Ok tiedämme missä mennään

RehellisestiLoppuunAsti

Ok. Mä en luovuta sun suhteen jos säkään et mun. Mun mä en myöskään luota suhun jos säkään et muhun. Enkä odota täällä vaan jossain ihan muualla. Hyvää yötä ja näkemisiin.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan_hyvä_ajatus

      Menikö miehelle vai naiselle?

    • koitetaanyritetään

      Öitä.

    • missä_te_menette
      • kahdenkauppaapitäisiolla

        Jos olenkin häkissä, en ole tilanteessa yksin. Se että sinä käsket avaamaan häkkini oven ei vielä auta sinua pääsemään ulos omastasi. Tilanne on aivan tasan. Kun minä vapautan itseni itse ja lennän kauas ylös taivaalle, jokin päivä, miksi oletat että pyytäisin sinut lentämään rinnalleni kun nyt kohtelet näin epätasapuolisesti, asettamalla ehtoja ja vaatimuksia. Siinähän sitten vaadit avainta omaan oveesi. Ja minä muistan ettet auttanut, nappaan häkkisi avaimen nokkaani ja lennän niin korkealle että avain sulaa auringossa. Enkä enää edes polta siipiäni sillä minä tulin vahvaksi yksin, ilman sinun apuasi.


    • Näkymisiinkö

      En luovuta. Nykyään kyllä luotan sinuun. Luotan myös itseeni.

      • Niinpaljonsatutit

        mutta entäs jos hän ei luota enäää sinuun????


      • onsehyvä

        että luotat tuntemattomiin ihmisiin ja itseesi, mitä sitä muuta tarviikaan.
        joku vaan.


      • Näkymisiinkö

        Voi hyvää päibää tai huomenta ja hänelle kans <3. Kunhan ääneen ajattelin mitä aloittus toi mieleen. Irl luotan häneen.


      • onnäähauskii
        Näkymisiinkö kirjoitti:

        Voi hyvää päibää tai huomenta ja hänelle kans <3. Kunhan ääneen ajattelin mitä aloittus toi mieleen. Irl luotan häneen.

        sen mitä yöllä tosissaan vieraalle tunnustaa, pitää aamun tullen alkaa selitellä.


    • nomorepain

      Tää on nyt sun käsissä. Mieti...

      • yhdessätaieiollenkaan

        Ei ole. Kiristät vain. Tää on molempien käsissä ollut koko ajan ja on yhä. Ei vain mun. Sillä miksi haluaisinkaan ketään jolle on henkilökohtaisesti ihan se ja sama saako myöskään mut.. Ei ole ykspuolisia ehtoja. Ymmärrän jotain mutten hyväksy. Nähdään tuonnempana.


      • muuteneitulemitään
        yhdessätaieiollenkaan kirjoitti:

        Ei ole. Kiristät vain. Tää on molempien käsissä ollut koko ajan ja on yhä. Ei vain mun. Sillä miksi haluaisinkaan ketään jolle on henkilökohtaisesti ihan se ja sama saako myöskään mut.. Ei ole ykspuolisia ehtoja. Ymmärrän jotain mutten hyväksy. Nähdään tuonnempana.

        Molempien tahto ratkaisee.


    • jalatmaassapäätyynyssä

      Olen luottavaisella mielellä, vaikeudet on voitettavissa vaikka vähän pelottaisikin.

      • ainakintässätapauksessa

        Hyvä jos ajattelet noin :)


      • mitäshyvää
        ainakintässätapauksessa kirjoitti:

        Hyvä jos ajattelet noin :)

        siinä sinulle olisi?


      • jalatmaassapäätyynyssä
        mitäshyvää kirjoitti:

        siinä sinulle olisi?

        Tiedä vaikka olisi.


    • mikämäsitolenEnUhri

      Ok, olet pesunkestävä narsisti. Mutta osaat(ko) hetkittäin olla muutakin kuin se.

      • VoisimmepaPuhuaJoskus

        En tahallani nosta tätä mutta en voi poistua ennen kuin korostan: Pidän susta olit mikä olit, ja vaikka olen mikä olen:) Olet mystisin mies jonka tunnen.


    • Luottamustajoko_ontaiei

      Kuulostaa siltä että teillä sitä ei ole.

      • aloittajaltavielä

        Ei vielä, tai enää, miten sen nyt ottaa. Joskus taas toiv.


      • miten_on
        aloittajaltavielä kirjoitti:

        Ei vielä, tai enää, miten sen nyt ottaa. Joskus taas toiv.

        Aiotko tehdä asialle jotain?


      • PulaLuottamuksenko

        Onko luottamus aina olemassa alusta asti?Mistä tietää kuka on luottamuksen arvoinen,voiko sitä tietää heti?


      • vastaanaina
        PulaLuottamuksenko kirjoitti:

        Onko luottamus aina olemassa alusta asti?Mistä tietää kuka on luottamuksen arvoinen,voiko sitä tietää heti?

        Ei voi tietää. Voi luottaa intuitioon tai ottaa vain elämänasenteen että luottaa aina ellei syytä muuhun. Hänes yhdistyi nää 2. Voin silti olla väärässäkin.
        En aio "tehdä". Aion elää ja kokea luottamuksen jos sitä tulee.


    • orjaksiomastatahdosta

      Minä luotan HÄNEEN täysin. Ja RAKASTAN ja HALUAN ja en kohta enää kestä jo TÄÄ vielä jatkuu...

    • Syyspäivänjatkoa

      Luotetaanko?Näkemisiin?

      • immeisethei

        luottakaa tuntemiinne ihmisiin, tuntemattomilta ei luottamusta kannata perätä, se vain osoittaa sen että teihin itseenne ei voi luottaa kun ette edes puhu kuin netissä ventovieraille, osoittaa myös sen että sanan luottamus merkitys on teille useille tuntematon.


      • loppukesänlapsi

        Luotan ja haluan nähdä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe