole kuin Demi, vaan muistutan enemmänkin Minionia....

    • tvstätuttu

      Muistuttaa yhtä nörteistä.

    • samapatuoketä

      Jossain elokuvassa oli saman näköinen näyttelijä. Mut empä muista elokuvaa tai äyttelijän nimeä. Tais olla Eva Mendes.

      Itse en tiedä ketä muistutan. Saa joku muu arvioida sitä.

    • Vastaus_on_

      Antti Holma.
      En tiedä onko minulla naisena vastaavaa näköä kehenkään. Ei tule mieleen.

    • Nisehänsese

      Jessica Alba ripauksella jennifer lopezia.
      Itse taas "melkein" ku 40 kymppinen cheek joka on elelly bling blingin sijaan pate mustajärven rock roll elämää. Hieman kulunut mutta komea!

    • Lässytystämutta

      totuus. Minun ulkomuotoni ei pysty kilpailemaan hänen sisäisen viisautensa kanssa, joten miksi kertoisin ulkonäöstäni yhtään mitään.

    • perseaukinen

      Donald Trump

    • jotenkintuleemieleen

      Dolph

    • vitsivaan

      Hänen rauhallisuutensa muistuttaa muumipappa, sähäkkyytensä nipsua ja kohteliaisuutensa ihaata.

    • Ykssiiri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe