Nainen jätti minut tarralenkkarien vuoksi

jätetty_mies

Laitoin treffeille tarralenkkarit jalkaan. Kun nainen näki ne, häneltä loksahti suu auki ja hetken hiljaisuuden jälkeen hän sanoi vain että tarralenkkarit on lasten kengät ja lähti pois. Yritin soitella perään mutta hän taisi laittaa minulle puheluneston.

153

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nonisiinäsnäätte

      Tässä se nähdään, kuinka pinnallisia naiset on!

      • tarrakenkäsentleman

        voi pöljät jättäjät.tyttöystäväni on ostanut minulle jo monet tarrakengät,ja sandaalit tarroilla.on nykyaikaa ettei olla enää missään kivikaudella vaan kolmannella vuosituhannella.jossa saa käyttää muumipoksereita ja tarrakenkiä.miksi pitäisi olla nauhat.talvella on eriasia kun luistellaan luistimilla ja nauhat että saa tiukalle kiinni.


      • Ihra-Vallu

        Ai tyttöystäväsi ostaa sulle kenkiä. Ettei ois äitis?


      • ihanokole

        O
        Ole onnelinen, että tuontasoinen nainen jätti sinut.
        Vaikutat melkeimpä tyhmältä, että soittelet vielä perään.


      • aörjktpaej

        Ai että yhden naisen reagointi kertoo kaikista naisista?! Vähän on heppoista päättelyä ja törkeää yleistystä!


      • Omissa_kengissä
        tarrakenkäsentleman kirjoitti:

        voi pöljät jättäjät.tyttöystäväni on ostanut minulle jo monet tarrakengät,ja sandaalit tarroilla.on nykyaikaa ettei olla enää missään kivikaudella vaan kolmannella vuosituhannella.jossa saa käyttää muumipoksereita ja tarrakenkiä.miksi pitäisi olla nauhat.talvella on eriasia kun luistellaan luistimilla ja nauhat että saa tiukalle kiinni.

        Mikäs mies se sinä olet, kun tyttöystävälläsi kenkäsi ostatat? KOetko sen jokiskin ylpeilyn aiheeksi? :D Ei tulisi mieleenikään ostattaa miehelläni itselleni kenkiä, aikuisia kun ollaan. Toki esim. synttärilahjaksi ymmärrän kengät (jos tietää, että toinen sellaisia toivoo), mutta MONIEN kenkien ostattaminen toisen piikkiin tuntuisi minusta suoranaiselta mieheni rahojen hyväksikäytöltä.


      • Guiseppt
        ihanokole kirjoitti:

        O
        Ole onnelinen, että tuontasoinen nainen jätti sinut.
        Vaikutat melkeimpä tyhmältä, että soittelet vielä perään.

        Tasoinen tosiaan.

        Kertoo mm. käytöstapojen sekä sosiaalisen silmän puutteesta, sekä pinnallisesta suhtautumisesta kanssaihmisiin. Lisäksi vaikuttaa möläyttelijältä, eli luvassa mielenkiintoisia illanistujaisia seurassa jos taso pysyy samana jatkossakin joka on todennäköistä, jos kerta jo ensitapaamisella ei tuon enempää peruskäytöstapoja ja itsehillintää löydy.

        Lisäksi henkilö vaikuttaa kaavoihinsa kangistuneelta, eikä kokeilunhaluiselta ja siltä että haluaisi testata omia rajojaan ja ennakkoluulojaan ja/tai laajentaa näkemyksiään.

        Hyvänä puolena näkisin näillä näytöillä lähinnä rehellisyyden, mutta noilla käytöstavoilla sekin muodostuu kaksiteräiseksi miekaksi jos net ei aio erakoksi muuttua, mikä on epätodennäköistä, kun ulkoiset seikat tuntuvat olevan sydäntä lähellä.


      • MERSUMIES.SATA

        Voi VITTU laitoitko tosiaan homopatiinit jalkaan, no vedä sitten vaikka käteen SAATANAN TUMPELO


      • mikele

        kiitän jasmiinika aku ankka vinkistä,pus


      • kiiltonahkagentleman

        Törppö!


      • Kukaseon

        Höps. Täällä tehdään aina typerämpääkin typerämpiä yleistyksiä. Mitä järkeä on itkeä sellaisen naisen perään, joka ei selvästikään ole tuntemisen arvoinen, hyvä, että se tuli heti esiin. Minulle tulee mieleen, että miehet, jotka itkevät, että kun kaikki naiset ovat kamalia siten tai täten, niin tapaavatko he mahdollisesti vain arvoisiaan naisia? Minun maailmaani kuuluu paljon erittäin fiksuja naisia. Se, onko kaikki miehet/naiset kamalia riippunee lähinnä siitä, minkälaisten ihmisten joukossa liikut. Toivotan onnea sinne kamalien naisten maailmaan.


      • rfd
        aörjktpaej kirjoitti:

        Ai että yhden naisen reagointi kertoo kaikista naisista?! Vähän on heppoista päättelyä ja törkeää yleistystä!

        Provomiina laukesi niin että mäjähti.


      • tyylikööö

        No kyllä minäkin kattoisin kieroon jos kaveri tulis eka treffeille jossain tarralenkkareissa.Itse ainakin vähän panostaisin pukeutumiseen ja ensi vaikutelman tekoon .


      • tietäjämees
        tarrakenkäsentleman kirjoitti:

        voi pöljät jättäjät.tyttöystäväni on ostanut minulle jo monet tarrakengät,ja sandaalit tarroilla.on nykyaikaa ettei olla enää missään kivikaudella vaan kolmannella vuosituhannella.jossa saa käyttää muumipoksereita ja tarrakenkiä.miksi pitäisi olla nauhat.talvella on eriasia kun luistellaan luistimilla ja nauhat että saa tiukalle kiinni.

        Just tuollaiselle joka ei osaa vielä itse ostaa kenkiä ovat tarralenkkarit ihan sopivat. Kyllä treffeille mennessä kannattaa satsata kenkiin.
        Sadan euron nahkaisilla Pomarfin tai Sievi kävelykengillä passaa mennä treffaamaan vaikka venäläisen tyttöystävän kanssa.


      • asdsadasd3333vsddf

        Tilaa sille ilmaisia Aku Ankan näytenumeroita, joita saa nyt tilattua 4kpl: http://tinyurl.com/4akuankkaa

        Varmasti sen jälkeen muija kipittää takasin :D


    • oikeinteki

      parempi jättää ekoilla treffeillä kuin tuskailla miehen huonoa makua lopun ikäänsä

      • voeemaakoo

        voehan emakko,jätti miehen joka ymmätää oikeita tarrakenkiä.on tämä maailma ihan maho kun emakko jätti.hanki oikea nainen joka ymmärtää myös kenkien mukavuuden,eikä vain haisevia umpikenkä jalkoja.taisi olla sukkahiki emakko


      • eiooo

        Niin. Eihän kyse ole edes jättämisestä vielä siinä vaiheessa.


    • Aika hassua, minkähänlaiset "lasten kengät" sellaiset on jotka on kuitenkin aikuiselle sopivaa kokoa?

      • AikaTasii

        14vee pojalla voi olla sama kengännumero kuin 70 täyttäneellä isoisällään. Iskällä siinä välissä voi olla vähän isompi, tai sitten se sama.


      • AikaTasii kirjoitti:

        14vee pojalla voi olla sama kengännumero kuin 70 täyttäneellä isoisällään. Iskällä siinä välissä voi olla vähän isompi, tai sitten se sama.

        14-vuotiaat käyttävät jo aikuisten kenkiä. Minun kengännumeroni oli 14-vuotiaana yhtä numeroa pienempi kuin aikuisena, joillain taas on jo lopullinen kengänkoko 14-vuotiaana.

        Eihän ne tarralenkkarit tietysti mitkään juhlakengät ole, mutta kyllä ne aikuisten(kin) kengät on.


      • kaikkinähty
        M1978 kirjoitti:

        14-vuotiaat käyttävät jo aikuisten kenkiä. Minun kengännumeroni oli 14-vuotiaana yhtä numeroa pienempi kuin aikuisena, joillain taas on jo lopullinen kengänkoko 14-vuotiaana.

        Eihän ne tarralenkkarit tietysti mitkään juhlakengät ole, mutta kyllä ne aikuisten(kin) kengät on.

        "Eihän ne tarralenkkarit tietysti mitkään juhlakengät ole"

        Yhden nuoren isän mielestä on. Hän ällistytti koko sukua pitämällä lapsensa ristiäisissä tarralenkkareita.


      • eivätkaikki
        kaikkinähty kirjoitti:

        "Eihän ne tarralenkkarit tietysti mitkään juhlakengät ole"

        Yhden nuoren isän mielestä on. Hän ällistytti koko sukua pitämällä lapsensa ristiäisissä tarralenkkareita.

        Eli eivät kaikki naiset pakene tarralenkkarimiehiä. Joku on päässyt tarralenkkareissa isäksi.


    • Hyiolkoon

      Onko aikuisten tarralenkkareita vielä? siis sellasia kamalia mitä oli 80 luvulla! Sit oli niitä pitkä vartisia "talvilenkkareita" joissa ei kyl tarroja

      • Ei_tarralle

        Tarroillahan monet sporttisandaalitkin ovat kiinni. Todella epäkäytännöllistä. Kaikki roskat tarttuvat tarroihin, eikä niitä saa koskaan riittävän tiukalle. Tarramateriaalia käytetään nykyään ihan liikaa muutenkin. Sama ongelma kuin kengissä: kerää kaikki roskat itseensä. Kyllä aikuinen ihminen osaa sulkea soljet tai napit, ei tarvita tarroja. Ja tarroja on jopa armeijan varusteissa. Naurettavaa.


    • hölmöjä.riittää

      No jos nainen on noin hölmö, niin eikö ole vaan parempi ettei tarvitse tuhlata sen kanssa enempää aikaa?

      • kävellenkin_kerkeää

        Niipä joo. Ei akan tai bussin perään kantsi juosta eikä haikailla. Vartin peräst tulee uus.


    • alkaajututkulahtaa

      Kyllä se kova paikka on itse kullekin, mikäli ei osaa edes kengännauhoja solmia.

      Sanohan vielä olivatko ruskeat ja kengänkoko oli 41? Liikkeestä ostaessa myyjä sanoi sinulle: Älä räplää sitä tarraa, se kuluu, räplää sitten kotona? Halusit vielä varta vasten pahvilaatikon kengillesi muovipussin sijasta?

      • mäymmärränsua

        Yleensä nämä tarralenkkari miehet ovat niitä miehiä joille äiti ostaa kaikki vaatteet jospa se nainen luuli että seuraaville treffeille otat äitisi mukaan niin jo varmuuden vuoksi antoi loparit heti laakista.


    • hyh.mikä.akka.oli

      Säästit kyllä rahaa tosi paljon kun se pissis-kusiluistin läksi ja jouti mennä. Kun sillä on kusta päässä ja haaroissa, mitä virkaa sellaisella naisella on.

      • neveragainz

        Juntit rules


    • Jaspersxxx

      Tää oli aivan huikea. Ei hitto miten nää sinkut -palstan jutut aina toisinaan piristääkin päivää. Tarralenkkarit aikuisella, piti ihan googlettaa että löytyykö sellaisia edes. Ja löytyihän niitä, hah!

    • Einari85v

      Joo minulla kävi niin että olin menossa ekoilla treffeillä petiin naisen kanssa ja hän lähti läpsimään kun huomasi että minulla on vaipat...

      • tytytyytytyty

        Hyi sinua pappa, ei heti ekoilla treffeillä uida toisten vaippoihin.


    • Ihra-Vallu

      Aloittaja varmaan käyttää myös vyölaukkua, kuuntelee korvalappustereoilla Dingoa ja käy Kanarialla syömässä lihapullia Suomi-baarissa.

      • Nappiin, ajattelin juuri tuota. Ja miksi joku laittaa ylipäätänsä lenkkareita treffeille?


      • lippismies

        Niin ja pitää hankkija-oranssinväristä mainoslippistä päässään


    • noniinkäy

      Vähän vastaava tilanne jos nainen tulisi treffeille crocksit jalassa ja napapaidasssa ;) Järkevä mies kyllä lähtisi juosten pakoon..Ehkäpä kannattaa miettiä mitä laittaa päällensä kun ekoille treffeille menee.Vaiktus tehdään sekunneissa ja jos näkyy tarrakengät tai crocksit-se siitä!

    • diipadaapatarra

      Naiset...jos tuollaisen takia muija lähtee menemään niin mun kohdalla sais ainakin todellakin mennä ja perään en soittelis. Nykyajan muijat on niin keleen nirsoja ja diivoja, että ei paljo sellaset nappaa..millaset kengät itelläsä oli? Jotkut kalliit..kenties luottokortti vinkunu..

    • Ehkä-ensi-kerralla

      Eiköhän se nainen nähnyt jotakin muutakin kuin tarralenkkarit, vaikka ei kehdannut sitä mainita. Katsoppa hampaitasi, painoa vaa'asta, tarralenkkareita ja niiden likaisuutta jne.

      Jätit kenties kertomatta urheiluasuasi täydentäneen valkoinen kauluspaita ja kravatti. Aika voimakkaasti nainen otti näkemästään, laitettuaan puheluneston. Ei kenenkään ole pakko olla, jos ei halua.

    • Tämä on taas näitä "nainen jätti minut kun..." provoja, mutta koska joku saattaa ihan oikeasti kuvitella, että tarralenkkarit ovat aikuisella ihan ok niin muistutetaan nyt: Ei ole.

      • PerusSinkku

        No niin, siinä se nähdään. Tuollaisia ne naiset juuri aina ovatkin!


    • fggfgfg

      Et sinä mitään menettänyt. Jos sille naiselle oli kengät tärkeämmät kuin sinä, mitä sellaista ikävöit. Onko muuten aikuiselle tarralenkkareita, tuli mieleen...itse en nyt muista..

    • tarkennusta

      Oliko niissä vielä semmoset vilkkuvat led-valot? :D

    • j.paltto

      Vitu hiiri hommaa joku äitis ikänen leski paska joka vielä niiku välittäski sun kenkies ongelmista ha

    • Gammaromeo

      Ei minua haittaa jos kuvitteellisella tulevalla naisellani on tarralenkkarit, jos hän on muuten mieleeni. Yleisesti ottaen mielestäni osa naisista laittaa liikaa painoarvoa sille miten mies pukeutuu miestä valitessaan.

      • tytytytyyyyyy

        Ei sillä pukeutumisella olekaan väliä enää jatkossa, kun jo ollaan yhdessä. Mutta jos ei panosta ensitreffeihin millään tavalla, se helposti antaa sellaisen kuvan että tää on miehelle pelkkä vitsi. Moni nainen voi tuntea olevansa pilkan kohde kun itse on käynyt kaikenmaailman kasvohoidoissa, kampaajalla, ostanut uusia vaatteita ja sit toinen tulee joku neljän tuulen hattu päässä treffeille.


    • peeeeee

      Fiksu naenen.
      Parempi nyt kun myöhemmin

    • Dimplex

      Jos ei ole provo tämä kirjoitus, niin pojalle opiksi. Treffeille, samoin kuin työhaastatteluunkin, mennään siististi pukeutuneena. Ja jos ei ymmärrä tätä, ei ole sellaiseen laatuun oikeutettu, vaan on tyytyminen kaljabaari -laatuun.

      • Gammaromeo

        En sinänsä ole eri mieltä tuosta siisteydestä yleissääntönä. Mutta jos on menossa treffeille rikkinäisiä farkkuja pitävän hevinaisen kanssa, niin omakin tyyli voi, vai pitäisikö sanoa, pitää olla samansuuntainen.

        Aloittaja ei ottanut kantaa siihen että minkä sorttinen tuo nainen muuten oli. Pukeutumistyyliä on paljon helpompi vaihtaa kuin älykkyyttään, persoonaansa tai ulkonäköään. Kaikki vaatteet ja pukeutumistyylit eivät omaan persoonaan tunnu ihmisillä istuvan.


      • Meillä suomalaisilla on yksi iso vika: ei osata pukeutua. Ei se niin vaikeaa ole nähdä joka päivä vähan vaivaa.


      • Al_Bundyy
        Dog_lover kirjoitti:

        Meillä suomalaisilla on yksi iso vika: ei osata pukeutua. Ei se niin vaikeaa ole nähdä joka päivä vähan vaivaa.

        Ne keillä on älykkyysosamäärä vähintään tarralenkkarin kengännumeron verran oppivat pukeutumaan jo päivähoitoikäisinä.


      • Al_Bundyy kirjoitti:

        Ne keillä on älykkyysosamäärä vähintään tarralenkkarin kengännumeron verran oppivat pukeutumaan jo päivähoitoikäisinä.

        Joo, ei minun lapsuudessa (olen 1960 synt.) ollut mitään tarrakenkkareita ja siinä sitten jo kolmevuotiaana oppi solmimaan kengännauhat.


      • Al_bundyy
        Dog_lover kirjoitti:

        Joo, ei minun lapsuudessa (olen 1960 synt.) ollut mitään tarrakenkkareita ja siinä sitten jo kolmevuotiaana oppi solmimaan kengännauhat.

        Hyvä että täällä on hieman vanhempiakin ihmisiä kommentoimassa. Itsekin vain reilut 10 vuotta sinua nuorempi. Peruskouluikäisenä minulla taisi olla tarralenkkarit viimeksi, enkä ole niitä sittemmin kaivannut käyttööni. Mutta ei minulla sinänsä niitä vastaan mitään ole. Pukeminen ja pukeutuminen tietty ovat eri asioita :)


      • heppulsson
        Gammaromeo kirjoitti:

        En sinänsä ole eri mieltä tuosta siisteydestä yleissääntönä. Mutta jos on menossa treffeille rikkinäisiä farkkuja pitävän hevinaisen kanssa, niin omakin tyyli voi, vai pitäisikö sanoa, pitää olla samansuuntainen.

        Aloittaja ei ottanut kantaa siihen että minkä sorttinen tuo nainen muuten oli. Pukeutumistyyliä on paljon helpompi vaihtaa kuin älykkyyttään, persoonaansa tai ulkonäköään. Kaikki vaatteet ja pukeutumistyylit eivät omaan persoonaan tunnu ihmisillä istuvan.

        Miksi miehen pitää mielestäsi mukauttaa tyylinsä naisen tyyliin, eikä päinvastoin?


      • Gammaromeo
        heppulsson kirjoitti:

        Miksi miehen pitää mielestäsi mukauttaa tyylinsä naisen tyyliin, eikä päinvastoin?

        En ainakaan suoranaisesti väittänyt, että miehen pitää mukauttaa tyylinsä naisen tyylin mukaan, vaan että yleisesti on parempi lähtökohta potentiaalisen suhteen syntymiselle, jos henkilöt ovat samankaltaisia, mihin voi liittyä myös samankaltainen pukeutuminen. En sano etteikö treffeistä voisi mitään tulla, mutta onhan se vähän absurdi ajatus, jos treffeillä miehellä on puku päällä ja naisella on esim. gootti-tyyli.

        Ja mitä tuohon jalkineasiaan tulee, niin jos esim. minulla kuuluisi päiväohjelmaan metsässä liikkuminen saappaat jalassa ja sieltä suoraan treffeille meno. Mutta jos olisikin käynyt niin, että en olisi muistanut ottaa muita jalkineita mukaani, niin kyllä fiksu nainen osaisi ymmärtäväisesti suhtautua asiaan huumorilla, jos esim. ilmestyisin saappaat jalassa treffeille.


    • metallikenkä

      Avaa ovi ja heittää nainen ulos!! ja heti!!!

    • leenar_41

      Onneks ei sentään 'kuukenkiä' laittanu, ne on aika kauhea näky suorien housujen kanssa...

      • Niin, ja poikkiraitainen levä polyesteri solmio solmittu yksinkertaisella solmulla, ja ruudullinen paita.


    • maru66

      Kaikkea sattuu. Kurkoititko kuuhun vai mikä oli sen naisen luulo sinusta. Ilmeisesti hän itse korkeilla kahdentoista sentin koroilla juoksee päivästä toiseen, eihän sitä silloin lenkkareita voi sietää. Ei tota juttua kannata pitkään harkita, unohda ja jossain vaiheessa varmaan ihan tavallinen nainen hyväksyy lenkkaritkin. Kyllä tänne mahtuu...........

    • scrg

      Kiitos vinkistä. Tarralenkkarit on siis erinomainen asuvalinta hankkiutua nopeasti eroon ahdasmielisistä ihmisistä.

      Mutta tsemppiä ja kohti uusia pettymyksiä! Kuulemme mielellämme myös seuraavan syyn miksi sinut jätettiin.

      • palstailija

        Samaa mieltä. Tosikkoja ihmisiä on liian kanssa. En antaisi naiselle pakkeja, jos hän tulisi tarralenkkareissa treffeille :). Humoristinen avaus.


      • palstailija kirjoitti:

        Samaa mieltä. Tosikkoja ihmisiä on liian kanssa. En antaisi naiselle pakkeja, jos hän tulisi tarralenkkareissa treffeille :). Humoristinen avaus.

        Mutta jos naisella olisi tuulipuku ja korkokengät? (Minä lähtisin toiseen suuntaan aika vauhdilla)


      • palstailija
        Dog_lover kirjoitti:

        Mutta jos naisella olisi tuulipuku ja korkokengät? (Minä lähtisin toiseen suuntaan aika vauhdilla)

        Jos treffit on sovittu , niille pitää mennä. Varmaan kommentoisin huvittuneena asuvalintaa. Vaikkei kyseessä olisikaan pila voisin jutella hetken ja kiittäisin seurasta.


      • palstailija kirjoitti:

        Jos treffit on sovittu , niille pitää mennä. Varmaan kommentoisin huvittuneena asuvalintaa. Vaikkei kyseessä olisikaan pila voisin jutella hetken ja kiittäisin seurasta.

        Ensimmäinen asia mitä meistä näkyy on pukeutuminen, halusimmepa tai ei. On äärettömän epäkohteliasta pukeutua "noin vaan, ei sillä väliää oo". Kumman ottaisit töihin, sen joka on nähnyt vähän vaivaa vai sen joka ei ole kammannut tukkansa tai on parta ajamatta? Valitettavasti jälkimmäinen voi hyvinkin olla pätevämpi mutta 99% valitsee siistin ja huolitellun.


    • Östelyleijä

      Luulen, että tässä ei ole kyse siitä, mitä luulemme.

      Tn. nainen ei ole sinällään tarralenkkareita vastaan, mutta hänelle oli liikaa, että sulla oli teidän ekoilla treffeillä jalassasi tarralenkkarit.

      Mitä tästä opimme? Käytä tarralenkkareita vasta toisilla treffeillä (tai vasta sen jälkeen). Ensivaikutelma on helekkarin tärkeä moternien naisten kanssa treffaillessa!!

    • Ex-------PUA

      :D Hahaha. Nämä ovat kyllä loistavia tragi-koomisuudessaan, ja toisaalta myös naiskriittisyydessään.

      Monen monta hyvää asiaa samassa paketissa!

    • nauhakengät

      Eihän sinua olla jätetty, jos kyseessä oli vasta ekat treffit. Vai seurustelitteko ensin sokkona? Kannattaa myös katsoa suunnilleen omaan sosiaaliseen asemaan soveltuvaa seuraa. Ehkä kannattaa laittaa hakukriteereihin, että halutaan tyttöystävä, joka hyväksyy tarralenkkarit.

    • monokossa

      Nehän on lapsille liian isoja miesten tarralenkkarit, että olipa vaikee yksilö.

    • kumppari98759565656

      Mulla kävi vähän vastaava tilanne.En käytä tarralenkkareita,mutta mulla on nauhoissa sellasiet pikakiristimet.Myöhemmin kuulin että myös kumisaappaat on suuri ei jos haluaa naisen.Mistä tämä johtuu?

      Voimia Ap.Kyllä sä vielä löydät naisen joka hyväksyy sun tarralenkkarit.

      • Östeleyijä

        "Myöhemmin kuulin, että myös kumisaappaat on suuri ei, jos haluaa naisen. Mistä tämä johtuu?"

        Siitä, että kyseiset naiset ovat vain lämmitettyjen kävelykatujen ihmisiä. Heille jo pelkkä sivukadulle poikkeaminen olisi suuri kauhistus.

        He kulkevat kesät talvet kuivissa ja lumettomissa olosuhteissa, jolloin tulee toimeen tennareilla, korkkareilla tai Zalandon nahkasaapikkailla, jotka eivät siedä hitustakaan kastumista. Haluatko miehenä olla näiden naisten viiteryhmässä? Minä ainakaan en.


    • tarratiitarratuu

      Olipa hyvä, että pääsit naisesta eroon noin varhaisessa vaiheessa. Tuollaiseen pikkujuttuun treffit lopettava nainen on täysi pissis, ja elämä moisen kanssa olisi ollut todella raskasta.

    • Pieni vihje: kehä III sisäpuolella ihmisten ei kuulu käyttää tuulipukua muuta kun ulkoilun aikana, lenkkarit vaan kun ollaan lenkillä, kalapuikko-viikset ei kuulu nenän alle ja nappiverkkarit on OUT. (Samoin kun Toyota mallia -71 jossa on nostettu perä, levät takarenkaat, tuhat Wunderbaumia ja karvanopat.) Nyt on 2015, ja eletään sen mukaan...(ja pukeudutaan.)

      • Al_Bundyy

        Aika rajoittunut maailmankuva, jos tosissaan tarkoitat että kehä 3:n sisäpuolella pitäisi pukeutua jollain tietyllä tapaa. Itse asiassa Helsingissähän on todella runsas eri pukeutumistyylien mosaiikki.


      • Al_Bundyy kirjoitti:

        Aika rajoittunut maailmankuva, jos tosissaan tarkoitat että kehä 3:n sisäpuolella pitäisi pukeutua jollain tietyllä tapaa. Itse asiassa Helsingissähän on todella runsas eri pukeutumistyylien mosaiikki.

        Valitettavasti olen syyllinen rajoittuneeseen maailmankuvaan, ja "rikosta" lisää se että käyn oopperassa ja en juo alkoholiakaan. Eipä täällä sen kummemmin pidä pukeutua, mutta on vaan niin että -80 luku meni jo.


      • örinäää

        Dog Lover: pieni vihje..... älä anna vihjeitä ihmisisille.

        ps: ymmärsitkö sarkasmin ?


      • JormaJulma
        Dog_lover kirjoitti:

        Valitettavasti olen syyllinen rajoittuneeseen maailmankuvaan, ja "rikosta" lisää se että käyn oopperassa ja en juo alkoholiakaan. Eipä täällä sen kummemmin pidä pukeutua, mutta on vaan niin että -80 luku meni jo.

        Oopperassa? Kansallisoopperassa?! Ja vielä selvin päin?!!!

        Voi hyvä luoja...


      • örinäää kirjoitti:

        Dog Lover: pieni vihje..... älä anna vihjeitä ihmisisille.

        ps: ymmärsitkö sarkasmin ?

        Itse asiassa en.


    • jokuvaan70

      No vähän ylilyöntiä kummaltakin. Eikö sulla tosiaan ollut muita kenkiä laittaa jalkaan? Tarralenkkarit ilmentää henkilöstä, jotta haluaa päästä mahd helpolla/nopeasti kaikesta sivistyneestä (lue hyvistä tavoista) tai sitten sosiaalisesta asemasta joka ei todellakaan ole yläkantissa tarralenkkareita käyttävän aikuisen (?) ihmisen kyseessä ollen. . . Ja herrasmiehet eivät käytä ruskeita kenkiä klo 18:00 jälkeen - eikä tarralenkkareita. . . :) :)

    • Uskomatonta! Mullaki oli joskus ihan aikuisiällä tarralenkkarit ja ne oli nimenomaan aikuisten ja ihan mustat eikä mitkään lasten missä kaikenlaista väriä ja vilkkuvaloa. Ja mitä jos kengät oliski ollu vaikka vaan tilapäiset tai lainassa tms?

      Jos tollanen on naiselle niin iso juttu niin tuskin oli se oikea. Mua rupeis lähinnä vaan naurattaan jos mun kengät olis jollekkin ongelma. Ja jos se jollekkin on ongelma niin sit se on sen ongelma.

      • juoksukenkä

        Ja mua rupeis lähinnä vaan naurattaan aikuinen mies, joka tulee ensimmäisille treffeille tarralenkkareissa.


    • Erkkilaaasaa
    • Aapelikaapeli12
    • Romppainen

      Elämä korotti kun akka läksi mutta olihan tuo kämppäkin jo sen jäljiltä kuin sikolätti.

    • eivoinutollanauramatta

      Vitsit että oli hauska aloitus. Näin naisena täytyy sanoa, että ehkä sinä ap et ollut tuon ko.naisen tyylinen, ts. tuo nainen ei ollut tarralenkkarityyppi. Sinun pitäisi ap nyt vaan löytää nainen, joka käyttää myös tarralenkkareita ja/tai jolla on hieman huumorintajuakin. Itse olisin varmaan vastaavassa tilanteessa todennut että kai noi vilkkuukin. Välkkyminenkin on tärkeää tosin mielummin yläpäässä kuin alapäässä.

    • seuraavakskiiltonkengät

      Anna tollasen muijan mennä, ei sillä mitään tee.

    • örinäää

      Sulla kävi hyvä säkä

    • TyylitajuinenMIES

      Jos ei ymmärrä miksi nainen voi jättää äijän ekojen treffien aikana tarralenkkareiden takia, asiaa ei kannata edes yrittää perustella. Asian vain ymmärtää tai sitten ei. Jos nainen tulisi minua tapaamaan lenkkarit jalassa, en sanoisi edes päivää. Niin täydellistä junttiutta ja tyylitajuttomuutta se edustaa

      • scrg

        Minä uskoisin, että lähes jokainen pystyy, jos oikein yrittää, nousemaan tai taantumaan sille tasolle, että kenkä on maailman melkein tärkein asia.

        Melkein kaikki naiset osaa käyttää lenkkareita. Aika monet osaa kulkea korkokengissäkin, mutta kyky kulkea piikkareissa on asia, jolla voi jo erottua massasta.


      • Daymoniko

        Tuo lähinnä kertoo että sinulta puuttuvat klassiset käytöstavat, joista erottaa todellisen herrasmiehen halvasta nousukkaasta. Mitä on pelkkä tyyli, muuta kuin tyhjänä vaatetelineessä lepäävä siisti ja silitetty istuva puku? Kaupan ikkunassa oleva mallinukke voi olla ulospäin tyylikäs, mutta kuka lopulta haluaisi olla pelkkä tyylikäs mallinukke? Vain tyylin kantaja, ei tyylikkyys itse.

        Herrasmies pystyy selviämään myös niinkin vakavasta asiasta kuin etikettirikkeestä, kohteliaasti ja käytöstavat ja tahdikkuutensa säilyttäen, luoden näin toimimalla hyvän kuvan niin itsestään, kuin samalla pyrkien olemaan myös tietentahtoen toista osapuolta nolaamatta. Se tarkoittaa että tyylikkyys säilyy, vaikka ulkoiset puitteet riisuttaisiinkin.

        Toinen voi toki olla jopa juntti, mutta sen yläpuolelle nousee sillä, ettei itse vajoa samalle tasolle ja pelkän etiketti- tai tyylivirheen vuoksi käytöstapojen unohtaminen kertoo lähinnä kasvatuksen ja itsehillinnän puutteesta. Kuin pelkkä tyhjä puku - ei sydäntä.

        Sinulla tuntuu olevan vielä jokseenkin opittavaa, joskaan en ole varma että kaikkien on herrasmiehen olemusta edes mahdollista saavuttaa. Haluatko olla pelkkä pukuteline?


    • Hyvätnaurut

      Päivän paras:D Nauran täällä ääneen lukiessani aloittajaa ja kommentteja:D

    • hienompiherra
      • Al_bundyy

        Mutta jos jätetty_mies oli vasta 18-v tai muuten ei tuntenut itseään aikuismaiseksi? Ja eihän meillä ole edes tietoa, että missä treffit tapahtuivat. Ehkei kuitenkaan lenkille oltu yhdessä lähdössä?


    • thhtaethaehathae

      Mä olen jättänyt myös yhden miehen tarralenkkareiden takia. Oli ekat ja vikat treffit. Antaa vaan todella mauttoman kuvan ihmisestä. Tällaiset asiat vaan merkkaa. Sori.

      • Jäähattu

        Ei tuo jättäminen kyllä naisen mausta ja hätäisestä logiikastakaan anna hyvää kuvaa.


      • Gammaromeo

        Olisit ottanut sen miehen seuraavilla treffeillä halaukseen ja taluttanut käsi kädessä kanssasi kenkäostoksille, jos kerran jotkin muut kengät välttämättä olla pitää.


    • näisevaamenee

      vai että tarralenkkarit treffeille.. soliki tooosi "järkevää"..
      harmi kannaltas, ettei pimulla ollu samaa fetisssiä..

    • No nyt heti valokuva näistä kuuluisista tarralenkkareistasi tänne, että me pääsemme ruotimaan niitä oikein kunnolla. Katsos kun tarralenkkareissakin on monta eri kategoriaa. Pystymme näin sinulle kertomaan paremmin onko tarralenkkarisi maailman huippumuotia mitä valitettavasti tämä Suomi-neito ei osannut arvostaa vai kenties ne 80-luvulla ostetut 'ei-voi-heittää-pois' lenkkarit jotka ovat mielestäsi silti ihan hyvässä käyttökunnossa.
      Odottelen innoissani sitä valokuvaa.
      p.s Mutta jos tämä aloitus on ihan tosi niin joskus pitää vaan olla sitä huumoria, jos on kiva ihminen muuten niin ei ne tarralenkkarit sitä muuta. Aina voi myöhemmin mennä miehen kanssa kauppaan kenkiä ostamaan.

    • nononooooooooouuuuuupppp

      Ennemmin tarralenkkari kuin stiletti-korot. Yksi kurppa tuli eka treffeille sellaset jalassa ja pystyssä pysyminen oli kyllä onnenkauppaa. Hirveen näköistä koikkelehtimista. Ei kyllä muutenkaan mikään järjen jättiläinen. Kohteliaasti, kiireisiin vedoten, häivyin paikalta.

    • Tämä mies on jätetty jo neljäkymmentä kertaa ja joka kerta eri syystä.

    • hiiriäjaihmisiä

      Olihan tuossa se hyvä puoli, että selvis varmaan sullekin heti millainen nainen hän lopulta on. Naiset eivät ole kakki samanlaisia niin kuin ei miehetkään. Kulje vaan kohti parempaa tulevaisuutta - siellä on sopiva ihminen.

    • havanna1

      Mitä sitä laittaa tarralenkkarit treffeille!Oikein nainen siinä teki!
      Opit nyt ainakin että pukeutua kannattaa!

    • zukkaset

      Epäilen, että sulla ei ollut sukat jalassa. Herrasmiehellä on aina sukat jalassa sandaaleissakin. Kun katsoo ympärilleen niin näkee varsinaisia moukkia aika paljon, eli niitä sukattomia. Tyttöehdokas lienee sivistynyt.

    • jutrewas
    • ei_kengät

      Ei se oikeasti sinua tarralenkkareiden takia jättänyt. Syystä tai toisesta ei häntä miellyttänyt sinun olemuksesi. Sanoi sitten syyksi nuo tarralenkkarit, kun ei joka muuta keksinyt tai halunnut sanoa sitä oikeaa syytä.

      Kelläähän ei ole velvollisuutta tykätä jostain toisesta. Mutta tyhmä/huonokäytöksinen tuo nainen on, olisi sanonut että "mielestämme olemme niin erilaisia ettei meidän kannata jatkaa" tms.

      Mutta ole tyytyväinen. Ei teistä olisi kumminkaan tullut paria, ja parempi huomata se heti kuin myöhemmin. Sitä paitsi muista: Se on tyhmä, joka käyttäytyy huonosti, ei se joka joutuu huonon käytöksen kohteeksi.

      • qaswwewe

        >>Ei se oikeasti sinua tarralenkkareiden takia jättänyt. Syystä tai toisesta
        Fiksusti kirjoitettu! :)


    • Hyvä läppä, ei tuolla turhaan päästy radion aamushowhun tänään. ;-)

      • palstailija

        Hassuinta oli se, että luen täältä tätä juttua ja samalla kuulen radiosta väläyksen aamun lähetyksestä "tarralenkkarit treffeille hahhah". Ikävää ettei moni tajunnut tätäkään avausta huumoriksi.


    • atännä

      Minä voisin pitää hyvänä asiana niitä tarralenkkareita. Toki riippuu vähän muustakin sitten, mutta jos ne on siistit ja sopii kulkijalleen, niin mikä ettei. Ne joko toimivat tai sitten eivät. Parhaimmillaan niissä on luonnetta ja huumorintajua. Eivät ole tosikon kenkävalinta, jos toimivat, mutta jos eivät toimi, voivat olla vajakin valinta :)

    • tarraton

      Ehkäpä tilanteen olisi naisen taholta voinut mallikkaamminkin hoitaa - mutta tosiasia on sekin, että ihmisen pukeutuminen kertoo myös aina omaa kieltään siitä, minkälaiset asiat ovat hänelle tärkeitä. Ja tilannetajusta tietenkin. Jos ihmiset pitävät kovin erilaisista asioista, niin ei siinä aina oikein auta, vaikka toinen olisi kuinka mukava.

      • Gammaromeo

        Siitä että miehellä oli hetkellä X tarralenkkarit voi suoranaisesti päätellä vain sen että miehellä oli hetkellä X tarralenkkarit. Naiset tekevät monesti hätäisiä ja vääriä johtopäätöksiä miesten suhteen.


    • Isäpappa

      Kerran gimma tuli treffeille verkkareissa.
      Joku roti. Ei tosiaan napannut.

    • kuumieskömä

      Yhtä seksyä....kun vyölaukku,sandaalit ja valkoiset tennissukat....ei kait kukaan käytä enään moisia lenkkareita...hä?

    • Ajacdi

      Tottakai on mukava huomata jos vastapuoli on panostanut vähän pukeutumiseensa treffeille tullessaan, utta tärkeimpänä pidän käytöstapoja, ja sitä että treffeillä saa selville muut ominaisuudet, ne joilla on merkitystä sitten mahdolliseen yhteiselämään.Tarralenkkarit voi aina riisua jaloistaan ja vaihtaa toisenlaiset kengät, mutta ilkeys ja muut negatiiviset tunteet onkin sitkaammassa.arvostan ihmisessä hyvyyttä ja rakkautta.Uskon etten ole ainoa sellainen maailmassa.

    • 1212

      Googleen kun laittaa kuvahakuun "tarralenkkarit" niin ei tule yhtään kuvaa miehestä, vain lapsista ja naisista.

      • Östeleiyjä

        Vain lapset (tai siis ylipäätään ne, jotka eivät osaa vielä lukea) ja niiden lisäksi myös naiset käyttää kuvahakua. Siksi sieltä siis löytyy vain naisten ja lasten kenkiä :>

        Aikuiset miehet käyttää tekstihakua!! Ja tutkippa sitä kuvahakuakin vielä vähän tarkemmin. Onko koko 43 muka lapsen kengän koko???


    • hienompiherra
    • tosimiespohjanmaalta

      Hauska lähtökohta : ) Jollekkin tutkijalle hyvä aihe. Mitäkä ovat nuoren naisen kriteerit miehelle seurusteluhetkellä ja vaikka sitten sama henkilö 10 vuoden jälkeen. Veikkaan että kaikki kriteerit ovat muuttuneet ! Kyllä siinä kun on kaksi - kolme penskaa synnyttäny perse roikkuu polvissa ja rinnat on kun työmiehen kintaat niin kummasti arvostaa miestä joka on enemmän tarralenkkari miehiä kuin lipevä pintaliitäjä. UGH olen puhunut : )

      • testejämonenlaisia

        Isäni kertoi tapauksesta viime vuosisadan alkupuolella kun mies testasi onko nainen sopiva puolisoksi. Lähtivät yhdessä hevosrattailla noin 20 km:n päähän. Mies luoksutti naista rattaiden perässä ja aina kun nainen meinasi päästä kyytiin niin lisäsi hevoselle vauhtia. Noin 10km naista juoksutettuaan otti hänet kyytiin.
        Menivät naimisiin ja heille syntyi 5 lastakin. Elivät kuolemaansa asti yhdessä. Nainen ei ollut mikään järjen jättiläinen, mutta muutoin kiltti. Ei se mieskään niitä terävempiä ollut.


      • näinajatteleemies

        Mielestäni naiset jotka käyttävät korkeita korkokenkiä vaikuttavat yksinkertaisilta. Syy siihen, miksi näin ajattelen on se, että ne ovat epäterveellisiä ja pilaavat jalat vuosia käytettäessä ja lisäksi kertovat naisen epäkäytännöllisyydesta. Muotivaatteita ostellaan ja tuhlataan rahat niihin, aivan mieletöntä. Oikeilla miljardööreillä sen voi vielä ymmärtää, kun ei ole rahasta kiinni, mutta siltikin se on mieletöntä. Terveiset vain teille kaikille naisille jotka käytätte matalia kävelykenkiä, ettekä muutoinkaan tuhlaa rahoja typeriin muotivaatteisiin.


      • Gammaromeo

        Minusta korkokengät voivat olla naisella viehättävät, enkä vedä niiden takia johtopäätöstä naisesta suuntaan tai toiseen. Myönnettäköön että vasta sen jälkeen kiinnitän korkokenkiin vähän enemmän huomiota, jos pidän naista muutenkin puoleensa vetävänä. Mutta minulle naisten vaatteiden merkitys on hyvin pieni: olennaista on että miltä nainen näyttää millainen hän on muuten ihmisenä. Kyllähän korkokengillä pyritään myös nousemaan konkreettisesti muiden yläpuolelle. On varmasti enemmän naisia, jotka haluaisivat olla pidempiä kuin niitä naisia, jotka haluaisivat olla lyhyempiä. Tärkeämmäksi osalle naisista muodostuu se, että miltä asia näyttää kuin se miten asia on.

        Tietynlaista epä-älyllisyyttä ja pinnallisuutta mielestäni naisten ajattelussa edustaa se, että nainen haluaa näyttää omissa ja muiden silmissä lyhyemmältä korkokengissään kuin partnerinsa hänen rinnallaan seistessään, vaikka mies todellisuudessa onkin naistaan pidempi. Miehelle kyseisellä asialla ei usein ole merkitystä. Eiköhän se nyt kuitenkin ole niin, että yli 99 % prosenttia kaikesta ajastaan pariskunnat ovat jotenkin muuten kuin niin, että seisovat ravintolassa, juhlissa ym. vastaavissa tilanteissa yhdessä niin että nainen ja mahdollisesti muutkin huomaavat asian. Uskoisin ettei suurin osa paikalla olevista muista miehistä juuri kiinnitä asiaan ihmeempää huomiota, vaikka pariskunnan nainen näyttäisikin korkokengissään miestään pidemmälle. Ulkopuoliset naiset ehkä kiinnittävät asiaan enemmän huomiota

        Kerran eräs minua 8 cm lyhyempi nainen aprikoi korkoihinsa vedoten sähköpostissaan ettei pituuserommme ole sen enempää, kun olin vuosia sitten sopimassa nettideittejä hänen kanssaan. Treffit toteutui, mutta hän käyttäytyi huonosti ja kummallisesti.


      • näinajatteleenainen

        Itse tykkään pitää korkokenkiä. Ainoa haittapuoli on pituuteni ja korkokengät kasvattavat tätä entisestään, myös sääreni ovat pitkät. On korkokenkiä ja korkokenkiä. Itse pyrin ostamaan laadukkaita kenkiä, jotka ovat hyvät jalassa, materiaaliltaan hyvät ja kestävät. maksavat hieman enemmän, mutta toisaalta kestävät pitkään. Omiin korollisiin nilkkureihini olen muuten vaihtanut korkolaput kolmena talvena. Ne ovat neljä vuotta vanhat, oikein hyvät jalkaan, kotimaiset, nahkaa ja toivottavasti kestävät vielä pitkään (inhoan kenkien sovittelua). Mutta tykkään kauniista kengistä ja vaatteista, mutta arvostan kestävyyttä ja laatua, eikä niitä tarvitse paljon olla, joten eivät todellakaan maksa paljoa.


    • Päästävarpaisiin

      Joo, kengäthän voi aina vaihtaa mutta entäs se mitä niiden sisällä on? Itse lemppasin leidin, en kenkien takia vaan kauhean näköisten jalkojen. Varpaat ristissä ja hirveet vaivaisenluut sekä kantapäät jotka eivät olleet raspia nähneetkään, yök, kynsissä vanhat lohkeilleet lakat. On se kumma että nainen on muuten viimeisen päälle huoliteltu mutta se perusta minkä päällä koko komeus seisoo on ihan retuperällä. Korkkareihin kyllä satsataan muttei jalkojen hoitoon, katsokaapa joskus naisten varpaita, teninä vielä suorat kauniit varpaat kunnes aletaan käyttää liian pieniä ja epämukavia kenkiä joissa varpaat kasvavat vinoon. Mitä iloa kauniista kengistä jos niiden sisällä on rumat varpaat ja kantapäät?

    • mukavuus-ratkaisee-myös

      Aika pinnallista ja vähä-älyistä kiinnittää huomiota tarralenkkareihin vs. narulenkkareihin.. kaupat on täys noita. Itse hommasin aikoinaan bugat merkkiset, on meinaan hyvännäköiset vapaa-ajan kengät ja todella hyvät autoa ajaessa. Harmi vaan, että tuli ajettua nuo loppuun eikä nyt ole varaa uusiin.

    • minä5

      Vaikuttaa siltä,etteivät vanhempasi opettaneet sinua solmimaan kengännauhoja,kun vielä aikuisena ostat tarralenkkareita. Vai oletko vaan laiska?

    • joojoojooj

      tapaus tapaukselta hänen fetissi ongelmasta ei tullut sinulle ongelmaa, mikä sinun ongelmasi ............................................... ?

    • naisen_näkökulma

      Luotan kyllä naisen arvostelukykyyn. Sorry vaan.
      Mulle tuli mies eka treffeille sinisessä nailontyöhaalarissa ja työkengissä joita ei ees riisunut sisällä. Toisen kerran sama juttu.. eikä siis ollut tulossa mistään töistä.
      Toi reilun kaupan rupshtaneita ruusuja jotka olleet auton takakontissa koko päivän. Niin että.. ei seurstella vaikka vieläkiin pommittaa tekstareilla, soittoihin en vastaa.

    • tarralenkkari666

      Otsikkosi on harhaanjohtava. Ei sinua jätetty, jos et suhteessa ollut kerta.

      Et ansaitse muiden ihmisten aikaa ja muilla ihmisillä on oikeus kieltäytyä viettämästä aikaa kanssasi syystä tai ilman. Tietenkin tämä tilanne vaikuttaa hupsulta ja tarinan nainen olisi voinut pidättäytyä sanomasta asiaansa noin tökerösti mutta hänellä on oikeus päättää kenen kanssa on tekemisissä.

      • Gammaromeo

        Otsikko on toki hieman harhaanjohtavakin, mutta asian voi mieltää noin ja "Nainen jätti minut tarralenkkarien vuoksi" on napakampi otsikko kuin esim. "Nainen ei antanut minulle mahdollisuutta päästä kanssaan suhteeseen tarralenkkarien vuoksi". Mediakin on valitettavasti nykyään täynnä harhaanjohtavia otsikoita.

        Asiassa on kuitenkin olennainen pointti se, että mies mielestäni hyvin perustellusti kritisoi nimanomaan syytä miksi nainen jätti tai "jätti" hänet, eikä niinkään sitä että nainen ylipäätään jätti hänet! Asia on sitten erikseen, jos tarralenkkarit olivat vain tekosyy tai osasyy.


      • tarralenkkari666

        Ihan sama vaikka olisi koko syy. Naisella, kuten kaikilla muillakin ihmisillä, on oikeus olla ryhtymättä mihinkään kenenkään kanssa.

        Syy voi tuntua naurettavalta mutta olenpa törmännyt ihmisiin, jotka ei anna mahdollisuuksia sen vuoksi, että toisella on tahraiset vaatteet tai liian pienet tissit tai ylipainoa. Ja joskus naurettavan syyn takana voikin olla jotain ei niin naurettavaa.

        Ainoa asia mistä kukaan voi naista kritisoida on tapa, jolla asiansa toi ilmi. Sen olisi voinut tehdä kohteliaastikin. Hän olisi voinut sanoa: Anteeksi mutta näen ettemme sopisi yhteen, kiitos mutta ei kiitos.


      • Gammaromeo
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Ihan sama vaikka olisi koko syy. Naisella, kuten kaikilla muillakin ihmisillä, on oikeus olla ryhtymättä mihinkään kenenkään kanssa.

        Syy voi tuntua naurettavalta mutta olenpa törmännyt ihmisiin, jotka ei anna mahdollisuuksia sen vuoksi, että toisella on tahraiset vaatteet tai liian pienet tissit tai ylipainoa. Ja joskus naurettavan syyn takana voikin olla jotain ei niin naurettavaa.

        Ainoa asia mistä kukaan voi naista kritisoida on tapa, jolla asiansa toi ilmi. Sen olisi voinut tehdä kohteliaastikin. Hän olisi voinut sanoa: Anteeksi mutta näen ettemme sopisi yhteen, kiitos mutta ei kiitos.

        On toki selvää että naista voi kritisoida tavasta, jolla hän toi asian ilmi. Mutta jos nainen olisi käyttänyt kiertoilmaisua, niin asiassa olisi ollut se huono puoli että todellinen syy (jos oli ainoa syy) olisi jäänyt mieheltä kuulematta.

        Naista voi hyvin perustellusti kritisoida myös tuosta syystä, jonka vuoksi hän miehen jätti. Se että naisella luonnollisesti oli oikeus jättää mies ei tee millään tapaa mitättömäksi sitä tosiasiaa että monien mielestä tässäkin kommentointiketjussa miehen jättämisen syy vaikutti tyhmälle, hätäiselle ja epärationaaliselle.


      • tarralenkkari666

        Ihmiset ovat ryhtymättä suhteeseen, koska eivät tunne vetoa toisiinsa. Jollakin raja menee tarralenkkareissa, jollakin jossain muussa. Oli syy hätäinen tai ei, ei se ole kenenkään toisen asia.


      • Gammaromeo
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Ihmiset ovat ryhtymättä suhteeseen, koska eivät tunne vetoa toisiinsa. Jollakin raja menee tarralenkkareissa, jollakin jossain muussa. Oli syy hätäinen tai ei, ei se ole kenenkään toisen asia.

        Mutta fakta vaan on, halutaan tai ei, että tyhmien, hätäisten tai epärationaalisten valintojen takia ihmisen käytöstä voidaan laajastikin kummaksua, paheksua tai harmitella. Niin esim. tässä ketjussa.

        Onhan se kärjistäen hullua ceteris paribus, jos
        1) Miehellä on tarralenkkarit ->nainen jättää hänet
        2) Miehellä on mitkä tahansa muut jalkineet kuin tarralenkkarit ->nainen rakastuu häneen


    • iltasanomat

      Teippirullan pään etsiminen voi musertaa ihmisen – näin löydät sen sekunnissa

    • solmutaikuri

      Mistä niitä saa? Olen kysellyt, mutta minua katsotaan vain vinosti. Olen nähnyt olympiakisojen juoksijoillakin sellaisia. Pitääkö tässä älypuhelinten aikakautena vielä solmia kengännauhoja?

      • Ihan normaalista kaupasta. Minullakin on sellaiset tarralenkkarin ja sandaalin risteytykset.


    • Laitoin tarra-lenkkarit treffeille.... MÄ EN KESTÄ NÄITÄ JUTTUJA =D =D

    • jätettymyös

      Minut nainen jätti toisen miehen takia.

    • HGGF

      WHAT ARE THOOOOOOOOOOOSE!?

    • Ex-------PUA

      :D EI helkkari, tämä on päässyt etusivulle.

      Minähän sanoin että aloittajalla on ainesta että kykyä!

    • No höh. Naisena sanoisin suoraan, että törmäsit idioottiin.

    • itsemokasit

      Tarralenkkarit treffeillä... ei liene tarpeen alkaa enempiä selittelemään, kun et näytä tajuavan tilannetta.

    • ronnie.reilu

      JOHAN OLI TAAS MINNALTA PÖLJÄ ALOITUS :)
      JA TE HÖLMÖT LÄHDETTE TÄLLAISEEN MUKAAN!
      EI OIKEASTI TÄLLAISTA TAPAHDU HYVÄT IHMISET!
      t. toimituksen väki

    • tervejalkaiset

      Kiitä onneasi. Jos tarralenkkarit ovat este parisuhteelle niin sillä suhteella ei ole mitään arvoa. Pelastuit huonolta parisuhteelta!
      Minä ja tyttöystäväni ollaan hyvässä parisuhteessa vaikka meillä molemmilla on tarralenkkarit. On meillä kunnon "nauhalenkkaritkin" pitemmille juoksulenkeille. (kaapeissa on myös iso liuta muitakin jalkineita mm. laskettelumonoja)
      Parisuhdetta ei kannata perustaa pelkästään tarralenkkari tasolle.

      Tuolla naisella taisi olla korkokenkien aiheuttamat "vaivaisenluu" ongelmat jaloissa?
      Ehkä pitää korkokenkiä myös saunassakin? Olisit mielessäsi, että pääsit eroon tuollaisesta friikistä heti alkuuun.

    • Mitä.Häh

      Miten niin jätti? Eihän se edes suostunut ottamaan.

    • Gammaromeo

      Tämä aihe minusta ihan perustellusti kuuluu etusivulle. Tapauksessa on jotain niin riipaisevaa, mutta samalla myös hellyttävän suloista. Jos ajatellaan asiaa miehen näkökulmasta, niin mies sydän toivoa täynnä menee treffeillle naisen kanssa, joka vaikuttaa miehestä kiinnostavalta. Niin nainen tyrmää hänet sitten tarralenkkareiden vuoksi!

      Mikäli tapaus ei ole totta, niin asiassa on se huono puoli että valehtelu ei ole kaunista. Mutta tällöin asiassa on se hyvä puoli ettei tuo aloituksen mies ole käytännössä joutunut kokemaan tuota pettymystä.

      Valitettavasti naisten toisinaan pinnalliset ja epä-älylliset vaatimukset pukeutumiselle tietäen en kuitenkaan pidä täysin mahdottomana etteikö asia olisi voinut tapahtua ja aihe ja aihepiiri ansaitsee siten tulla käsitellyksi.

      • tarralenkkari666

        Ja miehetkö eivät valikoi pinnallisesti? HAHAHAHA!


      • Gammaromeo
        tarralenkkari666 kirjoitti:

        Ja miehetkö eivät valikoi pinnallisesti? HAHAHAHA!

        Totta kai miehetkin valikoivat pinnallisesti, mutta tässä olikin kyse naisten pinnallisuudesta pukeutumisessa. Väittääkö joku tosissaan etteikö pukeutumisasioissa naiset olisi se pinnallisempi sukupuoli?


    • Tuleeko_kenkää

      Täytyy ilmeisesti itsekin testata, että miten miehenä käy kun laitan seuraaville treffeille tarralenkkarit jalkaan. Täytyy vaan ensin käydä kenkäkaupassa...

    • kuksin

      Meikäläinen kuksii tarralenkkarit jalassa ja akka on innoissaan prkl...

    • voiettä

      Aika valikoiva nainen sanoisin mutta sehän riippuu siitä missä treffasitte. Jos esim. ravintolassa niin sinne ei lenkkareissa (riippuu sekin ravintolan tasosta )

    • Koo_kenkä

      Jos tarralenkkarit ovat lasten kengät, niin voivathan ne samalla olla myös aikuisten kengät.

    • tytytytytytytttt

      Mä hiukan nyrpistin nenääni kun mun treffaamani mies tuli ravintolaan kumppareissa. Mutta en nyt sen takia jättänyt häntä ku nalli kalliolle, mainitsin kyllä että olisit voinut jotkut muut kengät laittaa ruokaravintolaan, vaikka se nyt olikin vaan kintsurafla.
      Joskus tuntuu että te miehet ootte vähän ressukoita. Vai tahallaanko teette tällasia "miten nainen reagoi"-testejä? Toisaalta se on hyväkin selvittää heti alussa miten toinen hoitaa ongelmatilanteet, fiksu osaa kyllä sanoa rauhallisesti asiat mitkä mieltä vaivaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe